abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_205576448
quote:
0s.gif Op zondag 7 augustus 2022 21:52 schreef Alarmonoff het volgende:

[..]
Die kleine foto komt uit de hoge resolutie foto, niet andersom. Er is geen bewijs dat het een gozer is, die bitchute kanaal levert ook geen bewijs.
Ik vind het prima dat jij zo denkt, ik denk er anders over.
pi_205576458
quote:
0s.gif Op zondag 7 augustus 2022 21:55 schreef koosbasterd het volgende:

[..]
Ik vind het prima dat jij zo denkt, ik denk er anders over.
God was in Christ, reconciling the world unto himself, not imputing their trespasses unto them;
  zondag 7 augustus 2022 @ 22:27:18 #128
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_205576666
Weer een briljante speech

GERMAN MEP CHRISTINE ANDERSON IN BRUSSELS OPPOSING COVID-19 VACCINE MANDATE

https://www.bitchute.com/video/LipD6SZyfnzH/
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
  woensdag 10 augustus 2022 @ 13:51:21 #129
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_205599465
Deugmensen, fatsoensrakkers en moraalridders - wat is daar mis mee?

Wie deugt is een fatsoenlijk en eerbaar mens op wie je kan rekenen. Althans, in vroeger tijden. Op Twitter is het inmiddels een scheldwoord voor iedereen die de 'juiste' mening heeft en dat uitdraagt. Een gesprek met socioloog dr. Eric C. over het deugfenomeen.

quote:
Vaak wordt deugen geassocieerd met linksliberaal gedachtegoed en een optrekje in de grachtengordel van Amsterdam. Maar wie of wat er nou precies wordt bestempeld als deugen past volgens dr. Hendriks niet een specifiek politiek profiel. De deugdpronker is iemand die er heel erg prat op gaat dat hij aan de goede kant van de geschiedenis staat en dat hij de juiste mening heeft. Hij gaat op zoek naar anderen die de verkeerde mening hebben, om vervolgens dan heel ostentatief te zeggen: “kijk hem eens de verkeerde mening hebben.”
Die deugdpronkers zie je hier helaas ook.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  woensdag 10 augustus 2022 @ 14:02:49 #130
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_205599571
quote:
0s.gif Op woensdag 10 augustus 2022 13:51 schreef controlaltdelete het volgende:
Deugmensen, fatsoensrakkers en moraalridders - wat is daar mis mee?

Wie deugt is een fatsoenlijk en eerbaar mens op wie je kan rekenen. Althans, in vroeger tijden. Op Twitter is het inmiddels een scheldwoord voor iedereen die de 'juiste' mening heeft en dat uitdraagt. Een gesprek met socioloog dr. Eric C. over het deugfenomeen.
[..]
Die deugdpronkers zie je hier helaas ook.
Helaas wel , pronken met hun foute denkwijzes en proberen je mee naar beneden te trekken (als iedereen meedoet met waanzin word het gewoon en hoef ik niet kritisch naar mezelf te kijken ) maar wat ze ook zeggen ik bepaal wat de goede kant van de geschiedenis is in overeenstemming met mijn hart en geweten .
pi_205630864
God was in Christ, reconciling the world unto himself, not imputing their trespasses unto them;
pi_205645104
pi_205647330
pi_205674917
Europe: A Modern Tower of Babel
https://www.tomorrowsworl(...)odern-tower-of-babel

Dr. Kissinger candidly observes that modern journalists and political leaders tend to focus on the "crisis of the moment" because they are "the product of an educational system that puts little emphasis on history"
pi_205678261
pi_205685662
https://www.nu.nl/wetensc(...)tje-zonder-anus.html

Zijn we toch geschapen door de annunaki dus, ik wist het wel. :+
pi_205714898
The WEF determines answers to parliamentary questions
https://indepen.nl/het-wef-bepaalt-beantwoording-kamervragen/
pi_205779331
  woensdag 31 augustus 2022 @ 22:17:13 #140
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_205807280
twitter

:o
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_205808640
twitter
pi_205808801
Even een vraag aan bnw’ers tussendoor.
Waar zijn de hedendaagse wetenschappers met aanzien?
Zoals eerder Da Vincie of Einstein.
De mensen met grootse vorm ideen, uitvindingen en vooral eigenwijs en wars van lopen in een optocht.
Ze zijn er misschien wel, maar wie zijn dat nu?
Vakman pur sang
  vrijdag 2 september 2022 @ 00:48:35 #143
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_205816832
quote:
Hysterisch grappig _O-
pi_205826289
pi_205826635
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2022 12:31 schreef Alarmonoff het volgende:
Europe: A Modern Tower of Babel
https://www.tomorrowsworl(...)odern-tower-of-babel

Dr. Kissinger candidly observes that modern journalists and political leaders tend to focus on the "crisis of the moment" because they are "the product of an educational system that puts little emphasis on history"
Dr.Kissinger is a complete and utter bastard.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_205826638
quote:
1s.gif Op donderdag 1 september 2022 07:40 schreef Lospedrosa het volgende:
De mensen met grootse vorm ideen, uitvindingen en vooral eigenwijs en wars van lopen in een optocht.
Weet ik niet.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_205826665
quote:
Die zijn omgekocht.Krijgen heel veel centjes, niet wetende dat het straks niets meer waard is.
Ze trappen erin, en gooien hun naam te grabbel. Niemand heeft het door denken ze, of wordt ze wijsgemaakt.
Als ze niet meedoen worden ze kapot gemaakt in de mainstream media, en vaak ook in de alternatieve media.
Voor het grootste deel 1 pot nat.

quote:
Die moet je zelf zoeken, wat voor de 1 aannemelijk is, is het voor een ander niet ofzo.
pi_205829992
pi_205836869
quote:
Verschillende wetenschappers die nu bezig zijn met de holografische eigenschappen van zwarte gaten en de snaar theorie zoals:
Leonard Susskind
Gerard 't Hooft
Raphael Bousso

Verder vind ik Donald Hoffman ook een harde baas (bekend van The Case Against Reality).
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')