SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan (tijdelijk) via de webpagina van Radio49 bij Listen2MyRadio.![]()
Klik hier voor onze Facebookpagina waar vooraf aangemelde radioshows vermeld worden.
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.![]()
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.![]()
Weer geen probleem dus…quote:Op woensdag 21 juli 2021 20:23 schreef livelink het volgende:
[..]
Sorry, ik heb het gelaten bij een salade lekker in het zonnetje. De medewerkster van het restaurant haalde uiteindelijk de tafels en stoelen van binnen en plaatste die aan de overkant van de straat. Dus uiteindelijk is er ook niemand weggestuurd. Het was een Italiaans restaurant en de oplossing was ook heel Italiaans.
Ik vind het wel leuk.quote:Op woensdag 21 juli 2021 20:36 schreef DJ11 het volgende:
Nieuw liedje met raar intro. Bleef zaterdag over, maar ik wil het alsnog draaien:Drapht - Shadows On My Walls
De oogst is momenteel helaas heel schaars. Het is zelfs zo dat ik overweeg om mijn Top 100 dit jaar terug te brengen naar een Top 50. Maar goed... we hebben nog ruim vijf maanden te gaan.quote:
Goede kans dat het er nét een tikje droger is...quote:Op woensdag 21 juli 2021 20:41 schreef livelink het volgende:
Naar Valkenburg of Aken? Ik zou Aken kiezen.
Nee, je moet naar Valkenburg.quote:Op woensdag 21 juli 2021 20:41 schreef livelink het volgende:
Naar Valkenburg of Aken? Ik zou Aken kiezen.
Valkenburg nog niet volgens mij. Maar goed, ik heb een week in september geboekt in Gulpen. Dus ik draag mijn steentje bij.quote:Op woensdag 21 juli 2021 20:42 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, je moet naar Valkenburg.
Alles is weer open en ze kunnen de inkomsten er goed gebruiken…
Ik drink weleens Korenwolf, dus draag ik ook mijn steentje bij.quote:Op woensdag 21 juli 2021 20:42 schreef livelink het volgende:
[..]
Valkenburg nog niet volgens mij. Maar goed, ik heb een week in september geboekt in Gulpen. Dus ik draag mijn steentje bij.
Ik hoorde vanmorgen een dame op de radio een oproep doen om nu juist niet je afspraken in Limburg af te zeggen zonder eerst te overleggen.quote:Op woensdag 21 juli 2021 20:42 schreef livelink het volgende:
[..]
Valkenburg nog niet volgens mij. Maar goed, ik heb een week in september geboekt in Gulpen. Dus ik draag mijn steentje bij.
Ik vind deze versie leuker dan het origineel, eigenlijkquote:Op woensdag 21 juli 2021 20:46 schreef MadMaster het volgende:
Een dikke walm uit zijn uitlaat BLAZEND!
Het is gewoon allebei niks…quote:Op woensdag 21 juli 2021 20:46 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik vind deze versie leuker dan het origineel, eigenlijk
Zijn debuutalbum, las ik. Ik dacht dat Bob de Rooij van veel latere datum was.quote:Op woensdag 21 juli 2021 20:48 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Van Paul de Leeuw's album 'Voor u, majesteit!'…
[ afbeelding ]
Het eerste album van Paul was pas relatief laat in z'n carrière, Bob bestond toen al…quote:Op woensdag 21 juli 2021 20:51 schreef livelink het volgende:
[..]
Zijn debuutalbum, las ik. Ik dacht dat Bob de Rooij van veel latere datum was.
Ja, die stond dus aan de deur om het te vertellen, ik ga straks even 'n biertje bij haar drinken, eerst moeten haar 2 kinderen in bed liggenquote:
Ik heb echt zo'n medelijden met je buurvrouw. En ze voelde zich al zo ellendig.quote:Op woensdag 21 juli 2021 20:53 schreef just me het volgende:
[..]
Ja, die stond dus aan de deur om het te vertellen, ik ga straks even 'n biertje bij haar drinken, eerst moeten haar 2 kinderen in bed liggen
In zeker opzicht klopt dat wel, jaquote:
Ik herinner het me nog zelfs.quote:Op woensdag 21 juli 2021 20:56 schreef DJ11 het volgende:
[..]
In zeker opzicht klopt dat wel, jaCatatonia - Road Rage
Heel recent nog gedraaid, maar dat geeft niet, want het is een erg fijne plaat
Dat dus... en ik heb het ook te doen met haar (volwassen) kinderen die dus niet communiceren met elkaar en ik probeer me er zo min mogelijk mee te bemoeien en afstand te nemenquote:Op woensdag 21 juli 2021 20:55 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik heb echt zo'n medelijden met je buurvrouw. En ze voelde zich al zo ellendig.
quote:Op woensdag 21 juli 2021 20:57 schreef just me het volgende:
[..]
Dat dus... en ik heb het ook te doen met haar (volwassen) kinderen die dus niet communiceren met elkaar en ik probeer me er zo min mogelijk mee te bemoeien en afstand te nemen
rot excuus maar primaquote:Op woensdag 21 juli 2021 20:58 schreef livelink het volgende:
[..]![]()
Maar even een biertje ter ontspanning is wel een goed idee.
Ik had me jou gek genoeg altijd voorgesteld als autoloos (vraag me niet waarom)quote:Op woensdag 21 juli 2021 21:05 schreef DJ11 het volgende:
De autorijder z'n SEAT. Ik zit alweer heel wat jaartjes bij Ford, maar SEAT was ook prima.Sniff 'N' The Tears - Driver's Seat
Keyboard op z'n rug op de fiets en oefenen/spelen maar…quote:Op woensdag 21 juli 2021 21:07 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik had me jou gek genoeg altijd voorgesteld als autoloos (vraag me niet waarom)
grappig hoe je je dingen of iemand voorsteltquote:Op woensdag 21 juli 2021 21:07 schreef livelink het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 21 juli 2021 21:08 schreef just me het volgende:
[..]
grappig hoe je je dingen of iemand voorstelt
Ja, ik heb er nooit echt bij nagedacht natuurlijk.quote:Op woensdag 21 juli 2021 21:08 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Keyboard op z'n rug op de fiets en oefenen/spelen maar…
Nou nee, ik wil wel graag mobiel zijn. En ik houd ook echt wel van mooie auto's.quote:Op woensdag 21 juli 2021 21:07 schreef livelink het volgende:
[..]
De kist waar ik m'n grote keyboard in opberg, heeft de bijnaam "grafkist". Die neem je niet even op de rug, kan ik je verzekerenquote:Op woensdag 21 juli 2021 21:08 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Keyboard op z'n rug op de fiets en oefenen/spelen maar…
Daarom, ik ken de flightcases van een keyboard of van een DJ setup.quote:Op woensdag 21 juli 2021 21:09 schreef DJ11 het volgende:
[..]
De kist waar ik m'n grote keyboard in opberg, heeft de bijnaam "grafkist". Die neem je niet even op de rug, kan ik je verzekeren
Ik had ooit een spuuglelijke auto van de zaak. Een turquoise Suzuki Wagon R, een soort gammel koekblik op wielen. Iemand zei ooit dat hij die auto bij mij vond passen. Ik ben zelden zo beledigd.quote:Op woensdag 21 juli 2021 21:08 schreef just me het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 21 juli 2021 21:11 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik had ooit een spuuglelijke auto van de zaak. Een turquoise Suzuki Wagon R, een soort gammel koekblik op wielen. Iemand zei ooit dat hij die auto bij mij vond passen. Ik ben zelden zo beledigd.
Ik heb bij 11 altijd het beeld van "Reverend Big" van de Memphis Maniacs…quote:Op woensdag 21 juli 2021 21:08 schreef just me het volgende:
[..]
Hmmm... nee, niet echt. Ik heb zelden een pet of zonnebril op. En ik speel op Korg.quote:Op woensdag 21 juli 2021 21:12 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb bij 11 altijd het beeld van "Reverend Big" van de Memphis Maniacs…
[ afbeelding ]
Hij zingt Thunderstruck tijdens hun optredens en dat klinkt dan ook als Kermit…quote:Op woensdag 21 juli 2021 21:14 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Hmmm... nee, niet echt. Ik heb zelden een pet of zonnebril op. En ik speel op Korg.
Kennelijk is dat dan toetsenisten-eigen. Ik doe alleen backing vocals in m'n eigen werk-bandje. Lead vocals laat ik aan anderen.quote:Op woensdag 21 juli 2021 21:15 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hij zingt Thunderstruck tijdens hun optredens en dat klinkt dan ook als Kermit…
En als je het over de duivel hebt…quote:Op woensdag 21 juli 2021 21:18 schreef Opa_vertelt het volgende:
Gasten vertrekken nu, 21:30 redt ik nu wel
Heb je ze gewoon weggestuurdquote:Op woensdag 21 juli 2021 21:18 schreef Opa_vertelt het volgende:
Gasten vertrekken nu, 21:30 redt ik nu wel
Heb je 'In een rijtuigie' van Leen Jongewaard en Wim Sonneveld uit 'Ja zuster, Nee zuster,?quote:Op woensdag 21 juli 2021 21:20 schreef DJ11 het volgende:
Ik ga ruim op tijd klaar zijn, dus ruim baan voor Opa, straks.
quote:Op woensdag 21 juli 2021 21:21 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik ken nog iemand die dat zou doen: Melting
Nee, helaas niet bij de hand. En ook geen ruimte meer, want de slotsong staat al klaar.quote:Op woensdag 21 juli 2021 21:21 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Heb je 'In een rijtuigie' van Leen Jongewaard en Wim Sonneveld uit 'Ja zuster, Nee zuster,?
Final Countdown natuurlijk…quote:Op woensdag 21 juli 2021 21:23 schreef DJ11 het volgende:
Wie mij een beetje kent, weet wel wat zo de slotsong is.
Raden mag
Wat ik je doorgegeven heb, is juist.quote:Op woensdag 21 juli 2021 21:25 schreef Opa_vertelt het volgende:
Ik krijg een foutmelding in mixxx dat loginnaam.pass niet kloppen?
Dank!quote:Op woensdag 21 juli 2021 21:26 schreef DJ11 het volgende:
Bedankt voor het luisteren naar deze spontane auto(loze)-show.Hierna gaat Opa_vertelt nog even testen, dus blijf gerust luisteren.
Dit. Ik zal een PM sturen als de lijn vrij is.quote:Op woensdag 21 juli 2021 21:27 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wat ik je doorgegeven heb, is juist.
Stem even met 11 af svp, zoals verzocht.
Zo lang hij draait kan je sowieso niet aanloggen…
Dank je wel voor de show. En ik heb mijn beeld van je weer bijgesteld.quote:Op woensdag 21 juli 2021 21:26 schreef DJ11 het volgende:
Bedankt voor het luisteren naar deze spontane auto(loze)-show.Hierna gaat Opa_vertelt nog even testen, dus blijf gerust luisteren.
quote:Op woensdag 21 juli 2021 21:28 schreef livelink het volgende:
[..]
Dank je wel voor de show. En ik heb mijn beeld van je weer bijgesteld.
Ah, wellicht ligt het daaraanquote:Op woensdag 21 juli 2021 21:27 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wat ik je doorgegeven heb, is juist.
Stem even met 11 af svp, zoals verzocht.
Zo lang hij draait kan je sowieso niet aanloggen…
In positieve of negatieve zin?quote:Op woensdag 21 juli 2021 21:28 schreef livelink het volgende:
[..]
Dank je wel voor de show. En ik heb mijn beeld van je weer bijgesteld.
In de verbazende zin. Niet alleen dat je een auto hebt (dat was achteraf wel dom van me), maar ook dat je van mooie auto's houdt.quote:
Ik krijg nog steeds de errorquote:
Check even of er geen spaties voor/achter items staan…quote:Op woensdag 21 juli 2021 21:31 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Ik krijg nog steeds de error
Socket error
Please check your connection to the Internet and verify that your username and password are correct.
Zojuist getriplechecked...quote:Op woensdag 21 juli 2021 21:31 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Check even of er geen spaties voor/achter items staan…
De server staat aan en de gegevens zijn juist.quote:
Ja, ga je gang. Maar ik kan je verder niet meer helpen, vrees ik.quote:Op woensdag 21 juli 2021 21:42 schreef Opa_vertelt het volgende:
Is het ok als ik gewoon verder blijf proberen?
Geef even een gil als je denkt dat het gelukt is. Dan luister ik even.quote:Op woensdag 21 juli 2021 21:42 schreef Opa_vertelt het volgende:
Eet smakelijk en bedankt!quote:Op woensdag 21 juli 2021 21:44 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ja, ga je gang. Maar ik kan je verder niet meer helpen, vrees ik.
Ik moet ook nog eten. Dat ga ik nu doen.
Sure, maar ik denk dat ergens in Mixxx andere settings niet juist staan als het niet lukt…quote:Op woensdag 21 juli 2021 21:42 schreef Opa_vertelt het volgende:
GIL @livelinkquote:Op woensdag 21 juli 2021 21:46 schreef livelink het volgende:
[..]
Geef even een gil als je denkt dat het gelukt is. Dan luister ik even.
Ja, ik ben er. Een beetje traag, ik geef het toe.quote:
Ben even snel overgestapt op VirtualDJ, dat mxxx werkte voor geen meterquote:Op woensdag 21 juli 2021 21:52 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zoek en verklaar de verschillen, kennelijk heb je de juiste setting nu…
Jawel, gewoon die VU meters uit het rood halen, hoewel ik zelden echt vervorming via de stream heb gehoord…quote:Op woensdag 21 juli 2021 21:53 schreef Opa_vertelt het volgende:
Is het geluid een beetje ok trouwens?
Wat mij betreft wel.quote:Op woensdag 21 juli 2021 21:53 schreef Opa_vertelt het volgende:
Is het geluid een beetje ok trouwens?
Kijk, nu begrijp ik het wel…quote:Op woensdag 21 juli 2021 21:54 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Ben even snel overgestapt op VirtualDJ, dat mxxx werkte voor geen meter
Melting moet alles maar bevestigen of ontkennen van voor die tijd.quote:Op woensdag 21 juli 2021 21:56 schreef DJ11 het volgende:
Goed te verstaan. En Radio 49 bestaat iets meer dan 10 jaar
Eerste keer dat ik draaide was 10 jaar geledenquote:Op woensdag 21 juli 2021 21:56 schreef DJ11 het volgende:
Goed te verstaan. En Radio 49 bestaat iets meer dan 10 jaar
Klopt, en toen begonnen "we" met ray-dio en een paar andere namen, uiteindelijk Radio49quote:Op woensdag 21 juli 2021 21:57 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Melting moet alles maar bevestigen of ontkennen van voor die tijd.
Onzin Radio is het volgens mij ook nog geweest of zoiets…
Ik mijd ONZ als de pest, dus pas toen het in MUZ kwam ben ik gaan draaien, een jaartje of 6 geleden…quote:Op woensdag 21 juli 2021 21:58 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Klopt, en toen begonnen "we" met ray-dio en een paar andere namen, uiteindelijk Radio49
Ben er geboren en in 2014 geremigreert. Genoeg hard gewerkt in NL, nu genieten in mijn geboortestadjequote:Op woensdag 21 juli 2021 22:01 schreef MadMaster het volgende:
Mag ik vragen hoe je in Sarajevo bent beland, Opa?
Ha, minder spannend dus dan het had kunnen zijn…quote:Op woensdag 21 juli 2021 22:02 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Ben er geboren en in 2014 geremigreert. Genoeg hard gewerkt in NL, nu genieten in mijn geboortestadje
Voor ons allen is dit je première bij Radio49, dus we moeten even beluisteren wat voor vlees we in de botervloot hebben…quote:Op woensdag 21 juli 2021 22:06 schreef Opa_vertelt het volgende:
Valt me er nog reuze mee dat er 4 luisteraars zijn op een late doordeweekse avond
Ok, nu wordt ik toch wel een beetje zenuwachtig hoorquote:Op woensdag 21 juli 2021 22:07 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Voor ons allen is dit je première bij Radio49, dus we moeten even beluisteren wat voor vlees we in de botervloot hebben…
Welnee, het is 'maar' een hobby station…quote:Op woensdag 21 juli 2021 22:08 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Ok, nu wordt ik toch wel een beetje zenuwachtig hoor
En terecht. Wij zijn meedogenloze luisteraars.quote:Op woensdag 21 juli 2021 22:08 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Ok, nu wordt ik toch wel een beetje zenuwachtig hoor
quote:
Echt wel toch? Toen ik nog voetbal keek als klein meisje was PEC altijd wel in de eredivisie volgens mij.quote:Op woensdag 21 juli 2021 22:09 schreef DJ11 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Beetje de slogan die hoort bij de terugkeer naar de Eredivisie
PEC heeft nog nooit zo lang aaneengesloten in de Eredivisie gespeeld als nu (vorig seizoen zelfs niet meegeteld).
Is dat zo?quote:Op woensdag 21 juli 2021 22:09 schreef DJ11 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Beetje de slogan die hoort bij de terugkeer naar de Eredivisie
PEC heeft nog nooit zo lang aaneengesloten in de Eredivisie gespeeld als nu (vorig seizoen zelfs niet meegeteld).
Kashmir? Casimir?quote:Op woensdag 21 juli 2021 22:14 schreef MadMaster het volgende:
Als wij een zoon zouden hebben gekregen, dan was die dus vernoemd geweest naar deze song…
Geen idee om je eerlijk te zeggen, we denken zelf dat het er zo'n 200-300 zijn. Mijn blok op funkytown Sarajevo is 3 uur en ik krijg in die 3 uur ongeveer 20 telefoontjes op de verzoekjes-telefoon. We doen het hier trouwens met zijn 3en. De overige 2 draaien alleen funk. Opa draait echter wat hij wilquote:Op woensdag 21 juli 2021 22:12 schreef livelink het volgende:
Hoeveel luisteraars heb je gemiddeld met je station in Sarajevo, Opa?
Prachtige namen!quote:Op woensdag 21 juli 2021 22:15 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Kashmir…![]()
En een dochter had Vienna geheten…
Leuk om te horen, we kennen je natuurlijk nauwelijks…quote:Op woensdag 21 juli 2021 22:15 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Geen idee om je eerlijk te zeggen, we denken zelf dat het er zo'n 200-300 zijn. Mijn blok op funkytown Sarajevo is 3 uur en ik krijg in die 3 uur ongeveer 20 telefoontjes op de verzoekjes-telefoon. We doen het hier trouwens met zijn 3en. De overige 2 draaien alleen funk. Opa draait echter wat hij wil
Tsss, begin maar te lezen vanaf MUZ/Radio49 #10 ofzoquote:Op woensdag 21 juli 2021 22:16 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Leuk om te horen, we kennen je natuurlijk nauwelijks…
Ik sla even over…quote:Op woensdag 21 juli 2021 22:18 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Tsss, begin maar te lezen vanaf MUZ/Radio49 #10 ofzo![]()
Mooie namen.quote:Op woensdag 21 juli 2021 22:15 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Kashmir…![]()
En een dochter had Vienna geheten…
Hou er rekening mee dat de stream een vertraging heeft, ik hoor nu in ieder geval nog Kashmir…quote:Op woensdag 21 juli 2021 22:20 schreef Opa_vertelt het volgende:
ff wat anders, ff slavs van jullie maken
Ah, dat ene seizoen heb ik PEC niet gemist…quote:Op woensdag 21 juli 2021 22:21 schreef livelink het volgende:
Even opgezocht wat betreft PEC Zwolle
Vanaf 1978/79 speelde PEC Zwolle tien seizoenen in de hoogste divisie met één tussenliggend seizoen in de Eerste divisie (1985/86).
Doordat ene seizoen heeft DJ11 kennelijk gelijk.
Dat klopte, ik kan namelijk niet typen en praten tegelijkquote:Op woensdag 21 juli 2021 22:21 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hou er rekening mee dat de stream een vertraging heeft, ik hoor nu in ieder geval nog Kashmir…
Kom ze maar halen gap, je bent welkom! Heb nog wel een woninkje vrij voor jequote:Op woensdag 21 juli 2021 22:23 schreef MadMaster het volgende:
Doe mij maar cevapcicic of palachinka…
quote:Op woensdag 21 juli 2021 22:24 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Kom ze maar halen gap, je bent welkom! Heb nog wel een woninkje vrij voor je
Wat mij betreft wel. Kunnen we je natuurlijk niet verstaan. Of wordt het tweetalig?quote:Op woensdag 21 juli 2021 22:27 schreef Opa_vertelt het volgende:
Nou leden van de jury, mag ik hierna nog een keer een blokje komen draaien?
Maar dan koppel ik het gewoon aan een live-uitzending van FunkyTown Sarajevo
natuurlijk, maak ik er een speciale "Nederlandse Radio49" uitzending van ofzo
Prima idee, mits dat tijdstip niet strijdig is met vaste tijdstippen waarop hier wordt gedraaid (zoals zaterdag grofweg tussen 19:00 en 00:00 uur)quote:Op woensdag 21 juli 2021 22:27 schreef Opa_vertelt het volgende:
Prima hoor, dit soort muziek bevalt me wel…quote:Op woensdag 21 juli 2021 22:27 schreef Opa_vertelt het volgende:
Voorlopig vlieg ik even nergens heen, ongeacht de kosten…quote:Op woensdag 21 juli 2021 22:30 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Why not? Tickets kosten toch geen drol meer momenteel met deze crisis
Nee, dat lijkt me niet slimquote:Op woensdag 21 juli 2021 22:30 schreef livelink het volgende:
[..]
Wat mij betreft wel. Kunnen we je natuurlijk niet verstaan. Of wordt het tweetalig?
Gewoon even afstemmen via dit topic, momenteel is alleen de zaterdag van 21.00 uur tot rond middernacht voor Melting gereserveerd…quote:Op woensdag 21 juli 2021 22:30 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Prima idee, mits dat tijdstip niet strijdig is met vaste tijdstippen waarop hier wordt gedraaid (zoals zaterdag grofweg tussen 19:00 en 00:00 uur)
Heb je een vrij 3-uur blok op vrijdagavond of zaterdagavond? Als het maar na 17:00 is..quote:Op woensdag 21 juli 2021 22:32 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Prima hoor, dit soort muziek bevalt me wel…
Op vrijdag moet lukken.quote:Op woensdag 21 juli 2021 22:35 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Heb je een vrij 3-uur blok op vrijdagavond of zaterdagavond? Als het maar na 17:00 is..
Zet mij maar op vrijdagavond 20:00 uur dan, tot 23:00 uurquote:Op woensdag 21 juli 2021 22:36 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Op vrijdag moet lukken.
Om iets van luisteraars te hebben, adviseer ik je om in de avond te draaien…
Op zich prima, maar ik kan niet echt iets hard inplannen/inroosteren, maar je hebt de hulp van Melting of mij nodig om de server te starten.quote:Op woensdag 21 juli 2021 22:37 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Zet mij maar op vrijdagavond 20:00 uur dan, tot 23:00 uur
We zijn 11 met z'n nieuwe muziek gewend, dus we zijn wel bekend met soms wat gejengel…quote:Op woensdag 21 juli 2021 22:37 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Ik moet wel eerlijk zeggen dat ik er dan wel een paar (4/5) balkannummers tussendoor gooi, ook voor de locale luisteraars natuurlijk. Gewoon rock/pop, geen gejengel.
Gelderland, en ik heb al een jaar of 6-7 geen woord nederlands gesprokenquote:Op woensdag 21 juli 2021 22:39 schreef DJ11 het volgende:
Ik bespeur bij de dienstdoende DJ trouwens een lichte Oost-Nederlandse tongval....
Ik zou verwachten dat het daar wel op zou werken, eigenlijk.quote:Op woensdag 21 juli 2021 22:43 schreef Opa_vertelt het volgende:
Jammer dat https://radio49.radio12345.com/ niet op de telefoon werkt, mijn vrouw wou uit montenegro meeluisteren maar krijgt niets meer te zien als een wit scherm
Dank voor je hulp vanavondquote:Op woensdag 21 juli 2021 22:44 schreef MadMaster het volgende:
Ik ga er zo overigens een eind aan breien, dus dank voor de draaibeurt Opa en tot een volgende ronde!
Gewoon de connectie met de streamserver in VDJ beeindigen, morgen regel ik de rest wel qua server…
Top, dank je. En bedankt voor het luisteren. Tot de volgende keerquote:Op woensdag 21 juli 2021 22:44 schreef MadMaster het volgende:
Ik ga er zo overigens een eind aan breien, dus dank voor de draaibeurt Opa en tot een volgende ronde!
Gewoon de connectie met de streamserver in VDJ beeindigen, morgen regel ik de rest wel qua server…
Fijne avond nog MadMaster.quote:Op woensdag 21 juli 2021 22:44 schreef MadMaster het volgende:
Heb het zelf ook even geprobeerd. Wit scherm, da's alles.quote:Op woensdag 21 juli 2021 22:45 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik zou verwachten dat het daar wel op zou werken, eigenlijk.
Er is zelfs een app waarmee je de stream kan beluisteren: Listen2myradio downloaden en dan zoeken naar Radio49.quote:Op woensdag 21 juli 2021 22:43 schreef Opa_vertelt het volgende:
Jammer dat https://radio49.radio12345.com/ niet op de telefoon werkt, mijn vrouw wou uit montenegro meeluisteren maar krijgt niets meer te zien als een wit scherm
Dat zou je niet zeggen.quote:Op woensdag 21 juli 2021 22:45 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Gelderland, en ik heb al een jaar of 6-7 geen woord nederlands gesproken
Dat snapt ze vast niet. Ciao ciao!quote:Op woensdag 21 juli 2021 22:46 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Er is zelfs een app waarmee je de stream kan beluisteren: Listen2myradio downloaden en dan zoeken naar Radio49.
Ciao!
Je Nederlands is prima hoorquote:Op woensdag 21 juli 2021 22:45 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Gelderland, en ik heb al een jaar of 6-7 geen woord nederlands gesproken
Ik vond het al raar.quote:Op woensdag 21 juli 2021 22:52 schreef Opa_vertelt het volgende:
Ik ben een sukkel, had haar een verkeerde link gegeven.
www.radio49.radio12345.com in plaats van gewoon radio49.radio12345.com
Hebben ze die nog maar pas dan?quote:Op woensdag 21 juli 2021 22:54 schreef DJ11 het volgende:
Ik dacht dat het luchtalarm afging of dat er buiten iemand hardhandig werd afgeslacht, maar het zijn de luidkeels balkende ezels van de naastgelegen kinderboerderij.![]()
Ik ben niet zo van het klagen, maar volgens mij zijn ezels minder geschikt voor een kinderboerderij die feitelijk in een woonomgeving ligt...
quote:Op woensdag 21 juli 2021 23:03 schreef Opa_vertelt het volgende:
Berichtje van mijn vrouw die meeluistert..
"Doe eens normaal"
Al geruime tijd, onder nabij een jaar. Vorig jaar tijdens het thuiswerken hoorde ik ze overdag ook weleens, maar dan valt het geluid minder op dan 's tegen elven.quote:
Andere keer maar rechtzetten danquote:Op woensdag 21 juli 2021 23:07 schreef Opa_vertelt het volgende:
oh wow, deze mp3 heeft kwaliteit "kut". Wel jammer eigenlijk, imho zo'n mooi nummer. :/
Zelden via NPO start, maar ik ga dat stukje straks als ik klaar ben zeker even kijken. Bedankt!quote:Op woensdag 21 juli 2021 23:08 schreef livelink het volgende:
Kijk je nog wel eens Nederlandse televisie, Opa?
Als je het nog niet gezien hebt, moet je deze eens kijken.
Ik was op de een of andere manier in de war met somebody else's guyquote:Op woensdag 21 juli 2021 23:14 schreef DJ11 het volgende:
Ik kan hier met de beste wil van de wereld geen Jocelyn Brown uit halen...
Dat hou ik nog wel vol. Ik zat me net te bedenken dat om 05.30 de wekker weer gaat.quote:Op woensdag 21 juli 2021 23:14 schreef Opa_vertelt het volgende:
Oh shit, het is al dik na 23 uur en ik zou tot 23 uur draaien
Oh well, nog 2 nummers en ik stop ermee. 1tje voor mezelf en de ander voor iemand anders..
Bedankt voor het luisteren, waardeer ik echt ergquote:Op woensdag 21 juli 2021 23:19 schreef livelink het volgende:
[..]
Dat hou ik nog wel vol. Ik zat me net te bedenken dat om 05.30 de wekker weer gaat.
Eerst in je eigen programma de verbinding verbreken.quote:Op woensdag 21 juli 2021 23:19 schreef Opa_vertelt het volgende:
@:DJ11 moet ik nog iets speciaals doen als ik klaar ben, uitlogen ofzo? Of kan ik de software gewoon sluiten?
Dit schreef MadMasterquote:Op woensdag 21 juli 2021 23:19 schreef Opa_vertelt het volgende:
@:DJ11 moet ik nog iets speciaals doen als ik klaar ben, uitlogen ofzo? Of kan ik de software gewoon sluiten?
quote:Op woensdag 21 juli 2021 22:44 schreef MadMaster het volgende:
Je hebt Muis gekend? Ik niet echt. Ik heb maar 1 show van haar gehoord.quote:
Gekend is een groot woord. Virtueel misschien, maar niet echt.quote:Op woensdag 21 juli 2021 23:25 schreef livelink het volgende:
[..]
Je hebt Muis gekend? Ik niet echt. Ik heb maar 1 show van haar gehoord.
https://nl.wikipedia.org/wiki/Halli-Halloquote:Op donderdag 22 juli 2021 07:13 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Is dat van Freddy Breck? Keine ahnung...
Potver...quote:Op donderdag 22 juli 2021 07:18 schreef Melting het volgende:
[..]
https://nl.wikipedia.org/wiki/Halli-Hallo
Ik vond het al niets voor jou om met Freddy de dag te beginnen.quote:Op donderdag 22 juli 2021 07:23 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Potver...![]()
Halli
Hallo. Halli
Hallo.
Ich bin ja so glücklich
Dich wiederzusehn.
Halli
Hallo. Halli
Hallo.
Ich finde dich wieder mal hinreißend schön.
Du bist die eine
Von der ich meine
Daß sie zu mir paßt mit Herz und Gefühl.
Halli
Hallo. Halli
Hallo.
Wie geht's deiner Mutti?
Sie hängt so an dir.
Halli
Hallo. Halli
Hallo.
Ich nehm' dich ihr weg
Doch ich kann nichts dafür.
Immer im Leben alles dir geben
Das muß so herrlich sein
Das ist mein Ziel.
Denn ich hab' heute nacht an was Schönes gedacht.
Halli
Hallo
Da stehst du schon vor mir.
Meine Liebe ist echt und du kommst grade recht.
Halli
Hallo
Nun bleibe ich bei dir.
Wenn du mich nicht verläßt
Feiern wir bald ein Fest.
Halli
Hallo
Wir laden alle ein
Und du bist eine Braut
Daß die Welt nur so schaut.
Halli
Hallo
Die Schönste wirst du sein.
Du bist die eine
Von der ich meine
Daß sie zu mir paßt mit Herz und Gefühl.
Immer im Leben alles dir geben
Das muß so herrlich sein
Das ist mein Ziel.
Denn ich hab' heute nacht kennelijk an was Schönes gedacht...quote:Op donderdag 22 juli 2021 07:33 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik vond het al niets voor jou om met Freddy de dag te beginnen.
Denn war es sicherlich Frau MM.quote:Op donderdag 22 juli 2021 07:35 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Denn ich hab' heute nacht kennelijk an was Schönes gedacht...
quote:Op woensdag 21 juli 2021 22:37 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Ik moet wel eerlijk zeggen dat ik er dan wel een paar (4/5) balkannummers tussendoor gooi, ook voor de locale luisteraars natuurlijk. Gewoon rock/pop, geen gejengel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 22 juli 2021 14:41 schreef MadMaster het volgende:
Net op tijd mijn ME helm gekocht...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
Ik zal even voor 18.00 uur de server starten. Daarna ben ik niet aanwezig vanavond voor eventuele support...quote:Op donderdag 22 juli 2021 15:59 schreef Opa_vertelt het volgende:
Wie staan er vanavond op de programmering?
hahaha, ik hoor mezelf!
En die mafketels komen ook gewoon als het regentquote:Op donderdag 22 juli 2021 16:52 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Een paar duizend van die mafketels hier.![]()
Dan nog liever een festival...
Als niemand anders ( @Melting , @DJ11 ) iets geplanned heeft zou ik graag mijn programma vanavond van 18 tot 21 uur doenquote:Op donderdag 22 juli 2021 16:50 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik zal even voor 18.00 uur de server starten. Daarna ben ik niet aanwezig vanavond voor eventuele support...
quote:Op donderdag 22 juli 2021 14:41 schreef MadMaster het volgende:
Net op tijd mijn ME helm gekocht...
Schild erbij en gaanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Met hun gele parapluutjes.quote:Op donderdag 22 juli 2021 16:53 schreef just me het volgende:
[..]
En die mafketels komen ook gewoon als het regent
Ow, je moet eens weten hoe graag ik dat zou willen doen.quote:
Kan het me voorstellen helaas.quote:Op donderdag 22 juli 2021 17:17 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ow, je moet eens weten hoe graag ik dat zou willen doen.
Met een beetje mazzel ben ik niet in de buurt zaterdag…
Komt eraan, ik moet mijn voorganger even afwachten. Minuutjequote:Op donderdag 22 juli 2021 17:54 schreef MadMaster het volgende:
De stream staat aan voor Opa.
Have fun!
Nee, ik hou het bij thee.quote:Op donderdag 22 juli 2021 18:10 schreef Opa_vertelt het volgende:
Al is het maar voor 1 nummer, Welkom!
Glaasje Gin-Tonic?
quote:Op donderdag 22 juli 2021 18:14 schreef livelink het volgende:
Ik vind het niet erg hoor. Heb hier te dealen met een (zich) vervelende puber.
Puberlogica
Ik: "Verveel je je soms?"
Hij: "Nee hoor, ik verveel me niet"
Ik: "Waarom verveel je mij dan?"
Hij: "Zodat ik mezelf niet verveel"
Oh, dat is nog jong ja. Die van mij zijn 19 en 17.quote:Op donderdag 22 juli 2021 18:17 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
In die fase zijn de mijne (4 en 1) nog niet.
Klopt helemaal, gisteren was eigenlijk meer een test-blokje om te zien hoe virtualdj werkt en zo.quote:Op donderdag 22 juli 2021 18:17 schreef livelink het volgende:
Dit nummer van Snoop Dog draaide je gisteren ook.
Mijn 4 jarige had laatst een woedeaanval omdat hij van mij niet in de oven mocht zitten.quote:Op donderdag 22 juli 2021 18:18 schreef livelink het volgende:
[..]
Oh, dat is nog jong ja. Die van mij zijn 19 en 17.
kinderachtig hoor dat hij dat niet mochtquote:Op donderdag 22 juli 2021 18:20 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Mijn 4 jarige had laatst een woedeaanval omdat hij van mij niet in de oven mocht zitten.
Hij was ook echt de hele verdere dag boos op mequote:Op donderdag 22 juli 2021 18:21 schreef just me het volgende:
[..]
kinderachtig hoor dat hij dat niet mocht
goedenavond
Op die leeftijd kunnen ze zo lekker boos zijnquote:Op donderdag 22 juli 2021 18:21 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Hij was ook echt de hele verdere dag boos op me
Goedenavond
Goedenavond just mequote:Op donderdag 22 juli 2021 18:21 schreef just me het volgende:
[..]
kinderachtig hoor dat hij dat niet mocht
goedenavond
quote:Op donderdag 22 juli 2021 18:20 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Mijn 4 jarige had laatst een woedeaanval omdat hij van mij niet in de oven mocht zitten.
Ik ben op donderdagavond meestal niet thuis. Vanavond is dat ook het geval.quote:Op donderdag 22 juli 2021 16:59 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Als niemand anders ( @:Melting , @:DJ11 ) iets geplanned heeft zou ik graag mijn programma vanavond van 18 tot 21 uur doen
quote:
Ik las het gisteren. Goed nieuws dus, kan me voorstellen dat de buurvrouw deze gok wel aandurft. 👍quote:Op donderdag 22 juli 2021 18:24 schreef just me het volgende:
[..]livelink, ik ben een beetje optimistisch blij!! Net bericht gekregen dat er geen amputatie heeft plaatsgevonden bij de buurvrouw, ze hebben de "stomp" helemaal schoongemaakt en nu hopen dat het goed gaat. Zo niet dan toch de stomp amputeren. Buurvrouw wilde deze gok graag aan !
quote:Op donderdag 22 juli 2021 18:27 schreef Opa_vertelt het volgende:
Ik heb ze een tijdje gelezen allemaal (moeders en kids) naar montenegro op vakantie gestuurd.
Toen ze vertrokken wou de 4-jarige een per se rode broek aan, welke al in de koffer zat. OK, wij
de koffer uitpakken om bij die broek te komen en alles weer ingepakt, horen de hem ineens kneitershard huilen.
Wij rennen van schrik naar zijn kamer en hem nauwelijks tot rust gebracht. Net tot rust gekomen, opeens weer
keihard huilen. Bleek dat hij huilde omdat zijn broek rood was. wtf![]()
Ik laat het je zo wel horen, film is trouwens een aanraderquote:Op donderdag 22 juli 2021 18:28 schreef livelink het volgende:
Ik ken het nummer volgens mij niet en weet dus ook niet uit welke film het komt.
Oh, dat is inderdaad reden voor gematigd optimisme. Hopelijk houden ze haar goed in de gaten en blijft het hier bij. En dan daarna naar een betere plek om te revalideren. Want ergens heb ik toch het idee dat ze dit eerder hadden moeten ontdekken.quote:Op donderdag 22 juli 2021 18:24 schreef just me het volgende:
[..]livelink, ik ben een beetje optimistisch blij!! Net bericht gekregen dat er geen amputatie heeft plaatsgevonden bij de buurvrouw, ze hebben de "stomp" helemaal schoongemaakt en nu hopen dat het goed gaat. Zo niet dan toch de stomp amputeren. Buurvrouw wilde deze gok graag aan !
Klopt, ze kreeg thuis 2x per dag thuishulpquote:Op donderdag 22 juli 2021 18:30 schreef livelink het volgende:
[..]
Oh, dat is inderdaad reden voor gematigd optimisme. Hopelijk houden ze haar goed in de gaten en blijft het hier bij. En dan daarna naar een betere plek om te revalideren. Want ergens heb ik toch het idee dat ze dit eerder hadden moeten ontdekken.
Kleuterpuberteit.quote:Op donderdag 22 juli 2021 18:27 schreef Opa_vertelt het volgende:
Ik heb ze een tijdje gelezen allemaal (moeders en kids) naar montenegro op vakantie gestuurd.
Toen ze vertrokken wou de 4-jarige een per se rode broek aan, welke al in de koffer zat. OK, wij
de koffer uitpakken om bij die broek te komen en alles weer ingepakt, horen de hem ineens kneitershard huilen.
Wij rennen van schrik naar zijn kamer en hem nauwelijks tot rust gebracht. Net tot rust gekomen, opeens weer
keihard huilen. Bleek dat hij huilde omdat zijn broek rood was. wtf![]()
Ben er geboren en geremigreerd in 2014quote:Op donderdag 22 juli 2021 18:30 schreef just me het volgende:
DJ Opa_vertelt hoe ben jij in Sarajevo terecht gekomen? De liefde gevolgd?
quote:Op donderdag 22 juli 2021 18:31 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Ben er geboren en geremigreerd in 2014
Natuurlijk maar niet echt voor mij om je eerlijk te zeggen. Heb van 1974 tot 2014 in Nederland gewoond (met een korte onderbreking) maar ging meestal 3 keer per jaar erheen op vakantie.quote:Op donderdag 22 juli 2021 18:33 schreef just me het volgende:
[..]Dan zal het land in die tijd best veranderd zijn ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |