Ik vind het prima dat jij zo denkt, ik denk er anders over.quote:Op zondag 7 augustus 2022 21:52 schreef Alarmonoff het volgende:
[..]
Die kleine foto komt uit de hoge resolutie foto, niet andersom. Er is geen bewijs dat het een gozer is, die bitchute kanaal levert ook geen bewijs.
quote:Op zondag 7 augustus 2022 21:55 schreef koosbasterd het volgende:
[..]
Ik vind het prima dat jij zo denkt, ik denk er anders over.
Die deugdpronkers zie je hier helaas ook.quote:Vaak wordt deugen geassocieerd met linksliberaal gedachtegoed en een optrekje in de grachtengordel van Amsterdam. Maar wie of wat er nou precies wordt bestempeld als deugen past volgens dr. Hendriks niet een specifiek politiek profiel. “De deugdpronker is iemand die er heel erg prat op gaat dat hij aan de goede kant van de geschiedenis staat en dat hij de juiste mening heeft. Hij gaat op zoek naar anderen die de verkeerde mening hebben, om vervolgens dan heel ostentatief te zeggen: “kijk hem eens de verkeerde mening hebben.”
Helaas wel , pronken met hun foute denkwijzes en proberen je mee naar beneden te trekken (als iedereen meedoet met waanzin word het gewoon en hoef ik niet kritisch naar mezelf te kijken ) maar wat ze ook zeggen ik bepaal wat de goede kant van de geschiedenis is in overeenstemming met mijn hart en geweten .quote:Op woensdag 10 augustus 2022 13:51 schreef controlaltdelete het volgende:
Deugmensen, fatsoensrakkers en moraalridders - wat is daar mis mee?
Wie deugt is een fatsoenlijk en eerbaar mens op wie je kan rekenen. Althans, in vroeger tijden. Op Twitter is het inmiddels een scheldwoord voor iedereen die de 'juiste' mening heeft en dat uitdraagt. Een gesprek met socioloog dr. Eric C. over het deugfenomeen.
[..]
Die deugdpronkers zie je hier helaas ook.
Dr.Kissinger is a complete and utter bastard.quote:Op donderdag 18 augustus 2022 12:31 schreef Alarmonoff het volgende:
Europe: A Modern Tower of Babel
https://www.tomorrowsworl(...)odern-tower-of-babel
Dr. Kissinger candidly observes that modern journalists and political leaders tend to focus on the "crisis of the moment" because they are "the product of an educational system that puts little emphasis on history"
Weet ik niet.quote:Op donderdag 1 september 2022 07:40 schreef Lospedrosa het volgende:
Even een vraag aan bnw’ers tussendoor.
Waar zijn de hedendaagse wetenschappers met aanzien?
Zoals eerder Da Vincie of Einstein.
De mensen met grootse vorm ideen, uitvindingen en vooral eigenwijs en wars van lopen in een optocht.
Ze zijn er misschien wel, maar wie zijn dat nu?
Die zijn omgekocht.Krijgen heel veel centjes, niet wetende dat het straks niets meer waard is.quote:Op donderdag 1 september 2022 07:40 schreef Lospedrosa het volgende:
Die moet je zelf zoeken, wat voor de 1 aannemelijk is, is het voor een ander niet ofzo.quote:De mensen met grootse vorm ideen, uitvindingen en vooral eigenwijs en wars van lopen in een optocht.
Verschillende wetenschappers die nu bezig zijn met de holografische eigenschappen van zwarte gaten en de snaar theorie zoals:quote:Op donderdag 1 september 2022 07:40 schreef Lospedrosa het volgende:
Zoals eerder Da Vincie of Einstein.
De mensen met grootse vorm ideen, uitvindingen en vooral eigenwijs en wars van lopen in een optocht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |