abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 23 juli 2021 @ 09:44:11 #151
34027 devlinmr
Trolivier
pi_200498257
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 juli 2021 09:38 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Precies, vreemd tijdverdrijf van die gasten en dat zijn dan volwassen mannen, het is niet meer dan provoceren onder het excuus van discussiëren de boel komen ontregelen.
Het weerleggen van complottheorieen en misinformatie over vaccins en zelfs gevaarlijke misinformatie over alternatieve medicijnen e.d. is provoceren?
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_200498506
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 juli 2021 09:40 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Ik heb inderdaad liever dat users wegblijven dan dat ze zich zo gedragen als jij.
quote:
7s.gif Op vrijdag 23 juli 2021 09:16 schreef Isdatzo het volgende:
Dat werkt twee kanten op.
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
  vrijdag 23 juli 2021 @ 10:07:34 #153
34027 devlinmr
Trolivier
pi_200498507
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 juli 2021 10:00 schreef UncleScorp het volgende:

[..]

Triestige is dat de meerderheid er in deze tijd totaal geen probleem mee heeft, erger nog, zelf vragende partij is.
Je bent op de hoogte van het feit dat in Frankrijk al 11 (ja elf) vaccins verplicht zijn?
Als je deze als kind niet hebt dan mag je niet eens naar school.

Maar vertel wat is het probleem van verplichte vaccinatie
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
  vrijdag 23 juli 2021 @ 10:11:24 #154
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_200498543
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 juli 2021 09:21 schreef UncleScorp het volgende:

[..]

discussie :')
discussies hebben inhoud ... dat kom ik hier amper tegen ... ik wil gerust op inhoudelijke manier een onderwerp behandelen.
maar een pipo die bij complottheorie achter bewijzen vraagt kan evengoed in een religie-forum achter bewijs van god gaan vragen
Voeg die inhoud dan toe!
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  vrijdag 23 juli 2021 @ 10:23:03 #155
34027 devlinmr
Trolivier
pi_200498636
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 juli 2021 10:11 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Wie weet is het een bijwerking van de spuitjes. Ze zijn de goedmensjes met een grote aversie tegen mensen die hun vraagtekens zetten bij corona en het beleid van de overheid, dit moet de kop ingedrukt worden.
Wederom laat je zien dat je het niet snapt
Vraagtekens zetten bij het beleid is helemaal prima. Daarom hebben we de 2e kamer ook.
Waar ik en anderen hier tegen ageren is de continue stroom van misinformatie en leugens die hier de revue passeert. Dat draag helemaal niks bij aan verbeteren van de situatie en is in sommige gevallen ronduit gevaarlijk
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_200498701
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 juli 2021 10:23 schreef devlinmr het volgende:
in sommige gevallen ronduit gevaarlijk
This is extremely dangerous to our democracy ! (-zeker kijken is fun-)

I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
  vrijdag 23 juli 2021 @ 10:37:24 #157
34027 devlinmr
Trolivier
pi_200498782
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 juli 2021 10:29 schreef UncleScorp het volgende:

[..]

This is extremely dangerous to our democracy ! (-zeker kijken is fun-)

Wat is dit voor Poolse zender?
Wat bewijst dit?
Wat ik zo kan vinden is dat het een cbs nbc geaffilieerd station is. Is het zo raar dat die hetzelfde bericht hebben?
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
  vrijdag 23 juli 2021 @ 10:49:45 #158
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_200498897
Even een tijdelijke slot op de reeks. Ik weet niet hoevaak we hier nog moeten vragen om niet persoonlijk te worden. Beide kanten op. Ik gooi hem later vandaag weer open. Gebruik die tijd maar om wat af te koelen. Of warm juist op buiten in de zo’n.

Edit: en weer open

[ Bericht 5% gewijzigd door AlwaysHappy op 23-07-2021 13:40:49 ]
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
pi_200505291
quote:
0s.gif Op donderdag 22 juli 2021 18:36 schreef MatthijsDJ het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op donderdag 22 juli 2021 18:29 schreef Summers het volgende:
BPOC2020 neemt de media in Nederland onder de loep


Video stukje van Marc van Ranst die uitlegt hoe je een land kan laten geloven dat er een pandemie is en hoe je de media kan manipuleren en hoe je mensen kan overhalen zich te laten vaccineren . Hij vind het nog grappig ook het idee om mensen te misleiden ;(
[/quote

Zucht weer dat verhaal wat totaal uit context is.. Je bent toch zo kritisch en onderzoekend.. Je faalt alweer.
Nooit begrepen wat er precies "uit de context" kan zijn. Leg dat dan ook even uit. De man verteld daar immers precies van a tot z wat hij doet voor zijn werk aan de hand van wat smerige voorbeelden. En als ik de context even mag voorzeggen: Hij doet dus aan bedriegen. Niets anders dan dat. En de zaal vind het nog grappig ook. Graag hoor ik jouw versie van de uit de kom getrokken 'context' zodat je mij aan jouw zijde vind mocht je een redelijke uitleg kunnen poneren zodat ik mij vervolgens kan excuseren voor mijn onbegrip.
“People will forgive you for being wrong, but they will never forgive you for being right ”
― Thomas Sowell
pi_200505543
quote:
Vanaf dinsdag nieuwe inreisbeperkingen voor Duitsland vanuit Nederland
Mensen die vanaf komende dinsdag naar Duitsland willen reizen krijgen te maken met strengere inreisbeperkingen. Vanaf dan staat Nederland op de Duitse lijst van landen met een hoog risico als het gaat om het coronavirus. Dat meldt het Robert Koch Institut, de Duitse tegenhanger van RIVM.

De aanpassing betekent dat reizigers vanuit Nederland van zes jaar en ouder vijf dagen in quarantaine moeten als ze niet volledig zijn gevaccineerd.
https://nos.nl/artikel/23(...)and-vanuit-nederland
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
  vrijdag 23 juli 2021 @ 16:55:55 #161
34027 devlinmr
Trolivier
pi_200505609
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 juli 2021 16:34 schreef Monomeism het volgende:

[..]

Nooit begrepen wat er precies "uit de context" kan zijn. Leg dat dan ook even uit. De man verteld daar immers precies van a tot z wat hij doet voor zijn werk aan de hand van wat smerige voorbeelden. En als ik de context even mag voorzeggen: Hij doet dus aan bedriegen. Niets anders dan dat. En de zaal vind het nog grappig ook. Graag hoor ik jouw versie van de uit de kom getrokken 'context' zodat je mij aan jouw zijde vind mocht je een redelijke uitleg kunnen poneren zodat ik mij vervolgens kan excuseren voor mijn onbegrip.
Het is om te beginnen al de geknipte versie


Volgens mij is dit het origineel.

Vertel even waar hij wie bedriegt
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_200505842
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 juli 2021 16:55 schreef devlinmr het volgende:

[..]

Het is om te beginnen al de geknipte versie


Volgens mij is dit het origineel.

Vertel even waar hij wie bedriegt
Ho. Ga je mij nou aan het werk zetten? Jij zegt dat er iets, (wat precies?) uit de context is. Ik niet. :) Ik luister naar zijn verhaal en concludeer daaruit dat hij bedriegt. Mijn indruk: Niet te vertrouwen deze man. Het is gewoon een verkoper. Maar misschien heb ik het mis. Mijn vraag was dus: Wat is er dan precies uit de context? Gaarne dus de punten waaruit dan zijn eerlijkheid, goede bedoelingen en rechtvaardigheid zou moeten blijken, in het filmpje even aanstippen.
“People will forgive you for being wrong, but they will never forgive you for being right ”
― Thomas Sowell
  vrijdag 23 juli 2021 @ 17:20:50 #163
34027 devlinmr
Trolivier
pi_200505893
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 juli 2021 17:17 schreef Monomeism het volgende:

[..]

Ho. Jij zegt dat er iets, (wat precies?) uit de context is. Ik niet. :) Ik luister naar zijn verhaal en concludeer daaruit dat hij bedriegt. Mijn indruk: Niet te vertrouwen deze man. Het is gewoon een verkoper. Maar misschien heb ik het mis. Mijn vraag was dus: Wat is er dan precies uit de context? Gaarne dus de punten waaruit dan zijn eerlijkheid, goede bedoelingen en rechtvaardigheid zou moeten blijken in het filmpje even aanstippen.
Nogmaals, je hebt een geknipte versie bekeken. Kijk het origineel en leg mij eens uit waar jij vindt dat hij mensen bedriegt.
Ik vind namelijk nergens iets van bedrog. Hij legt gewoon uit hoe je communiceert ten tijde van een (potentiële) pandemie zonder paniek te veroorzaken.

Btw ik was niet degene die over context begon
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
  vrijdag 23 juli 2021 @ 17:41:49 #164
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_200506069
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 juli 2021 17:17 schreef Monomeism het volgende:

[..]

Ho. Ga je mij nou aan het werk zetten? Jij zegt dat er iets, (wat precies?) uit de context is. Ik niet. :) Ik luister naar zijn verhaal en concludeer daaruit dat hij bedriegt. Mijn indruk: Niet te vertrouwen deze man. Het is gewoon een verkoper. Maar misschien heb ik het mis. Mijn vraag was dus: Wat is er dan precies uit de context? Gaarne dus de punten waaruit dan zijn eerlijkheid, goede bedoelingen en rechtvaardigheid zou moeten blijken, in het filmpje even aanstippen.
"40 people die per day in peak of swine flu"

Maar op een normale dag ook :') dat is juist een bepaalde manier van manipulatie.

Net als dat gedeelte met die voetballers.
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
  vrijdag 23 juli 2021 @ 17:42:49 #165
34027 devlinmr
Trolivier
pi_200506078
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 juli 2021 17:17 schreef Monomeism het volgende:

[..]

Ho. Ga je mij nou aan het werk zetten? Jij zegt dat er iets, (wat precies?) uit de context is.
waar zeg ik dat?
quote:
Ik niet. :) Ik luister naar zijn
geknipte en geplakte
quote:
verhaal en concludeer daaruit dat hij bedriegt.
geef eens een voorbeeld van bedrog
quote:
Mijn indruk: Niet te vertrouwen deze man. Het is gewoon een verkoper. Maar misschien heb ik het mis. Mijn vraag was dus: Wat is er dan precies uit de context? Gaarne dus de punten waaruit dan zijn eerlijkheid, goede bedoelingen en rechtvaardigheid zou moeten blijken, in het filmpje even aanstippen.
Hij liegt nergens. In mijn boekje betekent dat dus dat je eerlijk bent.
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_200506091
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 juli 2021 17:20 schreef devlinmr het volgende:

[..]

Nogmaals, je hebt een geknipte versie bekeken. Kijk het origineel en leg mij eens uit waar jij vindt dat hij mensen bedriegt.
Ik vind namelijk nergens iets van bedrog. Hij legt gewoon uit hoe je communiceert ten tijde van een (potentiële) pandemie zonder paniek te veroorzaken.

Btw ik was niet degene die over context begon
Volgens mij zie ik dit filmpje nu voor de 3e of 4e keer. Zie alleen al het gros van de comments onder het YouTube filmpje. Kennelijk zien nogal wat andere mensen hier per direct een bedrieger aan het werk. Net als ik. Jij ziet nergens bedrog. Dus hij doet het best goed. Want ik begrijp dat jij dat "communiceren noemt ten tijde van een pandemie" Ok het zal wel
“People will forgive you for being wrong, but they will never forgive you for being right ”
― Thomas Sowell
  vrijdag 23 juli 2021 @ 17:44:24 #167
34027 devlinmr
Trolivier
pi_200506095
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 juli 2021 17:41 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]

"40 people die per day in peak of swine flu"

Maar op een normale dag ook :') dat is juist een bepaalde manier van manipulatie.

Net als dat gedeelte met die voetballers.
Het is geen leugen is het wel?
Bovendien was het een voorspelling en zei hij dat het mogelijk is
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
  vrijdag 23 juli 2021 @ 17:46:17 #168
34027 devlinmr
Trolivier
pi_200506117
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 juli 2021 17:43 schreef Monomeism het volgende:

[..]

Volgens mij zie ik dit filmpje nu voor de 3e of 4e keer. Zie alleen al het gros van de comments onder het YouTube filmpje. Kennelijk zien nogal wat andere mensen hier per direct een bedrieger aan het werk. Net als ik. Jij ziet nergens bedrog. Dus hij doet het best goed. Want ik begrijp dat jij dat "communiceren noemt ten tijde van een pandemie" Ok het zal wel
Het is zeker handig communiceren, maar liegen doet hij niet.

Geef eens 3 voorbeelden waarbij hij niet de waarheid zegt.
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_200506145
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 juli 2021 17:42 schreef devlinmr het volgende:

[..]

waar zeg ik dat?

Hier
Oh dat was Matthijs
Maar als er zo veel voor nodig is voor mij om aan te tonen om uiteindelijk ons punt toch niet te maken dan laten we het maar gewoon zo toch? ;)
“People will forgive you for being wrong, but they will never forgive you for being right ”
― Thomas Sowell
  vrijdag 23 juli 2021 @ 17:50:35 #170
34027 devlinmr
Trolivier
pi_200506169
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 juli 2021 17:48 schreef Monomeism het volgende:

[..]

Hier

Maar als er zo veel voor nodig is voor mij om aan te tonen om uiteindelijk ons punt toch niet te maken dan laten we het maar gewoon zo toch? ;)
Heet ik Mathijs?

Maar je kunt niet duiden waar hij liegt en toch noem je hem een bedrieger.

Apart
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_200506176
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 juli 2021 17:50 schreef devlinmr het volgende:

[..]

Heet ik Mathijs?
Ja sorry ;) ik zag het later
“People will forgive you for being wrong, but they will never forgive you for being right ”
― Thomas Sowell
  vrijdag 23 juli 2021 @ 17:52:00 #172
34027 devlinmr
Trolivier
pi_200506185
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 juli 2021 17:51 schreef Monomeism het volgende:

[..]

Ja sorry ;) ik zag het later
Gebeurt mij ook weleens... Np
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_200506310
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 juli 2021 17:50 schreef devlinmr het volgende:

[..]

Heet ik Mathijs?

Maar je kunt niet duiden waar hij liegt en toch noem je hem een bedrieger.

Apart
Nu weet ik nog steeds niets over die 'context'. Dat was mijn vraag. Ik ben niet de enige die vind dat hij een bedrieger is en ik had de comments onder YouTube niet nodig om tot die conclusie te komen. Maar goed, anderen lopen met hem weg kennelijk. Ik ben niet overtuigd van zijn goede bedoelingen en volgens mij ontbreken ze.
“People will forgive you for being wrong, but they will never forgive you for being right ”
― Thomas Sowell
  vrijdag 23 juli 2021 @ 18:07:15 #174
34027 devlinmr
Trolivier
pi_200506354
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 juli 2021 18:02 schreef Monomeism het volgende:

[..]

Nu weet ik nog steeds niets over die 'context'. Dat was mijn vraag. Ik ben niet de enige die vind dat hij een bedrieger is en ik had de comments onder YouTube niet nodig om tot die conclusie te komen. Maar goed, anderen lopen met hem weg kennelijk. Ik ben niet overtuigd van zijn goede bedoelingen en volgens mij ontbreken ze.
Ik snap je gevoel. Maar luister eens objectief. Hij liegt nergens hij bedriegt niemand hij heeft wel controle over de informatiestroom. Precies wat je wil als je geen paniek wil veroorzaken.
Dit is hoe je communiceert in dit soort gevallen.
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_200506558
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 juli 2021 18:07 schreef devlinmr het volgende:
Maar luister eens objectief.
Objectief. Tja, ik haat Opera maar kan wel zeggen of iemand een goede opera zanger(es) is. Objectief luisteren is een opgave daar het gehele WHO narratief en alles wat er politiek aan hangt in mijn ogen in de kern al niet deugt. Het boek: Covid19 the Great Reset enzo. Rutte loog, en "kende het boek niet". Maar een minuut later toch ineens weer wel. Haha. Dus de vraag is of van Ranst dat in zo'n ontstoken biased narratief voor mij nog wel kan recht-lullen wanneer ik het filmpje voor een 4e of 5e keer objectief probeer te ondergaan. Ik vrees het ergste. ;)
“People will forgive you for being wrong, but they will never forgive you for being right ”
― Thomas Sowell
pi_200506673
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 juli 2021 18:24 schreef Monomeism het volgende:

[..]

Objectief. Tja, ik haat Opera maar kan wel zeggen of iemand een goede opera zanger(es) is. Objectief luisteren is een opgave daar het gehele WHO narratief en alles wat er politiek aan hangt in mijn ogen in de kern al niet deugt. Het boek: Covid19 the Great Reset enzo. Rutte loog, en "kende het boek niet". Maar een minuut later toch ineens weer wel. Haha. Dus de vraag is of van Ranst dat in zo'n ontstoken biased narratief voor mij nog wel kan recht-lullen wanneer ik het filmpje voor een 4e of 5e keer objectief probeer te ondergaan. Ik vrees het ergste. ;)
Omdat je de context niet (wil) snappen. Hij legt hier uit hoe hij vind dat je moet communiceren rondom een vrius uitbraak en hoe je daarbij voorkomt dat mensen het niet gaan onderschatten en hoe je debielen zoals Willem Engel voor moet zijn. Hij maakt daarbij ook nog wat gebruik van humor.

Maar het probleem is dat jij wat anders wil zien..
Mijn blog over o.a. leven met OCD (dwang) | https://mdj-stek.nl
pi_200506784
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 juli 2021 18:34 schreef MatthijsDJ het volgende:

[..]

Omdat je de context niet (wil) snappen. Hij legt hier uit hoe hij vind dat je moet communiceren rondom een vrius uitbraak en hoe je daarbij voorkomt dat mensen het niet gaan onderschatten en hoe je debielen zoals Willem Engel voor moet zijn. Hij maakt daarbij ook nog wat gebruik van humor.

Maar het probleem is dat jij wat anders wil zien..
Lees mijn voorgaande bericht. Ik zie het als een onderdeel van de Great Reset. Dan vervliegt überhaupt elke context. Met andere woorden: van Ranst kan er ook nog bloemetjes bij strooien en nog zal zijn verhaal mij voorkomen als bedrog. Ik kreeg de raad zijn verhaal objectief te volgen. Ik ga dat proberen. Met koffie.
“People will forgive you for being wrong, but they will never forgive you for being right ”
― Thomas Sowell
  Moderator vrijdag 23 juli 2021 @ 18:49:01 #178
54278 crew  Tijger_m
42
pi_200506837
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 juli 2021 18:43 schreef Monomeism het volgende:

[..]

Lees mijn voorgaande bericht. Ik zie het als een onderdeel van de Great Reset. Dan vervliegt überhaupt elke context. Met andere woorden: van Ranst kan er ook nog bloemetjes bij strooien en nog zal zijn verhaal mij voorkomen als bedrog. Ik kreeg de raad zijn verhaal objectief te volgen. Ik ga dat proberen. Met koffie.
Onderdeel van iets wat pas in 2020 gepubliceerd werd terwijl dat fimpje uit 2019 stamt. Of course.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
  vrijdag 23 juli 2021 @ 18:59:37 #179
34027 devlinmr
Trolivier
pi_200506936
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 juli 2021 18:49 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Onderdeel van iets wat pas in 2020 gepubliceerd werd terwijl dat fimpje uit 2019 stamt. Of course.
En het over de Mexicaanse griep pandemie uit 2009 gaat
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_200506976
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 juli 2021 18:49 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Onderdeel van iets wat pas in 2020 gepubliceerd werd terwijl dat fimpje uit 2019 stamt. Of course.
'In 2020 gepubliceerd' _O-

Je weet helemaal niks man
  vrijdag 23 juli 2021 @ 19:08:01 #181
34027 devlinmr
Trolivier
pi_200507070
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 juli 2021 19:02 schreef PSVCL het volgende:

[..]

'In 2020 gepubliceerd' _O-

Je weet helemaal niks man
2017 idd


Mexicaanse griep was in 2009
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_200507183
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 juli 2021 18:43 schreef Monomeism het volgende:

[..]

Lees mijn voorgaande bericht. Ik zie het als een onderdeel van de Great Reset. Dan vervliegt überhaupt elke context. Met andere woorden: van Ranst kan er ook nog bloemetjes bij strooien en nog zal zijn verhaal mij voorkomen als bedrog. Ik kreeg de raad zijn verhaal objectief te volgen. Ik ga dat proberen. Met koffie.
Wat maak je jezelf fucking bang door een boekje.. Sinds wanneer mogen mensen niet meer hun ideeën optekenen.

Dat er overigens iets moet gebeuren is wel duidelijk.. Dus een build back better is geen slecht idee; hoe we dat gaan doen beslissen we uiteindelijk met elkaar.
Mijn blog over o.a. leven met OCD (dwang) | https://mdj-stek.nl
pi_200507235
Ziezo, ik ben toch maar weer terug in dit topic. Het is nu eenmaal verslavend.
Sneu hoe dat oude gamanipuleerde filmpje van Van Ranst weer van stal wordt gehaald.
Complotdenkers WILLEN gewoon overal complotten in zien. Hun brein werkt blijkbaar zo: achterdocht en paranioa. En persoonlijk worden als ze een discussie niet kunnenn winnen. (Hoewel dit nu nog niet gebeurd is)
Complotdenkers die denken dat ze slimmer zijn dan Van Ranst die viroloog is en ervoor gestudeerd heeft _O-


online photo gallery free

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 23-07-2021 19:47:05 ]
pi_200507251
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 juli 2021 18:49 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Onderdeel van iets wat pas in 2020 gepubliceerd werd terwijl dat fimpje uit 2019 stamt. Of course.
Dat zegt niks. De bezoeken van Rutte, Kaag, Maxima aan Klaus Schwab zijn ook uit 2019. Dat boek kwam niet ineens uit zijn kroonluchter vallen. Ik ga uit van een heel lange voorbereiding. Van Ranst is nu een heel aanwezig schreeuwerig onderdeel van de prik-promotie, dus er is misschien wat rationele verbeelding voor nodig die jij mist. Het idee van The New World order waar nu The Great Reset een onderdeel van is ook nogal wat ouder dan 2020.
“People will forgive you for being wrong, but they will never forgive you for being right ”
― Thomas Sowell
pi_200507283
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 juli 2021 19:16 schreef MatthijsDJ het volgende:

[..]

Wat maak je jezelf fucking bang door een boekje.. Sinds wanneer mogen mensen niet meer hun ideeën optekenen.

Dat er overigens iets moet gebeuren is wel duidelijk.. Dus een build back better is geen slecht idee; hoe we dat gaan doen beslissen we uiteindelijk met elkaar.
De grote vraag is of hij dat boek ook daadwerkelijk gelezen heeft })
Maar hij is niet bang,hij is gewoon realistisch, hij kan de toekomst voorspellen :|W
pi_200507509
twitter
pi_200507565
.

[ Bericht 99% gewijzigd door PSVCL op 23-07-2021 19:42:52 (.) ]
pi_200507610

TIJD VOOR EEN BOOSTER!!!!! ^p^

Jullie moeten geüpdate worden _O-
pi_200507645
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 juli 2021 19:47 schreef PSVCL het volgende:

TIJD VOOR EEN BOOSTER!!!!! ^p^

Jullie moeten geüpdate worden _O-
Lekker man, ze kunnen niet wachten op weer een prik, schat ik zo in.
we zijn er bijna mensen, het moet weer even. we hebben het beste met u voor hoor.
pi_200507732
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 juli 2021 19:49 schreef koosbasterd het volgende:

[..]

Lekker man, ze kunnen niet wachten op weer een prik, schat ik zo in.
Hoogepunt van het jaar , Hugo weet wel hoe die de vaccines moet verkopen aan de kudde


_O_
pi_200507741
P.S Ik had er al wat video's over gezien, en gesprekken, verwachtingen en kritieken erover. Gideon van Meijeren tegenover Rutte natuurlijk. Ik heb slechts ongeveer 15 % ervan gelezen. Vorige week zondag begonnen en de rest van de week keihard gewerkt. Voor wie het ook willen lezen is hier de link naar een PDF van het boek.

Covid19 The Great Reset

http://reparti.free.fr/schwab2020.pdf
“People will forgive you for being wrong, but they will never forgive you for being right ”
― Thomas Sowell
pi_200507861
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 juli 2021 19:08 schreef devlinmr het volgende:

[..]

2017 idd


Mexicaanse griep was in 2009
Kun je je herinneren dat ik 2 weken geleden aangaf binnenkort dit nieuws te lezen in de Duitse kranten?
https://www.nu.nl/coronav(...)-in-quarantaine.html
Vakman pur sang
  vrijdag 23 juli 2021 @ 20:07:24 #193
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_200507878
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 juli 2021 19:47 schreef PSVCL het volgende:

TIJD VOOR EEN BOOSTER!!!!! ^p^

Jullie moeten geüpdate worden _O-
Ze beginnen weer vooraan zie ik , we moeten de oudjes beschermen met een derde en de rest volgt , rondjes draaien _O-
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
  Moderator vrijdag 23 juli 2021 @ 20:08:07 #194
236264 crew  capricia
pi_200507890
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 juli 2021 19:47 schreef koosbasterd het volgende:

[..]

Waarom deze persoonlijke aanval? Beetje schelden op iemand. Man man.
Iedereen is welkom.
Definitely not CIA
pi_200507921
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 juli 2021 20:07 schreef Summers het volgende:

[..]

Ze beginnen weer vooraan zie ik , we moeten de oudjes beschermen met een derde en de rest volgt , rondjes draaien _O-
Volgend jaar verzinnen ze weer wat anders en is het tijd voor prik nummero 4 _O_
  vrijdag 23 juli 2021 @ 20:11:23 #196
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_200507932
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 juli 2021 20:08 schreef capricia het volgende:

[..]

Waarom deze persoonlijke aanval? Beetje schelden op iemand. Man man.
Iedereen is welkom.
Dit.

De reeks is vanmiddag nog op slot geweest. Echt, kap eens met die persoonlijke aanvallen hier. Iedereen is welkom. Kan je daar niet mee dealen zonder persoonlijk te worden? Zoek dan maar een ander subforum of ander forum waar ze het wél oke vinden om elkaar te beledigen.
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
  vrijdag 23 juli 2021 @ 20:12:34 #197
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_200507949
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 juli 2021 19:56 schreef PSVCL het volgende:

[..]

Hoogepunt van het jaar , Hugo weet wel hoe die de vaccines moet verkopen aan de kudde


_O_
De Prikpooier , nu weet ik waarom iedereen na papegaait dat mensen zoals wij prikangst hebben , Hugo zegt het dus dan is het de waarheid :Y
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
  vrijdag 23 juli 2021 @ 20:14:50 #198
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_200507973
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 juli 2021 20:11 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

Dit.

De reeks is vanmiddag nog op slot geweest. Echt, kap eens met die persoonlijke aanvallen hier. Iedereen is welkom. Kan je daar niet mee dealen zonder persoonlijk te worden? Zoek dan maar een ander subforum of ander forum waar ze het wél oke vinden om elkaar te beledigen.
Het probleem is dat de msm mensen hier komen om de bnw mensen belachelijk te maken en hebben geen interesse in bnw . Een mod zou daar al op in moeten spelen maar dat doet niemand dus de mensen in bnw zoeken het dus maar zelf uit .
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
pi_200507981
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 juli 2021 20:12 schreef Summers het volgende:

[..]

De Prikpooier , nu weet ik waarom iedereen na papegaait dat mensen zoals wij prikangst hebben , Hugo zegt het dus dan is het de waarheid :Y
Ik vind een kritische houding naar de overheid prima: dingen moeten bevraagd kunnen worden.
Hugo heeft grote fouten gemaakt.
Wat is denk jij de oplossing?
  vrijdag 23 juli 2021 @ 20:17:28 #200
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_200508011
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 juli 2021 20:15 schreef An_0_Niem het volgende:

[..]

Ik vind een kritische houding naar de overheid prima: dingen moeten bevraagd kunnen worden.
Hugo heeft grote fouten gemaakt.
Wat is denk jij de oplossing?
Succes met de kritische vragen naar de overheid zou ik zeggen , dan ben je nog wel ff bezig ^O^
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')