Dat denk ik ook niet, denk dat ze liever bij een type als Brad pitquote:Op woensdag 28 juli 2021 21:03 schreef loveli het volgende:
Denk niet dat een George Clooney bij Debbie past.
Vieze gladjakker is het, brrrr. Kriebelsquote:Op woensdag 28 juli 2021 21:02 schreef Fascination het volgende:
Carolien drijft helemaal weg bij Marc
Eerst klussen dan afscheid nemen.quote:Op woensdag 28 juli 2021 21:08 schreef Breekfast het volgende:
Die nieuwe jongen is nu al kansloos bij Debbie.
Deze heeft ze toch zelf uitgekozen?quote:Op woensdag 28 juli 2021 21:08 schreef Breekfast het volgende:
Die nieuwe jongen is nu al kansloos bij Debbie.
Zal de regie ook wel aangeven. Anders doen ze toch de hele dag niks.quote:Op woensdag 28 juli 2021 21:09 schreef JJ76 het volgende:
Meteen krijgen ze weer een hele lijst klusjes.
Zat wrs niets beters bij. Kan me voorstellen dat het type man dat zij zoekt niet meedoet met zo’n programmaquote:Op woensdag 28 juli 2021 21:12 schreef Pisces29 het volgende:
Dus Debbie wil echt een A+ man qua uiterlijk. En graag een beetje preppy. Hoe hebben haar vrienden dan de eerste twee jongens gekozen? Ik snap het echt niet.
Ja idd.quote:Op woensdag 28 juli 2021 21:14 schreef Fascination het volgende:
[..]
Zat wrs niets beters bij. Kan me voorstellen dat het type man dat zij zoekt niet meedoet met zo’n programma
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik kan het je wel uitleggen maar het niet voor je begrijpen........
Waar zie je dat?quote:Op woensdag 28 juli 2021 22:03 schreef RamboDirk het volgende:
Debbie aan de huilerij in de aflevering van maandag.
Die nieuwe legt goed de vinger precies op de gevoelige plek, nice. Ik mag hem wel.
Doe dat even in een spoiler dan.quote:
Die vrouwen moeten in quarantaine daar en kunnen ook de deur niet uit, maar Ard kan gewoon een dagje langskomen? En de cameraploeg slaapt daar ook?quote:Op woensdag 28 juli 2021 18:22 schreef JanGroen het volgende:
Er zal vast een uitzondering tussen zitten. De dames bij Jacob in Portugal kwamen ook tegelijk vanwege quarantaineplicht aldaar.
Omdat ze waarschijnlijk altijd op van die foute A+ mannen valt, en ze haar in willen laten zien dat andere mannen ook een prima partner zouden kunnen zijn? Zoiets denk ik.quote:Op woensdag 28 juli 2021 21:12 schreef Pisces29 het volgende:
Dus Debbie wil echt een A+ man qua uiterlijk. En graag een beetje preppy. Hoe hebben haar vrienden dan de eerste twee jongens gekozen? Ik snap het echt niet.
Ik had precies dezelfde gedachte!quote:Op woensdag 28 juli 2021 21:18 schreef Fascination het volgende:
Ik geloof er niets van, Debbie. Vertel me eens precies wat je hebt verbouwd en hoe je de B&B hebt “opgebouwd”
Yup, en als ze even door haar roze bril heen kan kijken ziet ze iemand die echt never nooit een B&B gaat runnen. Dat schoonmaken was echt tenenkrommend, sowieso bloedirritant dat ie alles maar met een grapje en kwinkslagen af doetquote:Op woensdag 28 juli 2021 21:02 schreef Fascination het volgende:
Carolien drijft helemaal weg bij Marc
klopt!quote:Op donderdag 29 juli 2021 13:23 schreef Poison-Ivy het volgende:
[..]
Ik had precies dezelfde gedachte!
Ze doet nu even alsof ze alles zelf heeft verbouwd.
Misschien een likje verf hier en daar. En wat styling.
Wel al 3x gezegd dat ze met hakken, jurk en nagellak wel een schroevendraaier kan aangeven.quote:Op donderdag 29 juli 2021 15:35 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
klopt!![]()
Die heeft nog nooit een hamer vastgehad
Ik loop een aflevering achter, dus kijk nog even via Videoland. Maandag ben ik er vast weer bijquote:Op donderdag 29 juli 2021 20:41 schreef Fascination het volgende:
Hallo, kijken we weer?
Debbie heeft alweer een kutopmerking gemaakt
Dat was echt heel onaardig ja.quote:Op donderdag 29 juli 2021 20:41 schreef JJ76 het volgende:
Eerst de gasten, zo Melvin weet weer dat hij als werkslaafje onderaan de ladder staat.
welke nieuwe?quote:Op donderdag 29 juli 2021 20:43 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat was echt heel onaardig ja.
Die nieuwe vrouw bij Bert, dat die al 50 is
quote:Op donderdag 29 juli 2021 20:45 schreef Fascination het volgende:
Melvin denkt dat ie een date heeft, gaat ze m dumpen
Oh ja dit dusquote:Op donderdag 29 juli 2021 20:44 schreef JJ76 het volgende:
Daar komt eindelijk zijn 1 op 1.... mag eerst haar complimentjes maken voor ze hem dumpt.
Ik vind haar wel echt gevat. Je kon wel aan haar zien dat de opmerking “je hebt geen wauwfactor” van Bert haar wat deed.quote:
Precies, ze pikt die bullshit van hem niet.quote:Op donderdag 29 juli 2021 20:57 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik vind haar wel echt gevat. Je kon wel aan haar zien dat de opmerking “je hebt geen wauwfactor” van Bert haar wat deed.
en beiden voor een melanoomquote:
Ach ja, ze zijn er wel zelf bij hé?quote:Op donderdag 29 juli 2021 21:33 schreef Fascination het volgende:
Oh, dus je hebt al een schoonmaakteam? Laat die mannen dan niet zo poetsen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |