Keuzes maken dan. Vandaag theater. Dagje later neuken.quote:Op maandag 19 juli 2021 20:13 schreef asco het volgende:
[..]
Of je gaat gezellig met je vrouw naar het theater maar mag je daarna niet meer bij de hoer naar binnen.
Deze hele crisis heeft men geen blijk gegeven van veel nuance binnen de horecasector, dat gaat nu vast ook niet gebeuren.quote:Op maandag 19 juli 2021 20:13 schreef alpeko het volgende:
[..]
Ik steek er mijn hand ook niet voor in het vuur maar gelet op de uitleg dat men niet van tent tot tent gaat trekken. Dat zal niet opgaan voor iemand die even een koffietje drinkt overdag en ‘s avonds een hapje eet.
Of je gaat naar de hoeren en moet dan 's avonds een creatieve reden verzinnen waarom je niet met je vrouw naar het theater kan.quote:Op maandag 19 juli 2021 20:13 schreef asco het volgende:
[..]
Of je gaat gezellig met je vrouw naar het theater maar mag je daarna niet meer bij de hoer naar binnen.
Verdomme.quote:Op maandag 19 juli 2021 20:15 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Of je gaat naar de hoeren en moet dan 's avonds een creatieve reden verzinnen waarom je niet met je vrouw naar het theater kan.
Dat zou logisch zijn. Maar niets in dit waanzinnig idee is logisch.quote:Op maandag 19 juli 2021 20:13 schreef alpeko het volgende:
[..]
Ik steek er mijn hand ook niet voor in het vuur maar gelet op de uitleg dat men niet van tent tot tent gaat trekken. Dat zal niet opgaan voor iemand die even een koffietje drinkt overdag en ‘s avonds een hapje eet.
Volstrekt achterlijk, eng en totaal overbodigquote:Op maandag 19 juli 2021 20:03 schreef ipa84 het volgende:
[..]
Zeg maar dag tegen de vaccinatiebereidheid onder verschillende bevolkingsgroepen. Die gasten moet echt is verder denken dan hun eigen vakgebied lang is.
Na het laatste nieuwsbericht uit de UK heb ik er daar ook niet veel vertrouwen meer in, de huidige opening lijkt een soort demo te zijn die tot slechts september zonder voorwaarden te spelen is.quote:Op maandag 19 juli 2021 20:15 schreef SilverEyes het volgende:
Ik heb ook wel een beetje mijn bedenkingen bij het beleid in Engeland nu, maar echt 1000x liever dat en het erop wagen dan in de ultieme testsamenleving terecht komen.
Noem me naïef, maar ik schrik hier toch van, nooit gedacht dat dit echt zou kunnen.
Tijd voor de hooivorken.quote:Op maandag 19 juli 2021 20:01 schreef Molo het volgende:
[..]
En dan staat er serieus bij mij een advertentie bij 'plan hier je prikafspraak'.....
Wat een enge flauwekul is dit toch allemaal zeg
Samen tegen de burger coronaquote:Op maandag 19 juli 2021 20:09 schreef josja het volgende:
[..]
Dus je doet \s ochtends ergens een koffie en dan kun je 's avonds niet meer uit eten.. wat een rare wereld wordt dit. Scary shit. Ben blij dat ik een ouwe tang ben en het grootste gedeelte van mijn leven gewoon normaal heb kunnen beleven.
En maar grapjes maken over China.quote:Op maandag 19 juli 2021 20:09 schreef alpeko het volgende:
[..]
Het zal mij allemaal wel niet treffen - neem aan dat restaurants er buiten vallen - maar dit is toch niet meer te verkopen. Eerst zijn vaccins de uitweg maar inmiddels is de uitweg: geef je vrijheden op. Controle staat in optima forma. Als ik jong zou zijn zou ik de straat op gaan maar dan word je weggezet als debiel. De debielen zijn zij dit dit bedenken en goedkeuren.
Wat heb ik gemist? Wat zijn ze van plan?quote:Op maandag 19 juli 2021 20:17 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Na het laatste nieuwsbericht uit de UK heb ik er daar ook niet veel vertrouwen meer in, de huidige opening lijkt een soort demo te zijn die tot slechts september zonder voorwaarden te spelen is.
https://www.nu.nl/coronav(...)lubs.html?redirect=1quote:Op maandag 19 juli 2021 20:19 schreef SilverEyes het volgende:
[..]
Wat heb ik gemist? Wat zijn ze van plan?
Idem hier, het was altijd BNW.quote:Op maandag 19 juli 2021 20:00 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Ik roep al tijden dat ze die kant op willen, maar ik werd iedere keer voor gek verklaard.
Segregatie.quote:Op maandag 19 juli 2021 20:19 schreef SilverEyes het volgende:
[..]
Wat heb ik gemist? Wat zijn ze van plan?
Klopt.quote:Op maandag 19 juli 2021 20:20 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Idem hier, het was altijd BNW.
Je zou bijna denken dat ze met de doelpalen aan het spelen zijn. Precies zoals verwacht dus eigenlijk.
Vaccins gaan echt niet hét antwoord zijn; daar ben ik steeds meer van overtuigd. Ze vinden vanzelf wel weer nieuwe redenen om die testmaatschappij e.d. te kunnen rekken.
Maar dat zal ook wel weer BNW zijn.![]()
Dit soort nieuwtjes zijn ook fantastisch voor de jongeren die nog twijfelen over een vaccinatie. Die ga je hiermee echt over de streep trekken: ja, ook als je gevaccineerd bent moet je je laten testen hoor.
Ik heb mijn tweede prik twee weken geleden gehad en ik maak me nergens meer druk om, zal me ook nooit weer laten testen en bovendien boeien de regels me ook niet meer. Je beschermd nog altijd jezelf ipv een ander. Máár mocht het zo zijn dat voor nachtclubs e.d. je nu altijd moet testen dan ben ik er echt helemaal klaar mee. Ik zie het wel gebeuren.quote:Op maandag 19 juli 2021 20:20 schreef AlwaysHappy het volgende:
ja, ook als je gevaccineerd bent moet je je laten testen hoor.
Och, het onderwijs ook even een dergelijke constructie inrommelen en dan hebben ze niet zoveel meer te willen.quote:Op maandag 19 juli 2021 20:20 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Dit soort nieuwtjes zijn ook fantastisch voor de jongeren die nog twijfelen over een vaccinatie. Die ga je hiermee echt over de streep trekken: ja, ook als je gevaccineerd bent moet je je laten testen hoor.
School is een evenement met veel mensen is testen voor toegangquote:Op maandag 19 juli 2021 20:27 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Och, het onderwijs ook even een dergelijke constructie inrommelen en dan hebben ze niet zoveel meer te willen.
Tja, ik ben het met je eens hoor, maar tja....wij kunnen er wel klaar mee zijn...quote:Op maandag 19 juli 2021 20:25 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Ik heb mijn tweede prik twee weken geleden gehad en ik maak me nergens meer druk om, zal me ook nooit weer laten testen en bovendien boeien de regels me ook niet meer. Je beschermd nog altijd jezelf ipv een ander. Máár mocht het zo zijn dat voor nachtclubs e.d. je nu altijd moet testen dan ben ik er echt helemaal klaar mee. Ik zie het wel gebeuren.
Ja eens hoor. Wat zou je daar nou tegen kunnen doen?quote:Op maandag 19 juli 2021 20:29 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Tja, ik ben het met je eens hoor, maar tja....wij kunnen er wel klaar mee zijn...
Zolang er geen hele grote protesten komen (en die komen er niet, want niemand wil gelinkt worden aan de complotdenkers - en we weten allemaal hoe snel je daarbij hoort als je wat kritiek hebt/wat cynischer denkt over de overheid) moeten we er wel mee leven. Kijk, je kan dan wel mooi met vrienden afspreken die er hetzelfde instaan en je kan als een rebel door het leven gaan door nergens kapjes te dragen e.d., maar uiteindelijk heb je daar enkel jezelf mee.
Dat vind ik het frustrerende. We zien het allemaal gebeuren, maar we kunnen er verder niks mee. Nogal machteloos.
Ik ben ongelooflijk voor wetenschap en gezondheidszorg en vaccinaties zijn fantastischquote:Op maandag 19 juli 2021 20:29 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Tja, ik ben het met je eens hoor, maar tja....wij kunnen er wel klaar mee zijn...
Zolang er geen hele grote protesten komen (en die komen er niet, want niemand wil gelinkt worden aan de complotdenkers - en we weten allemaal hoe snel je daarbij hoort als je wat kritiek hebt/wat cynischer denkt over de overheid) moeten we er wel mee leven. Kijk, je kan dan wel mooi met vrienden afspreken die er hetzelfde instaan en je kan als een rebel door het leven gaan door nergens kapjes te dragen e.d., maar uiteindelijk heb je daar enkel jezelf mee.
Dat vind ik het frustrerende. We zien het allemaal gebeuren, maar we kunnen er verder niks mee. Nogal machteloos.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |