Haha, neequote:Op woensdag 21 juli 2021 20:52 schreef kwiwi het volgende:
Werd je ontslag niet geaccepteerd ofzo, dat je je eigen afscheidstopic opent?
Er werd achter gevraagd of ie dat wilde.quote:Op woensdag 21 juli 2021 20:52 schreef kwiwi het volgende:
Werd je 'ontslag' niet geaccepteerd ofzo, dat je je eigen afscheidstopic opent?
Eens.quote:Op woensdag 21 juli 2021 20:59 schreef Haags het volgende:
Bedankt kerel, het waren twee fantastische dagen... oh nee ik bedoel, deze ellende duurt al 1,5 jaar te lang helaas
W&Tquote:Op woensdag 21 juli 2021 20:56 schreef capricia het volgende:
[..]
Er werd achter gevraagd of ie dat wilde.![]()
Ben persoonlijk heel blij geweest met de tropenjaren die Tijger draaide. Op allerhande permanente en tijdelijke fora.
POL. COR, Amerikaanse verkiezingen, OS nu. En ik vergeet er vast een paar.
Ik zal het naar BNW verhuizenquote:Op woensdag 21 juli 2021 21:06 schreef Hyperdude het volgende:
Topic lijkt mij een hoax.
Maar toch een welgemeend dank.![]()
Jammer wel, we hebben een goeie discussie gevoerd op een faire manier.. We hadden totaal niet hetzelfde inzicht maar de discussie was prettigquote:Op woensdag 21 juli 2021 20:47 schreef Tijger_m het volgende:
Beste vrienden, users en collega's, Ik neem afscheid als mod van COR per direct (nou ja, gisteren). Zo, klaar, doei
Ok, grapje. Nee, niet dat ik stop, dat is geen grap. Het COR subforum heeft in luttele tijd ruim 5500 topics en meer dan 775.000 posts gegenereert, dat is echt gigantisch veel in 18 maanden of zo, ik heb daaraan een bijdrage geleverd, hoop ik, als mod en user maar als mod ben ik klaar met COR. Als user zijn jullie nog niet van mij af en aangezien ik nog een aantal ander subfora modereer zal ik ook mod blijven maar niet meer in COR.
Ik had mijn collega's als een paar weken geleden laten weten dat het voor mij genoeg was maar toen explodeerde de boel weer dus ben ik toch maar weer doorgegaan. Nu is de koek echt wel op en doe ik een stap terug.
Ik wil iedereen bedanken voor hun bijdrages en uiteraard ook voor alle TR's die ik mocht afvinken en posts die ik mocht editten of verwijderen![]()
Ook grote dank aan mijn collega's @:miss_sly @:trein2000 @:capricia @:Momo @:Evenstar @:AlwaysHappy voor hun steun en collegialiteit en voor de FA's voor hun steun en support.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |