Terwijl ik het je wel zou gunnen om het te snappen.quote:Op donderdag 22 juli 2021 20:25 schreef Littlerabbit het volgende:
Bilateraal overleg of bila.
Snap het nog steeds niet.
Zeker over z'n Chinese datesquote:Op donderdag 22 juli 2021 21:44 schreef Wereldgozer het volgende:
Smerige DM van @:kingroland ontvangen
Het duurt even @aTypisch, maar uiteindelijk luistert ome Henk wel naar jequote:Op donderdag 22 juli 2021 22:18 schreef fathank het volgende:
[..]
Zet de stip aan de horizon over 10 jaar en stop maandelijks wat in je btc spaarpot.
Winning.
quote:Op donderdag 22 juli 2021 22:49 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Het duurt even @:aTypisch, maar uiteindelijk luistert ome Henk wel naar je
Veel plezier en weltrusten.quote:Op donderdag 22 juli 2021 23:00 schreef tong80 het volgende:
Trusten.
Feijenoord de nul gehouden.
Morgenochtend shoppen met vriendin.
Laters.
Veel plezier maat. Al vind ik shoppen helemaal niks. Wat heb je nodig?quote:Op donderdag 22 juli 2021 23:00 schreef tong80 het volgende:
Trusten.
Feijenoord de nul gehouden.
Morgenochtend shoppen met vriendin.
Laters.
Niks bijzonders. T-shirts en blouses. Vind shoppen ook niks. Maar wel zo handig om iemand te hebben die smaak heeft.quote:Op vrijdag 23 juli 2021 07:26 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Veel plezier maat. Al vind ik shoppen helemaal niks. Wat heb je nodig?
Bestaat dat? Een dravrijdag?quote:Op vrijdag 23 juli 2021 07:27 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Wat een begin van de dag
Geen dravrijdag voor mij.
Huh. Dravrijdagquote:Op vrijdag 23 juli 2021 07:27 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Wat een begin van de dag
Geen dravrijdag voor mij.
💪🏿💪🏿💪🏿quote:Op vrijdag 23 juli 2021 07:27 schreef Lenny_Leonard het volgende:
V-v-v-v-vier op een rij
@:lange_lans
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |