quote:Op dinsdag 20 juli 2021 14:53 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Jij bent een vriend van de show in F1. Het huis van @:nattekat .
quote:Op dinsdag 20 juli 2021 15:02 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik post ook een keer in F1 in het live topic.
Ik zie geen F1 notes, dus je zal wel een topuser zijn daar.quote:Op dinsdag 20 juli 2021 15:02 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik post ook een keer in F1 in het live topic.
Hou hem lekker daar dan.quote:Op dinsdag 20 juli 2021 15:11 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik zie geen F1 notes, dus je zal wel een topuser zijn daar.
Ja, avondklok incoming.quote:Op dinsdag 20 juli 2021 16:09 schreef fetX het volgende:
[..]
Is er al paniek nu die opnames weer wat toenemen?
Wat alcohol maakt de proteinesynthese minder, niet nihil, zolang je ook een redelijke hoeveelheid eiwitten eet na de training. Echter of dit stand houdt bij jouw hoeveelheden alcohol durf ik niet te zeggen.quote:Op dinsdag 20 juli 2021 15:58 schreef Caland het volgende:
Uurtje gesport @:ggmm @:onlogisch @:yvonne
Beentjes KAPOT GEMAAKT
Vanavond de kop eraf zuipen op terras, feitelijk dus voor niks geweest
Ik ga het rustig aan proberen te doen (hahahaha)quote:Op dinsdag 20 juli 2021 16:16 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Wat alcohol maakt de proteinesynthese minder, niet nihil, zolang je ook een redelijke hoeveelheid eiwitten eet na de training. Echter of dit stand houdt bij jouw hoeveelheden alcohol durf ik niet te zeggen.
Nou, ik wel. VERGEET HET MAAR.quote:Op dinsdag 20 juli 2021 16:16 schreef 3rr0r het volgende:
Echter of dit stand houdt bij jouw hoeveelheden alcohol durf ik niet te zeggen.
Ik heb vakantie maat, want normaal gesproken drink ik doordeweeks nooitquote:Op dinsdag 20 juli 2021 16:23 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Nou, ik wel. VERGEET HET MAAR.
En morgen met zijn kater weer allemaal wanhopige mensen afsnauwen, voor wie de enige uitweg nog een lening is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |