Dom seksistisch gelul, niks nieuws. Alleen was mijn compliment aan enkele (toevallig vrouwelijkequote:Op zondag 5 december 2021 17:08 schreef Leandra het volgende:
Mooi is dat, mijn kwaliteitsposts gewoon weg
Was er erg geflipt terwijl wij Sinterklaas vierden?
Za heeft nogal een andere mening, en haar eerdere posts een beetje kennende is ze geen troll. En je hoeft natuurlijk niet te reagerenquote:Op maandag 13 december 2021 11:30 schreef Eightyone het volgende:
Is 'Za' echt of een troll? Iig gaat het topic er niet op vooruit van haar bijdrages.
SHO / Borsato gate Deel 13: Borsato’s BBQ-verklaring
Za is zeker geen troll. En heb ik al eerder horen zeggen dat ze een andere relatievisie heeft.quote:Op maandag 13 december 2021 20:46 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Za heeft nog een andere mening, en haar eerdere posts een beetje kennende is ze geen troll. En je hoeft natuurlijk niet te reageren
Waarom pas schoonmaken als je visite weg is?quote:Op zondag 19 december 2021 18:04 schreef Ole het volgende:
Even dicht hoor. Als mijn visite weg is kijk ik verder
eigen schuldquote:Op zondag 19 december 2021 18:08 schreef superniger het volgende:
SHO / [#BorsaToo gate #22] Waar users elkaar het licht in de ogen niet gunne
[..]
Waarom pas schoonmaken als je visite weg is?
Gooi gewoon het topic open totdat je wel tijd hebt om te vegen. Nu moeten we heel de dag op het vertrek van je visite wachten.
Mods hebben ook een leven, ik zit al het hele weekend mee te kijken in dat topic maar dan nog kan het gsbeuren dat we er niet meteen bij zijn als er iets gebeurt.quote:Op zondag 19 december 2021 18:44 schreef mascara-klodder het volgende:
Misschien had er al veel eerder een mod mee kunnen kijken.
Mijn reactie weggehaald maar al die ranzige meuk van Sjoukje staat er gewoon nog
daarom even dicht. Heb even vanwege privezaken en werk wat weer omgegooid wordt geen zin in kinderachtig gedoe.quote:Op zondag 19 december 2021 18:44 schreef mascara-klodder het volgende:
Misschien had er al veel eerder een mod mee kunnen kijken.
Mijn reactie weggehaald maar al die ranzige meuk van Sjoukje staat er gewoon nog
En voor hetzelfde geldt blijft men rommel maken en kan er nóg meer geveegd worden.quote:Op zondag 19 december 2021 22:44 schreef Dazalbest het volgende:
Apart hoor, dus omdat iemand geen tijd heeft om de rommel eruit te vegen moet de rest wat wel normaal kan discussiėren nu maar wachten?
'even'quote:Op zondag 19 december 2021 23:15 schreef vencodark het volgende:
[..]
En voor hetzelfde geldt blijft men rommel maken en kan er nóg meer geveegd worden.
Ook niet ideaal. Wat geeft het nou dat het even dicht is?
Onzinquote:Op zondag 19 december 2021 20:53 schreef Ole het volgende:
[..]
daarom even dicht. Heb even vanwege privezaken en werk wat weer omgegooid wordt geen zin in kinderachtig gedoe.
Misschien straks, anders morgen. Maar op dit moment is er geen 'nieuws' meer en zie ik vooral persoonlijke aanvallen tussen users.
Shoot me en anders kun je altijd mailen met forum@fok.nl
Ho ho, jij zit ook hoofdzakelijk mee te kijken omdat je een nieuwsgierige eend bentquote:Op zondag 19 december 2021 19:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mods hebben ook een leven, ik zit al het hele weekend mee te kijken in dat topic maar dan nog kan het gsbeuren dat we er niet meteen bij zijn als er iets gebeurt.
Ik weet niet of me dat lukt...quote:
Je moest er even op wachten, ik was op vakantie, maar volgens mij is het voor elkaar zo.quote:
quote:Op woensdag 29 december 2021 19:28 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je moest er even op wachten, ik was op vakantie, maar volgens mij is het voor elkaar zo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |