Had je kind vanmorgen nog een kater?quote:Op zondag 18 juli 2021 11:22 schreef vencodark het volgende:
Nieuwe TT, nieuwe ronde?
Want het laatste 1,5 topic was echt ruk qua gebeurtenissen in het nieuws en privé voor een aantal van ons.
Hij sliep wel tot half 8. Dat is uitzonderlijk lang.quote:Op zondag 18 juli 2021 11:23 schreef Declan-Harp het volgende:
[..]
Had je kind vanmorgen nog een kater?
quote:Op zondag 18 juli 2021 11:26 schreef vencodark het volgende:
[..]
Hij sliep wel tot half 8. Dat is uitzonderlijk lang.
De kinderen zijn een weekendje bij opa en oma, dus wij hebben een citytrip in eigen stad gedaan, lekker gegeten, luxe hotel en musea bekeken. Ik voel me als herboren joh.quote:Op zondag 18 juli 2021 11:22 schreef vencodark het volgende:
Nieuwe TT, nieuwe ronde?
Want het laatste 1,5 topic was echt ruk qua gebeurtenissen in het nieuws en privé voor een aantal van ons.
Lekker! Kindloos is ook gewoon weleens chill.quote:Op zondag 18 juli 2021 13:09 schreef lunapuella het volgende:
[..]
De kinderen zijn een weekendje bij opa en oma, dus wij hebben een citytrip in eigen stad gedaan, lekker gegeten, luxe hotel en musea bekeken. Ik voel me als herboren joh.
Als dat de oplossing is voor beter en langer slapen, hoor ik graag van je welk toetje het wasquote:Op zondag 18 juli 2021 11:26 schreef vencodark het volgende:
[..]
Hij sliep wel tot half 8. Dat is uitzonderlijk lang.
Deze.quote:Op zondag 18 juli 2021 14:40 schreef Amsel het volgende:
[..]
Als dat de oplossing is voor beter en langer slapen, hoor ik graag van je welk toetje het was![]()
Helaas besteed ik mijn tijd dan vaak aan klusjes die zijn blijven liggen die handiger zijn zonder kindquote:
Is die AEG ook beter dan die Dyson?quote:Op zondag 18 juli 2021 15:59 schreef oh-oh het volgende:
Kindloos zijn is echt altijd wel chill!
Ik heb een nieuwe stofzuiger en ik ben er zo blij mee. Ik had zo een logge Dyson bol en nu een steelstofzuiger van AEG met lichtjes <3
Ja, dat wordt zometeen nog gezellig hierquote:
Ik had dit exact kunnen typenquote:Op zondag 18 juli 2021 20:49 schreef twist02 het volgende:
Oei Hupje, is-ie oke nu?
[..]
Ja, dat wordt zometeen nog gezellig hierman is groot F1 fan, dus neemt de race altijd op, zodat-ie 'm 's avonds in alle rust terug kan kijken. Ik schat dat je 'm over een kwartiertje kunt horen vloeken
Dit hadden wij afgelopen week. Mijm was niet fit en is sowieso op donderdag en vrijdag bij mij thuis. S. mocht zaterdag pas getest worden nadat de juf Corona bleek te hebben.quote:Op zondag 18 juli 2021 14:40 schreef Amsel het volgende:
[..]
Als dat de oplossing is voor beter en langer slapen, hoor ik graag van je welk toetje het was![]()
Had ik al gezegd dat het grut hier in quarantaine zit omdat omdat er een BSO-medewerker positief was getest? Ze vliegen tegen de muren op en elkaar in de haren, heel gezellig hierDinsdag is dag 5, dus dan mogen ze getest worden.
Ah, ook zo'n fanaat dus?quote:Op zondag 18 juli 2021 21:15 schreef laziness het volgende:
[..]
Ik had dit exact kunnen typen![]()
![]()
Vandaag onderweg in de auto wel 3x het nieuws op de radio uitgedraaid om te voorkomen dat hij zou horen dat Verstappen er af was gevlogen.
Zijn wij met dezelfde man getrouwd?quote:Op zondag 18 juli 2021 21:18 schreef twist02 het volgende:
[..]
Ah, ook zo'n fanaat dus?
Man kijkt echt al 20 jaar F1 ofzo, dus die baalt in zekere zin dat het nu opeens zo populair is, want voorheen was het risico op 'spoilers' nooit zo groot natuurlijk.
Mijne is te lui om er 2 gezinnen op na te houden denk ikquote:Op zondag 18 juli 2021 21:21 schreef laziness het volgende:
[..]
Zijn wij met dezelfde man getrouwd?
“Sinds Max is iedereen opeens F1 fan” mopper mopper.
Hij dempt de groeps app met zijn vrienden op zondagmiddag.
Groot Alonso fan hier.
quote:Op zondag 18 juli 2021 21:24 schreef twist02 het volgende:
[..]
Mijne is te lui om er 2 gezinnen op na te houden denk ikhij was altijd groot Räikkönen/Ferrari fan, maar da's al jaren weinig meer zeg maar
Toen Max z'n eerste zege pakte in Barcelona, vierden wij de eerste verjaardag van onze Minion. Race werd uiteraard netjes opgenomen om 's avonds terug te kijken, maar toen kwam de visite binnen met: "Zo, die Verstappen gewoon gewonnen hè?" Hij was in staat om de deur gewoon weer dicht te gooien![]()
Oh, dit is zo heerlijk herkenbaar!quote:Op zondag 18 juli 2021 21:31 schreef laziness het volgende:
[..]![]()
Humeur wordt danig verpest als de uitslag vooraf doorsijpelt hier ook.
Laatst zaten we op zondagmiddag op een terrasje aan het water. Zitten er een paar bejaarden op hun smartphone ook te kijken en hardop commentaar te leveren.
Man heeft zich hardop beklaagd dat oudjes en smartphones helemaal niet samen gaan en of hij er mee weg zou komen om die telefoon in de sloot te gooien.
Was verder wel gezellig hoor
Ligt vast aan mij dat ik dit toch aparte gewoontes vindt. Je tablet meenemen en hardop dingen zitten kijken/luisteren.quote:Op zondag 18 juli 2021 21:36 schreef twist02 het volgende:
[..]
Oh, dit is zo heerlijk herkenbaar!![]()
Hadden wij laatst ook, toen we op het terras zaten bij een grote speeltuin. Had er iemand z'n tablet bij en zat eerst de Tour te kijken (toen mopperde hij al), en vervolgens zette die man de F1 op
Ik vind het ook apart om in de winkelstraat op speaker te bellen en muziek te luisteren maar het schijnt ‘normaal’ te zijn tegenwoordigquote:Op zondag 18 juli 2021 21:39 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ligt vast aan mij dat ik dit toch aparte gewoontes vindt. Je tablet meenemen en hardop dingen zitten kijken/luisteren.
Dit hou ik mezelf ook maar voor als ik weer iemand al videobellend over straat zie lopenquote:
Formule 1 is echt heilig wat dat betreft, mijn schoonvader en zwager gaan ook tijdens een verjaardagsfeestje gewoon ergens in een hoekje afgezonderd zitten F1 kijken op hun telefoon (en dan meestal ook nog niet eens hetzelfde hoekje/dezelfde telefoonquote:Op zondag 18 juli 2021 21:39 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ligt vast aan mij dat ik dit toch aparte gewoontes vindt. Je tablet meenemen en hardop dingen zitten kijken/luisteren.
quote:Op zondag 18 juli 2021 21:53 schreef Burdie het volgende:
[..]
Formule 1 is echt heilig wat dat betreft, mijn schoonvader en zwager gaan ook tijdens een verjaardagsfeestje gewoon ergens in een hoekje afgezonderd zitten F1 kijken op hun telefoon (en dan meestal ook nog niet eens hetzelfde hoekje/dezelfde telefoon).
quote:Op zondag 18 juli 2021 21:15 schreef laziness het volgende:
[..]
Ik had dit exact kunnen typen![]()
![]()
Vandaag onderweg in de auto wel 3x het nieuws op de radio uitgedraaid om te voorkomen dat hij zou horen dat Verstappen er af was gevlogen.
Hier precies dezelfde manquote:Op zondag 18 juli 2021 21:18 schreef twist02 het volgende:
[..]
Ah, ook zo'n fanaat dus?
Man kijkt echt al 20 jaar F1 ofzo, dus die baalt in zekere zin dat het nu opeens zo populair is, want voorheen was het risico op 'spoilers' nooit zo groot natuurlijk.
Dat vind ik ronduit asociaal. Dat zou mijn man dan weer niet doen, hij wil in alle rust kijken zonder enige afleiding om zich heen.quote:Op zondag 18 juli 2021 21:53 schreef Burdie het volgende:
[..]
Formule 1 is echt heilig wat dat betreft, mijn schoonvader en zwager gaan ook tijdens een verjaardagsfeestje gewoon ergens in een hoekje afgezonderd zitten F1 kijken op hun telefoon (en dan meestal ook nog niet eens hetzelfde hoekje/dezelfde telefoon).
Alleen als we weg zijn inderdaadquote:Op maandag 19 juli 2021 04:30 schreef Roosje84 het volgende:
Hier ook een groot f1 fan, al sinds ik klein ben en Verstappen senior nog meedeed. In mijn jongvolwassenen jaren werd dat wat minder maar nu al weer jarenlang zeer trouwe fan en ik heb hier dus mijn man aangestoken
Waar ik wel benieuwd naar ben is de reden dat ze het opnemen en 's avonds terugkijken. Als je die dag weg bent snap in het wel maar op dagen dat je gewoon thuis bent begrijp ik niet helemaal. Dus misschien mis ik een hele goede reden.
Wanneer is hij voor het laatst geweest? O. is ook voor kamp getest van de week en daar hielden ze het kinder protocol aan. Dat is aanzienlijk minder diep voor kinderen t/m 12 jaar. O was dus hiervoor voor het laatst geweest toen ze nog niet het kinder protocol hadden.quote:Op maandag 19 juli 2021 07:50 schreef mefke79 het volgende:
Die sneltesten voor vakanties, gaan die minder diep dan de GGD testen? Oudste gaat op kamp en daarvoor wordt ook het dringende verzoek gedaan te testen. Sneltesten genoeg in huis, maar er wordt eigenlijk verwezen naar die vakantietesten. Pff, die test bij de GGD vond hij echt heel naar, dus als dat voorkomen kan worden...maar de sneltest thuis was voor hem prima, dus wie weet of die vakantietesten ook zo zijn?
Mee eens!quote:Op maandag 19 juli 2021 08:52 schreef kwakz0r het volgende:
Ben ik dan weer zo uitzonderlijk dat ik het een beetje raar vind om van de hele wereld te verwachten dat ze rekening houden dat je een uitslag nog niet wil weten?
Wmb heb je gewoon pech als je niet live kijktik zal echt niet expres iets zeggen om te pesten maar van random mensen op een terras of visite die langskomt kun je toch geen stilte verwachten?
Nope, da's niet raar hoor. Mijn man kijkt ook graag en we draaien in de auto de radio wel uit, maar als er iemand bij de ijssalon zit te kijken ofzo, tja, dan is dat zo. Jammer dan hoor. Dan hadtie maar thuis moeten blijven.quote:Op maandag 19 juli 2021 08:52 schreef kwakz0r het volgende:
Ben ik dan weer zo uitzonderlijk dat ik het een beetje raar vind om van de hele wereld te verwachten dat ze rekening houden dat je een uitslag nog niet wil weten?
Wmb heb je gewoon pech als je niet live kijktik zal echt niet expres iets zeggen om te pesten maar van random mensen op een terras of visite die langskomt kun je toch geen stilte verwachten?
Een terras is niet een plek waar je perse verwacht dat iemand een tablet mee heeft om het te gaan zitten kijken op vol volume, want op andere vlakken asociaal, en dat is dan jammer maar niet het einde van de wereld. Blijkbaar is de grap hierover je ontgaan wat je neemt het veel serieuzer dan hoe de soep daadwerkelijk gegeten wordt.quote:Op maandag 19 juli 2021 08:52 schreef kwakz0r het volgende:
Ja en nee. Het ligt een beetje aan de situatie of ik het asociaal vind. Als iemand eventjes afzondert en rustig een stukje kijkt om daarna weer sociaal te doen dan heb ik daar geen last van.quote:Op zondag 18 juli 2021 22:20 schreef mousemicky het volgende:
Ik vind dat zo asociaal, jezelf tijdens een feestje afzonderen met telefoon/tablet/whichever device. Blijf dan gewoon thuis denk ik altijd?
Een apotheek wellicht?quote:Op maandag 19 juli 2021 09:37 schreef exode het volgende:
Weet iemand waar je FFP2 maskers kan kopen, gewoon in een fysieke winkel? Zij die bijvoorbeeld bij de Hema te koop of Kruidvat?
We willen ze meenemen op vakantie, maar ik heb ze nog nooit gekocht. Wij hebben van die uitwasbare liggen.
Niet bij de bouwmarkt? We hebben ze nog liggen van het klussen..quote:Op maandag 19 juli 2021 09:37 schreef exode het volgende:
Weet iemand waar je FFP2 maskers kan kopen, gewoon in een fysieke winkel? Zij die bijvoorbeeld bij de Hema te koop of Kruidvat?
We willen ze meenemen op vakantie, maar ik heb ze nog nooit gekocht. Wij hebben van die uitwasbare liggen.
Jammer dat Douglas de Kaze Vibrant serie niet meer verkoopt. Ik had daar 2 pakken van ingeslagen. Vrolijke kleurtjesquote:Op maandag 19 juli 2021 09:37 schreef exode het volgende:
Oh, die zijn idd heel fraaiquote:Op maandag 19 juli 2021 10:46 schreef MorganLeFay het volgende:
[..]
Jammer dat Douglas de Kaze Vibrant serie niet meer verkoopt. Ik had daar 2 pakken van ingeslagen. Vrolijke kleurtjes![]()
Heeft de apotheek ze niet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |