Ik lees net dat Teze daar beter kan spelen. Nou, dat kan nu toch? Ik zie het probleem niet.quote:Op woensdag 28 juli 2021 21:35 schreef RipCity het volgende:
Salaris 2 weken inhouden. Belangrijke match missen wat totaal onnodig is. Debiele actie.
Feyenoord niet gekeken vorige week begrijp ik.quote:Op woensdag 28 juli 2021 21:45 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
Dit zou zomaar de saaiste wedstrijd kunnen zijn die ik ooit heb gezien.
Moeten nog 20 minuutjes hé.quote:Op woensdag 28 juli 2021 21:48 schreef PSVCL het volgende:
Gelukkig hoef je Celtic()niet uit te schakelen.
Bij Feyenoord heb ik vrijwel altijd nog een soort leedvermaak en plaatsvervangende schaamte.quote:Op woensdag 28 juli 2021 21:48 schreef Zorro het volgende:
[..]
Feyenoord niet gekeken vorige week begrijp ik.
Moet beide wel lukken, zeker in deze vorm. Afgaande op deze potjes heb je aan Ramalho ook een goede.quote:Op woensdag 28 juli 2021 21:51 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Nog effe volhouden dan maar.
Denk wel dat Celtic PSV beter zou liggen
Ramalho is prima inderdaad. Geen top, maar gewoon degelijk.quote:Op woensdag 28 juli 2021 21:53 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Moet beide wel lukken, zeker in deze vorm. Afgaande op deze potjes heb je aan Ramalho ook een goede.
Eerst maar Midtjylland he..quote:Op woensdag 28 juli 2021 21:56 schreef WaikikiWim het volgende:
[..]
Ramalho is prima inderdaad. Geen top, maar gewoon degelijk.
Wat moet je verder over deze wedstrijd zeggen? Tegenstander van niveau Utrecht en misschien doe ik daar Utrecht zelfs tekort mee.. tegen een ploeg als Benfica zullen de pijnpunten wel bloot gelegd worden, kijken of de mensen dan nog zo positief zijn
Ja Gala was wel heel matig maar vond PSV ook wel erg sterk over twee wedstrijden hoor, en je moet het ook nog altijd maar doen dan. Veel meer dan dit kun je niet doen. Vaak zat nog fout gegaan voor NL clubs tegen matige tegenstanders, zeker zo vroeg in het seizoen staan ze er prima op voorlopig.quote:Op woensdag 28 juli 2021 21:56 schreef WaikikiWim het volgende:
[..]
Ramalho is prima inderdaad. Geen top, maar gewoon degelijk.
Wat moet je verder over deze wedstrijd zeggen? Tegenstander van niveau Utrecht en misschien doe ik daar Utrecht zelfs tekort mee.. tegen een ploeg als Benfica zullen de pijnpunten wel bloot gelegd worden, kijken of de mensen dan nog zo positief zijn
PSV gaat dan naar de Groepsfase EL. Of we nu van de Denen verliezen of een ronde laterquote:Op woensdag 28 juli 2021 22:24 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Hoe zit het nu als we er in de komende 2 rondes uitvliegen? Herkansing in de EL?
Dus sowieso Europees voetbalquote:Op woensdag 28 juli 2021 22:57 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
PSV gaat dan naar de Groepsfase EL. Of we nu van de Denen verliezen of een ronde later
quote:Op woensdag 28 juli 2021 22:24 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Hoe zit het nu als we er in de komende 2 rondes uitvliegen? Herkansing in de EL?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |