Als iedereen die een filmpje via WhatsApp heeft ontvangen nou even kijkt wie het verzonden heeft, en zo verder, dan zijn die 2 filmers zo gevonden.quote:Op woensdag 28 juli 2021 22:33 schreef mijntjexx het volgende:
Bizar eigenlijk dat er door mensen massaal 2 filmpjes zijn gedeeld die door criminelen (niet zomaar omstanders) , vanuit wrs de Taghi bende , zijn gemaakt om juist chaos te creëren bij het volk.
Ja klopt maar dat het echt van diegene kwam waar het grootste gevaar zit is een eng idee. En dat ze gewoon nog rondlopen natuurlijk, en wie weet hoeveel nog meer ( spinnenweb, zie de docu op videoland).quote:Op woensdag 28 juli 2021 22:35 schreef Nober het volgende:
[..]
Niks menselijks is de mens vreemd net als bij Patricia Paay dat ging ook snel. Of de ophanging van Hussein...
Dit ideequote:Op woensdag 28 juli 2021 18:45 schreef Pippi het volgende:
Volgens mij was het ook een reageerder op Geenstijl die opmerkte dat, gedurende die laatste uitzending van Boulevard met Peter R de Vries, er op de achtergrond een kerel steeds in beeld (spotter?) stond.
[ afbeelding ]
Zo'n gesloten boek is het nu ook weer niet toch? Volgens mij wist heel NL zo'n beetje wel wat men aan Peter hadquote:Op zondag 25 juli 2021 11:08 schreef Isdatzo het volgende:
Ik ben altijd al benieuwd geweest naar de analyse van de psyche van De Vries door de experts hier op fok
Ach wat vreselijk om Peter zo te zien, nu wetende wat er zou gaan gebeurenquote:Op woensdag 28 juli 2021 18:45 schreef Pippi het volgende:
Volgens mij was het ook een reageerder op Geenstijl die opmerkte dat, gedurende die laatste uitzending van Boulevard met Peter R de Vries, er op de achtergrond een kerel steeds in beeld (spotter?) stond.
[ afbeelding ]
Ja je hebt zeker een punt.quote:Op maandag 26 juli 2021 18:47 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ik word Peter R de Vries moe![]()
Haske goed wat hij gedaan heeft, maar het heeft voor mij twee kanten. Dat hij zichzelf in gevaar brengt, soit. Maar dat hij andere mensen ook in gevaar brengt omdat hij wel raadsman wilde zijn van een kroongetuige, daar heeft niemand het over.
Mijn inziens irriteerde Peter zich vaak aan het OM en aan 'het systeem' omdat ze niet goed zouden doorpakken maar vervallen in ambtenarij, zich excuseren ivm capaciteitsgebrek, etc. Hierdoor worden daders niet gepakt en laat het OM de slachtoffers in de steek.quote:Op donderdag 29 juli 2021 00:09 schreef letmehearyouscream het volgende:
[..]
Ja je hebt zeker een punt.
Ik snapte zijn redenering in deze ook niet zo; dat hij bij weigering van het verzoek van Nabil nooit meer functionarissen van bijvoorbeeld het OM de maat mocht nemen. Alsof je alleen maar kritiek zou mogen leveren als je zelf een levensgevaarlijke klus op je neemt. Alsof je niks mag zeggen als je zeer begrijpelijkerwijs nee zegt tegen zo'n kroongetuige.
Al was het de 'smeekbede' van Taghi zelf geweest, of van de koning van Marokko, je hoeft niet alles te doen wat ze je vragen.quote:Dát was zijn instelling. Hoe kan hij het OM nog gaan bekritiseren dat ze slachtoffers in de steek laten als hij de smeekbede van Nabil zelf ongehoord zou laten?
Als je een meervoudige moordenaar en maffioso zijn zin niet geeft, gaat het OM geen onschuldigen meer helpen???quote:Op donderdag 29 juli 2021 00:52 schreef nelsonwarm het volgende:
Hoe kan hij het OM nog gaan bekritiseren dat ze slachtoffers in de steek laten als hij de smeekbede van Nabil zelf ongehoord zou laten?
Precies. Zo komt Nabil B. in het rijtje van de ouders Groen, Vaatstra en Verstappen te staan. Moest dat echt?quote:
Dat is zijn goed recht verder hoor. Maar dat hele Robin Hood verhaaltje werd al wat genuanceerd door zijn broer, die aangaf dat het journalistiek gewoon ontzettend interessant is om zo dicht op zo'n grote zaak te zitten.quote:Op donderdag 29 juli 2021 09:06 schreef Kromo het volgende:
[..]
Precies. Zo komt Nabil B. in het rijtje van de ouders Vaatstra en Verstappen te staan. Moest dat echt?
Ja, èn om een leger juristen de baas te zijn. De vertrouwensfunctie was juridisch/justitieel een novum, dan mag je wel wat beter uit je doppen kijken als je ijdelheid de leiding dreigt over te nemen.quote:Op donderdag 29 juli 2021 09:08 schreef Caland het volgende:
Maar dat hele Robin Hood verhaaltje werd al wat genuanceerd door zijn broer, die aangaf dat het journalistiek gewoon ontzettend interessant is om zo dicht op zo'n grote zaak te zitten.
Het 'bekende' filmpje is echt hooguit van een meter afstand gefilmd, je ziet de camera/filmer zelfs nog rondom het lichaam lopen. Een ander filmpje waar de politie al aan het reanimeren is is van wat verder, zou zeggen een metertje of 15.quote:Op donderdag 29 juli 2021 14:22 schreef MaJo het volgende:
Even een vraag over het filmpje, ik heb deze namelijk nooit gezien. Ik wil dit overigens ook niet zien. Van hoever is dat gefilmd? Ik zie nu 2 foto’s waar je de jongens voorbij ziet lopen, je kunt dan toch uitrekenen hoe lang ze over deze wandeling hebben gedaan? Als ze daar x-aantal minuten langer over hebben gedaan dan het normaal zou duren dan hebben ze op z’n minst stil gestaan rondom het lichaam. Als zij op het filmpje verder niet te zien zijn is de kans groot dat zij filmen.
Zijn er eigenlijk 2 filmpjes?
Moet je tegen Eddy Vedder zeggen.quote:Op donderdag 29 juli 2021 15:28 schreef Kromo het volgende:
Kan er al gezegd worden dat "On bended knee is no way to be free" ontzettend krom Engels is?
Heb ik geen moeite mee. Er staat zoveel onzin in songteksten. Het is mallotig Engels, geen native speaker Engelsman krijgt het uit z'n strot.quote:
On bended knee is no way to be freequote:Op donderdag 29 juli 2021 15:30 schreef Kromo het volgende:
[..]
Heb ik geen moeite mee. Er staat zoveel onzin in songteksten. Het is mallotig Engels, geen native speaker Engelsman krijgt het uit z'n strot.
Credo bestaat ook in het Duits btw.quote:Op donderdag 29 juli 2021 15:36 schreef Kromo het volgende:
Jezus, wat een kromme tekst. Ik wist niet dat het zo erg was. Nog erger dan Hazes en Vader Abraham. Daar kan je ook beter niet uit citeren. Gezongen valt het niet op, maar als credo........
Now you're talking! Dat is helemaal prima! Dat bekt helemaal super!quote:Op donderdag 29 juli 2021 15:38 schreef yvonne het volgende:
Credo bestaat ook in het Duits btw.
Lieber stehend sterben.
Bekt toch lekkerder.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |