Thanks, ga ik eens in inlezen.quote:Op zaterdag 3 september 2022 23:36 schreef Bananenbennie het volgende:
[..]
Verschillende wetenschappers die nu bezig zijn met de holografische eigenschappen van zwarte gaten en de snaar theorie zoals:
Leonard Susskind
Gerard 't Hooft
Raphael Bousso
Verder vind ik Donald Hoffman ook een harde baas (bekend van The Case Against Reality).
Dit is ook een mooie discussie om te kijken, zitten ze allemaal bij elkaar. En met engelse subs, das ook altijd fijn.quote:Op zaterdag 3 september 2022 23:47 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Thanks, ga ik eens in inlezen.
quote:Op zaterdag 3 september 2022 23:47 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Thanks, ga ik eens in inlezen.
Ontzettend oud nieuws.quote:Op maandag 5 september 2022 17:14 schreef Alarmonoff het volgende:
Fauci, HHS officials discuss using new virus from China to enforce universal vaccines in footage from Oct. 2019
https://www.oann.com/fauc(...)otage-from-oct-2019/
Canada.quote:Op dinsdag 6 september 2022 02:36 schreef Alarmonoff het volgende:
Ik ging googlen op Canada stabbing spree hoax
[ twitter ]
[ afbeelding ]
quote:CNN employees are "freaked out" the company's new CEO Chris Licht is orchestrating a "purge" of left-wing staff after Brian Stelter and John Harwood announced their abrupt departures, according to the Washington Post.
quote:Een aantal Kamerleden, ambtenaren, mensen uit de journalistiek, media en de juridische wereld dragen op dit moment een elektronische enkelband. Ze doen mee aan een proef van de reclassering om te testen hoe het is om de beperkingen van Elektronische Monitoring, zoals de enkelband officieel heet, te ervaren.
Die was ik ook al tegen gekomen, ik had zoiets van .. apart.quote:Op vrijdag 9 september 2022 20:02 schreef Summers het volgende:
Hoe vaag is dit![]()
https://www.hartvannederl(...)sche-enkelband-proef
[..]
Dit zou je ook zo ruim kunnen nemen als je zelf wenst , enkelband als je positief test bijvquote:Op vrijdag 9 september 2022 20:39 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Die was ik ook al tegen gekomen, ik had zoiets van .. apart.
quote:De reclassering zet een elektronische enkelband in om te controleren of een verdachte of dader opgelegde bijzondere voorwaarden, zoals een locatieverbod of een alcoholverbod naleeft. De enkelband is dus geen ‘bewakingsmiddel’. Bij Elektronische Monitoring draagt een dader of verdachte dag en nacht een enkelband om zo risico’s te beperken en eventuele slachtoffers te beschermen.
quote:In #Zweden WINNEN de rechtse partijen de verkiezingen. De #bevrijding van de #WEFpuppets in #Europa is begonnen ! Nu wij in #NL nog ! #RutteRotOp #nederlandinverzet #Rutte4Exit Het eerste schaap is over de dam #Rutte ! De linkse #EU trekpop #vonderLeyen baalt! Leve de #Zweden
Hmz, weermodificatie was toch ook een complottheorie?quote:Regen maken is allang niet meer iets van de verre toekomst. Al meer dan vijftig landen, met China voorop, doen aan wolken zaaien, zoals het heet. Hoe werkt dat? En is het wenselijk?
Frank Biermann, hoogleraar internationaal duurzaamheidsbeleid aan de Universiteit Utrecht, kijkt met argwaan naar de ontwikkelingen in China. Hij is bang dat het beïnvloeden van het weer een opmaat kan zijn tot iets veel ingrijpenders: het beïnvloeden van het klimaat. Ook daarbij worden met vliegtuigen deeltjes in de atmosfeer gespoten, met het idee het zonlicht te weerkaatsen, zodat de opwarming wat minder snel gaat.
Alleen mensen die niet verder kijken dan hun neus lang is zoals bij alle andere conspiracies het geval is .quote:Op vrijdag 16 september 2022 11:38 schreef controlaltdelete het volgende:
Is er geen regen? Dan máken we regen, denken steeds meer landen
[..]
Hmz, weermodificatie was toch ook een complottheorie?
Wappies zijn snappiesquote:Op vrijdag 16 september 2022 12:44 schreef Summers het volgende:
[..]
Alleen mensen die niet verder kijken dan hun neus lang is zoals bij alle andere conspiracies het geval is .
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |