Als Sjef geen hoofdpijn krijgt wel, maar geen topfavoriet.quote:Op dinsdag 20 juli 2021 19:58 schreef maxi-mus het volgende:
Hebben WE ook weer kansen met het handboogschieten? Dat was serieus wel genot.
Teletekst 604quote:Op dinsdag 20 juli 2021 19:59 schreef maxi-mus het volgende:
Laatste vraag, wat is een handige site als dagjesmens om bv. te kijken wanneer de medaljeonderdelen zijn? (of is dit of FOK! al handig weergegeven?)
BMX is het shorttrack van de zomerspelenquote:Op dinsdag 20 juli 2021 19:52 schreef Szura het volgende:
Ik kijk erg uit naar de chaos bij BMX, hopelijk vliegen er weer wat fietsjes door de lucht
Iedereen prikt wel eens raak, hoor ik buiten Fok.quote:Op dinsdag 20 juli 2021 19:58 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Hij is onderdeel van de zeer grote mondiale subtop, dus ja.
Hoofdpijn?quote:Op dinsdag 20 juli 2021 20:00 schreef Felagund het volgende:
[..]
Als Sjef geen hoofdpijn krijgt wel, maar geen topfavoriet m
Meer vergelijkbaar met de skicross natuurlijk (of boardcross)quote:Op dinsdag 20 juli 2021 20:00 schreef hhh38 het volgende:
[..]
BMX is het shorttrack van de zomerspelen
Sam Willoughby gaat nooit meer iets winnen.quote:Op dinsdag 20 juli 2021 20:00 schreef hhh38 het volgende:
[..]
BMX is het shorttrack van de zomerspelen
Goed punt, maar daar doen nooit NEDERLANDERS meequote:Op dinsdag 20 juli 2021 20:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Meer vergelijkbaar met de skicross natuurlijk (of boardcross)
quote:Op dinsdag 20 juli 2021 19:57 schreef Szura het volgende:
Weet je waar ik ook erg naar uitkijk: naar de altijd arrogante blaaskaak Bas Verwijlen die er in de eerste ronde uitvliegt met z’n zwaardje.
Dan hadden we altijd een plakquote:Op dinsdag 20 juli 2021 20:02 schreef Slobeend het volgende:
Erg jammer dat de volleybalvrouwen er niet bij zijn.
Daar won dit jaar een Nederlander een WB, geloof ik!quote:Op dinsdag 20 juli 2021 20:02 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Goed punt, maar daar doen nooit NEDERLANDERS mee
Edit: kansrijke Nederlanders voor ik weer gecorrigeerd word
-1quote:Op dinsdag 20 juli 2021 20:03 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Dan hadden we altijd een plak
En een knipquote:Op dinsdag 20 juli 2021 20:03 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Dan hadden we altijd een plak
Jeetje, gaan we in Peking weer een sneeuwmedalje halen?!quote:Op dinsdag 20 juli 2021 20:03 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Daar won dit jaar een Nederlander een WB, geloof ik!
Bij het snowboarden heeft Nederland een medaillekans inderdaad.quote:Op dinsdag 20 juli 2021 20:03 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Daar won dit jaar een Nederlander een WB, geloof ik!
Alleen geen zin in die act van 'm achteraf.quote:Op dinsdag 20 juli 2021 20:04 schreef AllesKaputt het volgende:
Wanneer gaat Henk Krol voor de zoveelste keer vroegtijdig verliezen?
Kai Sakakibara ook nietquote:Op dinsdag 20 juli 2021 20:02 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Sam Willoughby gaat nooit meer iets winnen.
Henk is mijn favoriete Olympische rubriek.quote:Op dinsdag 20 juli 2021 20:04 schreef AllesKaputt het volgende:
Wanneer gaat Henk Krol voor de zoveelste keer vroegtijdig verliezen?
Wel 3 meer, jeetje.quote:Op dinsdag 20 juli 2021 20:05 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Dus als ik het goed begrijp zijn er dit jaar nóg meer zwemonderdelen?
Laten we gewoon stoppen met die olumpische spelletjes, uit dat licht, weg dat toernooi.
Dat was toch ook met Burt Carvillage.quote:Op dinsdag 20 juli 2021 20:05 schreef Szura het volgende:
Henk Grol is mokerdom
Never forget die aflevering van de Avondetappe in het Engels met David Walsh over doping
Of Shops, weet het niet meer preciesquote:Op dinsdag 20 juli 2021 20:06 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Dat was toch ook met Burt Carvillage.
Maar in het wielrennen heb je nauwelijks renners die op meer dan 2 onderdelen kans makenquote:Op dinsdag 20 juli 2021 20:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wel 3 meer, jeetje.
Er zijn ook vier fietsonderdelen bij, volgens mij.
Hoop dat ie snel wordt verkocht zodat we daar vanaf zijnquote:Op dinsdag 20 juli 2021 20:06 schreef El-Stinho het volgende:
Gaan we weer een jaar tegemoet waarin elke scheet van Schmidt over Ihattaren als een schande wordt bestempeld?
Van der Poel, Pidcock en Van Aert kunnen in principe alles winnen toch?quote:Op dinsdag 20 juli 2021 20:07 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Maar in het wielrennen heb je nauwelijks renners die op meer dan 2 onderdelen kans maken
Nouja, madison en omnium zijn op zich wel makkelijk te combineren.quote:Op dinsdag 20 juli 2021 20:07 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Maar in het wielrennen heb je nauwelijks renners die op meer dan 2 onderdelen kans maken
Daar zijn bij het baanwielrennen ook enorm veel onderdelen gesneuveld de afgelopen jaren.quote:Op dinsdag 20 juli 2021 20:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wel 3 meer, jeetje.
Er zijn ook vier fietsonderdelen bij, volgens mij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |