SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat hele Nederlandse netwerk is van een lompe boer een dorp verder. Iedereen verklaarde hem voor gek, de eerste jaren betaalde hij alles uit eigen zakquote:Op woensdag 21 juli 2021 11:49 schreef IJsdraakje het volgende: [..] Hier lagen al acceptabele kabels.
Maar de aansluiting aan huis moet dus nog, het gedoe was met de kabels in de wijk neerleggen. En er kwam op een random dag een mannetje foto's maken (zonder afspraak). Much logic.
Wat schaft de pot?quote:
Niks mis meequote:
Dan maak je diequote:
Mja, op zich niet meer dan logisch, of je nou de ene kabel trekt of de andere. Ik had in Groningen tig jaar geleden ook glasvezel, dat was toen geregeld door de universiteit oid.quote:Op woensdag 21 juli 2021 11:51 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dat hele Nederlandse netwerk is van een lompe boer een dorp verder. Iedereen verklaarde hem voor gek, de eerste jaren betaalde hij alles uit eigen zak
Die heeft overal eitjes in gelegdquote:Op woensdag 21 juli 2021 11:56 schreef UitStraling het volgende:
Ik trok de koelkast open komt er een dikke vlieg uit fladderen
quote:Op woensdag 21 juli 2021 11:56 schreef UitStraling het volgende:
In de wortelen?quote:Op woensdag 21 juli 2021 11:57 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die heeft overal eitjes in gelegd
haal die stront eruitquote:Op woensdag 21 juli 2021 11:56 schreef UitStraling het volgende:
Verse knakworstenquote:
ik had het op een gewone boterham.quote:
quote:
gaat weg met je mosterdquote:
Casu Marzuquote:Op woensdag 21 juli 2021 11:57 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die heeft overal eitjes in gelegd
Ew.quote:
quote:
Verse knakworsten zijn zo veel beter dan die ingeblikte dingenquote:Op woensdag 21 juli 2021 12:00 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik heb wel verse knakworsten maar geen mosterd.
Mosterd ergens doorheen kan wel. Honing/mosterdsaus vind ik goddelijk op bijv. een broodje warme beenham.quote:
Ja fijn naar Ballie met je mayoquote:
ja bijna.nog even een boterham wegwerkenquote:
Hagelslag, chocopasta etc. eet ik echt nooit.quote:Op woensdag 21 juli 2021 12:01 schreef LTVDK het volgende:
Ik heb gewoon koude boterhammen met hagelslag zo
Dit ja. Maar gewoon los mosterd is smerigquote:Op woensdag 21 juli 2021 12:00 schreef Ama het volgende:
[..]
Mosterd ergens doorheen kan wel. Honing/mosterdsaus vind ik goddelijk op bijv. een broodje warme beenham.
Ga maken danquote:Op woensdag 21 juli 2021 12:01 schreef Crack_ het volgende:
Kakka ik heb ook zin in een knakworstje nu
Zoete troep.quote:Op woensdag 21 juli 2021 12:02 schreef Ama het volgende:
[..]
Hagelslag, chocopasta etc. eet ik echt nooit.
Ga maken danquote:
Vind mosterd echt nooit lekkerquote:Op woensdag 21 juli 2021 12:00 schreef Ama het volgende:
[..]
Mosterd ergens doorheen kan wel. Honing/mosterdsaus vind ik goddelijk op bijv. een broodje warme beenham.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |