Met een stuk of 200 landen is de keuze nog altijd behoorlijk ruim natuurlijkquote:Op donderdag 29 juli 2021 02:00 schreef Also-von-Oder het volgende:
Met zovele uitsluitingen van de T.S. zelf...
Waarom vraag je niet gewoon om de landen die tot nu toe nooit een medaille hebben gehaald? Of zelden een medaille hebben gehaald.
Ja de keuze is nog behoorlijk ruim, maar je moet je nog steeds door al die eerdere landen heen worstelen, die je niet mag noemen. Hallo, dat is ook ruim een half uur werk, om je daar door heen te worstelen en nog meer werk om daar landen van af te strepen.quote:Op donderdag 29 juli 2021 02:05 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Met een stuk of 200 landen is de keuze nog altijd behoorlijk ruim natuurlijk
En het topic heeft niet voor niks 'exotisch land' in de TT staan, zo doen we het al jaren
Ja, die mogen ook gewoonquote:Op donderdag 29 juli 2021 02:18 schreef Also-von-Oder het volgende:
[..]
Ja de keuze is nog behoorlijk ruim, maar je moet je nog steeds door al die eerdere landen heen worstelen, die je niet mag noemen. Hallo, dat is ook ruim een half uur werk, om je daar door heen te worstelen en nog meer werk om daar landen van af te strepen.
En ja, het is logisch dat de T.S. geen grote O.S. landen wenst in zijn "adoptie." Dat zou ik ook niet willen.
Maar zou ik voor landen gaan, dan zou ik voor sommige antilliaanse landen gaan, Suriname of wellicht Kaap Verdië.
Okay ik noem nog wat landen Namibië, Tuvalu, Tongo, Togo etc.
Ja dan noem je wat landen waarvan wel redelijk vast staat dat ze niet echt exotisch zijn (qua olympische medailles). Hoewel sommige mensen Georgië ook niet weten te plaatsen.quote:Op donderdag 29 juli 2021 02:20 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ja, die mogen ook gewoon
En je 'een half uur' door die lijst heen worstelen is alleen als je denkt dat Georgië of Finland exotisch is ofzo, met een heel klein beetje inschattingsvermogen kun je het wel redelijk beoordelen natuurlijk
De T.S. zelf heeft de OP niet gemaakt. Het duurt ook geen half uur om je door de landen heen te worstelen en het is zeker niet mijn adoptie.quote:Op donderdag 29 juli 2021 02:00 schreef Also-von-Oder het volgende:
Met zovele uitsluitingen van de T.S. zelf...
Waarom vraag je niet gewoon om de landen die tot nu toe nooit een medaille hebben gehaald? Of zelden een medaille hebben gehaald.
Ik wilde in eerste instantie Finlandquote:Op donderdag 29 juli 2021 02:20 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ja, die mogen ook gewoon
En je 'een half uur' door die lijst heen worstelen is alleen als je denkt dat Georgië of Finland exotisch is ofzo, met een heel klein beetje inschattingsvermogen kun je het wel redelijk beoordelen natuurlijk
Adoptie? Ik vermoed dat je een ander woord bedoelde...?quote:Op donderdag 29 juli 2021 06:25 schreef wimderon het volgende:
[..]
De T.S. zelf heeft de OP niet gemaakt. Het duurt ook geen half uur om je door de landen heen te worstelen en het is zeker niet mijn adoptie.
Nee...?quote:Op vrijdag 30 juli 2021 01:15 schreef Also-von-Oder het volgende:
[..]
Adoptie? Ik vermoed dat je een ander woord bedoelde...?
Ik dacht net een boot uit Peru te zien varen.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 05:04 schreef Starflyer het volgende:
Vanochtend kwam de laatste deelnemer van Nepal in actie. Sarswati Chaudhary liep in de tweede heat van de voorronde van de 100 meter voor vrouwen. Ondanks haar beste seizoentijd wist ze zich helaas niet te plaatsen voor de reguliere series van de 100 meter.
[ afbeelding ]
Voor Nepal zit het er nu op. Hopelijk doen ze over een jaar mee aan de Winterspelen, anders zien we ze terug in Parijs over drie jaar.
Inmiddels is de laatste Tongaanse sporter in actie geweest. Kuinini heeft een geweldige achtste plaats behaald bij het gewichtheffen.quote:Op zaterdag 24 juli 2021 07:59 schreef Arth_NL het volgende:
Kuinini Manumua - gewichtheffen - groep A - maandag 2 augustus om 19:50
Update: Kirani heeft de finale bereikt. Later op deze dag zal deze plaatsvinden.quote:Op zondag 1 augustus 2021 19:44 schreef potjecreme het volgende:
[ afbeelding ]
Kirani James heeft zich geplaatst voor de halve finale 400m.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |