Moeten ze toch zelf weten?quote:Op maandag 19 juli 2021 11:47 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Het is gewoon de harde waarheid.
[..]
99,5% van de Amerikaanse coronadoden zijn ongevaccineerden![]()
Wereldwijd nog wel.... behalve je Israel onzin waarbij ik je al heb uitgelegd hoe het zit... welke heb je nog meer?quote:Op maandag 19 juli 2021 11:58 schreef Summers het volgende:
[..]
Echt boring, wereldwijd komen er berichten dat het juist de gevaccineerden zijn met de meeste doden .
Schets jouw beeld eens van wat er gebeurd zou zijn zonder vaccins het afgelopen jaar.quote:Het is inderdaad de tirannie van een minderheid die onze vrijheden afnemen en een onmenselijke maatschappij wensen en willen dat we ons gedragen als robots , Het tegenovergestelde van wie we zijn .
Zijn er NU nog mensen die erin trappen als ze zeggen als iedereen gevaccineerd is dan krijg je je vrijheid terug![]()
Het enige wat we krijgen is een gevolg van het vaccineren , niet het gevolg van niet vaccineren .
Is een nepoverstroming in Limburg Duitsland Belgie en Oostenrijk iets?quote:Op maandag 19 juli 2021 12:02 schreef Lospedrosa het volgende:
Ik hoop bijna op een enorme andere crisis, een oorlog of een enorme ramp, als dat maar de aandacht voor dit volstrekt onbelangrijke onderwerp weghaalt.
Die komt er ook . Een nog met nog ergere gevolgen dan covidquote:Op maandag 19 juli 2021 12:02 schreef Lospedrosa het volgende:
Ik hoop bijna op een enorme andere crisis, een oorlog of een enorme ramp, als dat maar de aandacht voor dit volstrekt onbelangrijke onderwerp weghaalt.
Gelukkig zeg.quote:Op maandag 19 juli 2021 12:04 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Die komt er ook . Een nog met nog ergere gevolgen dan covid
Nee want COVID staat alweer boven die berichtenquote:Op maandag 19 juli 2021 12:03 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Is een nepoverstroming in Limburg Duitsland Belgie en Oostenrijk iets?
Dat ligt er aan op welk punt je meet. Wanneer je '4 weken' symptomen als Long Covid bestempelt, dan is het percentage inderdaad 14.5%. Maar na 12 weken is dat nog maar 2.2%. En de 'permanent' zieken zullen dus nog lager liggen.quote:Op maandag 19 juli 2021 00:06 schreef ludovico het volgende:
[..]
Volgens zo een professor loopt 10-15% in dit land met long Covid klachten.
was ook niet realistischquote:Op maandag 19 juli 2021 12:08 schreef Lospedrosa het volgende:
Frankrijk draait per dag meer terug, overal wordt vreedzaam geprotesteerd.
Dat maakt het mind control .quote:Op maandag 19 juli 2021 12:15 schreef Lospedrosa het volgende:
COVID is een zware griep met de aandacht van ebola.
Die onophoudelijke focus op elk cijfertje en ditje en datje maakt het een irritante aandachtshoer.
Riooljournalist Royke is zelf behoorlijk ziek maar dan in zijn hoofd met zijn ongevaccineerden - de toekomstige zieken. Fijn mensen tegen elkaar uitspelen met zijn geschreven rommel.quote:Op maandag 19 juli 2021 11:58 schreef Summers het volgende:
[..]
Echt boring, wereldwijd komen er berichten dat het juist de gevaccineerden zijn met de meeste doden .
Het is inderdaad de tirannie van een minderheid die onze vrijheden afnemen en een onmenselijke maatschappij wensen en willen dat we ons gedragen als robots , Het tegenovergestelde van wie we zijn .
Zijn er NU nog mensen die erin trappen als ze zeggen als iedereen gevaccineerd is dan krijg je je vrijheid terug![]()
Het enige wat we krijgen is een gevolg van het vaccineren , niet het gevolg van niet vaccineren .
We gaan allemaal een keer dood , het is absurd dat mensen zich aan laten praten dat je daar 24/7 aan herinnerd moet worden en bang voor moet zijn .
#laatjijjeabsurdonmenselijkgedragaanpratenviagroepsdruk
Mja jij denkt dat er iets van een complot is.quote:Op maandag 19 juli 2021 12:21 schreef Summers het volgende:
[..]
Dat maakt het mind control .
Anderhalf jaar geleden zou iedereen het erover eens zijn dat 24/7 bang zijn voor de dood , de meest ongezonde psychose is die er bestaat en dat je je beter kan richten op die 99% dat je leeft .
Die gedragsbeinvloedings experimenten werpen zijn vruchten af![]()
Ik ken echt niemand die bang is voor het virus of bang is om dood te gaan. Echter iedereen die ik ken snapt wat een virus is en wat een vaccin doet.quote:Op maandag 19 juli 2021 12:21 schreef Summers het volgende:
[..]
Dat maakt het mind control .
Anderhalf jaar geleden zou iedereen het erover eens zijn dat 24/7 bang zijn voor de dood , de meest ongezonde psychose is die er bestaat en dat je je beter kan richten op die 99% dat je leeft .
Die gedragsbeinvloedings experimenten werpen zijn vruchten af![]()
Hoernalistquote:Op maandag 19 juli 2021 12:27 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Riooljournalist Royke is zelf behoorlijk ziek maar dan in zijn hoofd met zijn ongevaccineerden - de toekomstige zieken. Fijn mensen tegen elkaar uitspelen met zijn geschreven rommel.
Gehersenspoeld genoeg om niet te vaccinerenquote:Op maandag 19 juli 2021 12:30 schreef MatthijsDJ het volgende:
[..]
Ik ken echt niemand die bang is voor het virus of bang is om dood te gaan. Echter iedereen die ik ken snapt wat een virus is en wat een vaccin doet.
Jullie zijn zo gehersenspoeld door vage websites, kwakzalvers en oplichters...
Lege legertrucks in Bergamoquote:Op maandag 19 juli 2021 12:30 schreef Lospedrosa het volgende:
Die beelden met lijken op straat vond ik zo belachelijk ongeloofwaardig, nog belachelijker dan die Irakese generaal die beweerde dat er geen amarikanen in Irak waren, terwijl je tanks op de achtergrond zag.
Als je dat geloofd ben je te dom om te poepen.
https://www.nemokennislin(...)over-het-rna-vaccin/quote:Op maandag 19 juli 2021 11:14 schreef Summers het volgende:
Juist! Door DNA wijziging via de 'C19' experimentele genetische modificatie injecties word je #patenteerbaar, oftewel eigendom van degene die jouw DNA heeft gewijzigd. En je doet het nog vrijwillig ook!
"Own nothing, be happy"
[ twitter ]
Volgens ons Menno de Jong dus 30% op 3 maanden.quote:Op maandag 19 juli 2021 12:09 schreef matigeuser het volgende:
Dat ligt er aan op welk punt je meet. Wanneer je '4 weken' symptomen als Long Covid bestempelt, dan is het percentage inderdaad 14.5%. Maar na 12 weken is dat nog maar 2.2%. En de 'permanent' zieken zullen dus nog lager liggen.
Geloof ik gelijk hoor, maarrrrr waarom zou dit niet gewoon goed onderzocht open en bloot voorgelegd worden aan de kamer?quote:Op maandag 19 juli 2021 12:09 schreef matigeuser het volgende:
Zo kan iedereen voor zichzelf een goede risico-afweging maken. Indien je dus een jonge man bent, zonder overgewicht of astma, is de kans dus nog een stuk kleiner dan 2.2%. Hoeveel wordt uit dit artikel niet duidelijk, maar hoogstwaarschijnlijk zeer significant lager.
Groepsdenken, zo collectief over de hele wereld hetzelfde gedachtegoed?quote:Op maandag 19 juli 2021 12:29 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Mja jij denkt dat er iets van een complot is.
Ik denk dat het gewoon groepsdenken is na een voorzet van China die het schromelijk heeft overdreven vorig jaar met in scène gezette beelden.
De mainstream is nog te dom om te poepen qua risico inschatting en het selecteren op belang.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |