Echt ja, dat soort bedrijven.quote:Op maandag 19 juli 2021 12:55 schreef Ynnad_Er het volgende:
Godver, maak je een afspraak met Energiewacht, en ik een halve dag werk inplan komen ze ergens tussen 12:00 en 18:00. Wat zijn dit voor een grappen.
Ze zijn dood!quote:Op maandag 19 juli 2021 13:17 schreef ToT het volgende:
Wij zitten hier ook op bezoek te wachten. Zou om 13.00 komen, laat niets van zich horen en neemt de telefoon ook niet op.
Nou ja, beetje vertraging kan natuurlijk altijd.
Dat kan ook nogquote:Op maandag 19 juli 2021 13:25 schreef ToT het volgende:
[..]
Het zijn vrienden van mijn vrouw, en ze denkt dat ze het gewoon vergeten zijn.
Ha ja maar dat is iets anders dan tussen 12:00 en 18:00 uurquote:Op maandag 19 juli 2021 13:17 schreef ToT het volgende:
Wij zitten hier ook op bezoek te wachten. Zou om 13.00 komen, laat niets van zich horen en neemt de telefoon ook niet op.
Zou best kunnen. Maar dat niet opnemen is wel een beetje vreemd.quote:Op maandag 19 juli 2021 13:17 schreef ToT het volgende:
Fijn dat ze dat laten weten. 🙄quote:Op maandag 19 juli 2021 14:16 schreef ToT het volgende:
Ja telefoon is opgenomen; ze komen niet!Hun plannen zijn veranderd.
Pffff lekker dan ja!quote:Op maandag 19 juli 2021 14:19 schreef dud0r het volgende:
[..]
Fijn dat ze dat laten weten. 🙄
Ik heb ook zo'n vriend. Spreken we af om magic te gaan spelen rond 2100, stuurt die rond 2300 een appje ik ben het vergeten. Of de volgende dag.
Ik app of bel hem ook niet meer als het gebeurt. Blijf er niet achteraan lopen.
de hont van @Moonlightquote:
Die is godnondejuh lief jonguh!quote:
Dat staat er toch ookquote:
Er staat heul geen godnondejuh bijquote:
oke okequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |