Een mens kan op drie manieren zijn ingesteld:quote:Op zondag 25 juli 2021 07:55 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Geen idee, ik vind het een beetje vies omdat er zoveel lullen doorheen zijn gegaan.
En misschien loop ik wel een enge ziekte op. Durf jij het wel?
In welke val jij?quote:Op zondag 25 juli 2021 11:54 schreef stokj het volgende:
[..]
Een mens kan op drie manieren zijn ingesteld:
1. Seks met alleen degene met wie de mens in een relatie zit.
2. Seks met alleen 'losse contacten'
3. 1 en 2.
Afhankelijk van waar je behoefte zit val je in één van deze categorieën.
Wat is socky socky?quote:Als je slim bent gebruik je bescherming in de vorm van een stevig condoom. En dan doe je alles met condoom, dus ook socky socky. Als je haar wilt eten dan gebruik je een lapje.
Dus de reden dat je het zou doen is omdat ze misschien dingen gaat zeggen die ze niet meent?quote:Ikzelf zou dit niet doen. Want als je weet dat er veel slurven doorheen zijn gegaan dan weet je dat als ze zegt dat jij speciaal voor haar bent dat het waarschijnlijk een leugen is.
quote:Op zondag 25 juli 2021 12:35 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
In welke val jij?
[..]
Wat is socky socky?
[..]
Dus de reden dat je het zou doen is omdat ze misschien dingen gaat zeggen die ze niet meent?
Ik vind dat een heel aparte reden, dat zou me namelijk geen reet boeien
LOL ben je pastoor?quote:Op zondag 25 juli 2021 13:41 schreef stokj het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Ik val in geen enkele categorie. Vanwege mijn ambt kan ik niet zomaar met een vrouw iets doen. En een relatie heb ik niet.
Socky socky is de slurf eten.
Hij zit bij de Night's Watch man.quote:Op zondag 25 juli 2021 14:50 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Wat dan wel? Dat je niet zomaar iets met een vrouw kunt doen
Komen ze ook met domme subtiele hints over achterbakse figuren uit het verleden waar je niets meer mee te maken wil hebben? Grappig is dat altijd.quote:Op zondag 25 juli 2021 15:14 schreef NgInE het volgende:
Ik heb alleen seks met denkbeeldige vrouwen. Die hebben altijd zin, zijn je eeuwig trouw, doen alles wat je wil en dragen geen enge ziektes met zich mee.
Onterechte klacht dus.
Nou, als ik zomaar ga aanrommelen met een vrouw dan kan dat wereldnieuws worden en dat is niet goed voor het imago van het iperium.quote:Op zondag 25 juli 2021 14:50 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Wat dan wel? Dat je niet zomaar iets met een vrouw kunt doen
quote:Op zondag 25 juli 2021 15:14 schreef NgInE het volgende:
Ik heb alleen seks met denkbeeldige vrouwen. Die hebben altijd zin, zijn je eeuwig trouw, doen alles wat je wil en dragen geen enge ziektes met zich mee.
Onterechte klacht dus.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |