quote:Op donderdag 22 juli 2021 20:22 schreef Mortaxx het volgende:
F&F / Hond loopt al 2 dagen te hoesten!
Toch maar weinig veranderd in 12 jaar tijd, alleen is Braad nu zelf ook een armlastig huishouden gaan vormen.quote:Er word niks ondernomen omdat we het niet kunnen finnancieren....
Als er ergens een concert is waar ik heen wil is dat misschien 1x per 6 maanden of zo, En dan koop ik meestal de tickets 2ehands...
We moeten rond komen van een uitkering!!!.... Mijn ma krijgt nog 250euro minder per maand waardoor we met z`n 2e van 125euro in de maand rond moeten komen(Eten drinken benzine wegenbelasting)...
Vind je het dan gek dat ik niet naar de dierenarts kan?
Als ik dan 1x in de maand naar de dierenarts zou gaan konden we net zo goed in een kartonnendoos onder een brug slapen!!!!
Zulke dingen op internet gooien.quote:Op donderdag 22 juli 2021 20:28 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
[..]
Toch maar weinig veranderd in 12 jaar tijd, alleen is Braad nu zelf ook een armlastig huishouden gaan vormen.
Huisdier nemen maar het niet kunnen betalenquote:Op donderdag 22 juli 2021 20:28 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
[..]
Toch maar weinig veranderd in 12 jaar tijd, alleen is Braad nu zelf ook een armlastig huishouden gaan vormen.
Ja, hebben mensen geen beter tijdsverdrijf? Ik lees wat, game wat tussendoor en kijk een docuutje om een voorbeeld te geven.quote:Op donderdag 22 juli 2021 20:33 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Het gaat weer continu over die big Niels
Snap het ook niet. @Modus en @datismijnmening die hem de hele dag volgen. Ongelooflijkquote:Op donderdag 22 juli 2021 20:37 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Ja, hebben mensen geen beter tijdsverdrijf? Ik lees wat, game wat tussendoor en kijk een docuutje om een voorbeeld te geven.
Ik volg de SC. En ik krijg hem tegenwoordig in mijn aanbevolen vids.quote:Op donderdag 22 juli 2021 20:38 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Snap het ook niet. @:modus en @:datismijnmening die hem de hele dag volgen. Ongelooflijk
In je aanbevolen vids...quote:Op donderdag 22 juli 2021 20:40 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik volg de SC. En ik krijg hem tegenwoordig in mijn aanbevolen vids.
Het kartel doet helemaal niets, die kneuzen kwast zit zelf vol met leugensquote:Op donderdag 22 juli 2021 20:43 schreef Tlaloc het volgende:
Het kartel heeft hem wel aangegeven bij UWV, benieuwd of daar nog wat uit voort komt. Zal wel niet (ambtenaren) maar goed.
Dan vliegen de schermen echt door de kamer als het UWV daadwerkelijk gaat optreden.quote:Op donderdag 22 juli 2021 20:43 schreef Tlaloc het volgende:
Het kartel heeft hem wel aangegeven bij UWV, benieuwd of daar nog wat uit voort komt. Zal wel niet (ambtenaren) maar goed.
Beide kun je gewoon op pekingwijze bereiden hoor.quote:Op donderdag 22 juli 2021 20:49 schreef Solotovski het volgende:
T is een ooievaar en geen eend, achterlijke tyfusimbeciel
Het is gewoon één sneuneus die aan zijn micropiel zit te trekken als Braddie weer iets doms doet.quote:Op donderdag 22 juli 2021 20:49 schreef Banaanvragen het volgende:
[..]
Het kartel doet helemaal niets, die kneuzen kwast zit zelf vol met leugens
Ik wacht nog steeds tot het forum gehacked is
Die pizza's die hij iedere keer besteld komen ook niet aan
Waarschijnlijk heeft die kneus zich ook afgetrokken op die vid van brads op de pleequote:Op donderdag 22 juli 2021 20:52 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Het is gewoon één sneuneus die aan zijn micropiel zit te trekken als Braddie weer iets doms doet.
Het kartel denk ook dat het Playstation verkoop verhaal recent isquote:Op donderdag 22 juli 2021 20:43 schreef Tlaloc het volgende:
Rot even op met deze dinosaurusvogel.quote:Op donderdag 22 juli 2021 20:55 schreef Modus het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 22 juli 2021 21:05 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Rot even op met deze dinosaurusvogel.
Hoe kun je haten op zo'n prachtig prehistorisch dier?quote:Op donderdag 22 juli 2021 21:05 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Rot even op met deze dinosaurusvogel.
hij kwam niet bij het geld van zijn backme maar daarmeequote:Op donderdag 22 juli 2021 19:39 schreef Doug-Heffernan het volgende:
ok
komende food review pas als hij in duitsland is geweest
met welk geld naar duitsland?
Wat een edele heerquote:Op donderdag 22 juli 2021 21:11 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
Buigingen, deze vogel heeft betere manieren dan Braddie
Je moeder is een prehistorisch dier.quote:Op donderdag 22 juli 2021 21:06 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Hoe kun je haten op zo'n prachtig prehistorisch dier?
53, valt meequote:Op donderdag 22 juli 2021 21:16 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Je moeder is een prehistorisch dier.
ik waardeer hem wel maar we moeten eerst opkomen voor de ooievaar hierquote:Op donderdag 22 juli 2021 21:16 schreef Solotovski het volgende:
Fijn dat er nog mensen zijn die de schoenbekooievaar wel kunnen waarderen
Jammer, ik had even de hoop dat je geen internetverbinding meer hadquote:Op donderdag 22 juli 2021 21:17 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
ik waardeer hem wel maar we moeten eerst opkomen voor de ooievaar hier
Duimpje omhoog gezetquote:Op donderdag 22 juli 2021 21:17 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Jammer, ik had even de hoop dat je geen internetverbinding meer had
quote:Op donderdag 22 juli 2021 21:17 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Jammer, ik had even de hoop dat je geen internetverbinding meer had
jullie hebben sowieso beide bruine duimen stelletje pestkoppenquote:
Miemiemiemiemiequote:Op donderdag 22 juli 2021 21:21 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
[..]
jullie hebben sowieso beide bruine duimen stelletje pestkoppen
hoop dat jullie vanaf nu elke nacht van braddie dromen die jullie doggie neemt
Neuh, schoenbekooievaar beste ooievaar.quote:Op donderdag 22 juli 2021 21:17 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
ik waardeer hem wel maar we moeten eerst opkomen voor de ooievaar hier
Ligt er aan welke sliertjes.quote:Op donderdag 22 juli 2021 21:29 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
ja ik weet dat jij graag hebt dat mortaxx sliertjes in je bek spuit.
Miemiemiesliertjes?quote:
Jij denkt dat mensen hem serieus volgen, zijn streams etc?quote:Op donderdag 22 juli 2021 20:37 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Ja, hebben mensen geen beter tijdsverdrijf? Ik lees wat, game wat tussendoor en kijk een docuutje om een voorbeeld te geven.
Heb je ook een krokant dekbedje?quote:Op donderdag 22 juli 2021 21:30 schreef Solotovski het volgende:
Jongens ik lig al lekker op bed joh bohhhhh
Nee, lekker luchtigquote:Op donderdag 22 juli 2021 21:34 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Heb je ook een krokant dekbedje?
Krokant dekentje?quote:Op donderdag 22 juli 2021 21:30 schreef Solotovski het volgende:
Jongens ik lig al lekker op bed joh bohhhhh
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 22 juli 2021 21:38 schreef Sheffield het volgende:
Zin in 30cmkartel gespotSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 22 juli 2021 21:38 schreef Sheffield het volgende:
Zin in 30cmWel 2 dan toch?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
kan je ook ngo wat aan de overburen geven als je XXL pizza doet bestellenquote:Op donderdag 22 juli 2021 21:46 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Overal een slice van en de rest in de koelkast voor morgen.
Neem ook ff cola meequote:Op donderdag 22 juli 2021 21:53 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
kan je ook ngo wat aan de overburen geven als je XXL pizza doet bestellen
Typisch wel dat deze comment ook echt genegeerd wordt. Treurig gesteld hierquote:Op donderdag 22 juli 2021 21:35 schreef Stepperoller het volgende:
Denk idd dat vrijwel niemand hier er meer aandacht aan besteed dan de aandacht die Makrelis besteed aan het posten van halfnaakte vrouwen in de SC.
Was een waardeloze reactiequote:Op donderdag 22 juli 2021 22:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Typisch wel dat deze comment ook echt genegeerd wordt. Treurig gesteld hier
Je moet die meid niet zo lopen pushen johquote:
Dat symboliseert dan perfect de staat van deze SC tegenwoordigquote:
Nooit anders geweest vriendquote:Op donderdag 22 juli 2021 22:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat symboliseert dan perfect de staat van deze SC tegenwoordig
En Feyenoord, maar dat kijk ik gelukkig nietquote:
Weet je wel de uitslag?quote:Op donderdag 22 juli 2021 22:30 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En Feyenoord, maar dat kijk ik gelukkig niet
Nou voorlopig kunnen ze nog niet scoren tegen houthakkers uit Kosovo dusquote:
Wie zijn die andere vlognichten dan?quote:Op donderdag 22 juli 2021 22:56 schreef Zipportal het volgende:
Stukje stront staat ook weer op Dumpert.
https://www.dumpert.nl/filmpjes?selectedId=100005270_7b379ec2
Looijkartel maakt zich bekend?quote:Op donderdag 22 juli 2021 23:10 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Wie zijn die andere vlognichten dan?
Wat een ontzettend tof beest.quote:Op donderdag 22 juli 2021 21:11 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
Buigingen, deze vogel heeft betere manieren dan Braddie
Bedankt, namens de schoenbekooievaarfanclubquote:
Dat lijkt me wel iets waar ik zomaar lid van zou willen worden.quote:Op vrijdag 23 juli 2021 08:32 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Bedankt, namens de schoenbekooievaarfanclub
@saparmurat_niyazov en @Modus zijn ook lidquote:Op vrijdag 23 juli 2021 09:10 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Dat lijkt me wel iets waar ik zomaar lid van zou willen worden.
Ik ga me gelijk inschrijven!quote:Op vrijdag 23 juli 2021 09:14 schreef Solotovski het volgende:
[..]
@:saparmurat_niyazov en @:modus zijn ook lid
Je bedoelt dat galgenveld? Kijk, galg staat op de kaart. Later heeft er ook nog het pesthuis van R'dam gestaan. Buiten de stadsmuren uiteraard. Het hoort dus niet bij R'dam. Feyenoord is door R'dam aangekocht van de heerlijkheid IJsselmonde om dus te dienen als afvoerputje: Een galgenveld en een pesthuis.quote:
Daar zijn betere topics voorquote:Op donderdag 22 juli 2021 21:35 schreef Stepperoller het volgende:
Denk idd dat vrijwel niemand hier er meer aandacht aan besteed dan de aandacht die Makrelis besteed aan het posten van halfnaakte vrouwen in de SC.
Deze heldquote:Op vrijdag 23 juli 2021 10:55 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Je bedoelt dat galgenveld? Kijk, galg staat op de kaart. Later heeft er ook nog het pesthuis van R'dam gestaan. Buiten de stadsmuren uiteraard. Het hoort dus niet bij R'dam. Feyenoord is door R'dam aangekocht van de heerlijkheid IJsselmonde om dus te dienen als afvoerputje: Een galgenveld en een pesthuis.
Dit zeg ik tegenwoordig tegen Feyenoord-supporters
[ afbeelding ]
Nu komt hij helemaal niet meer buitenquote:Op vrijdag 23 juli 2021 11:13 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
Iedere gamende youtuber kiest de logische methode en neemt gewoon direct vanaf het scherm op, maar Braad filmt het scherm zelf en dan ook nog eens schuin van boven. Wel weer lekker authentiek.
wacht maar tot hij red dead redemption ontdekt, dan gaat hij iedere dag wandelen en paardrijdenquote:Op vrijdag 23 juli 2021 11:23 schreef praadje het volgende:
[..]
Nu komt hij helemaal niet meer buiten
Hallo meneer de voorzitter mag ik als erelid bij de clubquote:Op vrijdag 23 juli 2021 08:32 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Bedankt, namens de schoenbekooievaarfanclub
Fifa streetquote:Op vrijdag 23 juli 2021 12:04 schreef Azula het volgende:
Zoek een leuk spel dat je met z’n tweeën kunt spelen geen FIFA dank u.
Er is vast nog wel een plekje overquote:Op vrijdag 23 juli 2021 12:03 schreef Azula het volgende:
[..]
Hallo meneer de voorzitter mag ik als erelid bij de club
Misschien zit hier iets voor je bijquote:Op vrijdag 23 juli 2021 12:04 schreef Azula het volgende:
Untitled Goose Gamequote:Op vrijdag 23 juli 2021 12:04 schreef Azula het volgende:
Coïtus 2quote:Op vrijdag 23 juli 2021 12:04 schreef Azula het volgende:
quote:Op vrijdag 23 juli 2021 12:05 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Er is vast nog wel een plekje over
Mortal Kombatquote:Op vrijdag 23 juli 2021 12:04 schreef Azula het volgende:
Die Lego spellen zijn coop wel vermakelijk.quote:Op vrijdag 23 juli 2021 12:04 schreef Azula het volgende:
Lekker met je raket zo vroemvroem. Die heb ik al.quote:Op vrijdag 23 juli 2021 12:26 schreef Tlaloc het volgende:
[..]
Die Lego spellen zijn coop wel vermakelijk.
Foodreviews in RDRquote:Op vrijdag 23 juli 2021 11:41 schreef Banaanvragen het volgende:
[..]
wacht maar tot hij red dead redemption ontdekt, dan gaat hij iedere dag wandelen en paardrijden
Dat paard moet je dan wel uitrusten met wieltjes zoals in 'Pluk van de Petteflat'.quote:Op vrijdag 23 juli 2021 11:41 schreef Banaanvragen het volgende:
[..]
wacht maar tot hij red dead redemption ontdekt, dan gaat hij iedere dag wandelen en paardrijden
Sws moet braddie de shire hebben, de andere paarden kunnen zijn enorme gewicht niet aanquote:Op vrijdag 23 juli 2021 12:41 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Foodreviews in RDR![]()
Even de toerist uithangen in Blackwater![]()
Proefritjes op nieuwe paarden
Paard zo min mogelijk voeren want geen centen![]()
O'Driscoll kartel valt hem lastig![]()
Arthur in Camp VLNT![]()
Keyboarddeuntjes in de saloons
En ons 4 uur lang in spanning houdenquote:Op vrijdag 23 juli 2021 12:59 schreef Zipportal het volgende:
![]()
Pizza in het Duits is ook gewoon pizza.
Ja Lego Harry Potter, Lego Star Wars, etc.quote:Op vrijdag 23 juli 2021 12:40 schreef Azula het volgende:
Maar iets van een avontuurlijk spel met missies dat met z’n tweeën kan.
ich masturbiere 3 mal täglich. Jeahhhh fuck.quote:Op vrijdag 23 juli 2021 13:06 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
Oh ja, ich würde dich gerne lecken ahhhh...
Mochte ich am deine Vodze licken ja?quote:Op vrijdag 23 juli 2021 13:09 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
ich masturbiere 3 mal täglich. Jeahhhh fuck.
Als je aan het hardlopen was kon je een topic maken en ondertussen je moeder bellen die een schone onderbroek komt brengen.quote:
In meinem knusprigen Bett licken ?jaaaahh owwww.quote:Op vrijdag 23 juli 2021 13:16 schreef Treinhoer het volgende:
[..]
Mochte ich am deine Vodze licken ja?
quote:Op vrijdag 23 juli 2021 13:20 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
In meinem knusprigen Bett licken ?jaaaahh owwww.
Ja als ik op het schoolplein was kon ik ook allemaal jongere kinderen in elkaar trappen zonder al te veel tegenstand.quote:Op vrijdag 23 juli 2021 13:20 schreef Treinhoer het volgende:
[..]
Als je aan het hardlopen was kon je een topic maken en ondertussen je moeder bellen die een schone onderbroek komt brengen.
Ja dacht meer aan iets als Tomb Raider ofzo die kant op.quote:Op vrijdag 23 juli 2021 13:06 schreef Tlaloc het volgende:
[..]
Ja Lego Harry Potter, Lego Star Wars, etc.
Ja en als je een Playstation wilt kopen maar je vervolgens niets meer van diegene hoort, je op de bonnenfooi toch maar langs gaat, iemand zijn moeder open doet, je een wietlucht ruikt, vermoedelijk gestolen waar ziet staan, je een vage verklaring hoort waarom de Playstation weg is, dan kan je ook gewoon een topic maken om er over te klagen.quote:Op vrijdag 23 juli 2021 13:23 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Ja als ik op het schoolplein was kon ik ook allemaal jongere kinderen in elkaar trappen zonder al te veel tegenstand.
Braddie is van alle markten thuis,quote:Op vrijdag 23 juli 2021 12:59 schreef Zipportal het volgende:
![]()
Pizza in het Duits is ook gewoon pizza.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 23 juli 2021 13:37 schreef Sodeknetters het volgende:
Ben afgevallen!
Je onderhoud niet gratis door een ANWB-meneer of vage kennis van je oom op het kamp laten doenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ben afgevallen!
Zuur. Ik kan binnenkort 1k aftikken voor een nieuwe. Mijn Peugeot 106 heeft er de brui aan gegeven.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Doei
Ik zoek nog een betrouwbaar adres.quote:Op vrijdag 23 juli 2021 13:40 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Je onderhoud niet gratis door een ANWB-meneer of vage kennis van je oom op het kamp laten doen
Dat is helemaal balen. Die beurt kost wel wat, maar mijn auto blijft er wel door in een goede staat.quote:Op vrijdag 23 juli 2021 13:41 schreef Treinhoer het volgende:
[..]
Zuur. Ik kan binnenkort 1k aftikken voor een nieuwe. Mijn Peugeot 106 heeft er de brui aan gegeven.
Ja 400 piek valt op zich wel mee als 'ie in goede staat blijft. Ik kan de koppakking wel laten vervangen maar de kans dat hij sowieso door de APK komt volgende maand is al klein. Ik hoop er nog 1 stuk mee te kunnen rijden naar de garage om hem in te ruilen, dan vang ik nog een klein bedrag voor de onderdelen. Maar is wel 80km rijdenquote:Op vrijdag 23 juli 2021 13:43 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Dat is helemaal balen. Die beurt kost wel wat, maar mijn auto blijft er wel door in een goede staat.
Dat wordt inderdaad een spannend ritje dan.quote:Op vrijdag 23 juli 2021 13:54 schreef Treinhoer het volgende:
[..]
Ja 400 piek valt op zich wel mee als 'ie in goede staat blijft. Ik kan de koppakking wel laten vervangen maar de kans dat hij sowieso door de APK komt volgende maand is al klein. Ik hoop er nog 1 stuk mee te kunnen rijden naar de garage om hem in te ruilen, dan vang ik nog een klein bedrag voor de onderdelen. Maar is wel 80km rijdenDus da's wel spannend met een kapotte koppakking.
Ben afgevallen!
quote:Op vrijdag 23 juli 2021 14:28 schreef praadje het volgende:
[..]
Ouch.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:
Dan valt het zeker mee. Een goede band is niet goedkoop en arbeidsloon al helemaal niet.quote:Op vrijdag 23 juli 2021 14:31 schreef praadje het volgende:
[..]Maar dat is niet alleen het onderhoudsbeurtje hoor. Twee nieuwe bandjes en er zit wat roest bij de dorpel wat ik weggelast wil hebben.
Ja die zoek ik ook maar kon niets vinden nogquote:Op vrijdag 23 juli 2021 13:24 schreef Azula het volgende:
[..]
Ja dacht meer aan iets als Tomb Raider ofzo die kant op.
borderlandsquote:Op vrijdag 23 juli 2021 13:24 schreef Azula het volgende:
[..]
Ja dacht meer aan iets als Tomb Raider ofzo die kant op.
meest overrated spel ooitquote:Op vrijdag 23 juli 2021 11:41 schreef Banaanvragen het volgende:
[..]
neenquote:
Gelijk ontvriendenquote:
Alleen maar negatieve energie dat soort volkquote:
In wat voor bussen kom jij?quote:Op vrijdag 23 juli 2021 16:07 schreef Fcu030 het volgende:
Hebben jullie ook wel eens dat er chagrijnige dames semi naast je gaan zitten en er dan bij de volgende halte iemand in stapt die er overduidelijk (gezien het oogcontact en plek waar hij gaat zitten) bij hoort?
Helemaal gekkenhuis als ze je dan gaan proberen te paaien door hun jasje uit te trekken oid.
Geen interesse!!!
In wat voorheen de GEVU bussen waren. Er bestaat discussie over of deze bussen rood dan wel blauw waren.quote:
Ze waren rood in de jaren 80/90quote:Op vrijdag 23 juli 2021 16:15 schreef Fcu030 het volgende:
[..]
In wat voorheen de GEVU bussen waren. Er bestaat discussie over of deze bussen rood dan wel blauw waren.
Aah ja dat was wel behoorlijk voor mijn tijd. Bizarre omwenteling wel, van rood naar blauw. Van geel naar rood is dan minder ingrijpend.quote:
Ze zijn van rood met grijs in de GEVU tijd, naar wit met blauw gegaan toen het GVU werd. En nu is het blauw wat donkerder en meer aanwezig.quote:Op vrijdag 23 juli 2021 16:21 schreef Fcu030 het volgende:
[..]
Aah ja dat was wel behoorlijk voor mijn tijd. Bizarre omwenteling wel, van rood naar blauw. Van geel naar rood is dan minder ingrijpend.
MidNet had toch gele bussen? Toen het Connexxion werd werden ze pas groen dacht ik.quote:Op vrijdag 23 juli 2021 16:51 schreef Treinhoer het volgende:
Ik mis de groene bussen van MID-NET die rondom Amersfoort reden eind jaren '90. Pre Connexxion
quote:Op vrijdag 23 juli 2021 16:59 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
MidNet had toch gele bussen? Toen het Connexxion werd werden ze pas groen dacht ik.
Jezus wat lelijkquote:Op vrijdag 23 juli 2021 17:02 schreef Treinhoer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
verdomme je hebt gelijk. In mijn herinnering waren ze licht groenig. Raar dat je een compleet andere kleur in herinnering hebt.
jaquote:Op vrijdag 23 juli 2021 16:07 schreef Fcu030 het volgende:
Hebben jullie ook wel eens dat er chagrijnige dames semi naast je gaan zitten en er dan bij de volgende halte iemand in stapt die er overduidelijk (gezien het oogcontact en plek waar hij gaat zitten) bij hoort?
Helemaal gekkenhuis als ze je dan gaan proberen te paaien door hun jasje uit te trekken oid.
Geen interesse!!!
Oooh shitquote:Op vrijdag 23 juli 2021 16:25 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Ze zijn van rood met grijs in de GEVU tijd, naar wit met blauw gegaan toen het GVU werd. En nu is het blauw wat donkerder en meer aanwezig.
Toch wil met de beste wil van de wereld er bij mij niet in dat het nu allemaal beter geregeld is met die openbare aanbestedingen en consessies.quote:Op vrijdag 23 juli 2021 17:01 schreef Sodeknetters het volgende:
De chauffeurs hadden het overigens altijd over ShitNet.
Eens.quote:Op vrijdag 23 juli 2021 17:06 schreef Fcu030 het volgende:
[..]
Toch wil met de beste wil van de wereld er bij mij niet in dat het nu allemaal beter geregeld is met die openbare aanbestedingen en consessies.
Ooooh wat een luxe!quote:Op vrijdag 23 juli 2021 17:02 schreef Treinhoer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
verdomme je hebt gelijk. In mijn herinnering waren ze licht groenig. Raar dat je een compleet andere kleur in herinnering hebt.
Dat is het ook niet. De technische vooruitgang daar gelaten, voor het personeel wordt het steeds schraler.quote:Op vrijdag 23 juli 2021 17:06 schreef Fcu030 het volgende:
[..]
Toch wil met de beste wil van de wereld er bij mij niet in dat het nu allemaal beter geregeld is met die openbare aanbestedingen en consessies.
U-OV rijdt nu met gele bussen.quote:Op vrijdag 23 juli 2021 17:05 schreef Fcu030 het volgende:
[..]
Oooh shitje hebt helemaal gelijk, het was de GVU en niet de GEVU. Ik weer met m'n grote waffel...
Het is overigens al een tijdje U-OV en die gingen van geel naar grijs geloof ik
Een paar jaar geleden liep management met een collega mee tussen 2 ritten door om te timen hoe lang ze er over doen om van A naar B op de standplaats te gaanquote:Op vrijdag 23 juli 2021 17:10 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Dat is het ook niet. De technische vooruitgang daar gelaten, voor het personeel wordt het steeds schraler.
Hebben ze bij ons ook eens gedaan. In een rangeerdienst ging een manager eens een dienstje meelopen om te kijken of we het echt zo druk hadden. Ik was de gelukkige natuurlijk.quote:Op vrijdag 23 juli 2021 17:11 schreef Treinhoer het volgende:
[..]
Een paar jaar geleden liep management met een collega mee tussen 2 ritten door om te timen hoe lang ze er over doen om van A naar B op de standplaats te gaan_!
Hahahaha, mooi. Altijd goed om die lui van achter het bureau te halen met hun pakken, en ze te laten zweten.quote:Op vrijdag 23 juli 2021 17:13 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Hebben ze bij ons ook eens gedaan. In een rangeerdienst ging een manager eens een dienstje meelopen om te kijken of we het echt zo druk hadden. Ik was de gelukkige natuurlijk.![]()
We hebben die dienst helemaal vol gedouwd met klussen. Die vent was gesloopt aan het einde van die dienst.
Dat is alweer de oude vloot waar ze ook niet zo tevreden over zijn. Oude dieselstokers die normaal gesproken de stad al niet eens meer in mogen, die nieuwe elektrische zijn dan wel weer geel.quote:
Ja, die electrische bussen zijn inderdaad geel. Wel een maf gezicht als die stroomafnemer omhoog gaat voor het laden.quote:Op vrijdag 23 juli 2021 17:15 schreef Fcu030 het volgende:
[..]
Dat is alweer de oude vloot waar ze ook niet zo tevreden over zijn. Oude dieselstokers die normaal gesproken de stad al niet eens meer in mogen, die nieuwe elektrische zijn dan wel weer geel.
Voor de gemeente en de belastingbetaler ook. Je zou hooguit kunnen zeggen dat de reiziger er iets op vooruit gaat doordat de echt aftandse bussen er nu eerder uit gaan. Dat was in de GVU tijd ook wel andersquote:Op vrijdag 23 juli 2021 17:10 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Dat is het ook niet. De technische vooruitgang daar gelaten, voor het personeel wordt het steeds schraler.
Altijd mooi voor studentenvervoer. Van die bussen die ze vroeger ook gebruikte als pendeldienst voor Thunderdome-achtige feestenquote:Op vrijdag 23 juli 2021 17:17 schreef Fcu030 het volgende:
[..]
Voor de gemeente en de belastingbetaler ook. Je zou hooguit kunnen zeggen dat de reiziger er iets op vooruit gaat doordat de echt aftandse bussen er nu eerder uit gaan. Dat was in de GVU tijd ook wel andersreden er bussen waar niet eens meer stoeltjes in zaten.
Lijn 12 van Utrecht CS naar de Uithof. Daar zaten ze letterlijk met de smoelen tegen de ruiten geplakt.quote:Op vrijdag 23 juli 2021 17:20 schreef Treinhoer het volgende:
[..]
Altijd mooi voor studentenvervoer. Van die bussen die ze vroeger ook gebruikte als pendeldienst voor Thunderdome-achtige feestenAfgetrapte zooi en iedereen slaafs in de bus gedrukt worden om naar je hogeschool te worden vervoerd als mank vee
Klopt ja, of voor de FC Utrecht Expressquote:Op vrijdag 23 juli 2021 17:20 schreef Treinhoer het volgende:
[..]
Altijd mooi voor studentenvervoer. Van die bussen die ze vroeger ook gebruikte als pendeldienst voor Thunderdome-achtige feestenAfgetrapte zooi en iedereen slaafs in de bus gedrukt worden om naar je hogeschool te worden vervoerd als mank vee
Dat was ook amper te managen. In de spits elke 5 minuten van die tramachtige krengen en nog moest je minimaal één bus aan je voorbij laten gaan.quote:Op vrijdag 23 juli 2021 17:21 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Lijn 12 van Utrecht CS naar de Uithof. Daar zaten ze letterlijk met de smoelen tegen de ruiten geplakt.
quote:Op vrijdag 23 juli 2021 17:34 schreef Fcu030 het volgende:
[..]
Dat was ook amper te managen. In de spits elke 5 minuten van die tramachtige krengen en nog moest je minimaal één bus aan je voorbij laten gaan.
Moeten we in augustus maar een meet gaan houden in Kortenhoef danquote:Op vrijdag 23 juli 2021 15:57 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
neen
gaat hem niet worden met vaccinatieplicht
krijg half augustus pas mijn 2e en niffo is antivaxxer
speciaal een vreemde taal gaan leren omdat je een dagje naar het buitenland gaatquote:Op vrijdag 23 juli 2021 18:11 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Hij heeft nog even tot zijn roadtrip.
Oh ja. Op Voorne-Putten hadden we die. Middelbare schooltijd deze:quote:Op vrijdag 23 juli 2021 17:08 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Ooooh wat een luxe!
Ik werd in deze zut rondgereden![]()
[ afbeelding ]
Gvd lul nu kan ik hem niet meer doenquote:
Je moet toch de ADAC kunnen vertellen dat je peut op is en je kleppen gesteld moeten worden.quote:Op vrijdag 23 juli 2021 18:12 schreef Doug-Heffernan het volgende:
[..]
speciaal een vreemde taal gaan leren omdat je een dagje naar het buitenland gaat
Jawel joh. Clubgevoel enzo.quote:Op vrijdag 23 juli 2021 18:13 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Gvd lul nu kan ik hem niet meer doen
Die jongen heeft ambitie joh.quote:Op vrijdag 23 juli 2021 18:12 schreef Doug-Heffernan het volgende:
[..]
speciaal een vreemde taal gaan leren omdat je een dagje naar het buitenland gaat
Die hadden we hier ook nog inderdaad.quote:Op vrijdag 23 juli 2021 18:12 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Oh ja. Op Voorne-Putten hadden we die. Middelbare schooltijd deze:
[ afbeelding ]
Die extra achterdeur werkte goed met vlot uitstappen in de spits.
Op de Fillipijnen hebben ze de "Jeepney" als OV.quote:Op vrijdag 23 juli 2021 18:15 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Die hadden we hier ook nog inderdaad.
is goedquote:Op vrijdag 23 juli 2021 18:03 schreef Tlaloc het volgende:
[..]
Moeten we in augustus maar een meet gaan houden in Kortenhoef dan
En die is cool.quote:Op vrijdag 23 juli 2021 18:24 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Op de Fillipijnen hebben ze de "Jeepney" als OV.
Ik ging terugkijken omdat dit mij niets zou verbazenquote:Op vrijdag 23 juli 2021 18:41 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Dogporn XXX in Braadpan zijn Chrome tabs.
Echt een zwakbegaafde met een leerprobleem gaat streamen hoe hij iets gaat leren?quote:Op vrijdag 23 juli 2021 18:41 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Dus daar is Frits aan overleden!quote:Op vrijdag 23 juli 2021 18:41 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Net waar hij goed in is.quote:Op vrijdag 23 juli 2021 19:25 schreef Makrelis het volgende:
Vanavond weer Maarten van Rossem podcast. Hij begint steeds meer te schelden.
Haten op MaartenGodquote:
Hij neemt bepaalde lieden, naar mijn mening terecht, zo lekker de maat. Ik denk dat Jort Kelder eraan gaat geloven dit keer.quote:
quote:
quote:Op vrijdag 23 juli 2021 12:41 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Foodreviews in RDR![]()
Even de toerist uithangen in Blackwater![]()
Proefritjes op nieuwe paarden
Paard zo min mogelijk voeren want geen centen![]()
O'Driscoll kartel valt hem lastig![]()
Arthur in Camp VLNT![]()
Keyboarddeuntjes in de saloons
Af en toe is hij wel behoorlijk kortzichtig, zeker als het w.b. immigratie en de Euro gaat.quote:Op vrijdag 23 juli 2021 19:48 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Hij neemt bepaalde lieden, naar mijn mening terecht, zo lekker de maat. Ik denk dat Jort Kelder eraan gaat geloven dit keer.
Ik ben het ook vaak met hem oneens hoor.quote:Op vrijdag 23 juli 2021 20:59 schreef Tlaloc het volgende:
[..]
Af en toe is hij wel behoorlijk kortzichtig, zeker als het w.b. immigratie en de Euro gaat.
Het "Wir schaffen das" vond hij achteraf prima, was toch geslaagd volgens hem? Nou, vraag dat maar aan de nabestaanden van Parijs / Manchester / Londen / etc en jonge meiden in Keulen...
En w.b. de euro moeten we niet zeuren maar gewoon lappen voor het zuiden. Ja, kom nou. Met dat geld kunnen we ook andere dingen doen. Ik noem maar iets van zorg, onderwijs...
10 minuten per dag om Duits te lerenquote:Op vrijdag 23 juli 2021 18:41 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Misschien dat Denemarken het juist kan betalen en regelen omdat er veel minder geld / tijd naar migranten gaan?quote:Op vrijdag 23 juli 2021 21:07 schreef Makrelis het volgende:
Bijvoorbeeld. Hij haalt heel vaak Denemarken aan, maar is er nooit geweest. In Denemarken hebben ze veel minder migranten en toch is het onderwijs en de zorg voor elkaar. Ik kom daar pas dertig jaar. Als vanouds werkt eenzelfde percentage vrouwen als mannen daar. Dat kan omdat kinderopvang daar goed geregeld is en dat is al heeeeel lang zo en daarom kunnen ze het zelf regelen. Ze hebben geen migranten nodig. Hier en daar een kennismigrant, prima. Dat ben ik daar ook altijd geweest.
Dat speelt ook mee, zeker. Punt is, iedereen moet daar gewoon aan de bak. Dat is normaal en eigen volk eerst. Ik geef ze geen ongelijk.quote:Op vrijdag 23 juli 2021 21:11 schreef Tlaloc het volgende:
[..]
Misschien dat Denemarken het juist kan betalen en regelen omdat er veel minder geld / tijd naar migranten gaan?
quote:Op vrijdag 23 juli 2021 18:41 schreef Zipportal het volgende:
[..]
quote:'Wie viel kostet ein pizza von Hauslieferung?'
Fuck die futuristische shooters manquote:Op vrijdag 23 juli 2021 21:48 schreef Dimachaerus het volgende:
wie gaat nog meer battlefield 2042 kopen
we kunnen een squad vormen
die game gaat zo ziek worden!!
Eine Pizza mit Bratwurst bitte.quote:
Met de deuren openrijden en uiteindelijk tegen een brug crashen? Dan zat ik er in.quote:Op vrijdag 23 juli 2021 17:43 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Gekkenwerk. Vriend van me was toen buschauffeur. Gingen die corpsballen bijdehand lopen doen. Gaf hij ze een of ander pretparkritje.
wat futuristischquote:Op vrijdag 23 juli 2021 21:57 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Fuck die futuristische shooters man
quote:Battlefield™ Portal is a community-driven platform within Battlefield™ 2042 that will let you create and find fantastic experiences made by the series’ creative and passionate community. The creation suite includes Settings, custom modes, and a Logic Editor so you can build your own signature spin on Battlefield’s sandbox; you’ll be able to change team ratios, tweak victory conditions, restrict weapons, and even put different factions from different eras in Battlefield’s history against one another. Those who want to focus on discovering what others have created will have easy access to an entire world of unexpected battles featuring some of the series’ most famous eras mashed together in distinct, exciting experiences.
On top of the content available in Battlefield 2042, Battlefield Portal also lets you play with maps, weapons, vehicles, and more from some of Battlefield’s greatest experiences, all reimagined at modern visuals. We’re excited for you to be able to relive content from Battlefield™ 1942, Battlefield™: Bad Company 2 and Battlefield™ 3.
quote:With Battlefield Portal, we are aiming to put as much power as possible in your hands, allowing you to create your own signature Battlefield experiences that you’ve always dreamed of playing. It’s really up to you: discover, create, share. To allow you to do this, Battlefield Portal comes with game-changing Settings that will allow you to build the experience you want.
As an example of what you can do with the Settings, here’s a small selection you can use in Battlefield Portal at launch.
Factions - for the first time in franchise history you can battle across different Battlefield eras, choosing which soldiers, weapons and vehicles can compete on the battlefield. Want to pit an 1942-era team against foes outfitted with modern weapons and tech? Go for it.
Mobility - using Battlefield 2042's Settings, you can disable/enable players' ability to Aim Down Sights, go prone, and more. We're giving you the options that allow you to play these Battlefield experiences as authentically as possible or to instead enjoy them with the conveniences of modern gaming experience. For example: If you want a more authentic Battlefield 1942 experience, you can switch off sprinting and disable health regeneration.
Visibility - if you want to create a more Hardcore mode experience for your players, why not disable everyone's Heads' Up Display (HUD) and the minimap?
Arsenal - Tired of getting dusted by sniper rifles or blown to pieces by tanks? You will be able to restrict weapons, specialists, gear, and vehicles that players have access to in your match.
Scale - You can control the max number of players for each team as well as which weapons everyone has access to, creating as much balance or chaos as your heart desires. Why not pit 10 players armed with assault rifles against 50 players armed only with knives? Go wild.
@DJMO aan de wandel, en tegelijkertijd ex stalkenquote:Op vrijdag 23 juli 2021 22:55 schreef Modus het volgende:
Hey Chantal ik zie iemand een beetje klooien tussen 2 auto's door met een kat, weet jij misschien wie dat is?
Garages gaan elkaar onderling wel waarschuwen voor die dikke. Om daar geen tijd dus geld in te gaan steken.quote:Op vrijdag 23 juli 2021 22:51 schreef datismijnmening het volgende:
Sorry maar welke Tesla dealer besluit dat het een goed idee is om een dikke bal vet met een camp vlnt shirt te laten testrijden in een auto van 50k terwijl iedereen met gezond verstand kan zien dat deze josti zo'n auto nooit kan betalen?![]()
die proefrit was volgens mij via een vriend van een vriend van een vriend, en dan daar de oom van oid.quote:Op vrijdag 23 juli 2021 22:55 schreef datismijnmening het volgende:
Toen ik mijn Tesla ging testrijden moest ik toch echt wel even vertellen hoe ik van plan was om die bak te betallen.![]()
Bizar dat deze notoire vetbult de auto gewoon meekrijgt.
'This is America. Here we treat everyone the same. You can look like a bum, but you can still be a millionaire. If you want to have this car you can have it. Please have a seat.'quote:Op vrijdag 23 juli 2021 22:51 schreef datismijnmening het volgende:
Sorry maar welke Tesla dealer besluit dat het een goed idee is om een dikke bal vet met een camp vlnt shirt te laten testrijden in een auto van 50k terwijl iedereen met gezond verstand kan zien dat deze josti zo'n auto nooit kan betalen?![]()
wat een sensatie titel weerquote:Op vrijdag 23 juli 2021 23:07 schreef Fcu030 het volgende:
Bohhhh deze thumbnail wat een roekeloze actie
Sensatietitel? Als je rijbewijs fout schrijft en dat upload is het wel een grotequote:Op vrijdag 23 juli 2021 23:40 schreef Banaanvragen het volgende:
[..]
wat een sensatie titel weerklopt ook geen snars van
motorrijder ontsnapt omdat hij een snellere motor heeft maar wordt later alsnog gepakt en is zijn motor kwijt.
Mogguhquote:Op zaterdag 24 juli 2021 08:02 schreef Makrelis het volgende:
Goedemorg0n. Echt heerlijk geslapen. Lekker koel zo.
Ben je een Marokkaan ?quote:Op vrijdag 23 juli 2021 22:55 schreef datismijnmening het volgende:
Toen ik mijn Tesla ging testrijden moest ik toch echt wel even vertellen hoe ik van plan was om die bak te betallen.![]()
Bizar dat deze notoire vetbult de auto gewoon meekrijgt.
Niet gehoord.quote:Op zaterdag 24 juli 2021 10:20 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Met de podcast gisteren vond ik 'm strontvervelend betweterig.
Het meest irritant aan hem vind ik dat hij mensen hun vraag niet laat afmaken. Eigenlijk vrij onbeschoft vind ik dat.quote:Op zaterdag 24 juli 2021 10:35 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Niet gehoord.
En ja, het is een betweter. Hij doet met zijn broer en zus ‘de van Rossems’. Daar vind ik ze wel leuk.
Dat is het ook wel. Is me nooit zo opgevallen eigenlijk. Realiseer me nu pas hoe slecht ik hem ken.quote:Op zaterdag 24 juli 2021 10:43 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Het meest irritant aan hem vind ik dat hij mensen hun vraag niet laat afmaken. Eigenlijk vrij onbeschoft vind ik dat.
Braddie blijkbaar wel iig, zag je hem wijs doen bij de Volendamse viskraam met een dure auto die niet van hem is.quote:
Blanke marokkanen, dat zijn de ergsten.quote:Op zaterdag 24 juli 2021 11:27 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Braddie blijkbaar wel iig, zag je hem wijs doen bij de Volendamse viskraam met een dure auto die niet van hem is.
Echt he. Je ziet ze hier ook wel eens, van die mannetjes die in het centrum een hele middag met een AMG of GTI rondjes rijden. Daarna gaat ie echter gewoon weer terug naar de achterneef of verhuurtoko.quote:Op zaterdag 24 juli 2021 12:03 schreef Sodeknetters het volgende:
Pimpen met een auto van een ander is wel heel sneu.
Qua IQ zit braddie niet ver van het gemiddelde straatratje vandaanquote:Op zaterdag 24 juli 2021 12:27 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Echt he. Je ziet ze hier ook wel eens, van die mannetjes die in het centrum een hele middag met een AMG of GTI rondjes rijden. Daarna gaat ie echter gewoon weer terug naar de achterneef of verhuurtoko.
Je geleende Tesla heel opzichtig bij een toeristische trekpleister parkeren voor een snelle snack benadert wel een beetje hetzelfde niveau.![]()
[ afbeelding ]
Kom je ook Kortenhoef meetquote:Op zaterdag 24 juli 2021 12:32 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Qua IQ zit braddie niet ver van het gemiddelde straatratje vandaan
Is daar een ledenvergadering van het Bradgekartel?quote:
hahahahhquote:Op zaterdag 24 juli 2021 12:27 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Echt he. Je ziet ze hier ook wel eens, van die mannetjes die in het centrum een hele middag met een AMG of GTI rondjes rijden. Daarna gaat ie echter gewoon weer terug naar de achterneef of verhuurtoko.
Je geleende Tesla heel opzichtig bij een toeristische trekpleister parkeren voor een snelle snack benadert wel een beetje hetzelfde niveau.![]()
[ afbeelding ]
kappequote:Op zaterdag 24 juli 2021 13:32 schreef Catkiller het volgende:
https://www.dumpert.nl/item/100005377_f67cbc71
Heee @:Dimachaerus
Wel even met de geleende Tesla erheenquote:Op zaterdag 24 juli 2021 13:42 schreef Makrelis het volgende:
Straks maar 'ns een lekker visje kopen.
En dan heel arrogant erbij kijken en snel jezelf aftrekken thuis.quote:Op zaterdag 24 juli 2021 14:06 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Wel even met de geleende Tesla erheen
Heb ik iets gemist ofzo?quote:Op zaterdag 24 juli 2021 14:28 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
En dan heel arrogant erbij kijken en snel jezelf aftrekken thuis.
Bradge had een proefritje in een Tesla gemaakt en gevlogd. Naar volendam gereden voor een visje. Walgelijkquote:
Die had ik mee gekregen. Pimpen met een auto die je niet kan betalen.quote:Op zaterdag 24 juli 2021 14:33 schreef Oriente het volgende:
[..]
Bradge had een proefritje in een Tesla gemaakt en gevlogd. Naar volendam gereden voor een visje. Walgelijk
Dat beeld wil je liever nooit op je netvlies hebbenquote:Op zaterdag 24 juli 2021 14:35 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Die had ik mee gekregen. Pimpen met een auto die je niet kan betalen.
Maar wist niks van eventuele genoemde handelingen thuis. En gelukkig maar denk ik.
Precies.quote:Op zaterdag 24 juli 2021 14:40 schreef Ypmaha het volgende:
[..]
Dat beeld wil je liever nooit op je netvlies hebben
Geniet ervan maat, ik sloeg gister een keer over. Ben bang voor de E.Coli en moest toch ook wodka hebben e.dquote:Op zaterdag 24 juli 2021 13:42 schreef Makrelis het volgende:
Straks maar 'ns een lekker visje kopen.
Wodka ontsmet.quote:Op zaterdag 24 juli 2021 14:48 schreef Fcu030 het volgende:
[..]
Geniet ervan maat, ik sloeg gister een keer over. Ben bang voor de E.Coli en moest toch ook wodka hebben e.d
Niet in de verdunde staat waarin ik het consumeer.quote:
Met de fiets natuurlijk. Ik ben alweer terug. Het is een inktvis geworden. Selbst calamari machen.quote:Op zaterdag 24 juli 2021 14:06 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Wel even met de geleende Tesla erheen
Lekker. Inktvis isquote:Op zaterdag 24 juli 2021 14:52 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Met de fiets natuurlijk. Ik ben alweer terug. Het is een inktvis geworden. Selbst calamari machen.![]()
Naar het werk ook met de fiets. Half uurtie. Metro is op 8 minuten lopen en dan zit ik vrij snel in S'dam/R'dam.
Een auto voor mij zou nergens op slaan.
Zoen die inktvis op z'n lippen en maak er dan een foto van!quote:Op zaterdag 24 juli 2021 14:52 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Met de fiets natuurlijk. Ik ben alweer terug. Het is een inktvis geworden. Selbst calamari machen.![]()
Naar het werk ook met de fiets. Half uurtie. Metro is op 8 minuten lopen en dan zit ik vrij snel in S'dam/R'dam.
Inktvis heeft dingetjes op z'n tentakales die tegelijkertijd mond, maag en darm zijn zoiets, maar tentakels gooi je weg. Ik pleur ze in de Maas hier voor de deur. Goed genoeg voor snoekbaars om te vreten.quote:Op zaterdag 24 juli 2021 14:58 schreef Fcu030 het volgende:
[..]
Zoen die inktvis op z'n lippen en maak er dan een foto van!
Laat je het in de melk weken voor de kleur? Wel echt een goed idee en al lang niet meer gegetenquote:Op zaterdag 24 juli 2021 15:05 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Inktvis heeft dingetjes op z'n tentakales die tegelijkertijd mond, maag en darm zijn zoiets, maar tentakels gooi je weg. Ik pleur ze in de Maas hier voor de deur. Goed genoeg voor snoekbaars om te vreten.
Nee dat lichaam zegmaar chop ik in ringen, week het een uur of anderhalfuur in melk, dan paneren en de oven in. Niet frituren want dan krijg je elastiekbandjes.
Het wordt er malser van met in melk geweekt. Gewoon halfvolle, huis-tuin-en-keuken-melk zegmaar.quote:Op zaterdag 24 juli 2021 15:07 schreef Fcu030 het volgende:
[..]
Laat je het in de melk weken voor de kleur? Wel echt een goed idee en al lang niet meer gegeten
Heb ook geen auto. Ben sowieso tegen het privébezit van auto's. Absurd dat we onnodig het klimaat hiermee verpestenquote:Op zaterdag 24 juli 2021 14:52 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Mensen moeten het maar zelf weten. Tegen m'n maat in Duitsland heb ik gezegd dat mensen het hier niet zo tof vinden als hij hier komt in z'n zwarte Porche-cabriolet, tatoeagelijf en een Rolex om. Hij is nogal macho, mij maakt dat niet uit, maar hier, doe normaal. M'n meis is 1 keer met een dure auto hier geweest met een groen belgisch kenteken. Ook gewoon niet meer doen. Kom maar met Thalys, huur ik wel een nette Volvo voor je hier als het nodig is.quote:Op zaterdag 24 juli 2021 15:12 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Heb ook geen auto. Ben sowieso tegen het privébezit van auto's. Absurd dat we onnodig het klimaat hiermee verpesten
Als je in stedelijk gebied woont is dat niet zo vreemd, maar wat je zegt hoor ik vaker. Iedereen mag het zelf weten, maar bij veel mensen is het ook gewoon noodzaak en omdat men het gewend is. Het is natuurlijk luxe. Als het kutweer is zit ik met een regenpak op de fiets. Ik word daar om uitgelachen, interesseert me geen moer.quote:Op zaterdag 24 juli 2021 15:22 schreef JochemSjakie het volgende:
Hoe mensen zonder auto kunnen overleven is mij een raadsel
Openbaar vervoer, fiets, benenwagenquote:Op zaterdag 24 juli 2021 15:22 schreef JochemSjakie het volgende:
Mwah. Heb twee jaar geen auto gehad en dat was goed te doen. De omstandigheden moeten er naar zijn denk ik. Nu kan ik hem echt niet meer missen.quote:Op zaterdag 24 juli 2021 15:22 schreef JochemSjakie het volgende:
Zo heb ik het dus ook twee jaar gedaan en dat ging prima.quote:Op zaterdag 24 juli 2021 15:25 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Als je in stedelijk gebied woont is dat niet zo vreemd, maar wat je zegt hoor ik vaker. Iedereen mag het zelf weten, maar bij veel mensen is het ook gewoon noodzaak en omdat men het gewend is. Het is natuurlijk luxe. Als het kutweer is zit ik met een regenpak op de fiets. Ik word daar om uitgelachen, interesseert me geen moer.
Ik wel.quote:Op zaterdag 24 juli 2021 15:26 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Openbaar vervoer, fiets, benenwagen
Je hebt absoluut geen auto nodig
Hoef je je ook niet voor te verontschuldigen. Voor heel veel mensen is een auto gewoon noodzaak: Werk, afgelegen wonen, dat soort dingen.quote:
Half uur fietsen stelt niets voor man.quote:Op zaterdag 24 juli 2021 15:39 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Ik wel.
Als ik 's nachts voor een storing oid naar de zaak moet, dan ga ik echt geen half uur fietsen of anderhalf uur lopen.
En OV? Probeer maar eens naar een willekeurig dorp in Zeeland te komen, zonder dat het je de hele dag kost.
Ik zie graag wat van Nederland en heb simpelweg de tijd niet om mijn tijd in het OV te verdoen.
Een service-auto met materiaal en gereedschap... Veel succes op de fiets.quote:Op zaterdag 24 juli 2021 15:50 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Half uur fietsen stelt niets voor man.
En je wilt echt iedere dag naar een willekeurig dorp in Zeeland. Nou nou wat een noodzaak
Oké Jessequote:Op zaterdag 24 juli 2021 15:12 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Heb ook geen auto. Ben sowieso tegen het privébezit van auto's. Absurd dat we onnodig het klimaat hiermee verpesten
Eens. Ik vind het zelfs al lastig voor te stellen om maar 1 auto te hebben (als je samenwoont dan). Dat is toch niet te doenquote:Op zaterdag 24 juli 2021 15:22 schreef JochemSjakie het volgende:
Ik betaal altijd een paar euro extra voor een vliegticket om de CO2 uitstoot te compenserenquote:Op zaterdag 24 juli 2021 15:51 schreef Makrelis het volgende:
Trouwens. Ik ben zelf lange tijd elke 6 weken in een vliegtuig gestapt voor werk aan de andere kant van de planeet. Als er een persoonlijk CO2 quotum zou bestaan is 'ie al op voor de rest van mijn leven. Over de EU mag ik ook al niet klagen omdat Bruxelles een deel van mijn studie heeft betaald. Wat blijft er over waar ik last van heb? Zat. Met name zwerfvuil in de omgeving R'dam. Ik schaam me dood als ik bezoek heb uit het buitenland.
Dan gaat het niet om privebezitquote:Op zaterdag 24 juli 2021 15:52 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Een service-auto met materiaal en gereedschap... Veel succes op de fiets.
Dat is bij mij ook standaard ja.quote:Op zaterdag 24 juli 2021 15:53 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik betaal altijd een paar euro extra voor een vliegticket om de CO2 uitstoot te compenseren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |