quote:Op woensdag 21 juli 2021 22:21 schreef Coco het volgende:
User @:Oriente wordt compleet door de mangel gehaald in het haxball topic.
Jaquote:Op woensdag 21 juli 2021 22:18 schreef Coco het volgende:
Quiz:
Pröpper heeft een kleine piemel.
Weten jullie waaraan je dat kan zien?
Zijn huidskleur tochquote:Op woensdag 21 juli 2021 22:18 schreef Coco het volgende:
Quiz:
Pröpper heeft een kleine piemel.
Weten jullie waaraan je dat kan zien?
Kom. Terug.quote:Op woensdag 21 juli 2021 22:25 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Heb je al gelezen dat @:tijger_m stopt op COR?
COR / Afscheidstopic! :)
Is jouw afscheid nog ergens terug te lezen?quote:Op woensdag 21 juli 2021 22:25 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik vind afscheidstopics maar een beetje overdreven.quote:Op woensdag 21 juli 2021 22:25 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik zal wel te weinig buiten VBL en DRT komen want ik heb geen idee wie dit is.quote:Op woensdag 21 juli 2021 22:25 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Oh. Dacht dat het een maat van je was aangezien je hem regelmatig een mention geeft als je gesport hebt.quote:Op woensdag 21 juli 2021 22:27 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik vind afscheidstopics maar een beetje overdreven.
Hij mentiont dan ook knetterkrankjorum hèquote:Op woensdag 21 juli 2021 22:27 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Oh. Dacht dat het een maat van je was aangezien je hem regelmatig een mention geeft als je gesport hebt.
We moeten er staks dus maar opeens aan wennen als je op #anoniem gaat?quote:Op woensdag 21 juli 2021 22:27 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik vind afscheidstopics maar een beetje overdreven.
quote:Op woensdag 21 juli 2021 22:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
Met 4-1 durf ik hem wel aan in Turkije, met 3-1 weet ik het zo nog niet.
Lafbek.quote:Op woensdag 21 juli 2021 22:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hier trap ik niet inquote:Op woensdag 21 juli 2021 22:29 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Heksenketel dit dat.
En de Turken hebben een uitgoal.
Stop eens met dat debiele indekken.quote:Op woensdag 21 juli 2021 22:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |