Als je voor een eeuwig talent als Stengs 15 miljoen betaalt kan je ook wel meer dan 4 voor Rosario neerleggen.quote:
We gaan het zien, zijn volgende club gaat heel belangrijk zijn want hij moet spelen.quote:Op zondag 25 juli 2021 22:39 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ihattaren was nog nooit een groot succes. De hele hype heeft hij in het eerste nooit waargemaakt. Paar leuke wedstrijden, maar nog nooit 3 of 4 potten op een rij goed.
Dat, gecombineerd met de ruggegraat van een kwal, maakt dat het gewoon geen topper gaat worden. Hij moet eens een voorbeeld nemen aan een aantal jongens om hem heen. Gakpo bijvoorbeeld laat zien hoe je met minder talent je stempel kunt drukken als je de juiste mentaliteit hebt.
ik vind dat niet zo'n goeie vergelijking en die is ook dik 2 jaar ouder, dat scheelt echt welquote:Op zondag 25 juli 2021 22:39 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ihattaren was nog nooit een groot succes. De hele hype heeft hij in het eerste nooit waargemaakt. Paar leuke wedstrijden, maar nog nooit 3 of 4 potten op een rij goed.
Dat, gecombineerd met de ruggegraat van een kwal, maakt dat het gewoon geen topper gaat worden. Hij moet eens een voorbeeld nemen aan een aantal jongens om hem heen. Gakpo bijvoorbeeld laat zien hoe je met minder talent je stempel kunt drukken als je de juiste mentaliteit hebt.
In wat? Alsof Gakpo dat twee jaar geleden ook maar een moment dat gedrag liet zien.quote:Op zondag 25 juli 2021 23:15 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik vind dat niet zo'n goeie vergelijking en die is ook dik 2 jaar ouder, dat scheelt echt wel
Vandaar ook heel logisch dat zijn zaakwaarnemer vooral aan het leuren is bij Italiaanse topclubs.quote:Op zondag 25 juli 2021 22:59 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
We gaan het zien, zijn volgende club gaat heel belangrijk zijn want hij moet spelen.
Hoe vaak heeft Gakpo zich twee jaar geleden ziek gemeld dan? Hoe sjagrijnig keek Gakpo als hij op de bank zat? Hoe vaak heeft Gakpo verongelijkt in de camera geschreeuwd?quote:Op zondag 25 juli 2021 23:15 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik vind dat niet zo'n goeie vergelijking en die is ook dik 2 jaar ouder, dat scheelt echt wel
Gakpo had 2 jaar geleden toch ook niet de status die Ihattaren zelfs 2 jaar geleden al had en dat ligt echt niet alleen aan Ihattaren.quote:Op maandag 26 juli 2021 07:26 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Hoe vaak heeft Gakpo zich twee jaar geleden ziek gemeld dan? Hoe sjagrijnig keek Gakpo als hij op de bank zat? Hoe vaak heeft Gakpo verongelijkt in de camera geschreeuwd?
Dat is toch totaal irrelevant in mijn stelling dat Ihattaren wat vaker naar Gakpo zou mogen kijken om te zien hoe hij om gaat met wel of niet spelen en hoe je je moet gedragen als jonge prof?quote:Op maandag 26 juli 2021 08:13 schreef Tarado het volgende:
[..]
Gakpo had 2 jaar geleden toch ook niet de status die Ihattaren zelfs 2 jaar geleden al had en dat ligt echt niet alleen aan Ihattaren.
Krijgen we die 4 miljoen of betalen we dat als compensatie aan Nice?quote:
Ik praat z'n gedrag ook niet goed maar vind het gewoon niet zo'n sterke vergelijking, z'n huidige situatie kan je wel uitzichtloos noemen bij PSV dus beter als hij vertrekt.quote:Op maandag 26 juli 2021 08:35 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Dat is toch totaal irrelevant in mijn stelling dat Ihattaren wat vaker naar Gakpo zou mogen kijken om te zien hoe hij om gaat met wel of niet spelen en hoe je je moet gedragen als jonge prof?
Bovendien, hoe je een dergelijke status omarmt zegt ook wel veel over je karakter hoor. Er zijn er genoeg die wel normaal kunnen doen als ze als talent worden omhoog geschreven.
Van Bommel zou toch wel komen voor hem?quote:Op maandag 26 juli 2021 08:40 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik praat z'n gedrag ook niet goed maar vind het gewoon niet zo'n sterke vergelijking, z'n huidige situatie kan je wel uitzichtloos noemen bij PSV dus beter als hij vertrekt.
zo niet vindt Raiola wel een andere club voor hemquote:Op maandag 26 juli 2021 08:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Van Bommel zou toch wel komen voor hem?
Laat dat spannend maar gewoon weg. We zijn Feyenoord niet.quote:Op maandag 26 juli 2021 10:19 schreef Lange_Lans het volgende:
Woensdag uit in Turkije. Wordt spannend. #zinin
Hoe laat? Waar te zien ?quote:Op maandag 26 juli 2021 10:19 schreef Lange_Lans het volgende:
Woensdag uit in Turkije. Wordt spannend. #zinin
Ja je kunt inderdaad elke uitdaging in het leven uit de weg gaanquote:Op maandag 26 juli 2021 08:40 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik praat z'n gedrag ook niet goed maar vind het gewoon niet zo'n sterke vergelijking, z'n huidige situatie kan je wel uitzichtloos noemen bij PSV dus beter als hij vertrekt.
Haalt die de kerst het begin van de competitie?quote:Op maandag 26 juli 2021 08:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Van Bommel zou toch wel komen voor hem?
Ik lees overal dat iedereen hem daar zo lief vindt dus hij mag vast blijven!quote:Op maandag 26 juli 2021 13:39 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Haalt die de kerst het begin van de competitie?
Helaas zijn veel voetballers over het paard getilde verwende ventjes die ook nog eens veel verdienen, dat ze gebrek aan zelfreflectie hebben lijkt me duidelijk, maar als de trainer een speler als Thomas verkiest boven Ihattaren dan weet je wel dat het niet goed zit en waarschijnlijk nooit meer goed komt, aan wie het ligt doet er dan niet meer toequote:Op maandag 26 juli 2021 12:47 schreef Berend86 het volgende:
[..]
Ja je kunt inderdaad elke uitdaging in het leven uit de weg gaan
Vind dat een beetje onnodig. Zeker als Zahavi zo begint in de CL.quote:
Net als Pröpper terughalen voor de bank. Worden ze blij van.quote:Op maandag 26 juli 2021 17:12 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Vind dat een beetje onnodig. Zeker als Zahavi zo begint in de CL.
Zahavi gaat niet alles spelen .. is al aardig op leeftijd.quote:Op maandag 26 juli 2021 17:12 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Vind dat een beetje onnodig. Zeker als Zahavi zo begint in de CL.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |