SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat hele Nederlandse netwerk is van een lompe boer een dorp verder. Iedereen verklaarde hem voor gek, de eerste jaren betaalde hij alles uit eigen zakquote:Op woensdag 21 juli 2021 11:49 schreef IJsdraakje het volgende: [..] Hier lagen al acceptabele kabels.
Maar de aansluiting aan huis moet dus nog, het gedoe was met de kabels in de wijk neerleggen. En er kwam op een random dag een mannetje foto's maken (zonder afspraak). Much logic.
Wat schaft de pot?quote:
Niks mis meequote:
Dan maak je diequote:
Mja, op zich niet meer dan logisch, of je nou de ene kabel trekt of de andere. Ik had in Groningen tig jaar geleden ook glasvezel, dat was toen geregeld door de universiteit oid.quote:Op woensdag 21 juli 2021 11:51 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dat hele Nederlandse netwerk is van een lompe boer een dorp verder. Iedereen verklaarde hem voor gek, de eerste jaren betaalde hij alles uit eigen zak
Die heeft overal eitjes in gelegdquote:Op woensdag 21 juli 2021 11:56 schreef UitStraling het volgende:
Ik trok de koelkast open komt er een dikke vlieg uit fladderen
quote:Op woensdag 21 juli 2021 11:56 schreef UitStraling het volgende:
In de wortelen?quote:Op woensdag 21 juli 2021 11:57 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die heeft overal eitjes in gelegd
haal die stront eruitquote:Op woensdag 21 juli 2021 11:56 schreef UitStraling het volgende:
Verse knakworstenquote:
ik had het op een gewone boterham.quote:
quote:
gaat weg met je mosterdquote:
Casu Marzuquote:Op woensdag 21 juli 2021 11:57 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die heeft overal eitjes in gelegd
Ew.quote:
quote:
Verse knakworsten zijn zo veel beter dan die ingeblikte dingenquote:Op woensdag 21 juli 2021 12:00 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik heb wel verse knakworsten maar geen mosterd.
Mosterd ergens doorheen kan wel. Honing/mosterdsaus vind ik goddelijk op bijv. een broodje warme beenham.quote:
Ja fijn naar Ballie met je mayoquote:
ja bijna.nog even een boterham wegwerkenquote:
Hagelslag, chocopasta etc. eet ik echt nooit.quote:Op woensdag 21 juli 2021 12:01 schreef LTVDK het volgende:
Ik heb gewoon koude boterhammen met hagelslag zo
Dit ja. Maar gewoon los mosterd is smerigquote:Op woensdag 21 juli 2021 12:00 schreef Ama het volgende:
[..]
Mosterd ergens doorheen kan wel. Honing/mosterdsaus vind ik goddelijk op bijv. een broodje warme beenham.
Ga maken danquote:Op woensdag 21 juli 2021 12:01 schreef Crack_ het volgende:
Kakka ik heb ook zin in een knakworstje nu
Zoete troep.quote:Op woensdag 21 juli 2021 12:02 schreef Ama het volgende:
[..]
Hagelslag, chocopasta etc. eet ik echt nooit.
Ga maken danquote:
Vind mosterd echt nooit lekkerquote:Op woensdag 21 juli 2021 12:00 schreef Ama het volgende:
[..]
Mosterd ergens doorheen kan wel. Honing/mosterdsaus vind ik goddelijk op bijv. een broodje warme beenham.
Geen knakworsten. En ook niet echt een manier om ze op te warmen. Ik heb alleen een waterkoker hier.quote:
met met een knakworst of een bittelballetje er bij is het heerlijkquote:Op woensdag 21 juli 2021 12:02 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dit ja. Maar gewoon los mosterd is smerig
Gewoon in de waterkoker doen.quote:Op woensdag 21 juli 2021 12:03 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Geen knakworsten. En ook niet echt een manier om ze op te warmen. Ik heb alleen een waterkoker hier.
Zijn er foto's? Ja van de rij he.quote:Op woensdag 21 juli 2021 12:02 schreef Karzai het volgende:
kilometers lange rij voor Carre om afscheid te nemen van Peter
Oneensquote:Op woensdag 21 juli 2021 12:03 schreef gianni61 het volgende:
[..]
met met een knakworst of een bittelballetje er bij is het heerlijk
Ik zat al te Googlen maar nog niks denk ik.quote:
Ik heb volgens mij 1x een pak hagelslag gekocht sinds op mezelf woon.quote:
Denk het ook.quote:Op woensdag 21 juli 2021 12:03 schreef dud0r het volgende:
[..]
Gewoon in de waterkoker doen.
Zullen je collega's je in dank afnemen
Nee, maar wel eentje die het waarschijnlijk niet snaptquote:Op woensdag 21 juli 2021 11:03 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Is het zo'n schoonmoeder waarmee je oorlog krijgt als je dat uit zou spreken?
Heb jij een camera geīnstalleerd bij mij, want het gaat echt precies zoquote:Op woensdag 21 juli 2021 11:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Onderaan de trap staan ze dan te dansen en te joelen en op pannen te trommelen "vuige introvert kom eens naar beneden, vuige introvert laat je koppie maar eens zien"
Ja, mijn vriend vind het niet echt erg en het is z'n mama, dus jaquote:Op woensdag 21 juli 2021 11:14 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Zo begon de mijne ook een beetje, maar goddank heeft kerel daar ook een hekel aan, dus gewoon uitgesproken en nu checkt ze vooraf even of het uitkomt.
Ik ben echt een ramp met brood meenemen, m'n chocopasta is het enige wat ik niet na twee dagen spuugzat ben.quote:Op woensdag 21 juli 2021 12:04 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik heb volgens mij 1x een pak hagelslag gekocht sinds op mezelf woon.
Prima plan.quote:Op woensdag 21 juli 2021 12:05 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Denk het ook.
Ik kán een airfryert neerzetten...
Ik wil vanavond gewoon veel vlees, moet ik nu even matigenquote:Op woensdag 21 juli 2021 12:03 schreef Ama het volgende:
Krijg al genoeg rotzooi binnen met snacken, probeer het op brood vaak dan nog beetje oke te houden. Oke soms broodje knakworst of kroket maar dat mag soms ook wel.
Da's wel een risico, maar in praktijk valt het me mee. Alleen als ik ongesteld moet worden en ik verder geen chocolade in huis heb.quote:Op woensdag 21 juli 2021 12:06 schreef Ama het volgende:
Chocopasta lijkt me alleen lekker om de pot leeg te lepelen dus dat koop ik ook maar niet.
waarom mag je vega niet?quote:Op woensdag 21 juli 2021 12:02 schreef IJsdraakje het volgende:
Maar de vega-variant mag ik niet en de verpakkingen zullen me wel te groot zijn.
Ik ben al jaren niet meer bij de ikea geweestquote:
Allergische kneus.quote:
Prestatie hoor pfoefpoequote:Op woensdag 21 juli 2021 12:10 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik ben al jaren niet meer bij de ikea geweest
ahwquote:
Ik vond het met die maatregelen eigenlijk wel relaxed. Ruimte.quote:Op woensdag 21 juli 2021 12:10 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik ben al jaren niet meer bij de ikea geweest
Kost eigenlijk nauwelijks moeitequote:
Peulvruchten en noten.quote:Op woensdag 21 juli 2021 12:11 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ahwlastig
waarvoor ben je allergisch?
Misschien dat je de veggieknakworstjes van de ikea wel mag? Die zijn ook vegan (dus weinig allergenen winwin)
Leeft ie nou nog steeds?quote:Op woensdag 21 juli 2021 12:08 schreef UitStraling het volgende:
Voor iedere kilometer wachtenden schenkt Takkie voor zichzelf een lekker kopje koffie in.
Nou ja, daardoor weet ik ook niet hoe de hotdogs van de ikea smakenquote:Op woensdag 21 juli 2021 12:12 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik snapte je opmerking ook niet, nou en?
Oh, extra lastigquote:Op woensdag 21 juli 2021 12:12 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Peulvruchten en noten.Meeste vegan valt daardoor standaard af helaasch.
Blijkbaar heeft iemand er baat bij dat ie leeftquote:Op woensdag 21 juli 2021 12:13 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Leeft ie nou nog steeds?
Steeds minder vertrouwen in de NL geheime dienst.
Zou je anders de veggie hotdog proberen ipv vlees hotdog?quote:Op woensdag 21 juli 2021 12:13 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Nou ja, daardoor weet ik ook niet hoe de hotdogs van de ikea smaken
Ik ben daarom ook geen vegetariër, maar ik wil vlees wel zoveel mogelijk beperken.quote:
`quote:Op woensdag 21 juli 2021 12:13 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Leeft ie nou nog steeds?
Steeds minder vertrouwen in de NL geheime dienst.
Oh het ging specifiek over de veggie. Niet goed gelezen.quote:Op woensdag 21 juli 2021 12:14 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Zou je anders de veggie hotdog proberen ipv vlees hotdog?
Uh nee?quote:Op woensdag 21 juli 2021 12:12 schreef Karzai het volgende:
Zo de leeuwinnen, ga je ook kijken @:ama ? [ afbeelding ]
Goed streven lijkt mequote:Op woensdag 21 juli 2021 12:15 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik ben daarom ook geen vegetariër, maar ik wil vlees wel zoveel mogelijk beperken.
Het is een veggie hotdog dus in dit geval wel.quote:Op woensdag 21 juli 2021 12:16 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Oh het ging specifiek over de veggie. Niet goed gelezen.
Maar misschien wel. Bij dat soort dingen die toch niet als vlees te herkennen zijn, is de veggie variant meestal een prima alternatief.
De garden gourmet chorizo ookquote:Op woensdag 21 juli 2021 12:17 schreef IJsdraakje het volgende:
Qua worstjes vind ik de Valess Bratwurst serieus lekker trouwens!
Geen idee, soja.quote:
Die heb ik nog nooit op denk ik, ga ik ook proberen. Ben over het algemeen niet zo'n fan van valess.quote:Op woensdag 21 juli 2021 12:17 schreef IJsdraakje het volgende:
Qua worstjes vind ik de Valess Bratwurst serieus lekker trouwens!
quote:
De oude willen je niet meer terug?quote:Op woensdag 21 juli 2021 12:19 schreef kwiwi het volgende:
Ik heb m'n vrienden even beetje vewaarloosd de laatste 1,5 Jaar. Ben maar nieuwe aan het maken
Oh ik ook hoor.quote:Op woensdag 21 juli 2021 12:19 schreef kwiwi het volgende:
Ik heb m'n vrienden even beetje vewaarloosd de laatste 1,5 Jaar
Echte vrienden kun je niet verwaarlozen, die zitten na 100 jaar nog wel in je hart.quote:Op woensdag 21 juli 2021 12:19 schreef kwiwi het volgende:
Ik heb m'n vrienden even beetje vewaarloosd de laatste 1,5 Jaar. Ben maar nieuwe aan het maken
Het is, net als Quorn, een van de weinige merken die ik bijna blind kan pakken.quote:Op woensdag 21 juli 2021 12:19 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Die heb ik nog nooit op denk ik, ga ik ook proberen. Ben over het algemeen niet zo'n fan van valess.
De producten van greenforce wil ik erg graag proberen
Precies, out of sight but not out of mindquote:Op woensdag 21 juli 2021 12:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Echte vrienden kun je niet verwaarlozen, die zitten na 100 jaar nog wel in je hart.
Ja ik denk ook de hele tijd aan een andere Takkie, ripquote:Op woensdag 21 juli 2021 12:18 schreef IJsdraakje het volgende:
God, het kwartje van takkie valt nu pas.
Quorn vind ik dan ook weer niks aanquote:Op woensdag 21 juli 2021 12:21 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het is, net als Quorn, een van de weinige merken die ik bijna blind kan pakken.![]()
Greenforce klinkt als een interessante toevoeging op de markt, maar erwt, dus niet voor mij weggelegd.![]()
Overigens kan ik best af en toe een beetje binnenkrijgen, maar als soort van dagelijks onderdeel van m'n voeding gaat het niet goed.
Dat dus ja.quote:Op woensdag 21 juli 2021 12:24 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja ik denk ook de hele tijd aan een andere Takkie, rip
quote:Op woensdag 21 juli 2021 12:29 schreef UitStraling het volgende:
Nadeel van een zomers soepje overdag is dat het daarna net lijkt alsof je naakt de krater van de Vesuvius in bent gesprongen
Je hebt ook koude soepjes kwam ik gister achter.quote:Op woensdag 21 juli 2021 12:29 schreef UitStraling het volgende:
Nadeel van een zomers soepje overdag is dat het daarna net lijkt alsof je naakt de krater van de Vesuvius in bent gesprongen
Brr lijkt me niks.quote:Op woensdag 21 juli 2021 12:30 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Je hebt ook koude soepjes kwam ik gister achter.
Ik haal uit de rest van m'n eten niet zo heel veel eiwitten, dus er moet wel *iets* bij m'n eten ergens.quote:Op woensdag 21 juli 2021 12:25 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Quorn vind ik dan ook weer niks aanmaar ik eet niet standaard vleesvervangers bij iedere maaltijd.
He bah jammer. En dat scheelt wel dat kleine beetjes wel kunnen. Je hoeft dus niet meteen in paniek naar een epipen te rennen?
Kan lekker zijn hoor! Gazpacho.quote:
Gazpacho, nog steeds een kleine hit als binnenkomertje naast de champagne.quote:Op woensdag 21 juli 2021 12:30 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Je hebt ook koude soepjes kwam ik gister achter.
Ja, bal d'r wandelende tak Takkie.quote:
Don't like itquote:Op woensdag 21 juli 2021 12:31 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gazpacho, nog steeds een kleine hit als binnenkomertje naast de champagne.
Ahhzo, dan is quorn wel een hele goede. Ik vind het ook niet vies ofzo hoor, gewoon niet zoveel toevoegen.quote:Op woensdag 21 juli 2021 12:30 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik haal uit de rest van m'n eten niet zo heel veel eiwitten, dus er moet wel *iets* bij m'n eten ergens.En teveel zuivel gaat ook niet top, dus daarmee vervangen schiet ook niet op.
Uit begripsgemak noem ik het meestal allergie, maar officieel is het overgevoeligheid. Dus geen acute klachten en dood zal ik er ook niet aan gaan, maar ik zit wel minimaal een paar uur met krampen te wachten tot het m'n lijf weer uit is.
quote:
Oh het kan nog goorder dusquote:
Ik was blij toen ik de dader ontdekt had.quote:Op woensdag 21 juli 2021 12:33 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ahhzo, dan is quorn wel een hele goede. Ik vind het ook niet vies ofzo hoor, gewoon niet zoveel toevoegen.
Paar uur met krampen klinkt ook verschrikkelijk
quote:
Ik sla even over.quote:Op woensdag 21 juli 2021 12:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Is echt zo, fluweelzacht maar dan groen.
Jaaaa!!quote:
Kan me voorstellen dat mensen het dan ook wat serieuzer nemen. En dat is toch wat je wilquote:Op woensdag 21 juli 2021 12:36 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik was blij toen ik de dader ontdekt had.Dus liever een beetje overdrijven voor m'n eigen gemak en ik ben heel snel in ingrediëntenlijsten lezen geworden.
En als ik elders eet, is een keer niet-vega ook geen punt.
En op zich is er geen reet aan Quorn nee, gaat meestal bij een pasta of een wokgerecht ofzo.
quote:Op woensdag 21 juli 2021 12:36 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]je naam klopt wel want you crack me up
neequote:
en in dat water zit van alles wat niet in 'normaal' water zit, waaronder smaak enzoquote:
jaja, psv vandaag ook al aan de bak voor hun cl avontuurquote:Op woensdag 21 juli 2021 12:43 schreef Bomenverzameling het volgende:
Zo meteen kijken naar de Oranje leeuwinnen tegen die uit Zambia![]()
![]()
quote:Op woensdag 21 juli 2021 12:45 schreef Karzai het volgende:
[..]
jaja, psv vandaag ook al aan de bak voor hun cl avontuur
quote:Op woensdag 21 juli 2021 12:45 schreef Karzai het volgende:
[..]
jaja, psv vandaag ook al aan de bak voor hun cl avontuur
Een variatie van deze, meestal gaat er ook nog wat witte vis in (en geen macaroni):quote:Op woensdag 21 juli 2021 12:45 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oehh heeeerlijk, wat voor soort vissoep maak jij?
besmetting?, heb je je moeten testen om aanwezig te mogen zijn?quote:Op woensdag 21 juli 2021 12:46 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik zal dat lekker vanuit het stadion bekijken![]()
![]()
Wel jammer van de Nederlandse corona besmetting...
Klinkt goedquote:Op woensdag 21 juli 2021 12:48 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Een variatie van deze, meestal gaat er ook nog wat witte vis in (en geen macaroni):
https://www.leukerecepten.nl/recepten/vissoep/
Heb al lang geen soep meer gehad, nu ik er hier over las ineens weer zin in
Zoveel woorden en toch niks zeggen, knapquote:Op woensdag 21 juli 2021 12:50 schreef Foshizzle79 het volgende:
Ohhh...ik zag gisternacht ZO'N fucking disturbing filmpje voorbijkomen, ik ben normaal gesproken niet snel onder de indruk van iets...maar dit...aan de ene kant wil ik 'm hier delen, maar aan de andere kant ook weer niet 🤔
Ik bedoelde besmetting in Tokyoquote:Op woensdag 21 juli 2021 12:49 schreef Karzai het volgende:
besmetting?, heb je je moeten testen om aanwezig te mogen zijn?
oh dat heb ik nog niet meegekregen, wel de blessure van spitsequote:Op woensdag 21 juli 2021 12:51 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik bedoelde besmetting in Tokyo
Ja het is een gave , i know, zou politicus moeten wordenquote:Op woensdag 21 juli 2021 12:51 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Zoveel woorden en toch niks zeggen, knap
kun je rijk mee wordenquote:Op woensdag 21 juli 2021 12:53 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ja het is een gave , i know, zou politicus moeten worden
Als ik zin had wel jaquote:
joequote:Op woensdag 21 juli 2021 12:54 schreef Crack_ het volgende:
Okeee, meneer is weg dus ik ga ook weg. BYE
Heb ik die ventilator laatst misschien toch voor de sier gekocht.quote:Op woensdag 21 juli 2021 12:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
8 jaar geleden was het precies op 21 juli 33 graden, ik ben blij dat het nu gewoon minder warm is
Kom maar door met die hittequote:Op woensdag 21 juli 2021 12:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
8 jaar geleden was het precies op 21 juli 33 graden, ik ben blij dat het nu gewoon minder warm is
Volgens mij een skatergirl. Maar wel binnen TEAMNLquote:Op woensdag 21 juli 2021 12:53 schreef Karzai het volgende:
[..]
oh dat heb ik nog niet meegekregen, wel de blessure van spitse
quote:Op woensdag 21 juli 2021 13:02 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Volgens mij een skatergirl. Maar wel binnen TEAMNL
vond het buiten toch al net iets veel voor de korte broekquote:
Zolang je niet hoeft te bewegen is dit wel prima jaquote:
Broekje uitquote:Op woensdag 21 juli 2021 13:06 schreef gianni61 het volgende:
[..]
vond het buiten toch al net iets veel voor de korte broek
wat was er teveel?quote:Op woensdag 21 juli 2021 13:06 schreef gianni61 het volgende:
[..]
vond het buiten toch al net iets veel voor de korte broek
Shirt uit broek uitquote:
de zonnestralenquote:
nou ik kan nog prima bewegen,quote:Op woensdag 21 juli 2021 13:06 schreef dud0r het volgende:
[..]
Zolang je niet hoeft te bewegen is dit wel prima ja
Oei oeiquote:U hebt te veel voorschot huurtoeslag ontvangen. Daarom moet u ¤ 6 terugbetalen
Sterkte hiermeequote:
Ik ben benieuwd of we dit jaar nog de 40 graden halenquote:
Aai over de bol-tijd?quote:
Kan nog in augustus.quote:Op woensdag 21 juli 2021 13:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd of we dit jaar nog de 40 graden halen
Ik vind het al warm bij 22 graden in de auto.quote:
Ik heb wel een zak kroketten. Werkt dat ook?quote:Op woensdag 21 juli 2021 13:16 schreef Karzai het volgende:
[..]
zak diepvriesdoperwtjes omheen doen met een elastiekje
hmm nee , moeten echt doperwtjes zijnquote:Op woensdag 21 juli 2021 13:17 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb wel een zak kroketten. Werkt dat ook?
Zak bitterballen is beter.quote:Op woensdag 21 juli 2021 13:17 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb wel een zak kroketten. Werkt dat ook?
Dat is wel echt to much hoorquote:Op woensdag 21 juli 2021 13:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Liever niet.quote:Op woensdag 21 juli 2021 13:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
RIPquote:Op woensdag 21 juli 2021 13:18 schreef Karzai het volgende:
[..]
hmm nee , moeten echt doperwtjes zijn
Ik moet blijkbaar toch nog boodschappen doen, moet ik meenemen voor je?quote:Op woensdag 21 juli 2021 13:40 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Die heb ik nietEn die andere bitterbal is gloeiend heet nu.
Beetje pushen dat hij vroeg naar bed gaat dan maar?quote:Op woensdag 21 juli 2021 13:31 schreef IJsdraakje het volgende:
M'n avond alleen, wat doe je.
Kerel zit ziek thuis.
Waterijsjes?quote:Op woensdag 21 juli 2021 13:41 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik moet blijkbaar toch nog boodschappen doen, moet ik meenemen voor je?
Sommige mensen spreken het ook zo uitquote:Op woensdag 21 juli 2021 13:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik lees doperwtjes altijd als doppertjes.
Een optie! En aw.quote:Op woensdag 21 juli 2021 13:42 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Waterijsjes?
Ik zag dat AH geen Liuk meer verkoopt
Doppertjesfestiniquote:Op woensdag 21 juli 2021 13:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik lees doperwtjes altijd als doppertjes.
Zeg dat hij een pizza besteld dan.quote:Op woensdag 21 juli 2021 13:42 schreef IJsdraakje het volgende:
Grmbl, ik had me ingesteld op meteen in de tuin kloten en restjes opwarmen. Nu moet ik én eten halen én eten koken.
Nee, want ik wil gezonder voedsel dan dat.quote:Op woensdag 21 juli 2021 13:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zeg dat hij een pizza besteld dan.
klinkt wel lekker. beter dan perenijsjequote:
quote:Op woensdag 21 juli 2021 13:44 schreef gianni61 het volgende:
[..]
klinkt wel lekker. beter dan perenijsje
Perenijsjes zijnquote:Op woensdag 21 juli 2021 13:44 schreef gianni61 het volgende:
[..]
klinkt wel lekker. beter dan perenijsje
Agree to disagreequote:
Eh, jij vindt mosterd lekker, dan spoor je ook niet.quote:
Sowieso zijn calippo's de enige waterijsjes die noemenswaardig zijnquote:
Ik ben ook geen treinquote:Op woensdag 21 juli 2021 13:46 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Eh, jij vindt mosterd lekker, dan spoor je ook niet.
quote:Op woensdag 21 juli 2021 13:46 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Calippo's ??? Over overrated gesprokenquote:Op woensdag 21 juli 2021 13:46 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Sowieso zijn calippo's de enige waterijsjes die noemenswaardig zijn
Ik neem zo een sinasijsje met room van binnenquote:
Ooooooh ja.quote:Op woensdag 21 juli 2021 13:48 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ik neem zo een sinasijsje met room van binnen
Mosterdquote:Op woensdag 21 juli 2021 13:46 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja ! Wist ff de naam niet meer , hahahaquote:
Ik moest ook even diep graven.quote:Op woensdag 21 juli 2021 13:50 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ja ! Wist ff de naam niet meer , hahaha
Ja echt hč? Had er zelf niet zo snel opgekomenquote:
quote:Op woensdag 21 juli 2021 13:47 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Calippo's ??? Over overrated gesproken![]()
quote:
quote:Op woensdag 21 juli 2021 13:46 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
je bent gewoon raar als je geen mosterd lustquote:
ik ook niet, maar we zullen moeten doorgaanquote:
Nee zonderquote:
Maar ook niet minder zin?quote:
Discodipquote:
je lust ook wel een stukje vrijwillig(er/ster)?quote:Op woensdag 21 juli 2021 14:02 schreef dud0r het volgende:
Eens kijken wat voor lekkers ik straks kan snoepen bij de bloedbank![]()
In ieder geval roze koek maar volgens mij staat er ook een vrijwilliger broodjes te maken
Minder! Minder! Minder!quote:
Zo ben ik ook!quote:Op woensdag 21 juli 2021 14:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Of ik niet zo hard wil typenMens, ik wil gewoon mijn e-mailtje gewoon passief agressief typen. Laat me met rust.
hard typen? echt?quote:Op woensdag 21 juli 2021 14:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Of ik niet zo hard wil typenMens, ik wil gewoon mijn e-mailtje gewoon passief agressief typen. Laat me met rust.
PERquote:
Blijkbaar doe ik dat "overdreven hard, het is niet normaal, mopper mopper"quote:
als je geen mechanische toetsenbord hebt moet je dat nu gaan regelen, liefst zo'n ouwe ibm gevalquote:Op woensdag 21 juli 2021 14:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Zo'n hele grote wittequote:Op woensdag 21 juli 2021 14:12 schreef mschol het volgende:
[..]
als je geen mechanische toetsenbord hebt moet je dat nu gaan regelen, liefst zo'n ouwe ibm geval
Lopen geen leuke. En m'n favoriete prikmevrouw was er ook niet. Maar dat wist ik. Die is zaterdag op vakantie gegaan.quote:Op woensdag 21 juli 2021 14:04 schreef mschol het volgende:
[..]
je lust ook wel een stukje vrijwillig(er/ster)?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geen broodjes helaas![]()
Dan maar roze koek, stroopwafel en een cracker nemen. Misschien nog een zakje nootjes voor onderwegDenk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!
quote:
Jij overdrijft ook altijd he..quote:Op woensdag 21 juli 2021 14:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Blijkbaar doe ik dat "overdreven hard, het is niet normaal, mopper mopper"
"Toen ik op Texel was, was het 34 miljoen graden."quote:
Vastgeplakte kwaktoetsen.quote:Op woensdag 21 juli 2021 14:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]En met ondefinieerbare vlekken
Psychosocial !!!quote:Op woensdag 21 juli 2021 14:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
PER
MY
LAST
* Slipknot liedje start
Ewllll, mensen die knoeien met hun eten.quote:
I push my fingers into my eyes (bij sommige e-mailtjes)quote:
Liever in their eyesquote:Op woensdag 21 juli 2021 14:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
I push my fingers into my eyes (bij sommige e-mailtjes)
quote:Op woensdag 21 juli 2021 14:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ewllll, mensen die knoeien met hun eten.
Haha, ja maar daar kan ik zo lastig bijquote:
Laat mij er even buiten wil je ...quote:Op woensdag 21 juli 2021 13:42 schreef IJsdraakje het volgende:
Grmbl, ik had me ingesteld op meteen in de tuin kloten en restjes opwarmen. Nu moet ik én eten halen én eten koken.
Ik heb wel nog wat paardenbloemen...quote:
Kreeg ik ook ooit te horen. Op mijn eerste werkdag. Is nooit meer goedgekomen met die collegaquote:Op woensdag 21 juli 2021 14:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Blijkbaar doe ik dat "overdreven hard, het is niet normaal, mopper mopper"
Dekpropquote:Op woensdag 21 juli 2021 14:24 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Met zo'n caviadekparachute. Of hoe heet dat ook alweer?
Dekpropquote:Op woensdag 21 juli 2021 14:24 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Met zo'n caviadekparachute. Of hoe heet dat ook alweer?
dit klinkt wel vies.quote:
Ja eh... je wil toch gewoon dat mensen doorwerken .. als je tijd hebt om op andere mensen hun toetsenbord-geluiden te letten heb je echt te veel tijdquote:Op woensdag 21 juli 2021 14:23 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Kreeg ik ook ooit te horen. Op mijn eerste werkdag. Is nooit meer goedgekomen met die collega
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |