Die kan ts prima zelf vinden.quote:
quote:Op donderdag 22 juli 2021 21:40 schreef Doug-Heffernan het volgende:
Zaterdag een hoer geneukt
Deed overdreven kreunen, ik zei dat ik klaar was gekomen maar ze ging gewoon door met nepkreunen en neuken![]()
🦶🦶
Geen herhalingsgevaar dus.quote:Op donderdag 22 juli 2021 21:40 schreef Doug-Heffernan het volgende:
Zaterdag een hoer geneukt
Deed overdreven kreunen, ik zei dat ik klaar was gekomen maar ze ging gewoon door met nepkreunen en neuken![]()
🦶🦶
Zonde geld zo op deze manier ja. Een besloten hookers met lidmaatschap in de vorm van een abonnement is misschien wel een goed idee, kan je uiteindelijk best knaken schelen.quote:Op donderdag 22 juli 2021 23:45 schreef Doug-Heffernan het volgende:
[..]
met hookers was mij dit niet overkomen
Terechte klacht. Het echte leed in de samenleving wordt weer eens volledig genegeerd in de mediaquote:Op donderdag 22 juli 2021 23:45 schreef Doug-Heffernan het volgende:
[..]
met hookers was mij dit niet overkomen
Verschil rechts- en natuurlijk persoon.quote:Op vrijdag 23 juli 2021 14:33 schreef MultiBanaan het volgende:
Heel raar ook, op yelp staan er toch ook reviews met link naar de tent? Waarom mag een review met link naar de hoer dan niet?
Maar wat als desbetreffende dame eenmansbedrijf geregistreerd staat?quote:Op zaterdag 24 juli 2021 17:20 schreef Socios het volgende:
[..]
Verschil rechts- en natuurlijk persoon.
Moet die pijpsnol weten.quote:Op zaterdag 24 juli 2021 17:23 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Maar wat als desbetreffende dame eenmansbedrijf geregistreerd staat?
quote:Op zaterdag 24 juli 2021 17:33 schreef Hyaenidae het volgende:
Ik neem me al 20 jaar voor om een keer een hoer te neuken, maar ik durf niet
Wat houdt je tegen om niet te durven?quote:Op zaterdag 24 juli 2021 17:33 schreef Hyaenidae het volgende:
Ik neem me al 20 jaar voor om een keer een hoer te neuken, maar ik durf niet
Geen idee, ik vind het een beetje vies omdat er zoveel lullen doorheen zijn gegaan.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |