SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.#VierGeenKoningsdag.Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 8% gewijzigd door Alarmonoff op 10-05-2022 02:17:35 ]God was in Christ, reconciling the world unto himself, not imputing their trespasses unto them;
[ Bericht 20% gewijzigd door Alarmonoff op 17-06-2022 15:09:30 ]God was in Christ, reconciling the world unto himself, not imputing their trespasses unto them;
Er no, he is a flat earth knobend.quote:Op vrijdag 24 juni 2022 00:07 schreef DaKKiE1984 het volgende:
Deze man heeft echt briljante teksten en nog lekkere muziek ook.
quote:Op woensdag 6 juli 2022 19:51 schreef koosbasterd het volgende:
Georgia Guidestones in Elbert County vandalized
https://www.960theref.com(...)FWJAFRPMNBHI5AULTKE/
edit: https://www.fox5atlanta.c(...)s-explosion-elberton
[ link | afbeelding ]
Hangen daar geen camera's dan vraag ik me af?quote:Op woensdag 6 juli 2022 20:29 schreef koosbasterd het volgende:
[..]
Zo is het, ik ook niet.
Misschien gebeurt er eens wat
Ze zeggen van wel..quote:Op woensdag 6 juli 2022 21:28 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Hangen daar geen camera's dan vraag ik me af?
Ik ben benieuwd. We gaan het zien, of niet dat kan natuurlijk ook. Het gaat wel eens vaker mis met die cams op cruciale momenten.quote:Op woensdag 6 juli 2022 21:41 schreef koosbasterd het volgende:
[..]
Ze zeggen van wel..
The Elbert County Sheriff's Office is investigating and the GBI bomb squad responded. Elberton Granite Association Executive VP Chris Kubas said there are stationary cameras at the site installed because of vandalism. He said cameras operate at all times and feed back to a 911 dispatch center.
https://www.fox5atlanta.c(...)s-explosion-elberton
Kan ook allemaal afleiding zijn. Het is de bedoeling dat iedereen met die fake corona en die fake oorlog in Rusland bezig is, en die arme fake Oekraïners steunt. Waarschijnlijk zwakt de aandacht wat af dus bedenken ze iets news.quote:Op woensdag 6 juli 2022 21:56 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd. We gaan het zien, of niet dat kan natuurlijk ook. Het gaat wel eens vaker mis met die cams op cruciale momenten.
Thanks Mr.Basterd.quote:
Inderdaad- zie 911 en de tientallen ander voorbeelden.quote:Op woensdag 6 juli 2022 21:56 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd. We gaan het zien, of niet dat kan natuurlijk ook. Het gaat wel eens vaker mis met die cams op cruciale momenten.
Zeker grappig die info, wist ik ook niet. thx (;quote:Op donderdag 7 juli 2022 02:41 schreef Tingo het volgende:
[..]
Thanks Mr.Basterd.
It's Tony Byker from Gaye Bykers on Acid from back in the 80's! What a surprise...en leuk dat ie nog steeds bezig is....
Via wiki....wist ik niet....en wel grappig:
'They also played gigs (dressed in women's clothing) under the name 'Lesbian Dopeheads on Mopeds', supporting themselves, and thus getting paid twice. They also performed as a fictitious East German thrash punk band "Rektüm" (they claimed to have jumped over the Berlin Wall), recording an LP Sakredanus and an EP Real Horror Show under the name.'
Aftreden van Ruttequote:Aftreden van Rutte
Petitie
Na alle blunders van onze minister-president Rutte, zijn wij het zat! Dit is nu de druppel. Het in de wind slaan van overduidelijke signalen en het volgen van zijn eigen lijn brengt ons in gevaar! Rutte is absoluut niet meer geschikt voor zijn functietitel en moet aftreden. GENOEG IS GENOEG!
Wij
Wij, bewoners van Nederland.
constateren dat minister-president Mark Rutte niet in staat is Nederland op de juiste wijze te leiden
hij brengt hiermee levens in gevaar, door het negeren van duidelijke signalen die van cruciaal belang zijn.
en verzoeken per direct, het opstappen van de minister-president Mark Rutte.
Echt weg ermee , dag pinokkioquote:Op zaterdag 9 juli 2022 21:15 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Aftreden van Rutte
[ twitter ]
![]()
Jij bent de wappie om te denken dat wappies dit hebben gedaan, wappie. Ga naar BNW ofzo, oh wacht.quote:Op dinsdag 12 juli 2022 00:33 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Aanslag van boeren op dit grote distributiecentrum van Picnic? Of door wappies vanwege de Bill & Melinda Gates foundation? Of 'gewoon' een elektrisch vrachtwagentje met kortsluiting die dit alles in gang zette?
[ twitter ]
Eerst moest de minister president weg zeker voordat ze dit konden doorvoeren, die is er ingeluisd.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |