Oké ik wil echt heel graag dat deze wint.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 23:28 schreef molloot200 het volgende:
[ twitter ]
Oooh deze repetities van Rayden klinken heeel goed
Spaans voor Michael Boogerd?quote:Op woensdag 26 januari 2022 18:46 schreef Strani het volgende:
Eén van de presentatoren vanavond (Maxim Huerta) woont in mijn dorp. Hij is tevens schrijver en was een paar jaar geleden voor maar liefst een week minister van sport en cultuur. Ik zie 'm wel eens langslopen met z'n hondje.
quote:Op woensdag 26 januari 2022 19:46 schreef Cee het volgende:
Ben echt benieuwd of m’n jaartje Spaans Duolingo z’n vruchten afwerpt vanavond.
Sta jij niet in de rij ?quote:Op woensdag 26 januari 2022 19:42 schreef Strani het volgende:
Op TVE wordt nu al live uitgezonden vanuit Benidorm. Wel leuk om die hele spanningsopbouw te zien, doen ze goed
Gelijk heb je ... Tis wel de hele avond een themaquote:Op woensdag 26 januari 2022 20:28 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee ik zit lekker in de rij op m'n luie stoel, thuis
De stad krijgt genoeg aandacht inderdaadquote:Op woensdag 26 januari 2022 20:31 schreef chufi het volgende:
[..]
Gelijk heb je ... Tis wel de hele avond een thema
Ja alweer 35 jaar geleden voor het laatst geweest .. zal wel het een en ander veranderd zijn ..quote:Op woensdag 26 januari 2022 20:36 schreef Strani het volgende:
[..]
De stad krijgt genoeg aandacht inderdaad
Ja dan zijn ze klaar met de avond maaltijdquote:Op woensdag 26 januari 2022 20:41 schreef Em31 het volgende:
omg het begint pas om TWINTIG VOOR ELLUF!
wat een tijden
Snap je nou waarom ik altijd moe ben?quote:Op woensdag 26 januari 2022 20:41 schreef Em31 het volgende:
wat een tijden
Jaquote:
Ja snap dat middagdutje nu ook wel.quote:Op woensdag 26 januari 2022 20:49 schreef Strani het volgende:
[..]
Snap je nou waarom ik altijd moe ben?
Dat Benidorm Festival bestaat al eeuwen ... Het is trouwens gewoon op de Internationale TVE als je die in je pakket hebt zittenquote:Op woensdag 26 januari 2022 21:47 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
JaAltijd zo leuk als een land iets nieuws uitprobeert qua voorronde, en dan heb je toch heel erg de hoop dat het goed uitslaat
![]()
Ik heb ook nog niks van tevoren gehoord, dus laat me verrassen(moet een Spaans vlaggetje zijn)
Geen idee of ik hier veel mee ga typen trouwens, want ik ga via de slimme tv kijken met mama en dan is het toch leuker als ik niet continu op de laptop zit
quote:Op woensdag 26 januari 2022 19:42 schreef Strani het volgende:
Op TVE wordt nu al live uitgezonden vanuit Benidorm. Wel leuk om die hele spanningsopbouw te zien, doen ze goed
Waar vullen ze dan de tussentijd mee? De lokale Siebrand Niessen die aan het voorbeschouwen gaat?quote:Op woensdag 26 januari 2022 20:41 schreef Em31 het volgende:
wat een tijden
Ohja gewoon 3 uur voorbeschouwen.quote:Op woensdag 26 januari 2022 21:57 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
[..]
Waar vullen ze dan de tussentijd mee? De lokale Siebrand Niessen die aan het voorbeschouwen gaat?
Hč bij de NPO zenden ze enkel talkshows uit, kan best.quote:
Ah een soort San Remo situatie dus? Dat is wel leuk. Hopelijk met eenzelfde soort successcore dan!quote:Op woensdag 26 januari 2022 21:57 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat Benidorm Festival bestaat al eeuwen ... Het is trouwens gewoon op de Internationale TVE als je die in je pakket hebt zitten
Ja nou ja het liep van 1959 tot 2006, maar ze proberen het nu te revampen (met dus als prijs ESF). Inderdaad, ze willen naar een Sanremo --> ESF idee.quote:Op woensdag 26 januari 2022 22:02 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ah een soort San Remo situatie dus? Dat is wel leuk. Hopelijk met eenzelfde soort successcore dan!
En ik kan inderdaad via de tv kijken
Interessant concept! Vooralsnog heb ik dus niks geluisterd, dus ben benieuwd. Ik heb altijd wel zo'n zwak voor recent slechtscorende landen dat ze het tij kunnen weten te kerenquote:Op woensdag 26 januari 2022 22:06 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ja nou ja het liep van 1959 tot 2006, maar ze proberen het nu te revampen (met dus als prijs ESF). Inderdaad, ze willen naar een Sanremo --> ESF idee.
Ja, alleen ze hebben wel internationale jury's ook dus dat vind ik al wat minder. Krijg je toch niet 100% het Sanremo idee. En ze hebben semi's natuurlijk, dat hebben ze niet bij Sanremo. En het duurt veel korterquote:Op woensdag 26 januari 2022 22:07 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Interessant concept! Vooralsnog heb ik dus niks geluisterd, dus ben benieuwd. Ik heb altijd wel zo'n zwak voor recent slechtscorende landen dat ze het tij kunnen weten te keren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |