quote:Op donderdag 22 juli 2021 15:45 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Disbelief komt na depression en is de start van een nieuw bullcycle. Je bedoelt vast complacency.
Niet mee eens overigens, dit is geen bearmarket. Algemene sentiment is nog steeds zeer positief
Ben je pas dit jaar begonnen met crypto? Serieuze vraag.quote:Op donderdag 22 juli 2021 15:48 schreef Elan het volgende:
[..]
Algemene sentiment is nog steeds zeer positief
54% dip
Hmmmm okay
Officieel in 2017, met het minen van Ethereum voor de lol. Maar dit jaar wat serieuzer Hoezo?quote:Op donderdag 22 juli 2021 16:05 schreef dimmak het volgende:
[..]
Ben je pas dit jaar begonnen met crypto? Serieuze vraag.
Omdat grote dips tot nu toe elke bullrun voorkomen. Fear factor is dan onder retail heel hoog en langzaam gaan de seinen dan weer op groen als de grote jongens weer goedkoop hebben ingekocht. Ik geef toe, deze dip is flink en duurt ook best lang. Maar zoals ik al eerder zei het nieuws en onchain data zijn nog steeds super positief, dat zie je normaal niet in een bear market. Dus nee, het is niet zo gek dat het algemene sentiment van jongens die dit al eerder hebben meegemaakt positief is.quote:Op donderdag 22 juli 2021 16:08 schreef Elan het volgende:
[..]
Officieel in 2017, met het minen van Ethereum voor de lol. Maar dit jaar wat serieuzer Hoezo?
Wat ik lees in artikelen en zie op Youtube is dat niemand weet waar we ons nou in de cyclus bevinden. En zij die het wel weten zwijgen in alle toonaarden. S2F loopt compleet uit de rails dus het is op dit moment gewoon koffiedik kijken.quote:Op donderdag 22 juli 2021 16:12 schreef dimmak het volgende:
[..]
Omdat grote dips tot nu toe elke bullrun voorkomen. Fear factor is dan onder retail heel hoog en langzaam gaan de seinen dan weer op groen als de grote jongens weer goedkoop hebben ingekocht. Ik geef toe, deze dip is flink en duurt ook best lang. Maar zoals ik al eerder zei het nieuws en onchain data zijn nog steeds super positief, dat zie je normaal niet in een bear market. Dus nee, het is niet zo gek dat het algemene sentiment van jongens die dit al eerder hebben meegemaakt positief is.
Ja het is inderdaad anders nu dan in 2017. Maar na de top van 20k toen, zei iedereen daarna op 12k ook dat de bullrun door zou gaan (op kort termijn) omdat de fundamentals in orde zijn.quote:Op donderdag 22 juli 2021 16:12 schreef dimmak het volgende:
[..]
Omdat grote dips tot nu toe elke bullrun voorkomen. Fear factor is dan onder retail heel hoog en langzaam gaan de seinen dan weer op groen als de grote jongens weer goedkoop hebben ingekocht. Ik geef toe, deze dip is flink en duurt ook best lang. Maar zoals ik al eerder zei het nieuws en onchain data zijn nog steeds super positief, dat zie je normaal niet in een bear market. Dus nee, het is niet zo gek dat het algemene sentiment van jongens die dit al eerder hebben meegemaakt positief is.
Deze meme in KLB1.0.quote:Op donderdag 22 juli 2021 16:21 schreef fathank het volgende:
Enige bear die ik ken is deze
[ afbeelding ]
Het is een troll, reageren heeft geen zinquote:Op donderdag 22 juli 2021 16:05 schreef dimmak het volgende:
[..]
Ben je pas dit jaar begonnen met crypto? Serieuze vraag.
quote:Op donderdag 22 juli 2021 16:21 schreef fathank het volgende:
Enige bear die ik ken is deze
[ afbeelding ]
@Linkse_Boomknuffelaarquote:
quote:Op donderdag 22 juli 2021 16:49 schreef D. het volgende:
[..]
Het is een troll, reageren heeft geen zin
Ik heb jou aangesproken in het topic waar je iemand afraadt om op $30K BTC te kopen, waar je zelf op $60K inkocht. Je beredeneringen kloppen niet, en toegeven doe je ook niet, dus ik gok dat het met opzet isquote:
Euh nee dat maakte jij er van dat ik op 60K zou hebben ingekocht en het daarom hem zou ontraden vanwege frustratiequote:Op donderdag 22 juli 2021 17:11 schreef D. het volgende:
[..]
Ik heb jou aangesproken in het topic waar je iemand afraadt om op $30K BTC te kopen, waar je zelf op $60K inkocht. Je beredeneringen kloppen niet, en toegeven doe je ook niet, dus ik gok dat het met opzet is
Door nsbt heb ik inmiddels flink wat waves dus laat maar stijgenquote:Op donderdag 22 juli 2021 17:24 schreef Elan het volgende:
Anyway fuck deze shit het is weer WavesmaandBijna 12% op de 24H
Je maakt er je eigen verhaal vanquote:Op donderdag 22 juli 2021 17:19 schreef Elan het volgende:
[..]
Euh nee dat maakte jij er van dat ik op 60K zou hebben ingekocht en het daarom hem zou ontraden vanwege frustratieWaarna ik je inderdaad compleet genegeerd hebt. .
Enige wat ik daar zei is dat als je er nog totaal niet in zit je best even kan wachten tot duidelijk is welke kant we op gaan en als dat lager uitvalt op dat punt gaan DCA'en. Waar je het verder niet of wel mee eens kunt zijn maar dat kan je op een fatsoenlijke manier bediscussiëren.
Ga geen leugens de wereld in helpen en dan mij voor troll uitmaken.
Welkom.quote:Op donderdag 22 juli 2021 22:02 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
Het klinkt alsof ik op de juiste moment instap. Ik ben een beginner en ik overweeg om met ¤2000 bitcoin te kopen.
Zet de stip aan de horizon over 10 jaar en stop maandelijks wat in je btc spaarpot.quote:Op donderdag 22 juli 2021 22:06 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
[..]
BedanktHopelijk stijgt de koers spoedig.
Uhm jij kijkt naar prijs mbt algemeen sentiment? Prijs is gevolg van eerder sentiment. Drop van 60 naar 30k is door BTC mining bans ivm slecht voor milieu etc. Huidige verhaal is dat steeds meer grote instituties hun klanten de toegang geven tot Crypto. Visa, Mastercard, ARK capital, hell zelfs JP Morgan is overstag terwijl die jarenlang anti Crypto waren.quote:Op donderdag 22 juli 2021 15:48 schreef Elan het volgende:
[..]
Algemene sentiment is nog steeds zeer positief
54% dip
Hmmmm okay
Maar uiteindelijk zijn er de afgelopen maanden gewoon meer verkopers dan kopers. Kan je er een positieve draai aan geven maar het sentiment blijft negatief.quote:Op donderdag 22 juli 2021 23:07 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Uhm jij kijkt naar prijs mbt algemeen sentiment? Prijs is gevolg van eerder sentiment. Drop van 60 naar 30k is door BTC mining bans ivm slecht voor milieu etc. Huidige verhaal is dat steeds meer grote instituties hun klanten de toegang geven tot Crypto. Visa, Mastercard, ARK capital, hell zelfs JP Morgan is overstag terwijl die jarenlang anti Crypto waren.
Prijs hoeft niet gebottomed te zijn maar het is absoluut geen bearmarket. Ik kan je de analyses van glassnode wel aanbevelen, dat is data die aantoont wat er met BTC gebeurd. Steeds meer wordt long term vastgehouden, de verhandelde supply wordt steeds minder en de prijsfluctuaties steeds heftiger
NSBT is de shit hoorquote:Op donderdag 22 juli 2021 18:56 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Door nsbt heb ik inmiddels flink wat waves dus laat maar stijgen
Dit is gister gelanceerd; https://vires.finance/quote:Op donderdag 22 juli 2021 17:24 schreef Elan het volgende:
Anyway fuck deze shit het is weer WavesmaandBijna 12% op de 24H
Klopt. Snap dan ook niet waarom sentiment opeens belangrijker is dan TA.quote:Op vrijdag 23 juli 2021 00:05 schreef Elan het volgende:
[..]
Maar uiteindelijk zijn er de afgelopen maanden gewoon meer verkopers dan kopers. Kan je er een positieve draai aan geven maar het sentiment blijft negatief.
TAquote:Op vrijdag 23 juli 2021 08:26 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Klopt. Snap dan ook niet waarom sentiment opeens belangrijker is dan TA.
Kijk uit, straks heb je Edraket weer in je nek met zijn geweldige trackrecord.quote:Op vrijdag 23 juli 2021 09:40 schreef fathank het volgende:
[..]
TA
Kijk deze lijn, als we die doortrekken is de kans groot dat omhoog gaan.
Maar als het niet gebeurd maken we gewoon een nieuw plaatje joh. Net zolang tot we er eentje goed hebben.
TA is net zo'n wetenschap als psychologie, sociologie en filosofie. Fopwetenschap.
Dus moon soon?quote:Op vrijdag 23 juli 2021 10:43 schreef Piva het volgende:
2014 rainbow chart
Bitcoin is math![]()
[ afbeelding ]
Wel fijne berichten om te lezen.quote:Op vrijdag 23 juli 2021 09:24 schreef ZeventiendeEtage het volgende:
https://cryptopotato.com/(...)-btc-between-30-39k/
Whales buying the dip!
Het gaat om 'het signaal' snap dat danquote:Op vrijdag 23 juli 2021 08:26 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Of we schieten weer wat omhoog omdat het weekend is. Vorige weekenden ging het vrij aardig.quote:Op vrijdag 23 juli 2021 12:28 schreef Elan het volgende:
[..]
Het gaat om 'het signaal' snap dat dan.
Durf te wedden dat we de komende dagen weer lager uitkomen dan voor de vorige daling en ruim onder de 30K nadat iedereen weer de zoveelste dip gekocht heeft.
Naar timeframes van een paar dagen kijkenquote:Op vrijdag 23 juli 2021 12:28 schreef Elan het volgende:
[..]
Durf te wedden dat we de komende dagen weer lager uitkomen dan voor de vorige daling en ruim onder de 30K nadat iedereen weer de zoveelste dip gekocht heeft.
Dit gebetje is al paar maanden aan de gang. Beetje zijwaarts kabbelen harde dip gevolgd door tijdelijk flink herstel en opnieuw. Maar uiteindelijk wel steeds lager.quote:Op vrijdag 23 juli 2021 12:33 schreef fathank het volgende:
[..]
Naar timeframes van een paar dagen kijken
Dan heb je het niet begrepen hoor.
Had hier gelezen dat weekend juist meestal dip was.quote:Op vrijdag 23 juli 2021 12:30 schreef Anton91 het volgende:
[..]
Of we schieten weer wat omhoog omdat het weekend is. Vorige weekenden ging het vrij aardig.
Wat deze whale betreft is ±41K dus de bovengrens. Daaronder kopen, daarboven verkopen.quote:Op vrijdag 23 juli 2021 09:24 schreef ZeventiendeEtage het volgende:
https://cryptopotato.com/(...)-btc-between-30-39k/
Whales buying the dip!
Laatste 3 weekenden niet.quote:Op vrijdag 23 juli 2021 12:55 schreef Elan het volgende:
[..]
Had hier gelezen dat weekend juist meestal dip was.
Ohquote:
Geen idee, daar kijk ik niet naar.quote:Op vrijdag 23 juli 2021 12:53 schreef Elan het volgende:
[..]
Dit gebetje is al paar maanden aan de gang. Beetje zijwaarts kabbelen harde dip gevolgd door tijdelijk flink herstel en opnieuw. Maar uiteindelijk wel steeds lager.
Stukje manipulatie.
Jullie zitten er allemaal louter in voor de lange termijn natuurlijk. Daarom posten jullie dagelijks hier jullie bevindingen en evalueren constant de markt.quote:Op vrijdag 23 juli 2021 13:00 schreef Piva het volgende:
Ik ben er nog steeds niet uit of @:elan een troll is of gewoon nieuw.
En eigenlijk precies hetzelfde met zijn grote broer Elon.
29K in $ morgen, je ziet het al aankomen.quote:Op vrijdag 23 juli 2021 12:28 schreef Elan het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, je moet je portfolio toch managen. Deel crypto, deel aandelen, deel cash.quote:Op vrijdag 23 juli 2021 13:06 schreef Elan het volgende:
[..]
Jullie zitten er allemaal louter in voor de lange termijn natuurlijk. Daarom posten jullie dagelijks hier jullie bevindingen en evalueren constant de markt.
Als je zoals jij DCA en toch van mening bent dat BTC naar 1 mio gaat hoef je dat niet te doen.
Het hoeft niet natuurlijk. Maar de markt volgen is bijzonder interessant. Zelfs na al die jaren nog.quote:Op vrijdag 23 juli 2021 13:06 schreef Elan het volgende:
Als je zoals jij DCA en toch van mening bent dat BTC naar 1 mio gaat hoef je dat niet te doen.
Maar crypto is voor jullie iets voor de lange termijn, tenminste dat lees ik tussen de regels. Of ben je ook aan het traden?quote:Op vrijdag 23 juli 2021 13:18 schreef fathank het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, je moet je portfolio toch managen. Deel crypto, deel aandelen, deel cash.
Of gooi jij eenmalig geld erin en maak je voor de rest iedere maand alles op?
Ik trade helemaal niks, ben ingestapt op -40% van de ATH en hoop dat we nu weer een keer gaan stijgenquote:Op vrijdag 23 juli 2021 13:49 schreef Piva het volgende:
[..]
Het hoeft niet natuurlijk. Maar de markt volgen is bijzonder interessant. Zelfs na al die jaren nog.
Grotendeels zit ik al die tijd long idd, en soms zelfs leverage long om extra te profiteren.
Laat eens je korte termijn trades zien dan. Of doe je zelf ook niets met je eigen bevindingen?
Overigens pro tip: het is veel makkelijker om gelijk te halen over vele jaren dan dat het is voor je korte termijn visie. Tijd in de market > timing de market!!
Traden doe ik niet meer. 1x per maand EUR-BTC, meer niet. Heb daarnaast een flinke zak VET bij elkaar getrade in 2017-2018 en die blijft ook lekker staan. VTHO rewards gaan naarn btc-spaarpot voor de kleine.quote:Op vrijdag 23 juli 2021 13:57 schreef Elan het volgende:
[..]
Maar crypto is voor jullie iets voor de lange termijn, tenminste dat lees ik tussen de regels. Of ben je ook aan het traden?
TA en crypto gaan niet samen.quote:Op vrijdag 23 juli 2021 08:26 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Misschien vanuit interesse? Om nou van al mijn spaargeld lumpsum BTC te kopen, HW weg te stoppen en Bitcoin helemaal niet meer te volgen is ook wel saai. Juist de ontwikkelingen maken het super interessant om te volgen.quote:Op vrijdag 23 juli 2021 13:06 schreef Elan het volgende:
[..]
Jullie zitten er allemaal louter in voor de lange termijn natuurlijk. Daarom posten jullie dagelijks hier jullie bevindingen en evalueren constant de markt.
Mwoah deze TA heeft me geen windeieren gelegd hoor net zoals de short op 32.9 van vandaagquote:
heb je je pyr nogquote:Op vrijdag 23 juli 2021 14:45 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Mwoah deze TA heeft me geen windeieren gelegd hoor net zoals de short op 32.9 van vandaagmorgen weer 29K en dan closen we de short weer.
Always hodl never sellquote:Op vrijdag 23 juli 2021 15:06 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
heb je je pyr nog
vanaf morgen gaat het pompen ik zeg het je
Is Pulsechain niet de nieuwste scam van Richard Heart? Lekkere tip hoor.quote:Op vrijdag 23 juli 2021 16:18 schreef metallicelmo het volgende:
Als ik nog een tip mag geven. “Presale” van PulseChain is gaande. PulseChain.com is een fork van Ethereum, maar dan met de volledige systemstate. Dus alle smartcontracts en alle ERC20 tokens komen mee. Die werken dus gewoon met je eigen keys. Proof of Stake (delegated PoS) met validators in plaats van Proof of Work. 25% fee burning. Low fees, snellere blokken dan Eth. (3 seconden) Eigenlijk ETH 2.0 maar dan zonder de noodzaak om 32 ETH te locken. PulseChain . Com en Pulse . info 35k mensen in Telegram, tot nu toe na 9 dagen $630 mil opgehaald. Lanceer datum nog niet bekend.
PulseChain is van Richard Heart idd. Net als HEX. Ik heb met HEX meer verdiend dan met 20 jaar werken dus ik neem graag nogmaals de gok. Beste investering ooit dat HEX 840.000% omhoog in 1,5 jaar. HEX heeft een marketcap van +70 miljard dollar. Op dit moment nummer 3 crypto. Maar iedereen moet voor zichzelf beslissen en z’n eigen research doen, net als eigenlijk alle crypto. Er is zo gigantisch veel te vinden tegenwoordig je ziet de bomen door het bos niet meerquote:Op vrijdag 23 juli 2021 16:39 schreef dimmak het volgende:
[..]
Is Pulsechain niet de nieuwste scam van Richard Heart? Lekkere tip hoor.
Bitconnect hebben sommige mensen ook geld mee gepakt. Scammers gonna scam, prima dat je er geld mee pakt maar door dit soort projecten maar wat mij betreft krijgt Heart een tia en stopt hij met deze onzin.quote:Op vrijdag 23 juli 2021 16:45 schreef metallicelmo het volgende:
[..]
PulseChain is van Richard Heart idd. Net als HEX. Ik heb met HEX meer verdiend dan met 20 jaar werken dus ik neem graag nogmaals de gok. Beste investering ooit dat HEX 840.000% omhoog in 1,5 jaar. HEX heeft een marketcap van +70 miljard dollar. Op dit moment nummer 3 crypto. Maar iedereen moet voor zichzelf beslissen en z’n eigen research doen, net als eigenlijk alle crypto. Er is zo gigantisch veel te vinden tegenwoordig je ziet de bomen door het bos niet meer
Your welcome.quote:Op woensdag 21 juli 2021 10:32 schreef Dimachaerus het volgende:
pff
ik heb dit zo vaak gehoord de afgelopen maanden!!
quote:Op vrijdag 23 juli 2021 14:45 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Mwoah deze TA heeft me geen windeieren gelegd hoor net zoals de short op 32.9 van vandaagmorgen weer 29K en dan closen we de short weer.
Jup, thanks to ledger kreeg ik deze tip zelfs in de postbusquote:Op vrijdag 23 juli 2021 16:39 schreef dimmak het volgende:
Is Pulsechain niet de nieuwste scam van Richard Heart? Lekkere tip hoor.
Fixedquote:Op vrijdag 23 juli 2021 13:08 schreef Scorpie het volgende:
[..]
29K in $ ¤ morgen, je ziet het al aankomen.
Like Clockworkquote:Op vrijdag 23 juli 2021 15:06 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
heb je je pyr nog
vanaf morgen gaat het pompen ik zeg het je
Maak je geen zorgen boiling bands zeggen -80%, koop orders op $12k will hit!quote:Op zaterdag 24 juli 2021 09:54 schreef dimmak het volgende:
Beren vol ongeloof. Maar mijn TA guru zei 29k
Nee hoor, ruim op tijd.quote:Op zaterdag 24 juli 2021 13:49 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Fomo is terug. @:nattekat is te laat.
Hoe staat het ervoor?quote:Op vrijdag 23 juli 2021 14:45 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Wat is het verschil met staken?quote:Op vrijdag 23 juli 2021 08:26 schreef Afwazig het volgende:
[..]
Dit is gister gelanceerd; https://vires.finance/
En dat allemaal door Waves smart contracts
Wall Street bonussen zijn uitgekeerd.quote:
Nice. Ik dacht zelf Chinees nieuwjaar.quote:Op zaterdag 24 juli 2021 19:23 schreef fathank het volgende:
[..]
Wall Street bonussen zijn uitgekeerd.
Doodnormale manipulatie, niets bijzonders.quote:
Dit is een protocol op basis van smart contracts waarmee je assets kan lenen of uitlenen. Dus ik kan bijvoorbeeld USDN lenen voor mijn Waves, of waves lenen voor btc. Of juist BTC uitlenen en daarop rente pakken.quote:
Ik snap het uitlenen, maar waarom zou iemand crypto lenen met nog meer crypto als onderpand? Soort high risk speculatie?quote:Op zaterdag 24 juli 2021 21:25 schreef Afwazig het volgende:
[..]
Dit is een protocol op basis van smart contracts waarmee je assets kan lenen of uitlenen. Dus ik kan bijvoorbeeld USDN lenen voor mijn Waves, of waves lenen voor btc. Of juist BTC uitlenen en daarop rente pakken.
Als ik denk dat Waves gaat stijgen tov BTC kan ik Waves lenen met BTC als onderpand bijvoorbeeld. Maar je kan ook stablecoins gebruiken.quote:Op zaterdag 24 juli 2021 22:06 schreef FundsAreSafu het volgende:
[..]
Ik snap het uitlenen, maar waarom zou iemand crypto lenen met nog meer crypto als onderpand? Soort high risk speculatie?
Levert het uitlenen meer op dan het staken? Zie in de whitepaper een mooie formule, maar een percentage niet?quote:Op zaterdag 24 juli 2021 21:25 schreef Afwazig het volgende:
[..]
Dit is een protocol op basis van smart contracts waarmee je assets kan lenen of uitlenen. Dus ik kan bijvoorbeeld USDN lenen voor mijn Waves, of waves lenen voor btc. Of juist BTC uitlenen en daarop rente pakken.
Dat zou best weleens hervatting van stieren kunnen inluiden.quote:Op zondag 25 juli 2021 17:17 schreef dimmak het volgende:
[ twitter ]
Een sappig geruchtje voor de zondagmiddag,
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |