Dat was precies de discussie. Pas als al die onderdelen weer worden toegevoegd mag je het als argument gebruiken dat zwemmen niet de enige sport is waar je zoveel medailles kan pakkenquote:Op dinsdag 20 juli 2021 20:12 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Puntenkoers en achtervolging zijn niet olympisch, niet individueel in ieder geval.
Grueter skipte het afgelopen EK en die vervanger kon er echt heel weinig vanquote:Op dinsdag 20 juli 2021 20:15 schreef Szura het volgende:
Jeroen Grueter zal er ook wel weer zijn om het zwemmen aan gort te schreeuwen he?
En Joris mag zeker het wielrennen weer verpesten.
Hopelijk moeten ze na de OS allemaal twee weken in quarantaine, hebben we geen last van zijn overacting bij het voetjebal.quote:Op dinsdag 20 juli 2021 20:15 schreef Szura het volgende:
Jeroen Grueter zal er ook wel weer zijn om het zwemmen aan gort te schreeuwen he?
Heeft papa Wevers niet wat tijd over?quote:Op dinsdag 20 juli 2021 20:16 schreef Szura het volgende:
Wie doet eigenlijk het turnen nu Hans van Zetten is gecanceld @:heywoodu?
Je zou maar de hele week in de keet zittenquote:Op dinsdag 20 juli 2021 20:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wie noemt zijn dochter nou Keet?
Verona van der Leurquote:Op dinsdag 20 juli 2021 20:16 schreef Szura het volgende:
Je kan het wel sport noemen, maar dat maakt het nog geen sport.quote:Op dinsdag 20 juli 2021 20:16 schreef Felagund het volgende:
Ik kijk wel erg uit naar het sportklimmen, dat is een mooie toevoeging aan de olympische spelen. Softball/Honkbal in principe ook nog wel, maar daarbij doen zo weinig teams aan mee dat je het nauwelijks een toernooi kan noemen (en het is ook maar de vraag of de beste honkballers daaraan meedoen).
Celine van Gerner met Edwin Cornelissen meen ik te hebben gelezen.quote:Op dinsdag 20 juli 2021 20:16 schreef Szura het volgende:
Ik vind pootje-baden veel leuker met apocalyptisch commentaar.quote:Op dinsdag 20 juli 2021 20:15 schreef Szura het volgende:
Epke lijkt me wel sympathiek hoor.quote:Op dinsdag 20 juli 2021 20:18 schreef Immerdebestebob het volgende:
Al die lui in het turnwereldje zijn notoir onbetrouwbaar
Hop paardje hop is geen sport.quote:
Straks krijgen we nog sportvissenquote:Op dinsdag 20 juli 2021 20:17 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Je kan het wel sport noemen, maar dat maakt het nog geen sport.
Klimmen doe je maar op je vrouw.
Ik bedoel vooral in de entourage.quote:Op dinsdag 20 juli 2021 20:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Epke lijkt me wel sympathiek hoor.
Mij niet, ik trap sinds Dr. Mengele niet meer in die doctor-act.quote:Op dinsdag 20 juli 2021 20:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Epke lijkt me wel sympathiek hoor.
De tijd dat daar nog legendarische topics over waren was prachtig.quote:
Ik sinds Dr. Oetkerquote:Op dinsdag 20 juli 2021 20:19 schreef AllesKaputt het volgende:
[..]
Mij niet, ik trap sinds Dr. Mengele niet meer in die doctor-act.
Oh, eens, al kan een niet enorm goede Amerikaanse zwemmer ook zomaar met 3/4 medailles naar huis gaan door de estafettes, bij het wielrennen is dat een stuk lastiger. Al kun je op de baan ook wel aan 3 medailles komen, acht de kans op 3x goud bij Lavreysen bijv best realistisch, tenzij de Britten echt weer de brommer hebben ingeslikt.quote:Op dinsdag 20 juli 2021 20:16 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dat was precies de discussie. Pas als al die onderdelen weer worden toegevoegd mag je het als argument gebruiken dat zwemmen niet de enige sport is waar je zoveel medailles kan pakken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |