SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat hele Nederlandse netwerk is van een lompe boer een dorp verder. Iedereen verklaarde hem voor gek, de eerste jaren betaalde hij alles uit eigen zakquote:Op woensdag 21 juli 2021 11:49 schreef IJsdraakje het volgende: [..] Hier lagen al acceptabele kabels.
Maar de aansluiting aan huis moet dus nog, het gedoe was met de kabels in de wijk neerleggen. En er kwam op een random dag een mannetje foto's maken (zonder afspraak). Much logic.
Wat schaft de pot?quote:
Niks mis meequote:
Dan maak je diequote:
Mja, op zich niet meer dan logisch, of je nou de ene kabel trekt of de andere. Ik had in Groningen tig jaar geleden ook glasvezel, dat was toen geregeld door de universiteit oid.quote:Op woensdag 21 juli 2021 11:51 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dat hele Nederlandse netwerk is van een lompe boer een dorp verder. Iedereen verklaarde hem voor gek, de eerste jaren betaalde hij alles uit eigen zak
Die heeft overal eitjes in gelegdquote:Op woensdag 21 juli 2021 11:56 schreef UitStraling het volgende:
Ik trok de koelkast open komt er een dikke vlieg uit fladderen
quote:Op woensdag 21 juli 2021 11:56 schreef UitStraling het volgende:
In de wortelen?quote:Op woensdag 21 juli 2021 11:57 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die heeft overal eitjes in gelegd
haal die stront eruitquote:Op woensdag 21 juli 2021 11:56 schreef UitStraling het volgende:
Verse knakworstenquote:
ik had het op een gewone boterham.quote:
quote:
gaat weg met je mosterdquote:
Casu Marzuquote:Op woensdag 21 juli 2021 11:57 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die heeft overal eitjes in gelegd
Ew.quote:
quote:
Verse knakworsten zijn zo veel beter dan die ingeblikte dingenquote:Op woensdag 21 juli 2021 12:00 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik heb wel verse knakworsten maar geen mosterd.
Mosterd ergens doorheen kan wel. Honing/mosterdsaus vind ik goddelijk op bijv. een broodje warme beenham.quote:
Ja fijn naar Ballie met je mayoquote:
ja bijna.nog even een boterham wegwerkenquote:
Hagelslag, chocopasta etc. eet ik echt nooit.quote:Op woensdag 21 juli 2021 12:01 schreef LTVDK het volgende:
Ik heb gewoon koude boterhammen met hagelslag zo
Dit ja. Maar gewoon los mosterd is smerigquote:Op woensdag 21 juli 2021 12:00 schreef Ama het volgende:
[..]
Mosterd ergens doorheen kan wel. Honing/mosterdsaus vind ik goddelijk op bijv. een broodje warme beenham.
Ga maken danquote:Op woensdag 21 juli 2021 12:01 schreef Crack_ het volgende:
Kakka ik heb ook zin in een knakworstje nu
Zoete troep.quote:Op woensdag 21 juli 2021 12:02 schreef Ama het volgende:
[..]
Hagelslag, chocopasta etc. eet ik echt nooit.
Ga maken danquote:
Vind mosterd echt nooit lekkerquote:Op woensdag 21 juli 2021 12:00 schreef Ama het volgende:
[..]
Mosterd ergens doorheen kan wel. Honing/mosterdsaus vind ik goddelijk op bijv. een broodje warme beenham.
Geen knakworsten. En ook niet echt een manier om ze op te warmen. Ik heb alleen een waterkoker hier.quote:
met met een knakworst of een bittelballetje er bij is het heerlijkquote:Op woensdag 21 juli 2021 12:02 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dit ja. Maar gewoon los mosterd is smerig
Gewoon in de waterkoker doen.quote:Op woensdag 21 juli 2021 12:03 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Geen knakworsten. En ook niet echt een manier om ze op te warmen. Ik heb alleen een waterkoker hier.
Zijn er foto's? Ja van de rij he.quote:Op woensdag 21 juli 2021 12:02 schreef Karzai het volgende:
kilometers lange rij voor Carre om afscheid te nemen van Peter
Oneensquote:Op woensdag 21 juli 2021 12:03 schreef gianni61 het volgende:
[..]
met met een knakworst of een bittelballetje er bij is het heerlijk
Ik zat al te Googlen maar nog niks denk ik.quote:
Ik heb volgens mij 1x een pak hagelslag gekocht sinds op mezelf woon.quote:
Denk het ook.quote:Op woensdag 21 juli 2021 12:03 schreef dud0r het volgende:
[..]
Gewoon in de waterkoker doen.
Zullen je collega's je in dank afnemen
Nee, maar wel eentje die het waarschijnlijk niet snaptquote:Op woensdag 21 juli 2021 11:03 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Is het zo'n schoonmoeder waarmee je oorlog krijgt als je dat uit zou spreken?
Heb jij een camera geīnstalleerd bij mij, want het gaat echt precies zoquote:Op woensdag 21 juli 2021 11:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Onderaan de trap staan ze dan te dansen en te joelen en op pannen te trommelen "vuige introvert kom eens naar beneden, vuige introvert laat je koppie maar eens zien"
Ja, mijn vriend vind het niet echt erg en het is z'n mama, dus jaquote:Op woensdag 21 juli 2021 11:14 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Zo begon de mijne ook een beetje, maar goddank heeft kerel daar ook een hekel aan, dus gewoon uitgesproken en nu checkt ze vooraf even of het uitkomt.
Ik ben echt een ramp met brood meenemen, m'n chocopasta is het enige wat ik niet na twee dagen spuugzat ben.quote:Op woensdag 21 juli 2021 12:04 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik heb volgens mij 1x een pak hagelslag gekocht sinds op mezelf woon.
Prima plan.quote:Op woensdag 21 juli 2021 12:05 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Denk het ook.
Ik kán een airfryert neerzetten...
Ik wil vanavond gewoon veel vlees, moet ik nu even matigenquote:Op woensdag 21 juli 2021 12:03 schreef Ama het volgende:
Krijg al genoeg rotzooi binnen met snacken, probeer het op brood vaak dan nog beetje oke te houden. Oke soms broodje knakworst of kroket maar dat mag soms ook wel.
Da's wel een risico, maar in praktijk valt het me mee. Alleen als ik ongesteld moet worden en ik verder geen chocolade in huis heb.quote:Op woensdag 21 juli 2021 12:06 schreef Ama het volgende:
Chocopasta lijkt me alleen lekker om de pot leeg te lepelen dus dat koop ik ook maar niet.
waarom mag je vega niet?quote:Op woensdag 21 juli 2021 12:02 schreef IJsdraakje het volgende:
Maar de vega-variant mag ik niet en de verpakkingen zullen me wel te groot zijn.
Ik ben al jaren niet meer bij de ikea geweestquote:
Allergische kneus.quote:
Prestatie hoor pfoefpoequote:Op woensdag 21 juli 2021 12:10 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik ben al jaren niet meer bij de ikea geweest
ahwquote:
Ik vond het met die maatregelen eigenlijk wel relaxed. Ruimte.quote:Op woensdag 21 juli 2021 12:10 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik ben al jaren niet meer bij de ikea geweest
Kost eigenlijk nauwelijks moeitequote:
Peulvruchten en noten.quote:Op woensdag 21 juli 2021 12:11 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ahwlastig
waarvoor ben je allergisch?
Misschien dat je de veggieknakworstjes van de ikea wel mag? Die zijn ook vegan (dus weinig allergenen winwin)
Leeft ie nou nog steeds?quote:Op woensdag 21 juli 2021 12:08 schreef UitStraling het volgende:
Voor iedere kilometer wachtenden schenkt Takkie voor zichzelf een lekker kopje koffie in.
Nou ja, daardoor weet ik ook niet hoe de hotdogs van de ikea smakenquote:Op woensdag 21 juli 2021 12:12 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik snapte je opmerking ook niet, nou en?
Oh, extra lastigquote:Op woensdag 21 juli 2021 12:12 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Peulvruchten en noten.Meeste vegan valt daardoor standaard af helaasch.
Blijkbaar heeft iemand er baat bij dat ie leeftquote:Op woensdag 21 juli 2021 12:13 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Leeft ie nou nog steeds?
Steeds minder vertrouwen in de NL geheime dienst.
Zou je anders de veggie hotdog proberen ipv vlees hotdog?quote:Op woensdag 21 juli 2021 12:13 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Nou ja, daardoor weet ik ook niet hoe de hotdogs van de ikea smaken
Ik ben daarom ook geen vegetariër, maar ik wil vlees wel zoveel mogelijk beperken.quote:
`quote:Op woensdag 21 juli 2021 12:13 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Leeft ie nou nog steeds?
Steeds minder vertrouwen in de NL geheime dienst.
Oh het ging specifiek over de veggie. Niet goed gelezen.quote:Op woensdag 21 juli 2021 12:14 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Zou je anders de veggie hotdog proberen ipv vlees hotdog?
Uh nee?quote:Op woensdag 21 juli 2021 12:12 schreef Karzai het volgende:
Zo de leeuwinnen, ga je ook kijken @:ama ? [ afbeelding ]
Goed streven lijkt mequote:Op woensdag 21 juli 2021 12:15 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik ben daarom ook geen vegetariër, maar ik wil vlees wel zoveel mogelijk beperken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |