En een CE laten doen, is er zinloos vroeg uit komen?quote:Op dinsdag 20 juli 2021 08:59 schreef IJsdraakje het volgende:
Lol. Ik heb m'n kerel een CE laten doen. Hij moest officieel morgen te vaccineren, maar ik had vandaag in m'n hoofd zitten.
Dag te vroeg je vaccinatie gaan halen.quote:Op dinsdag 20 juli 2021 09:03 schreef babylon het volgende:
[..]
En een CE laten doen, is er zinloos vroeg uit komen?
Gewoon houden en dan over een jaar achteloos bij de nieuwe bewoners binnen stappenquote:Op dinsdag 20 juli 2021 09:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wanneer komt je huis op FundaMoet je je sleutel nog?
De afkorting is toch SE?quote:Op dinsdag 20 juli 2021 08:59 schreef IJsdraakje het volgende:
Lol. Ik heb m'n kerel een CE laten doen. Hij moest officieel morgen te vaccineren, maar ik had vandaag in m'n hoofd zitten.
CE?quote:Op dinsdag 20 juli 2021 08:59 schreef IJsdraakje het volgende:
quote:Op dinsdag 20 juli 2021 09:28 schreef DrMarten het volgende:
[..]
4 mensen die hem vasthouden terwijl 1 hem erin prikt?
Iemand die hier regelmatig kwam. Toen kreeg ie een relatie en sindsdien is hij 'verder'.quote:
quote:Op dinsdag 20 juli 2021 09:33 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Iemand die hier regelmatig kwam. Toen kreeg ie een relatie en sindsdien is hij 'verder'.
Hij was hier een uur geleden nogquote:
Ergens in augustus. Sleutel mag je houden.quote:Op dinsdag 20 juli 2021 09:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wanneer komt je huis op FundaMoet je je sleutel nog?
Oeh doorverkopen aan bontkraagjes.quote:Op dinsdag 20 juli 2021 09:43 schreef Q. het volgende:
[..]
Ergens in augustus. Sleutel mag je houden.
We zitten nu in de andere SC over kinderen te zaniken.quote:Op dinsdag 20 juli 2021 09:33 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Iemand die hier regelmatig kwam. Toen kreeg ie een relatie en sindsdien is hij 'verder'.
Zaterdag op bezoek bij een stel die er net een gekregen heeft.quote:Op dinsdag 20 juli 2021 09:46 schreef CherryLips het volgende:
[..]
We zitten nu in de andere SC over kinderen te zaniken.
Waar is Cali eigenlijk?quote:Op dinsdag 20 juli 2021 09:33 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wat een wonderquote:Op dinsdag 20 juli 2021 09:48 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zaterdag op bezoek bij een stel die er net een gekregen heeft.
Zat er wel een strik omheen?quote:Op dinsdag 20 juli 2021 09:48 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Beschuit met muisjesquote:Op dinsdag 20 juli 2021 09:48 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |