Fish-O-maniaquote:
Hindernisje springen vind ik anders best leuk om te zienquote:Op dinsdag 20 juli 2021 20:20 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Hopelijk kunnen we dat doodzwijgen. Al zal de NOS dat wel weer veel te veel zendtijd geven
HAHA SLOBEEND VINDT PAARDJEHOP LEUK HAHAHAHAHA.quote:Op dinsdag 20 juli 2021 20:20 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Hindernisje springen vind ik anders best leuk om te zien. De rest niet.
Wel leuke rubriek dat bepaalde deelnemers geen paarden meer hebbenquote:Op dinsdag 20 juli 2021 20:20 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Hopelijk kunnen we dat doodzwijgen. Al zal de NOS dat wel weer veel te veel zendtijd geven
Slobeend gaat niet door naar de barrage, helaas.quote:Op dinsdag 20 juli 2021 20:20 schreef Slobeend het volgende:
[..]
quote:
quote:During the 1930s and 1940s, Rudolf-August Oetker was an active member of the Waffen SS of the Third Reich. Mr Oetker provided pudding mixes and munitions to German troops. It is also reported that the business used slave labour in some of its facilities. A bronze bust of Richard Kaselowsky, a prominent German entrepreneur and member of the Nazi party, still sits within the company headquarters in Bielefeld.
Ik vind cross-country ook wel acceptabel, maar dat zit alleen weggestopt in het eventing waar het vermoeiend saaie dressuur ook in zit.quote:Op dinsdag 20 juli 2021 20:20 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Eén keer in de vier jaar met Jan Roelfs en Jeroen Dubbeldam.quote:Op dinsdag 20 juli 2021 20:21 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
HAHA SLOBEEND VINDT PAARDJEHOP LEUK HAHAHAHAHA.
OWOWOWOWquote:Op dinsdag 20 juli 2021 20:22 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Eén keer in de vier jaar met Jan Roelfs en Jeroen Dubbeldam.
quote:Op dinsdag 20 juli 2021 20:22 schreef Felagund het volgende:
In 2024 wordt breakdancing toegevoegd! Ik ben benieuwd hoe ze dat gaan jureren.
Hoe kan dat ooit olumpies zijn? What's next? Zumba?quote:Op dinsdag 20 juli 2021 20:22 schreef Felagund het volgende:
Als ze dat toevoegen en schaken niet ga ik met spullen gooien.quote:Op dinsdag 20 juli 2021 20:21 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dit zou me niets verbazen. Definitief einde tijdperk Olympische Spelen dan
Arman Avsaroglu moet het lekker bij balletje trappen houden. Of beachvolleybal.quote:Op dinsdag 20 juli 2021 20:16 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Grueter skipte het afgelopen EK en die vervanger kon er echt heel weinig van
Ik vind sportdansen op zich een prima toevoeging.quote:Op dinsdag 20 juli 2021 20:22 schreef Felagund het volgende:
watquote:Op dinsdag 20 juli 2021 20:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind sportdansen op zich een prima toevoeging.
Bij de radio, verder niet.quote:Op dinsdag 20 juli 2021 20:22 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Arman Avsaroglu moet het lekker bij balletje trappen houden. Of beachvolleybal.
Misschien zou ik het tolereren als het niet totaal onduidelijk was waar de finish precies is, maak gewoon een streep op de grond. Extra leuk als zo'n kutpaard dan in de war raakt.quote:Op dinsdag 20 juli 2021 20:20 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Klimmen is wel een mooie sport, je moet het een kans geven.quote:Op dinsdag 20 juli 2021 20:17 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Je kan het wel sport noemen, maar dat maakt het nog geen sport.
Klimmen doe je maar op je vrouw.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |