abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_200437753
En verder
  maandag 19 juli 2021 @ 11:13:29 #3
168739 Red_85
'echt wel'
pi_200437756
quote:
0s.gif Op maandag 19 juli 2021 10:51 schreef opreis het volgende:
Ik zie nu ook al steeds meer dingen voorbij komen dat het RB/Marko/Horner hun schuld is dat er racistische dingen op twitter worden gepost.
Wat? Mag je geen kritiek hebben op de 'rijkunsten' van lewis omdat hij een kleurtje heeft?

Pleur op zeg. Hij wordt gewoon behandeld als iedere andere lul die een fout maakt. Dat is toch het hele issue? Gelijke behandeling? Lewis zat fout.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_200437760
instagram
pi_200437761
Ik vraag mij altijd wel af wanneer je als organisatie besluit om een statement te maken over de racistische uitingen op social media.

Na zo'n incident is het logisch dat je veel negatieve reacties over Hamilton zult terugzien op social media, en een deel daarvan is helaas racistisch.

Die mensen moeten aangepakt worden en van social media verbannen worden, maar dit zal je helaas altijd wel terugzien. Zie ook de EK finale waarbij de zwarte Engelse spelers de penalty's misten.

Wanneer loopt het de spuigaten uit en moet je er alle aandacht op focussen? Want als je het elke keer doet dat je het op social media tegenkomt dan mag je na elke race wel een statement uitbrengen.
pi_200437779
Alle f1 social media managers hebben blijkbaar de opdracht gekregen zich uit te spreken tegen racisme
  Moderator / Redactie Sport maandag 19 juli 2021 @ 11:15:23 #7
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_200437794
quote:
0s.gif Op maandag 19 juli 2021 11:13 schreef Breekfast het volgende:
Ik vraag mij altijd wel af wanneer je als organisatie besluit om een statement te maken over de racistische uitingen op social media.

Na zo'n incident is het logisch dat je veel negatieve reacties over Hamilton zult terugzien op social media, en een deel daarvan is helaas racistisch.

Die mensen moeten aangepakt worden en van social media verbannen worden, maar dit zal je helaas altijd wel terugzien. Zie ook de EK finale waarbij de zwarte Engelse spelers de penalty's misten.

Wanneer loopt het de spuigaten uit en moet je er alle aandacht op focussen? Want als je het elke keer doet dat je het op social media tegenkomt dan mag je na elke race wel een statement uitbrengen.
Wij Nederlanders staan daar heel erg anders in dan Engelsen in het bijzonder. We zien Amerika wel altijd als de plek waar dit een groot ding is, maar dat land is ook maar een afgeleide van Engeland. Mag je alles van vinden, maar wmb blijft het hierbij.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  maandag 19 juli 2021 @ 11:15:24 #8
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_200437795
Mijn god, gaan ze nu opeens janken over racisme?

Heb gisteren flink wat op twitter gelezen en echt geen enkele post gezien welke ook maar in de buurt komt. Of mag je inmiddels geen kritiek meer hebben op "Koninklijke Hoogheid Sir Hamilton"?
  Redactie Frontpage maandag 19 juli 2021 @ 11:16:37 #9
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_200437809
quote:
6s.gif Op maandag 19 juli 2021 11:15 schreef S95Sedan het volgende:

Heb gisteren flink wat op twitter gelezen en echt geen enkele post gezien welke ook maar in de buurt komt. Of mag je inmiddels geen kritiek meer hebben op "Koninklijke Hoogheid Sir Hamilton"?
Nee want als je zegt dat die zich als een respectloze debiel heeft gedragen dan ben je schijnbaar racistisch :')
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
pi_200437818
quote:
6s.gif Op maandag 19 juli 2021 11:15 schreef S95Sedan het volgende:

Zonnekoning Lewis I van Groot Brittannië. :')
pi_200437821
quote:
0s.gif Op maandag 19 juli 2021 11:13 schreef Red_85 het volgende:

[..]

Wat? Mag je geen kritiek hebben op de 'rijkunsten' van lewis omdat hij een kleurtje heeft?

Pleur op zeg. Hij wordt gewoon behandeld als iedere andere lul die een fout maakt. Dat is toch het hele issue? Gelijke behandeling? Lewis zat fout.
Dit.
Schijnheilig figuur was het gisteren. De heilige Hamilton duidt geen kritiek
  maandag 19 juli 2021 @ 11:17:26 #12
168739 Red_85
'echt wel'
pi_200437822
quote:

Het is ook wel zijn eigen schuld ook hoor door er con-ti-nu de aandacht op te moeten leggen van zichzelf.
Doe als Morgan Freeman, zwijg het dood.

Mensen raken dat gemaakte mannetje zat en bij zo'n actie als gisteren op Max en dan toch de winst pakken en er mee gaan lopen koketteren , komt het gewoon bovendrijven.
1947-2016
pi_200437825
quote:

[..]

Dat zegt niemand, joh. De mods hebben hier handenvol werk gehad om racistische troep weg te halen.
pi_200437826
quote:
1s.gif Op maandag 19 juli 2021 11:13 schreef Gehrman het volgende:
[ instagram ]
Het beste aan Seb vind ik nog dat hij er zelf ook niet te koop mee loopt. Hij heeft geen social media om zichzelf zelf als wereldverbeteraar neer te zetten zoals sommige anderen maar hij onderneemt daadwerkelijk actie.
  maandag 19 juli 2021 @ 11:17:36 #15
37887 Dauthi
Progressive
pi_200437827
quote:
0s.gif Op maandag 19 juli 2021 11:10 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Welke moordenaar?
Mohammed bin Salman, de opdrachtgever voor de moord op Khashoggi.

Di white washed het hele Saudische regime en familie op dit moment.
A pound of flesh, to be by him cut off Nearest the merchant's heart. -- Shakespeare :P
pi_200437835
quote:
0s.gif Op maandag 19 juli 2021 11:14 schreef Rianne84 het volgende:
Alle f1 social media managers hebben blijkbaar de opdracht gekregen zich uit te spreken tegen racisme
Terecht. Zijn huidskleur heeft geen fuck te maken met zijn acties op de baan.
pi_200437841
quote:

Alsof de mensen die aapjes posten op twitter of ig zich hierdoor laten tegenhouden. Het is gewoon een stukje marketing net zoals dat hele weraceasone gebeure
pi_200437843
Als ik 't goed begrijp zijn het de gorilla- en apen- emoticons die de reacties als racistisch doet overkomen.
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
pi_200437848
quote:
0s.gif Op maandag 19 juli 2021 11:18 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Op de baan zie je alleen een helm in een cockpit.
  maandag 19 juli 2021 @ 11:19:42 #20
168739 Red_85
'echt wel'
pi_200437849
quote:
0s.gif Op maandag 19 juli 2021 11:18 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Nee klopt.
En al die acties kut zijn, dan moet je gewoon tegen hem kunnen zeggen dat hij een lul is. Zoals tegen iedereen.
1947-2016
  maandag 19 juli 2021 @ 11:19:46 #21
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_200437853
quote:
1s.gif Op maandag 19 juli 2021 11:02 schreef GM78 het volgende: [..] Met die snelheden ga je niet even expres met je voorwiel een tikkie uitdelen op het achterwiel van je tegenstander
Nee, dalijk ram je iemand met 200 in de vangrail. Oh wacht. 25 punten *O*
You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
pi_200437863
quote:
0s.gif Op maandag 19 juli 2021 11:18 schreef opreis het volgende:

[..]

Alsof de mensen die aapjes posten op twitter of ig zich hierdoor laten tegenhouden. Het is gewoon een stukje marketing net zoals dat hele weraceasone gebeure
Prima, mischien dat het ooit eens doordringt tot de figuren die dit soort troep posten. Ik was furieus op Hamilton gisteren en dat heb ik duidelijk gepost hier en op andere fora zonder het ooit nodig te hebben om over zijn huidskleur te beginnen. Niemand had daar bezwaar tegen.
  maandag 19 juli 2021 @ 11:20:43 #23
168739 Red_85
'echt wel'
pi_200437869
quote:
0s.gif Op maandag 19 juli 2021 11:19 schreef daNpy het volgende:

[..]

Nee, dalijk ram je iemand met 200 300 in de vangrail. Oh wacht. 25 punten *O*
Iemand eigenlijk al de impactsnelheid van Max zien langskomen? 51G weten we, maar soms wordt de snelheid ook afgegeven.
1947-2016
pi_200437874
Dat wordt wat op Zandvoort :D
pi_200437880
Shit happens en gelukkig is Max zonder verwondingen ervan afgekomen anders was Hamilton nu al weer wk kampioen.

Wat mij stoort is het gezeur weer over racisme etc. Mercedes die jarenlang het veld zoek reed. Nu ze wat concurrentie hebben van Max zeuren ze steeds over flex vleugels, vermogen etc. Toto die gelijk naar de steward rent na de crash. Maar goed, Hamilton is prima coureur maar is een product geworden met een overdreven show die moet en zal Schumacher al zijn records verbreken. Jammer want Schumacher was een klasse apart. Hamilton heeft met Bottas totaal geen concurrentie. Rosberg die zich niet liet intimideren en Hamilton versloeg moest ook maar het veld ruimen.

Bovendien 2x geluk met een rode vlag. Zonder die rode vlag was het ook al 2x nul punten geweest. Zijn engineer geeft het ook toe dat hij uitgevallen zou zijn zonder rode vlag.
  maandag 19 juli 2021 @ 11:21:48 #26
131800 Tarado
capô de fusca
pi_200437888
quote:

zolang je op sociale media incognito kan zijn krijgen ze dat natuurlijk nooit weg
pi_200437895
quote:
0s.gif Op maandag 19 juli 2021 11:20 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Prima, mischien dat het ooit eens doordringt tot de figuren die dit soort troep posten. Ik was furieus op Hamilton gisteren en dat heb ik duidelijk gepost hier en op andere fora zonder het ooit nodig te hebben om over zijn huidskleur te beginnen. Niemand had daar bezwaar tegen.
Het zijn "gewoon" trollen. Beste wat je kan doen is ze zo min mogelijk aandacht geven.
pi_200437898
quote:
0s.gif Op maandag 19 juli 2021 11:17 schreef Red_85 het volgende:

[..]

Het is ook wel zijn eigen schuld ook hoor door er con-ti-nu de aandacht op te moeten leggen van zichzelf.
Doe als Morgan Freeman, zwijg het dood.

Mensen raken dat gemaakte mannetje zat en bij zo'n actie als gisteren op Max en dan toch de winst pakken en er mee gaan lopen koketteren , komt het gewoon bovendrijven.
Dus nu is het slachtoffer ineens wel de dader?

Prima dat je Hamilton niet sympathiek vindt, vind ik ook niet. Maar als deze statements gemaakt worden, dan is de kans dat dat gedaan is op basis van een enkele racistische reactie heel klein hoor.
pi_200437903
quote:
0s.gif Op maandag 19 juli 2021 11:21 schreef Tarado het volgende:

[..]

zolang je op sociale media incognito kan zijn krijgen ze dat natuurlijk nooit weg
Meh, je ziet er genoeg die dit soort shit gewoon onder hun eigen naam posten op Twitter et al. Naar mijn idee helpt dart geen zak.
pi_200437906
quote:
1s.gif Op maandag 19 juli 2021 11:13 schreef Gehrman het volgende:
[ instagram ]
mooie vent
Groot fan van User Wotte
  maandag 19 juli 2021 @ 11:23:18 #31
168739 Red_85
'echt wel'
pi_200437916
quote:
0s.gif Op maandag 19 juli 2021 11:21 schreef Cherni het volgende:
Shit happens en gelukkig is Max zonder verwondingen ervan afgekomen anders was Hamilton nu al weer wk kampioen.

Wat mij stoort is het gezeur weer over racisme etc. Mercedes die jarenlang het veld zoek reed. Nu ze wat concurrentie hebben van Max zeuren ze steeds over flex vleugels, vermogen etc. Toto die gelijk naar de steward rent na de crash. Maar goed, Hamilton is prima coureur maar is een product geworden met een overdreven show die moet en zal Schumacher al zijn records verbreken. Jammer want Schumacher was een klasse apart. Hamilton heeft met Bottas totaal geen concurrentie. Rosberg die zich niet liet intimideren en Hamilton versloeg moest ook maar het veld ruimen.

Bovendien 2x geluk met een rode vlag. Zonder die rode vlag was het ook al 2x nul punten geweest. Zijn engineer geeft het ook toe dat hij uitgevallen zou zijn zonder rode vlag.
Dat schijtgeluk heeft Ham altijd. Als hij in Baku punten had gepakt, was het 3x. Je kan mij niet vertellen dat het ook alleen geluk is.
1947-2016
  maandag 19 juli 2021 @ 11:24:11 #32
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_200437936
quote:
0s.gif Op maandag 19 juli 2021 11:16 schreef LTVDK het volgende:

[..]

Nee want als je zegt dat die zich als een respectloze debiel heeft gedragen dan ben je schijnbaar racistisch :')
Heb hem zelf een clown genoemd op twitter, dus ik zal er inmiddels ook wel onder vallen :')
pi_200437939
quote:
0s.gif Op maandag 19 juli 2021 11:21 schreef Cherni het volgende:

Gezeur over racisme stoort jou, niet racisme zelf?
  maandag 19 juli 2021 @ 11:25:21 #34
53708 ondeugend
Lost in Sound
pi_200437958
Racisme is zeer verwerpelijk :r

De racismekaart trekken om de negatieve aandacht af te leiden en door te spelen naar hen die stevige kritiek uiten is net zo verwerpelijk.
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
  maandag 19 juli 2021 @ 11:25:31 #35
168739 Red_85
'echt wel'
pi_200437960
quote:
0s.gif Op maandag 19 juli 2021 11:22 schreef VEM2012 het volgende:
Dus nu is het slachtoffer ineens wel de dader?
Als je er geen aandacht aan besteed, verstomd het vanzelf. Want nu hebben die trollen aandacht en dat is leuk.
1947-2016
  maandag 19 juli 2021 @ 11:25:50 #36
168739 Red_85
'echt wel'
pi_200437966
quote:
0s.gif Op maandag 19 juli 2021 11:25 schreef ondeugend het volgende:

De racismekaart trekken om de negatieve aandacht af te leiden en door te spelen naar hen die stevige kritiek uiten is net zo verwerpelijk.
Nog walgelijker eigenlijk
1947-2016
pi_200437967
Ik ben tegen racisme
Groot fan van User Wotte
  maandag 19 juli 2021 @ 11:25:53 #38
488763 Starflyer
Flies to the stars
pi_200437968
quote:
0s.gif Op maandag 19 juli 2021 10:51 schreef VEM2012 het volgende: [..] Is ook altijd een wisselvallige coureur geweest. Als dat echt zo’n geweldige rijder was, dan was hij er niet bij zijn vorige team uitgegooid.
Ik vraag me af of dat met zijn racekwaliteiten te maken heeft. Het zoontje van de baas gooi je er niet sneluit en een viervoudig wereldkampioen is voor een merk als Aston Martin marketingtechnisch veel interessanter.
No Dyson Barrier is going to stop me!
UI: FlippingCoin in ONZ / Ik bepaal hier welk dier jij bent
pi_200437970
Nog minder nieuws. Was er geen rode vlag geweest, dan was Hamilton uitgevallen. Godver

Bron:

https://www.racefans.net/(...)ton-from-retirement/
pi_200437977
quote:
0s.gif Op maandag 19 juli 2021 11:25 schreef ondeugend het volgende:

Kennelijk was men ook op Fok druk met racistische shit te verwijderen, dus waar haal je vandaan dat het er met de haren bijgesleept wordt?
  maandag 19 juli 2021 @ 11:26:26 #41
131800 Tarado
capô de fusca
pi_200437982
quote:
0s.gif Op maandag 19 juli 2021 11:22 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Meh, je ziet er genoeg die dit soort shit gewoon onder hun eigen naam posten op Twitter et al. Naar mijn idee helpt dart geen zak.
ik denk dat het echt wel helpt omdat het gros het anoniem doet
pi_200438003
quote:
0s.gif Op maandag 19 juli 2021 11:24 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Gezeur over racisme stoort jou, niet racisme zelf?
Wat idioten die anoniem iets roepen neem jij serieus? Hamilton zou het sieren er geen show van te maken.
pi_200438006
Hamilton lokt persoonlijke reacties ook uit door zijn afwijkende divagedrag rond de baan. De malle kleding, de paraplu die hij gisteren ook weer boven zijn hoofd hield, het stepje, de uitgenodigde Hollywood kliek die op de grid irritant aanwezig is tussen al die hardwerkende crew members. Hij is zich in de loop der jaren gaan gedragen als een filmster die in de weekenden een bijbaantje heeft op het race circuit.
pi_200438008
quote:
0s.gif Op maandag 19 juli 2021 11:25 schreef Red_85 het volgende:

[..]

Als je er geen aandacht aan besteed, verstomd het vanzelf. Want nu hebben die trollen aandacht en dat is leuk.
Ik vind dat oorzaak en gevolg hier wordt omgedraaid.
  maandag 19 juli 2021 @ 11:27:32 #45
53708 ondeugend
Lost in Sound
pi_200438012
quote:
0s.gif Op maandag 19 juli 2021 11:26 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Kennelijk was men ook op Fok druk met racistische shit te verwijderen, dus waar haal je vandaan dat het er met de haren bijgesleept wordt?
Waar heb jij het over? En over welk kapsel praat je?
Ik heb het over zwakzinnigen op social media en het team Mercedes met Lewis.
pi_200438013
Kan iemand me meer uitleggen over die 51g? Ik dacht dat de grens van wat een mens aan kom veel lager lag.

Hoe extreem is dit?

Ik heb hier geen verstand van.
  maandag 19 juli 2021 @ 11:27:53 #47
194695 franklop
Fran knock
pi_200438017
quote:
0s.gif Op maandag 19 juli 2021 11:25 schreef Johannes788 het volgende:
Nog minder nieuws. Was er geen rode vlag geweest, dan was Hamilton uitgevallen. Godver

Bron:

Had Verstappen zijn auto maar uit de muur moeten houden
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
pi_200438022
quote:

[..]

De bekende kaart, kritiek op een iemand van kleur wordt altijd als racisme gezien. Kijk die ophef over Rashford, bleek ook onzin te zijn en geen racisme, maar lekker opblazen. Het lijkt wel een standaard excuus te worden.
pi_200438027
quote:
0s.gif Op maandag 19 juli 2021 11:27 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Kan iemand me meer uitleggen over die 51g? Ik dacht dat de grens van wat een mens aan kom veel lager lag.

Hoe extreem is dit?

Grosjean crash was 68G dacht ik. Dus niet zo uitzonderlijk. Maar hele grote impact
pi_200438037
quote:
1s.gif Op maandag 19 juli 2021 11:27 schreef Cherni het volgende:

[..]

Wat idioten die anoniem iets roepen neem jij serieus?
Ja. Je hebt weinig keus meer tegenwoordig maar dat is niet eens het punt, het is gewoon nergens voor nodig, je kan Hamilton een enorme klootzak noemen zonder zijn huidskleur erbij te slepen.
pi_200438054
quote:
1s.gif Op maandag 19 juli 2021 11:27 schreef Cherni het volgende:

[..]

Wat idioten die anoniem iets roepen neem jij serieus?
Ik vind racisme een serieus probleem ja.
  maandag 19 juli 2021 @ 11:31:00 #52
53708 ondeugend
Lost in Sound
pi_200438067
quote:
0s.gif Op maandag 19 juli 2021 11:29 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Ik vind racisme een serieus probleem ja.
Dat vind vrijwel iedereen.
  maandag 19 juli 2021 @ 11:31:32 #53
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_200438074
quote:

Hoe extreem is dit?

Die 51G gaat om een honderdste van een een seconde tijdens de impact.
De grens van wat een mens aan kan wordt berekend over langere tijd in die bekende g-kracht simulatoren die ze voor straaljagerpiloten etc gebruiken.
  maandag 19 juli 2021 @ 11:32:25 #54
488763 Starflyer
Flies to the stars
pi_200438084
quote:
0s.gif Op maandag 19 juli 2021 11:25 schreef Johannes788 het volgende:

Bron:

Je gelooft alles wat Mercedes zegt?
Een velg kan vervangen worden bij een pitstop.
pi_200438087
quote:
0s.gif Op maandag 19 juli 2021 11:26 schreef Tarado het volgende:

[..]

ik denk dat het echt wel helpt omdat het gros het anoniem doet
Zag je van de week toch ook voorbij komen bij die gast die online van Peter R de Vries vond dat hij een kogel verdiende en dat Peter hem op ging zoeken.
Welkom op het internet
  Moderator / Redactie Sport maandag 19 juli 2021 @ 11:32:34 #56
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_200438088
quote:
12s.gif Op maandag 19 juli 2021 11:27 schreef franklop het volgende:

[..]

Had Verstappen zijn auto maar uit de muur moeten houden
Prutser.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  maandag 19 juli 2021 @ 11:32:44 #57
168739 Red_85
'echt wel'
pi_200438091
quote:
0s.gif Op maandag 19 juli 2021 11:27 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Ik vind dat oorzaak en gevolg hier wordt omgedraaid.
Vind je?
Komt inmiddels bij veel mensen de neusgaten uit dat continu de aandacht leggen op iets wat je beter dood kan zwijgen.

quote:
0s.gif Op maandag 19 juli 2021 11:28 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:

[..]

De bekende kaart, kritiek op een iemand van kleur wordt altijd als racisme gezien. Kijk die ophef over Rashford, bleek ook onzin te zijn en geen racisme, maar lekker opblazen. Het lijkt wel een standaard excuus te worden.
Dit.
1947-2016
pi_200438095
quote:

Hoe extreem is dit?

75G is onder normale condities dodelijk voor een mens, dan gaan je interne organen eraan. 51G betekent dat je lichaam op dat moment 51 keer zwaarder is dan normaal en die energie moet je lichaam absorberen.

Nu zit hij in een harnas en dat helpt, natuurlijk, net als de helm en de neck brace maar het is nogal een impact.
  maandag 19 juli 2021 @ 11:33:03 #59
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_200438096
quote:
6s.gif Op maandag 19 juli 2021 11:24 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Heb hem zelf een clown genoemd op twitter, dus ik zal er inmiddels ook wel onder vallen :')
Bullshit uiteraard, dat heeft niets met racisme te maken. Als je sociale media kent weet je dat racistische uitlatingen wel een stuk verder gaan. En dat is ook gewoon absoluut niet goed te praten, opmerkingen als "het is zijn eigen schuld omdat hij weigert racisme dood te zwijgen" slaan ook echt helemaal nergens op. En roepen dat het de racistische opmerkingen de schuld van RBR is slaan evengoed nergens op natuurlijk.

De credits mogen en moeten 100% naar de debielen die dergelijke uitlatingen doen.

Los daarvan lijkt Mercedes er wel alles aan te doen de aandacht af te leiden van het feit dat Hamilton gewoon fout zat met zijn actie. Dat hij daarna gewoon voor de winst gaat is natuurlijk logisch, maar het uitbundige gefeest na afloop voelde vrij ongepast.
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
pi_200438101
quote:
0s.gif Op maandag 19 juli 2021 11:27 schreef Nia het volgende:
Hamilton lokt persoonlijke reacties ook uit door zijn afwijkende divagedrag rond de baan. De malle kleding, de paraplu die hij gisteren ook weer boven zijn hoofd hield, het stepje, de uitgenodigde Hollywood kliek die op de grid irritant aanwezig is tussen al die hardwerkende crew members. Hij is zich in de loop der jaren gaan gedragen als een filmster die in de weekenden een bijbaantje heeft op het race circuit.
Uitspreken tegen slavernij maar wel een hulpje meenemen naar elke race om je kleertjes klaar te leggen en je billen af te vegen.
  Moderator / Redactie Sport maandag 19 juli 2021 @ 11:34:08 #61
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_200438111
quote:
1s.gif Op maandag 19 juli 2021 11:32 schreef Starflyer het volgende:

[..]

Je gelooft alles wat Mercedes zegt?
Een velg kan vervangen worden bij een pitstop.
Niet de velg van de band zelf.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_200438112
quote:
0s.gif Op maandag 19 juli 2021 11:19 schreef spectrumanalyser het volgende:
Als ik 't goed begrijp zijn het de gorilla- en apen- emoticons die de reacties als racistisch doet overkomen.
Volgens mij kunnen dat ook reacties op zijn king king gedrag na de race.

Waar hij de hekken aan het slopen was. Ik ben nog even op zoek naar de beelden. Ze hebben eerst die groepsfoto gemaakt met ook de ouders van Lewis en daarna begon die in de hekken te klimmen en trekken. Vervolgens trekt die een hek kapot terwijl er een deur naast zit.

En loopt die op en neer te schuimbekken, tja als je geen aap genoemd wil worden moet je je ook niet zo gedragen. En het interesseert me niks welke kleur iemand dan heeft.

Ik zoek nog ff door.
  maandag 19 juli 2021 @ 11:34:58 #63
37887 Dauthi
Progressive
pi_200438126
quote:
0s.gif Op maandag 19 juli 2021 11:33 schreef opreis het volgende:

[..]

Uitspreken tegen slavernij maar wel een hulpje meenemen naar elke race om je kleertjes klaar te leggen en je billen af te vegen.
:O
Want een PA en PT is hetzelfde als een slaaf _O-

Ga een boek lezen...
A pound of flesh, to be by him cut off Nearest the merchant's heart. -- Shakespeare :P
pi_200438132
quote:
0s.gif Op maandag 19 juli 2021 11:31 schreef ondeugend het volgende:

[..]

Och schijnbaar moet je in die show meelopen anders ben je gelijk een racist.
pi_200438133
quote:
0s.gif Op maandag 19 juli 2021 11:33 schreef opreis het volgende:

[..]

Iemand die dik betaald wordt voor die rol, ja. Doe toch normaal, joh.
pi_200438141
quote:
0s.gif Op maandag 19 juli 2021 11:35 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Iemand die dik betaald wordt voor die rol, ja. Doe toch normaal, joh.
Alsof een topsporter niet zelf zijn tasje kan dragen. Wie moet er dan normaal doen.
  maandag 19 juli 2021 @ 11:36:26 #67
168739 Red_85
'echt wel'
pi_200438155
quote:

Hoe extreem is dit?

Een G kracht is de kracht van X x je eigen lichaamsgewicht.
Bij een paar seconden een kracht van 7 tot 10G wordt het lastig om bij te blijven. Hier worden straaljager piloten op getraind en krijgen een drukpak in het vliegtuig om het bloed op z'n plek te houden. Anders raken ze buiten bewustzijn.

Snelle bochten in de F1 zijn 4-5G voor een seconde of 1 tot 3.
Die 51G van Max gisteren is gemeten op moment impact. Dat is voor een paar duizendsten van een seconde, dus 'uit' ga je niet, maar je krijgt er wel een optater van.

Verder denk ik dat Max vandaag wel even wakker geworden is met spierpijntjes her en der.
1947-2016
pi_200438159
quote:
1s.gif Op maandag 19 juli 2021 11:35 schreef Cherni het volgende:

[..]

Och schijnbaar moet je in die show meelopen anders ben je gelijk een racist.
Schijnbaar vind niet iedereen dat en er is bewijs in overvloed, zowel hier als elders, dat het een probleem is.
  Moderator / Redactie Sport maandag 19 juli 2021 @ 11:36:43 #69
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_200438161
Racisme is fout. Het is ook een zwaktebod dat je geen punt kan maken zonder dat je naar racisme moet grijpen.

Altijd maar weer racismekaart trekken om je eigen fouten en gedrag goed te praten en het te gebruiken als afleiding is echter net zo fout.
  maandag 19 juli 2021 @ 11:37:01 #70
131800 Tarado
capô de fusca
pi_200438168
quote:
dat moet hij toch lekker zelf weten, als mensen daar aanstoot aan nemen ligt het toch echt aan die mensen zelf
pi_200438170
quote:
0s.gif Op maandag 19 juli 2021 11:31 schreef ondeugend het volgende:

[..]

Het lijkt toch alsof sommigen het uitspreken tegen racisme een groter probleem vinden.
pi_200438178
quote:
0s.gif Op maandag 19 juli 2021 11:35 schreef opreis het volgende:

[..]

Alsof een topsporter niet zelf zijn tasje kan dragen. Wie moet er dan normaal doen.
Waar slaat dit op? Als Hamilton een PA die hij dik betaalt wil hebben who the fuck ben jij dan om daar over te gaan zeuren en vergelijkingen te maken met slavernij, dan ben je knap verkeerd bezig.
  maandag 19 juli 2021 @ 11:37:50 #73
488763 Starflyer
Flies to the stars
pi_200438180
quote:
0s.gif Op maandag 19 juli 2021 11:33 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

75G is onder normale condities dodelijk voor een mens, dan gaan je interne organen eraan. 51G betekent dat je lichaam op dat moment 51 keer zwaarder is dan normaal en die energie moet je lichaam absorberen.

Nu zit hij in een harnas en dat helpt, natuurlijk, net als de helm en de neck brace maar het is nogal een impact.
De crash van Kubica op Canada was 75G. En er zijn crashes geweest an meer dan het dubbele. Purley op Silverstone in de jaren '70 was 178G meen ik. En die overleefde dat ook.

En in de IndyCar had Ken Brack een crash van 214G en overleefde dat.
pi_200438194
quote:
0s.gif Op maandag 19 juli 2021 11:37 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Het lijkt toch alsof sommigen het uitspreken tegen racisme een groter probleem vinden.
Ja, en ik heb wel een vermoeden waarom.
  Moderator / Redactie Sport maandag 19 juli 2021 @ 11:38:51 #75
416575 crew  Evenstar
pi_200438201

Netjes van RB.
  maandag 19 juli 2021 @ 11:39:03 #76
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_200438205
quote:
Nou en? Lekker boeiend wat iemand voor kleding draagt of dat ie op een step door de paddock rijdt :') Of met een paraplu rondloopt. Als je daar moeite mee hebt ben je echt een sneuneus :')
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_200438224
quote:
0s.gif Op maandag 19 juli 2021 11:32 schreef Red_85 het volgende:

Vind je?
Komt inmiddels bij veel mensen de neusgaten uit dat continu de aandacht leggen op iets wat je beter dood kan zwijgen.

Misschien wordt het eens tijd dat alle primitievelingen die zich zo roeren op social media een paria worden zowel op social media als irl.

Maar goed, dat doodzwijgen, geldt dat dan ook voor naar jouw mening onterechte oproepen tegen racisme? Of is dat dan weer anders?
  maandag 19 juli 2021 @ 11:41:14 #78
37887 Dauthi
Progressive
pi_200438244
quote:
1s.gif Op maandag 19 juli 2021 11:37 schreef Starflyer het volgende:

[..]

De crash van Kubica op Canada was 75G. En er zijn crashes geweest an meer dan het dubbele. Purley op Silverstone in de jaren '70 was 178G meen ik. En die overleefde dat ook.

En in de IndyCar had Ken Brack een crash van 214G en overleefde dat.
Algemeen aangenomen begint de LD50 waarde, dus het punt waarop 50% van de populatie zou sterven, bij 50G voor kinderen en kleine mensen, 65G voor vrouwen en 75G voor mannen.

Bij 51G woog het lichaam van af al gauw 3500 kg.
  Moderator / Redactie Sport maandag 19 juli 2021 @ 11:42:18 #79
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_200438256
quote:
0s.gif Op maandag 19 juli 2021 11:41 schreef Dauthi het volgende:

[..]

Algemeen aangenomen begint de LD50 waarde, dus het punt waarop 50% van de populatie zou sterven, bij 50G voor kinderen en kleine mensen, 65G voor vrouwen en 75G voor mannen.

Bij 51G woog het lichaam van af al gauw 3500 kg.
Het hangt af van de duur, er is geen harde grens.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_200438259
quote:
0s.gif Op maandag 19 juli 2021 11:38 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Ja, en ik heb wel een vermoeden waarom.
Ja, helaas wel.
  maandag 19 juli 2021 @ 11:42:52 #81
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_200438265
quote:
0s.gif Op maandag 19 juli 2021 11:37 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Omdat het merendeel gaat over gevallen welke helemaal niet over racisme gaan maar puur om de tegenpartij monddood te maken.

Racisme is schadelijk maar dat hele woke gedoe van tegenwoordig waarbij de ander gecancelled wordt omdat er ook maar iets van kritiek staat is net zo schadelijk.
pi_200438270
quote:
0s.gif Op maandag 19 juli 2021 11:37 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Waar slaat dit op? Als Hamilton een PA die hij dik betaalt wil hebben who the fuck ben jij dan om daar over te gaan zeuren en vergelijkingen te maken met slavernij, dan ben je knap verkeerd bezig.
vind jij, maar we dwalen af.
  maandag 19 juli 2021 @ 11:43:35 #83
53708 ondeugend
Lost in Sound
pi_200438272
Max heeft zijn statement van gisteren iig van Instagram gehaald net.

https://www.instagram.com(...)0024753479926/?hl=nl
  maandag 19 juli 2021 @ 11:44:16 #84
486544 RealistAtheist
Realistische Atheist
pi_200438281
quote:
0s.gif Op maandag 19 juli 2021 11:17 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Dat zegt niemand, joh. De mods hebben hier handenvol werk gehad om racistische troep weg te halen.
Ben jij hier mod? Ik heb gister de hele middag meegelezen hier en lopen te verversen. Maar ik heb echt geen 1 racistische opmerking voorbij zien komen eigenlijk. Wel de gebruikelijke trollen nadat Max uitgevallen was. Maar geen racistische comment. En wellicht dat ik wat gemist heb hoor. Maar als jij het hebt over handen vol gehad aan verwijderen racistische comments vind ik het vreemd dat ik daar niks van heb gezien, of ze moeten hier kunnen modereren met de snelheid van het licht. Los van het feit dat het ontzettend sneu is om racistische comments te plaatsen heb ik het gevoel dat je het enorm aan het opblazen bent.
pi_200438287
quote:
6s.gif Op maandag 19 juli 2021 11:42 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Omdat het merendeel gaat over gevallen welke helemaal niet over racisme gaan maar puur om de tegenpartij monddood te maken.

Racisme is schadelijk maar dat hele woke gedoe van tegenwoordig waarbij de ander gecancelled wordt omdat er ook maar iets van kritiek staat is net zo schadelijk.
Ik ben allesbehalve woke.

Verder: weet jij om welke reacties het gaat, of ga je er maar vanuit dat er geen racisme was?
  maandag 19 juli 2021 @ 11:44:58 #86
37887 Dauthi
Progressive
pi_200438288
quote:
0s.gif Op maandag 19 juli 2021 11:43 schreef opreis het volgende:

[..]

vind jij, maar we dwalen af.
Jij hebt echt geen idee wat slavernij inhoudt... :|W
pi_200438302
quote:
0s.gif Op maandag 19 juli 2021 11:44 schreef RealistAtheist het volgende:

[..]

Ben jij hier mod? Ik heb gister de hele middag meegelezen hier en lopen te verversen. Maar ik heb echt geen 1 racistische opmerking voorbij zien komen eigenlijk. Wel de gebruikelijke trollen nadat Max uitgevallen was. Maar geen racistische comment. En wellicht dat ik wat gemist heb hoor. Maar als jij het hebt over handen vol gehad aan verwijderen racistische comments vind ik het vreemd dat ik daar niks van heb gezien, of ze moeten hier kunnen modereren met de snelheid van het licht. Los van het feit dat het ontzettend sneu is om racistische comments te plaatsen heb ik het gevoel dat je het enorm aan het opblazen bent.
Dan heb je niet opgelet, ik namelijk wel, en dat oa. iets met 2 k's gevolgd door een N

En ze zijn soms inderdaad sneller dan het licht, voordat de volgende refresh er is is het vaak al weg.

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 19-07-2021 11:46:48 ]
pi_200438309
quote:
0s.gif Op maandag 19 juli 2021 11:43 schreef ondeugend het volgende:

Nee hoor

https://www.instagram.com/maxverstappen1/?hl=nl
pi_200438314
quote:
0s.gif Op maandag 19 juli 2021 11:44 schreef RealistAtheist het volgende:

[..]

Ik kan hier niet op ingaan verder omdat wij ons niet verder mogen uitlaten over zaken achter de schermen, ik zag een ander beeld dan jij.
pi_200438327
quote:

Dat is niet slim. Daarmee wek je de suggestie dat die post de racistische troep op social media hebben aangewakkerd.

Met het statement van Max was verder niks mis en had ook niks met racisme te maken.
  Moderator / Redactie Sport maandag 19 juli 2021 @ 11:48:40 #91
416575 crew  Evenstar
pi_200438336
quote:

Mja nu men racisme kaart heeft getrokken kan je geen kritiek meer geven natuurlijk, want dan krijg je een sticker op je voorhoofd.
  maandag 19 juli 2021 @ 11:48:44 #92
37887 Dauthi
Progressive
pi_200438337
quote:
0s.gif Op maandag 19 juli 2021 11:42 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Het hangt af van de duur, er is geen harde grens.
Het hangt ook af van je postuur, en spiermassa en geluk...

Het is de waarde aangehouden door de Amerikaanse National Highway Traffic Safety Administration.
pi_200438350
Ik zie ook gewoon echt gebeuren dat in Zandvoort een tribune vol apengeluiden gaat zitten maken. Ben er echt bang voor.

Nederlandse ''fans'' zijn soms echte misbaksels.
  Moderator / Redactie Sport maandag 19 juli 2021 @ 11:49:43 #94
416575 crew  Evenstar
pi_200438352
Edit: Nevermind
  maandag 19 juli 2021 @ 11:50:00 #95
168739 Red_85
'echt wel'
pi_200438353
quote:
0s.gif Op maandag 19 juli 2021 11:38 schreef Evenstar het volgende:
[ afbeelding ]

Netjes van RB.
Ja tuurlijk. Zijn ook 2 verschillende dingen.

Lewis blijft wel een lul voor zijn acties van gisteren, maar het is geen zwarte aap of iets van dat.
1947-2016
  maandag 19 juli 2021 @ 11:50:16 #96
486544 RealistAtheist
Realistische Atheist
pi_200438359
quote:
0s.gif Op maandag 19 juli 2021 11:45 schreef PS. het volgende:

[..]

Dan heb je niet opgelet, ik namelijk wel, en dat oa. iets met 2 k's gevolgd door een N

En ze zijn soms inderdaad sneller dan het licht, voordat de volgende refresh er is is het vaak al weg.
Zoals ik al zei, ik kan best wat gemist hebben. Maar het ging mij er vooral om dat de claim gemaakt wordt dat de mods er de handen vol aan gehad hebben. En dat vraag ik mij af omdat het toch meestal wel hetzelfde clubje is die hier post en die zie ik niet zo snel een stroom aan racistische posts plaatsen.
  Moderator / Redactie Sport maandag 19 juli 2021 @ 11:50:59 #97
416575 crew  Evenstar
pi_200438371
quote:
0s.gif Op maandag 19 juli 2021 11:50 schreef RealistAtheist het volgende:

[..]

Zoals ik al zei, ik kan best wat gemist hebben. Maar het ging mij er vooral om dat de claim gemaakt wordt dat de mods er de handen vol aan gehad hebben. En dat vraag ik mij af omdat het toch meestal wel hetzelfde clubje is die hier post en die zie ik niet zo snel een stroom aan racistische posts plaatsen.
In zulke situaties komen altijd wat mensen buurten die het minder nauw nemen met de regels. De reguliere users hier zullen het niet snel doen nee.
pi_200438376
quote:

[..]

Neem het nou maar gewoon aan als iemand die het wel kan zien dat zegt.
  maandag 19 juli 2021 @ 11:51:32 #99
53708 ondeugend
Lost in Sound
pi_200438381
quote:
jawel.. de post in het verhaal bestond uit 2
De post met unrespectful celebrating staat er niet meer
pi_200438386
quote:

[..]

Nou er waren meerdere posts kan ik je vertellen. Ik heb wel eea voorbij zien komen

Handen vol is denk ik ook meer omdat het nogal druk was met 1 topic per 10-15 minuten, dus je moet blijven opletten.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')