Dit probeerde je ook al bij Gurney, dat mislukte ook al jammerlijk. (ik besef nu dat ik niet zo'n moeilijk woord als 'projecteren' had moeten gebruiken)quote:
quote:Op woensdag 21 juli 2021 15:38 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Het is wat.
Klopt, zou fijn zijn als men zou luisteren.
Dat is geen projecteren, dat is een feitelijke constatering. Een subtiele verwijzing naar het gejank van Gurley een aantal maanden geleden.
Wat is daar mis mee?
'vrij duidelijk'.
Oké loop maar weer weg.
Nog meer boosheidquote:Op woensdag 21 juli 2021 15:42 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dit probeerde je ook al bij Gurney, dat mislukte ook al jammerlijk. (ik besef nu dat ik niet zo'n moeilijk woord als 'projecteren' had moeten gebruiken)
Het is vrij extreem bij hem ja.quote:Op woensdag 21 juli 2021 15:42 schreef Elan het volgende:
[..]
Misschien neem je het FOK! gedoetje allemaal net te serieus makker.
quote:Op woensdag 21 juli 2021 15:42 schreef fetX het volgende:
Het gaat hard tegen hard hier.
Koud bad @:wereldgozer @:zipportal
quote:Op woensdag 26 februari 2020 14:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik ben team dit soort zaken bespreek ik niet voor de schermen.
Ja ik zit me hier daadwerkelijk ontzettend om op te winden.quote:Op woensdag 21 juli 2021 15:42 schreef Elan het volgende:
[..]
Misschien neem je het FOK! gedoetje allemaal net te serieus makker.
Dit had je wat mij betreft nog iets uitgebreider mogen beschrijven.quote:Op woensdag 21 juli 2021 15:38 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Het is wat.
Klopt, zou fijn zijn als men zou luisteren.
Dat is geen projecteren, dat is een feitelijke constatering. Een subtiele verwijzing naar het gejank van Gurley een aantal maanden geleden.
Wat is daar mis mee?
'vrij duidelijk'.
Oké loop maar weer weg.
Begrijpelijk, maar gewoon tot 10 tellenquote:Op woensdag 21 juli 2021 15:43 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ja ik zit me hier daadwerkelijk ontzettend om op te winden.
Dat is lastig als je in die fase van puberteit zit dat alles kut is.quote:Op woensdag 21 juli 2021 15:45 schreef Adames het volgende:
[..]
Begrijpelijk, maar gewoon tot 10 tellen
Wat ga jij in Oss doen?quote:Op woensdag 21 juli 2021 15:45 schreef Oriente het volgende:
Hahaha wat is dit nou weer, zitten er een paar tegelijk in de menopauze of zo
Dat wilde ik doen maar ik had ook beloofd nog een Drita - Feyenoord topic te maken.quote:Op woensdag 21 juli 2021 15:43 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dit had je wat mij betreft nog iets uitgebreider mogen beschrijven.
Je hebt een e-step om het werk te doen toch.quote:Op woensdag 21 juli 2021 15:47 schreef Oriente het volgende:
[..]
Het was een gebbetje. Ik heb veel te weinig energie om naar Oss te gaan na een werkdag
Na deze post niet meer, domme lulquote:Op woensdag 21 juli 2021 15:48 schreef Scrummie het volgende:
Oh interessant. GGMM heeft wel mijn kleurtje en status aangepast maar ik kan nog wel in het 'achter' forumpje kijken.
Ik ben tegen racisme.quote:Op woensdag 21 juli 2021 15:48 schreef Scrummie het volgende:
Oh interessant. GGMM heeft wel mijn kleurtje en status aangepast maar ik kan nog wel in het 'achter' forumpje kijken.
Ja, want dat heb ik niet gecontroleerd voordat ik het doorvoerdequote:Op woensdag 21 juli 2021 15:48 schreef Scrummie het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |