abonnement Unibet Coolblue
pi_200478627
Beste

Morgen avond hebben we een allereerste bezichtiging. Het huis staat al 2 weken te koop, vrij bijzonder in deze tijd.

Nu bleek uit de formulieren dat de WOZ 220.000 is, terwijl de vraagprijs 285.000

Hoe zit dit dan met eventueel bieden? Hoe groot is de kans dat je dan snel te hoog biedt en vervolgens extra moet betalen?
pi_200478962
WOZ loopt altijd een jaar achter en de prijs die je bied moet cf taxatie zijn. Als je meer bied dan het huis waard is moet je dat uit eigen zak betalen.
Hee. Zeg nou zelf, ik ben toch gewoon een hartstikke lekker ding? TOch?
pi_200479011
quote:
0s.gif Op woensdag 21 juli 2021 22:16 schreef Chinless het volgende:
WOZ loopt altijd een jaar achter en de prijs die je bied moet cf taxatie zijn. Als je meer bied dan het huis waard is moet je dat uit eigen zak betalen.
Als je er vanuit gaat dat de taxateur niet gewoon op papier zet wat jij graag op papier wil hebben wel inderdaad.
pi_200479227
quote:
14s.gif Op woensdag 21 juli 2021 22:04 schreef Vlaggenroof het volgende:
Beste

Morgen avond hebben we een allereerste bezichtiging. Het huis staat al 2 weken te koop, vrij bijzonder in deze tijd.

Nu bleek uit de formulieren dat de WOZ 220.000 is, terwijl de vraagprijs 285.000

Hoe zit dit dan met eventueel bieden? Hoe groot is de kans dat je dan snel te hoog biedt en vervolgens extra moet betalen?
Te hoog ten opzichte van wat? Je hoeft nooit méér te betalen dan je bod (plus kosten koper), dus hoezo 'extra betalen'...?
"Met charme kun je je een kwartiertje redden, daarna moet je iets te zeggen hebben."
pi_200479377
quote:
14s.gif Op woensdag 21 juli 2021 22:04 schreef Vlaggenroof het volgende:
Beste

Morgen avond hebben we een allereerste bezichtiging. Het huis staat al 2 weken te koop, vrij bijzonder in deze tijd.

Nu bleek uit de formulieren dat de WOZ 220.000 is, terwijl de vraagprijs 285.000