En balletje meppen met een stok!quote:Op dinsdag 13 juli 2021 23:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
Op naar dag -2Met ONZE Leeuwinnen, jawel!
1.5 zelfs als je 's nachts begint te kijkenquote:
BBC heeft volledige rechten voor de OS, plannen iets van 350 uur uitzending op BBC1 en 2. De rest weet ik niet.quote:Op dinsdag 20 juli 2021 22:49 schreef Nober het volgende:
Maar waar kunnen we het zien?
NOS krijgt maar een zender van Eurosport toch? Ik heb verder alleen Eurosport 1 en 2 en Discovery Channel.
Hoe zit het bij de Belg, BBC, ZDF/ARD?
Discovery plus heeft OS ook. Alle sporten on demand. Handiger dan de NOS als je wilt terugkijken zonder al de uitslagen al te weten.quote:Op woensdag 21 juli 2021 01:28 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
BBC heeft volledige rechten voor de OS, plannen iets van 350 uur uitzending op BBC1 en 2. De rest weet ik niet.
Zeker! Aangepastquote:Op woensdag 21 juli 2021 08:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
Begint Nederland niet om 1 uur? Voor de vlaggetjesjuichers wel belangrijk.
BBC, Eurosport Player, nos.nl, Discovery+quote:Op dinsdag 20 juli 2021 22:49 schreef Nober het volgende:
Maar waar kunnen we het zien?
NOS krijgt maar een zender van Eurosport toch? Ik heb verder alleen Eurosport 1 en 2 en Discovery Channel.
Hoe zit het bij de Belg, BBC, ZDF/ARD?
Eurosport abonnement genomen maar belachelijk dat de OS niet volledig gratis is.quote:Op woensdag 21 juli 2021 08:42 schreef Starflyer het volgende:
[..]
BBC, Eurosport Player, nos.nl, Discovery+
Tsja, we zijn verwend met de NOS/EBU streams in 2008-2016. Ik kan er wel mee leven. Er is genoeg op TV qua zenders met de NOS (weet niet of ze extra kanalen open zetten bij meer Nederlandse deelnames), ES1+2, BBC, Sporza en ARD/ZDF), en 6 euro voor 2 weken live sport én replay opties (die de NOS niet had) is wel erg prettig.quote:Op woensdag 21 juli 2021 08:58 schreef Nober het volgende:
[..]
Eurosport abonnement genomen maar belachelijk dat de OS niet volledig gratis is.
En 30 voor een heel jaar. Dus dan is het per maand nog minder.quote:Op woensdag 21 juli 2021 09:07 schreef Frozen-assassin het volgende:
6 eurootjes voor maand onbeperkt sport vind ik wel meevallen, met terugkijkopties enzovoorts.
(Discovery+)
Maar die andere 11 maanden kijk ik nauwelijks. (In ieder geval buiten de GT's en misschien biatlon niets wat ik niet makkelijk op ES zelf terug kan kijken via mijn TV abo)quote:Op woensdag 21 juli 2021 09:25 schreef Pino112 het volgende:
[..]
En 30 voor een heel jaar. Dus dan is het per maand nog minder.
Nogal. Ik snap echt niet dat er (onder mensen die de Spelen willen zien natuurlijk) mensen zijn die wel een tientje neer willen leggen om een film in de bioscoop te zien of een keer drie biertjes te drinken, maar niet om twee weken lang 24/7 alles wat je van de Spelen zou willen zien te kunnen kijken. 'Want het was ooit gratis' (met een héél veel kleiner aanbod).quote:Op woensdag 21 juli 2021 09:07 schreef Frozen-assassin het volgende:
6 eurootjes voor maand onbeperkt sport vind ik wel meevallen, met terugkijkopties enzovoorts.
(Discovery+)
Super dat je dit doetquote:Op dinsdag 20 juli 2021 08:37 schreef Frozen-assassin het volgende:
Vannacht beginnen WE eraan! Een eenvoudig programma gelukkig om mee te beginnen!
Programma Olympische Spelen dag -2 - 21 juli 2021
Bij elke sport staat welke wedstrijd of dag het is, er kunnen sporten zijn waarbij meerdere rondes worden afgewerkt per dag dan heb ik uiteraard niet elk ronde paraat. Dan post ik begin en eindtijd.
Als Nederland er speelt dan staat er een vlaggetje bij
Format is als volgt
Sport - link naar topic
Ronde
Wedstrijd – NL tijd
Softbal - OS / [Softbal/Honkbal] #1: Enig belangstelling hiervoor?
Groepsfase
Australië – Japan 2.00
Italië – Amerika 5.00
Mexico – Canada 8.00
Voetbal - OS / [Voetbal] #1: Is géén sport op Olympische Spelen
Groep A vrouwen
Groot-Brittannië – Chili 9.30
Japan – Canada 12.30
Groep B vrouwen
China – Brazilië 10.00
Zambia – Nederland 13.00
Groep C vrouwen
Zweden – Amerika 10.30
Australië – Nieuw-Zeeland 13.30
Argentinië en Spanje hebben wel leuke teams volgens mij, maar of je daarvoor moet inschakelen is ook weer de vraagquote:Op woensdag 21 juli 2021 15:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
Buiten Brazilië - Duitsland nou ook niet echt leuke affiches. Mexico - Frankrijk is misschien nog te doen.
Maar goed, morgen op kantoor, dan zal ik niet veel mee krijgen helaas.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |