SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan (tijdelijk) via de webpagina van Radio49 bij Listen2MyRadio.![]()
Klik hier voor onze Facebookpagina waar vooraf aangemelde radioshows vermeld worden.
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.![]()
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.![]()
Weer geen probleem dus…quote:Op woensdag 21 juli 2021 20:23 schreef livelink het volgende:
[..]
Sorry, ik heb het gelaten bij een salade lekker in het zonnetje. De medewerkster van het restaurant haalde uiteindelijk de tafels en stoelen van binnen en plaatste die aan de overkant van de straat. Dus uiteindelijk is er ook niemand weggestuurd. Het was een Italiaans restaurant en de oplossing was ook heel Italiaans.
Ik vind het wel leuk.quote:Op woensdag 21 juli 2021 20:36 schreef DJ11 het volgende:
Nieuw liedje met raar intro. Bleef zaterdag over, maar ik wil het alsnog draaien:Drapht - Shadows On My Walls
De oogst is momenteel helaas heel schaars. Het is zelfs zo dat ik overweeg om mijn Top 100 dit jaar terug te brengen naar een Top 50. Maar goed... we hebben nog ruim vijf maanden te gaan.quote:
Goede kans dat het er nét een tikje droger is...quote:Op woensdag 21 juli 2021 20:41 schreef livelink het volgende:
Naar Valkenburg of Aken? Ik zou Aken kiezen.
Nee, je moet naar Valkenburg.quote:Op woensdag 21 juli 2021 20:41 schreef livelink het volgende:
Naar Valkenburg of Aken? Ik zou Aken kiezen.
Valkenburg nog niet volgens mij. Maar goed, ik heb een week in september geboekt in Gulpen. Dus ik draag mijn steentje bij.quote:Op woensdag 21 juli 2021 20:42 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, je moet naar Valkenburg.
Alles is weer open en ze kunnen de inkomsten er goed gebruiken…
Ik drink weleens Korenwolf, dus draag ik ook mijn steentje bij.quote:Op woensdag 21 juli 2021 20:42 schreef livelink het volgende:
[..]
Valkenburg nog niet volgens mij. Maar goed, ik heb een week in september geboekt in Gulpen. Dus ik draag mijn steentje bij.
Ik hoorde vanmorgen een dame op de radio een oproep doen om nu juist niet je afspraken in Limburg af te zeggen zonder eerst te overleggen.quote:Op woensdag 21 juli 2021 20:42 schreef livelink het volgende:
[..]
Valkenburg nog niet volgens mij. Maar goed, ik heb een week in september geboekt in Gulpen. Dus ik draag mijn steentje bij.
Ik vind deze versie leuker dan het origineel, eigenlijkquote:Op woensdag 21 juli 2021 20:46 schreef MadMaster het volgende:
Een dikke walm uit zijn uitlaat BLAZEND!
Het is gewoon allebei niks…quote:Op woensdag 21 juli 2021 20:46 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik vind deze versie leuker dan het origineel, eigenlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |