quote:Op donderdag 22 juli 2021 20:22 schreef Mortaxx het volgende:
F&F / Hond loopt al 2 dagen te hoesten!
Toch maar weinig veranderd in 12 jaar tijd, alleen is Braad nu zelf ook een armlastig huishouden gaan vormen.quote:Er word niks ondernomen omdat we het niet kunnen finnancieren....
Als er ergens een concert is waar ik heen wil is dat misschien 1x per 6 maanden of zo, En dan koop ik meestal de tickets 2ehands...
We moeten rond komen van een uitkering!!!.... Mijn ma krijgt nog 250euro minder per maand waardoor we met z`n 2e van 125euro in de maand rond moeten komen(Eten drinken benzine wegenbelasting)...
Vind je het dan gek dat ik niet naar de dierenarts kan?
Als ik dan 1x in de maand naar de dierenarts zou gaan konden we net zo goed in een kartonnendoos onder een brug slapen!!!!
Zulke dingen op internet gooien.quote:Op donderdag 22 juli 2021 20:28 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
[..]
Toch maar weinig veranderd in 12 jaar tijd, alleen is Braad nu zelf ook een armlastig huishouden gaan vormen.
Huisdier nemen maar het niet kunnen betalenquote:Op donderdag 22 juli 2021 20:28 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
[..]
Toch maar weinig veranderd in 12 jaar tijd, alleen is Braad nu zelf ook een armlastig huishouden gaan vormen.
Ja, hebben mensen geen beter tijdsverdrijf? Ik lees wat, game wat tussendoor en kijk een docuutje om een voorbeeld te geven.quote:Op donderdag 22 juli 2021 20:33 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Het gaat weer continu over die big Niels
Snap het ook niet. @Modus en @datismijnmening die hem de hele dag volgen. Ongelooflijkquote:Op donderdag 22 juli 2021 20:37 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Ja, hebben mensen geen beter tijdsverdrijf? Ik lees wat, game wat tussendoor en kijk een docuutje om een voorbeeld te geven.
Ik volg de SC. En ik krijg hem tegenwoordig in mijn aanbevolen vids.quote:Op donderdag 22 juli 2021 20:38 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Snap het ook niet. @:modus en @:datismijnmening die hem de hele dag volgen. Ongelooflijk
In je aanbevolen vids...quote:Op donderdag 22 juli 2021 20:40 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik volg de SC. En ik krijg hem tegenwoordig in mijn aanbevolen vids.
Het kartel doet helemaal niets, die kneuzen kwast zit zelf vol met leugensquote:Op donderdag 22 juli 2021 20:43 schreef Tlaloc het volgende:
Het kartel heeft hem wel aangegeven bij UWV, benieuwd of daar nog wat uit voort komt. Zal wel niet (ambtenaren) maar goed.
Dan vliegen de schermen echt door de kamer als het UWV daadwerkelijk gaat optreden.quote:Op donderdag 22 juli 2021 20:43 schreef Tlaloc het volgende:
Het kartel heeft hem wel aangegeven bij UWV, benieuwd of daar nog wat uit voort komt. Zal wel niet (ambtenaren) maar goed.
Beide kun je gewoon op pekingwijze bereiden hoor.quote:Op donderdag 22 juli 2021 20:49 schreef Solotovski het volgende:
T is een ooievaar en geen eend, achterlijke tyfusimbeciel
Het is gewoon één sneuneus die aan zijn micropiel zit te trekken als Braddie weer iets doms doet.quote:Op donderdag 22 juli 2021 20:49 schreef Banaanvragen het volgende:
[..]
Het kartel doet helemaal niets, die kneuzen kwast zit zelf vol met leugens
Ik wacht nog steeds tot het forum gehacked is
Die pizza's die hij iedere keer besteld komen ook niet aan
Waarschijnlijk heeft die kneus zich ook afgetrokken op die vid van brads op de pleequote:Op donderdag 22 juli 2021 20:52 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Het is gewoon één sneuneus die aan zijn micropiel zit te trekken als Braddie weer iets doms doet.
Het kartel denk ook dat het Playstation verkoop verhaal recent isquote:Op donderdag 22 juli 2021 20:43 schreef Tlaloc het volgende:
Rot even op met deze dinosaurusvogel.quote:Op donderdag 22 juli 2021 20:55 schreef Modus het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 22 juli 2021 21:05 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Rot even op met deze dinosaurusvogel.
Hoe kun je haten op zo'n prachtig prehistorisch dier?quote:Op donderdag 22 juli 2021 21:05 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Rot even op met deze dinosaurusvogel.
hij kwam niet bij het geld van zijn backme maar daarmeequote:Op donderdag 22 juli 2021 19:39 schreef Doug-Heffernan het volgende:
ok
komende food review pas als hij in duitsland is geweest
met welk geld naar duitsland?
Wat een edele heerquote:Op donderdag 22 juli 2021 21:11 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
Buigingen, deze vogel heeft betere manieren dan Braddie
Je moeder is een prehistorisch dier.quote:Op donderdag 22 juli 2021 21:06 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Hoe kun je haten op zo'n prachtig prehistorisch dier?
53, valt meequote:Op donderdag 22 juli 2021 21:16 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Je moeder is een prehistorisch dier.
ik waardeer hem wel maar we moeten eerst opkomen voor de ooievaar hierquote:Op donderdag 22 juli 2021 21:16 schreef Solotovski het volgende:
Fijn dat er nog mensen zijn die de schoenbekooievaar wel kunnen waarderen
Jammer, ik had even de hoop dat je geen internetverbinding meer hadquote:Op donderdag 22 juli 2021 21:17 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
ik waardeer hem wel maar we moeten eerst opkomen voor de ooievaar hier
Duimpje omhoog gezetquote:Op donderdag 22 juli 2021 21:17 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Jammer, ik had even de hoop dat je geen internetverbinding meer had
quote:Op donderdag 22 juli 2021 21:17 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Jammer, ik had even de hoop dat je geen internetverbinding meer had
jullie hebben sowieso beide bruine duimen stelletje pestkoppenquote:
Miemiemiemiemiequote:Op donderdag 22 juli 2021 21:21 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
[..]
jullie hebben sowieso beide bruine duimen stelletje pestkoppen
hoop dat jullie vanaf nu elke nacht van braddie dromen die jullie doggie neemt
Neuh, schoenbekooievaar beste ooievaar.quote:Op donderdag 22 juli 2021 21:17 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
ik waardeer hem wel maar we moeten eerst opkomen voor de ooievaar hier
Ligt er aan welke sliertjes.quote:Op donderdag 22 juli 2021 21:29 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
ja ik weet dat jij graag hebt dat mortaxx sliertjes in je bek spuit.
Miemiemiesliertjes?quote:
Jij denkt dat mensen hem serieus volgen, zijn streams etc?quote:Op donderdag 22 juli 2021 20:37 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Ja, hebben mensen geen beter tijdsverdrijf? Ik lees wat, game wat tussendoor en kijk een docuutje om een voorbeeld te geven.
Heb je ook een krokant dekbedje?quote:Op donderdag 22 juli 2021 21:30 schreef Solotovski het volgende:
Jongens ik lig al lekker op bed joh bohhhhh
Nee, lekker luchtigquote:Op donderdag 22 juli 2021 21:34 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Heb je ook een krokant dekbedje?
Krokant dekentje?quote:Op donderdag 22 juli 2021 21:30 schreef Solotovski het volgende:
Jongens ik lig al lekker op bed joh bohhhhh
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 22 juli 2021 21:38 schreef Sheffield het volgende:
Zin in 30cmkartel gespotSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 22 juli 2021 21:38 schreef Sheffield het volgende:
Zin in 30cmWel 2 dan toch?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
kan je ook ngo wat aan de overburen geven als je XXL pizza doet bestellenquote:Op donderdag 22 juli 2021 21:46 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Overal een slice van en de rest in de koelkast voor morgen.
Neem ook ff cola meequote:Op donderdag 22 juli 2021 21:53 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
kan je ook ngo wat aan de overburen geven als je XXL pizza doet bestellen
Typisch wel dat deze comment ook echt genegeerd wordt. Treurig gesteld hierquote:Op donderdag 22 juli 2021 21:35 schreef Stepperoller het volgende:
Denk idd dat vrijwel niemand hier er meer aandacht aan besteed dan de aandacht die Makrelis besteed aan het posten van halfnaakte vrouwen in de SC.
Was een waardeloze reactiequote:Op donderdag 22 juli 2021 22:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Typisch wel dat deze comment ook echt genegeerd wordt. Treurig gesteld hier
Je moet die meid niet zo lopen pushen johquote:
Dat symboliseert dan perfect de staat van deze SC tegenwoordigquote:
Nooit anders geweest vriendquote:Op donderdag 22 juli 2021 22:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat symboliseert dan perfect de staat van deze SC tegenwoordig
En Feyenoord, maar dat kijk ik gelukkig nietquote:
Weet je wel de uitslag?quote:Op donderdag 22 juli 2021 22:30 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En Feyenoord, maar dat kijk ik gelukkig niet
Nou voorlopig kunnen ze nog niet scoren tegen houthakkers uit Kosovo dusquote:
Wie zijn die andere vlognichten dan?quote:Op donderdag 22 juli 2021 22:56 schreef Zipportal het volgende:
Stukje stront staat ook weer op Dumpert.
https://www.dumpert.nl/filmpjes?selectedId=100005270_7b379ec2
Looijkartel maakt zich bekend?quote:Op donderdag 22 juli 2021 23:10 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Wie zijn die andere vlognichten dan?
Wat een ontzettend tof beest.quote:Op donderdag 22 juli 2021 21:11 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
Buigingen, deze vogel heeft betere manieren dan Braddie
Bedankt, namens de schoenbekooievaarfanclubquote:
Dat lijkt me wel iets waar ik zomaar lid van zou willen worden.quote:Op vrijdag 23 juli 2021 08:32 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Bedankt, namens de schoenbekooievaarfanclub
@saparmurat_niyazov en @Modus zijn ook lidquote:Op vrijdag 23 juli 2021 09:10 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Dat lijkt me wel iets waar ik zomaar lid van zou willen worden.
Ik ga me gelijk inschrijven!quote:Op vrijdag 23 juli 2021 09:14 schreef Solotovski het volgende:
[..]
@:saparmurat_niyazov en @:modus zijn ook lid
Je bedoelt dat galgenveld? Kijk, galg staat op de kaart. Later heeft er ook nog het pesthuis van R'dam gestaan. Buiten de stadsmuren uiteraard. Het hoort dus niet bij R'dam. Feyenoord is door R'dam aangekocht van de heerlijkheid IJsselmonde om dus te dienen als afvoerputje: Een galgenveld en een pesthuis.quote:
Daar zijn betere topics voorquote:Op donderdag 22 juli 2021 21:35 schreef Stepperoller het volgende:
Denk idd dat vrijwel niemand hier er meer aandacht aan besteed dan de aandacht die Makrelis besteed aan het posten van halfnaakte vrouwen in de SC.
Deze heldquote:Op vrijdag 23 juli 2021 10:55 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Je bedoelt dat galgenveld? Kijk, galg staat op de kaart. Later heeft er ook nog het pesthuis van R'dam gestaan. Buiten de stadsmuren uiteraard. Het hoort dus niet bij R'dam. Feyenoord is door R'dam aangekocht van de heerlijkheid IJsselmonde om dus te dienen als afvoerputje: Een galgenveld en een pesthuis.
Dit zeg ik tegenwoordig tegen Feyenoord-supporters
[ afbeelding ]
Nu komt hij helemaal niet meer buitenquote:Op vrijdag 23 juli 2021 11:13 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
Iedere gamende youtuber kiest de logische methode en neemt gewoon direct vanaf het scherm op, maar Braad filmt het scherm zelf en dan ook nog eens schuin van boven. Wel weer lekker authentiek.
wacht maar tot hij red dead redemption ontdekt, dan gaat hij iedere dag wandelen en paardrijdenquote:Op vrijdag 23 juli 2021 11:23 schreef praadje het volgende:
[..]
Nu komt hij helemaal niet meer buiten
Hallo meneer de voorzitter mag ik als erelid bij de clubquote:Op vrijdag 23 juli 2021 08:32 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Bedankt, namens de schoenbekooievaarfanclub
Fifa streetquote:Op vrijdag 23 juli 2021 12:04 schreef Azula het volgende:
Zoek een leuk spel dat je met z’n tweeën kunt spelen geen FIFA dank u.
Er is vast nog wel een plekje overquote:Op vrijdag 23 juli 2021 12:03 schreef Azula het volgende:
[..]
Hallo meneer de voorzitter mag ik als erelid bij de club
Misschien zit hier iets voor je bijquote:Op vrijdag 23 juli 2021 12:04 schreef Azula het volgende:
Untitled Goose Gamequote:Op vrijdag 23 juli 2021 12:04 schreef Azula het volgende:
Coïtus 2quote:Op vrijdag 23 juli 2021 12:04 schreef Azula het volgende:
quote:Op vrijdag 23 juli 2021 12:05 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Er is vast nog wel een plekje over
Mortal Kombatquote:Op vrijdag 23 juli 2021 12:04 schreef Azula het volgende:
Die Lego spellen zijn coop wel vermakelijk.quote:Op vrijdag 23 juli 2021 12:04 schreef Azula het volgende:
Lekker met je raket zo vroemvroem. Die heb ik al.quote:Op vrijdag 23 juli 2021 12:26 schreef Tlaloc het volgende:
[..]
Die Lego spellen zijn coop wel vermakelijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |