En een CE laten doen, is er zinloos vroeg uit komen?quote:Op dinsdag 20 juli 2021 08:59 schreef IJsdraakje het volgende:
Lol. Ik heb m'n kerel een CE laten doen. Hij moest officieel morgen te vaccineren, maar ik had vandaag in m'n hoofd zitten.
Dag te vroeg je vaccinatie gaan halen.quote:Op dinsdag 20 juli 2021 09:03 schreef babylon het volgende:
[..]
En een CE laten doen, is er zinloos vroeg uit komen?
Gewoon houden en dan over een jaar achteloos bij de nieuwe bewoners binnen stappenquote:Op dinsdag 20 juli 2021 09:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wanneer komt je huis op FundaMoet je je sleutel nog?
De afkorting is toch SE?quote:Op dinsdag 20 juli 2021 08:59 schreef IJsdraakje het volgende:
Lol. Ik heb m'n kerel een CE laten doen. Hij moest officieel morgen te vaccineren, maar ik had vandaag in m'n hoofd zitten.
CE?quote:Op dinsdag 20 juli 2021 08:59 schreef IJsdraakje het volgende:
quote:Op dinsdag 20 juli 2021 09:28 schreef DrMarten het volgende:
[..]
4 mensen die hem vasthouden terwijl 1 hem erin prikt?
Iemand die hier regelmatig kwam. Toen kreeg ie een relatie en sindsdien is hij 'verder'.quote:
quote:Op dinsdag 20 juli 2021 09:33 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Iemand die hier regelmatig kwam. Toen kreeg ie een relatie en sindsdien is hij 'verder'.
Hij was hier een uur geleden nogquote:
Ergens in augustus. Sleutel mag je houden.quote:Op dinsdag 20 juli 2021 09:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wanneer komt je huis op FundaMoet je je sleutel nog?
Oeh doorverkopen aan bontkraagjes.quote:Op dinsdag 20 juli 2021 09:43 schreef Q. het volgende:
[..]
Ergens in augustus. Sleutel mag je houden.
We zitten nu in de andere SC over kinderen te zaniken.quote:Op dinsdag 20 juli 2021 09:33 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Iemand die hier regelmatig kwam. Toen kreeg ie een relatie en sindsdien is hij 'verder'.
Zaterdag op bezoek bij een stel die er net een gekregen heeft.quote:Op dinsdag 20 juli 2021 09:46 schreef CherryLips het volgende:
[..]
We zitten nu in de andere SC over kinderen te zaniken.
Waar is Cali eigenlijk?quote:Op dinsdag 20 juli 2021 09:33 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wat een wonderquote:Op dinsdag 20 juli 2021 09:48 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zaterdag op bezoek bij een stel die er net een gekregen heeft.
Zat er wel een strik omheen?quote:Op dinsdag 20 juli 2021 09:48 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Beschuit met muisjesquote:Op dinsdag 20 juli 2021 09:48 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik wacht hier nog op de officiële communicatiequote:
Wij hebben vorige week donderdag al de mail er uit gegooid. Gaan toch niet wachten op Markquote:Op dinsdag 20 juli 2021 09:57 schreef STING het volgende:
[..]
Ik wacht hier nog op de officiële communicatie
Morgen denk ik helaas voorlopig voor de laatste keer naar kantoor.
Ik hoop stiekem dat ze hun beleid niet wijzigen, omdat we sowieso slechts op 10% zaten en het ivm vakanties het gewoon zo laten voorlopig. Maar het zal wel nietquote:Op dinsdag 20 juli 2021 09:57 schreef babylon het volgende:
[..]
Wij hebben vorige week donderdag al de mail er uit gegooid. Gaan toch niet wachten op Mark
En daarna weer naar de tandarts door die knalharde muisjes.quote:
Hier blijft het vooralsnog hetzelfde. Voor mij heeft het weinig zin om naar kantoor te gaan, dus ik blijf zoveel mogelijk thuis.quote:Op dinsdag 20 juli 2021 10:01 schreef STING het volgende:
[..]
Ik hoop stiekem dat ze hun beleid niet wijzigen, omdat we sowieso slechts op 10% zaten en het ivm vakanties het gewoon zo laten voorlopig. Maar het zal wel niet
Mag ik sowieso a.s. dinsdag al, 2x wortelkanaalherbehandelingquote:Op dinsdag 20 juli 2021 10:02 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
En daarna weer naar de tandarts door die knalharde muisjes.
Is dat het lot van ouderdom?quote:Op dinsdag 20 juli 2021 10:05 schreef STING het volgende:
[..]
Mag ik sowieso a.s. dinsdag al, 2x wortelkanaalherbehandeling
Voor ons is het wel handig, we zijn een nieuwe applicatie module aan het ontwerpen, dus kantoor is wel fijn om te brainstormen (maar ook gewoon om gezellig bij te praten).quote:Op dinsdag 20 juli 2021 10:03 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hier blijft het vooralsnog hetzelfde. Voor mij heeft het weinig zin om naar kantoor te gaan, dus ik blijf zoveel mogelijk thuis.
Donderdag ben i er toevallig, maar dat is meer omdat mijn auto dan naar de garage moet en het is makkelijker om dan in de tussentijd op kantoor te werken.
Daarom "weer". Je denkt toch niet dat die tandarts meteen je nieuwe afgebroken kies erbij pakt.quote:Op dinsdag 20 juli 2021 10:05 schreef STING het volgende:
[..]
Mag ik sowieso a.s. dinsdag al, 2x wortelkanaalherbehandeling
Vellen van een kind? Wens is de vader van de gedachte oid?quote:Op dinsdag 20 juli 2021 10:27 schreef STING het volgende:
Je zei lot, harhar.
Het lot van als kind met de fiets op een hek vellen
Ik vel als volwassene ook nog steeds overal overquote:Op dinsdag 20 juli 2021 10:27 schreef STING het volgende:
[..]
Je zei lot, harhar.
Het lot van als kind met de fiets op een hek vallen
Wij zijn met een van de grootste projecten in jaren bezig. Dat is op moment ook verschrikkelijk geweest om op afstand te doen. Normaal gesproken had ik wel een maand in Azië gezeten. Vind het niet echt een ramp dat ik daar niet hoef te zijn.quote:Op dinsdag 20 juli 2021 10:07 schreef STING het volgende:
[..]
Voor ons is het wel handig, we zijn een nieuwe applicatie module aan het ontwerpen, dus kantoor is wel fijn om te brainstormen (maar ook gewoon om gezellig bij te praten).
Ligt vast nog wel ergens een iPhone 3Gs.quote:Op dinsdag 20 juli 2021 09:45 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Oeh doorverkopen aan bontkraagjes.
Hier is het naar kantoor mogen ook weer ingetrokken.quote:Op dinsdag 20 juli 2021 09:57 schreef STING het volgende:
[..]
Ik wacht hier nog op de officiële communicatie
Morgen denk ik helaas voorlopig voor de laatste keer naar kantoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |