quote:Op donderdag 22 juli 2021 20:22 schreef Mortaxx het volgende:
F&F / Hond loopt al 2 dagen te hoesten!
Toch maar weinig veranderd in 12 jaar tijd, alleen is Braad nu zelf ook een armlastig huishouden gaan vormen.quote:Er word niks ondernomen omdat we het niet kunnen finnancieren....
Als er ergens een concert is waar ik heen wil is dat misschien 1x per 6 maanden of zo, En dan koop ik meestal de tickets 2ehands...
We moeten rond komen van een uitkering!!!.... Mijn ma krijgt nog 250euro minder per maand waardoor we met z`n 2e van 125euro in de maand rond moeten komen(Eten drinken benzine wegenbelasting)...
Vind je het dan gek dat ik niet naar de dierenarts kan?
Als ik dan 1x in de maand naar de dierenarts zou gaan konden we net zo goed in een kartonnendoos onder een brug slapen!!!!
Zulke dingen op internet gooien.quote:Op donderdag 22 juli 2021 20:28 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
[..]
Toch maar weinig veranderd in 12 jaar tijd, alleen is Braad nu zelf ook een armlastig huishouden gaan vormen.
Huisdier nemen maar het niet kunnen betalenquote:Op donderdag 22 juli 2021 20:28 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
[..]
Toch maar weinig veranderd in 12 jaar tijd, alleen is Braad nu zelf ook een armlastig huishouden gaan vormen.
Ja, hebben mensen geen beter tijdsverdrijf? Ik lees wat, game wat tussendoor en kijk een docuutje om een voorbeeld te geven.quote:Op donderdag 22 juli 2021 20:33 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Het gaat weer continu over die big Niels
Snap het ook niet. @Modus en @datismijnmening die hem de hele dag volgen. Ongelooflijkquote:Op donderdag 22 juli 2021 20:37 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Ja, hebben mensen geen beter tijdsverdrijf? Ik lees wat, game wat tussendoor en kijk een docuutje om een voorbeeld te geven.
Ik volg de SC. En ik krijg hem tegenwoordig in mijn aanbevolen vids.quote:Op donderdag 22 juli 2021 20:38 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Snap het ook niet. @:modus en @:datismijnmening die hem de hele dag volgen. Ongelooflijk
In je aanbevolen vids...quote:Op donderdag 22 juli 2021 20:40 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik volg de SC. En ik krijg hem tegenwoordig in mijn aanbevolen vids.
Het kartel doet helemaal niets, die kneuzen kwast zit zelf vol met leugensquote:Op donderdag 22 juli 2021 20:43 schreef Tlaloc het volgende:
Het kartel heeft hem wel aangegeven bij UWV, benieuwd of daar nog wat uit voort komt. Zal wel niet (ambtenaren) maar goed.
Dan vliegen de schermen echt door de kamer als het UWV daadwerkelijk gaat optreden.quote:Op donderdag 22 juli 2021 20:43 schreef Tlaloc het volgende:
Het kartel heeft hem wel aangegeven bij UWV, benieuwd of daar nog wat uit voort komt. Zal wel niet (ambtenaren) maar goed.
Beide kun je gewoon op pekingwijze bereiden hoor.quote:Op donderdag 22 juli 2021 20:49 schreef Solotovski het volgende:
T is een ooievaar en geen eend, achterlijke tyfusimbeciel
Het is gewoon één sneuneus die aan zijn micropiel zit te trekken als Braddie weer iets doms doet.quote:Op donderdag 22 juli 2021 20:49 schreef Banaanvragen het volgende:
[..]
Het kartel doet helemaal niets, die kneuzen kwast zit zelf vol met leugens
Ik wacht nog steeds tot het forum gehacked is
Die pizza's die hij iedere keer besteld komen ook niet aan
Waarschijnlijk heeft die kneus zich ook afgetrokken op die vid van brads op de pleequote:Op donderdag 22 juli 2021 20:52 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Het is gewoon één sneuneus die aan zijn micropiel zit te trekken als Braddie weer iets doms doet.
Het kartel denk ook dat het Playstation verkoop verhaal recent isquote:Op donderdag 22 juli 2021 20:43 schreef Tlaloc het volgende:
Rot even op met deze dinosaurusvogel.quote:Op donderdag 22 juli 2021 20:55 schreef Modus het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]