abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_200496323
quote:
0s.gif Op woensdag 21 juli 2021 09:38 schreef devlinmr het volgende:

[..]

Dick Bijl vecht al jaren voor minder medicijngebruik wat op zich een nobel streven is.
Ook zegt hij dat hij het idee heeft dat het virus het land aan het verlaten is ten tijde van dit artikel.. Niet echt dus
Aldus de overheid.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_200496333
quote:
0s.gif Op donderdag 22 juli 2021 21:23 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Zou er maar van genieten want het duurt niet lang meer voor de aangekondigde vaccinatieverplichting in de UK in gaat voor zulke tenten.

Italie kondigde vandaag trouwens hetzelfde aan:
[..]

Dit is gewoon echt enorm sick.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  vrijdag 23 juli 2021 @ 07:23:56 #128
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_200497015
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 juli 2021 00:23 schreef devlinmr het volgende:

[..]

Eigenlijk moesten ze 300¤ boete op niet vaccineren zetten.
Houd je enge religie met dwang en tegen mensenrechten in lekker bij je , moeten wij er een boodschap aan hebben dat er de zoveelste groep is die denkt mensen te redden als je maar doet wat ze zeggen terwijl het er achterlijk uitziet voor de groep die zich er buiten houd . :W
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
pi_200497024
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 juli 2021 01:44 schreef ludovico het volgende:

[..]

Aldus de overheid.
Nee, aldus zijn eigen LinkedIn profiel en letterlijk wat hij in het artikel zegt
pi_200497028
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 juli 2021 07:23 schreef Summers het volgende:

[..]

Houd je enge religie met dwang en tegen mensenrechten in lekker bij je , moeten wij er een boodschap aan hebben dat er de zoveelste groep is die denkt mensen te redden als je maar doet wat ze zeggen terwijl het er achterlijk uitziet voor de groep die zich er buiten houd . :W
Tegen welke mensenrechten
pi_200497166
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 juli 2021 00:20 schreef devlinmr het volgende:

[..]

Gek hè op een openbaar forum :s)

Je lijkt nog steeds niet te snappen dat ik niks heb tegen mensen die niet vaccineren. Ik heb wel heel veel problemen met mensen die bewezen leugens rondbazuinen en daarmee mensen op het verkeerde been zetten. Gevaccineerd of ongevaccineerd
Aldus de overheid.
pi_200497362
Voor de "mijn mensenrechten worden geschonden" roepers:

https://mensenrechten.nl/nl/coronavirus-en-mensenrechten#

Met daarin een zeer uitgebreide uitleg over hoe wat en de nuances
pi_200497446
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 juli 2021 07:51 schreef ludovico het volgende:
Aldus de overheid.
... en de media ... en de "experts", virologen ...
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
  vrijdag 23 juli 2021 @ 08:47:48 #134
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_200497571
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 juli 2021 00:42 schreef Orwell het volgende:

[..]

Holy shit, wat een achterlijke term is dat dan..
corona-ontkenners.
Serieus?
wow.
En dan in dit subforum..
als trollerator.
net zo'n oerdomme stropop term als 'klimaat-ontkenner'.. ;(
fokking kansloos
Mensen die het bestaan van corona domweg ontkennen, hoe moet je die dan noemen :? .
quote:
call me paranoid maar soms twijfel ik of het wel louter achterlijkheid is |:)
Ja dat vraag ik me soms ook af...
Huilen dan.
pi_200497705
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 juli 2021 08:59 schreef UncleScorp het volgende:

[..]

och kijk het reageert ook weer, onder de paraplu van een user met een kleurtje (kun je jezelf dan nog eigenlijk mod noemen als je zo doet?)
Ow een een BNW-forum ... over complottheorieën ... maar als je over een complot praat, word je belachelijk gemaakt. 8)7
nederlandse logica zeker :')
Als je over een complot praat wordt je gevraagd het te bewijzen en kan je weerwoord verwachten in de zin van bewijzen dat wat je denkt niet kan of klopt.

zoiets heet een discussie
pi_200497714
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 juli 2021 09:00 schreef UncleScorp het volgende:

[..]

Probeer nou es een deftige reactie te plaatsen.
Haal ff die duim uit je mond en doe een poging
"deftige reactie"?
Jij komt niet uit Nederland?
pi_200497719
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 juli 2021 09:01 schreef devlinmr het volgende:
Als je over een complot praat wordt je gevraagd het te bewijzen
lol hier eindigt het gesprek _O- :W
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_200497725
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 juli 2021 09:02 schreef UncleScorp het volgende:

[..]

lol hier eindigt het gesprek _O- :W
Precies wat je kunt verwachten van BNW.. zodra je om bewijzen vraagt dan rennen ze weg.
  vrijdag 23 juli 2021 @ 09:09:39 #139
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_200497793
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 juli 2021 08:52 schreef UncleScorp het volgende:

[..]

Nu ook al mods die users belachelijk gaan maken :{w
Ludo weet dat ik van hem houd *;
Huilen dan.
pi_200497837
quote:
7s.gif Op vrijdag 23 juli 2021 09:09 schreef Isdatzo het volgende:
Ludo weet dat ik van hem houd *;
probeer misschien es het goede voorbeeld te geven ...
sfeer is hier al genoeg verziekt
dat users elkaar wegpestten, daar werd vroeger nog iets aan gedaan (af en toe)
tenzij je liever hebt dat users hier weg blijven
zo lijkt het er op, temeer aan het aantal topics dat hier amper nog loopt tegenover jaren geleden
  vrijdag 23 juli 2021 @ 09:16:46 #141
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_200497906
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 juli 2021 09:12 schreef UncleScorp het volgende:

[..]

zo lijkt het er op, temeer aan het aantal topics dat hier amper nog loopt tegenover jaren geleden
Dat werkt twee kanten op.
Huilen dan.
pi_200497911
quote:

[..]

Je bent heel boos dat er op een discussieforum discussie gevoerd word.
Realiseer je je dat?
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_200497953
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 juli 2021 09:17 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Je bent heel boos dat er op een discussieforum discussie gevoerd word.
Realiseer je je dat?
discussie :')
discussies hebben inhoud ... dat kom ik hier amper tegen ... ik wil gerust op inhoudelijke manier een onderwerp behandelen.
maar een pipo die bij complottheorie achter bewijzen vraagt kan evengoed in een religie-forum achter bewijs van god gaan vragen
  vrijdag 23 juli 2021 @ 09:25:19 #144
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_200498010
quote:

[..]

De dag is nog niet goed en wel begonnen en men zit inderdaad alweer paraat om in full force achter de wappies aan te gaan. Dan de eeuwige opmerking dit is een discussieforum is niet meer dan een excuus om iemand uit te lokken zodat ze weer los kunnen gaan en op wappies kunnen inhakken. Ik ga er niet in mee, ik schiet er niks mee op, mij overtuigen ze toch niet en ik wil hun ook niet overtuigen want het zijn niet meer dan overheidspapegaaien dus ik negeer ze.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_200498083
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 juli 2021 09:25 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

De dag is nog niet goed en wel begonnen en men zit inderdaad alweer paraat om in full force achter de wappies aan te gaan. Dan de eeuwige opmerking dit is een discussieforum is niet meer dan een excuus om iemand uit te lokken zodat ze weer los kunnen gaan en op wappies kunnen inhakken. Ik ga er niet in mee, ik schiet er niks mee op, mij overtuigen ze toch niet en ik wil hun ook niet overtuigen want het zijn niet meer dan overheidspapegaaien dus ik negeer ze.
Ja dat zulke typetjes hun dag vullen met lezen en reageren op een forum in topics die ze eigenlijk zelf belachelijk vinden ? Schoolvoorbeeld van nutteloosheid van je beperkte intellect.
ik vind dat raar ... ik zie mezelf niet dagelijks posten en ruzie maken in een topic over "de inwijdingsrituelen bij Pastafarianen in Timbuktu"
Zielig tijdverdrijf is het
pi_200498092
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 juli 2021 09:21 schreef UncleScorp het volgende:

[..]

discussie :')
discussies hebben inhoud ... dat kom ik hier amper tegen ... ik wil gerust op inhoudelijke manier een onderwerp behandelen.
maar een pipo die bij complottheorie achter bewijzen vraagt kan evengoed in een religie-forum achter bewijs van god gaan vragen
Klopt, zodra je om inhoud vraagt krijg je " zoek het zelf maar op" of "ik ga niet in discussie" of "je bent een overheidstrol" etc etc
pi_200498109
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 juli 2021 09:30 schreef UncleScorp het volgende:

[..]

Ja dat zulke typetjes hun dag vullen met lezen en reageren op een forum in topics die ze eigenlijk zelf belachelijk vinden ? Schoolvoorbeeld van nutteloosheid van je beperkte intellect.
ik vind dat raar ... ik zie mezelf niet dagelijks posten en ruzie maken in een topic over "de inwijdingsrituelen bij Pastafarianen in Timbuktu"
Mag je vinden... doe ik niks mee
pi_200498179
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 juli 2021 09:32 schreef UncleScorp het volgende:

[..]

Tuurlijk niet, waarom zou je ... make my point

... hou je klaar ... binnen 10min komen ze rond met de pilletjes ...
Mooie is dat ook hier weer blijkt dat men zelf doet waar men oa mij van beschuldigd namelijk "belachelijk" maken.
Balk, splinter en pot, ketel zijn woorden die bij me opkomen
  vrijdag 23 juli 2021 @ 09:38:44 #149
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_200498196
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 juli 2021 09:30 schreef UncleScorp het volgende:

[..]

Precies, vreemd tijdverdrijf van die gasten en dat zijn dan volwassen mannen, het is niet meer dan provoceren onder het excuus van discussiëren de boel komen ontregelen.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_200498218
quote:

[..]

Ik heb inderdaad liever dat users wegblijven dan dat ze zich zo gedragen als jij.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')