abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_200419865
Met negatieve testen voor iedereen, en vakantie-test-stress...
pi_200419880
Oh geen nieuwe naam gegeven. Nou ja. Ik open meestal ook geen nieuw topic :P
pi_200420044
Sterkte voor iedereen met zieken of die op testen wachten etc...

Wij zijn in Frankrijk, 3 testen later (één pcr, één antigen ivm nieuwe regels en nog één antigen ivm eigen domheid :+ ), alles ingevuld en 0,0 controle :')

Hoop dat iedereen (zoveel mogelijk) de vakantie kan vieren die hij/zij voor ogen had O+
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
pi_200420671
Nieuwe TT, nieuwe ronde?
Want het laatste 1,5 topic was echt ruk qua gebeurtenissen in het nieuws en privé voor een aantal van ons. :')
pi_200420692
quote:
1s.gif Op zondag 18 juli 2021 11:22 schreef vencodark het volgende:
Nieuwe TT, nieuwe ronde?
Want het laatste 1,5 topic was echt ruk qua gebeurtenissen in het nieuws en privé voor een aantal van ons. :')
Had je kind vanmorgen nog een kater? :+
This doctor said to me; ''Mental illness is not an airborne virus.''
And this guy would say ''I don't really even want you to say mental illness.
I want you to say mental injury. You are not this way by accident.''
Cracked up; the Daryll Hammond Story
pi_200420716
@amaranta
Ik heb dat ook met die blauwe plekken. Ik herinner mij dan serieus niet of en wanneer ik me dan gestoten zou hebben. :?
Vallen of echt struikelen doe ik niet. Ik ben wel iemand die botst en spullen laat vallen.

En ik heb ook gewoon oprecht pech.
Een paar jaar terug viel er boter uit de koelkast, het deksel vloog eraf en door de klap spatte de relatief zachte boter (die normaal nooit in de koelkast staat), tegen het plafond. :')

Er zitten nu dus al jaren prominent 3 gelige plekken op het plafond die je niet meer wegkrijgt. :')
pi_200420727
quote:
0s.gif Op zondag 18 juli 2021 11:23 schreef Declan-Harp het volgende:

[..]

Had je kind vanmorgen nog een kater? :+
Hij sliep wel tot half 8. Dat is uitzonderlijk lang. :D
pi_200420731
quote:
1s.gif Op zondag 18 juli 2021 11:26 schreef vencodark het volgende:

[..]

:D
This doctor said to me; ''Mental illness is not an airborne virus.''
And this guy would say ''I don't really even want you to say mental illness.
I want you to say mental injury. You are not this way by accident.''
Cracked up; the Daryll Hammond Story
pi_200421876
quote:
1s.gif Op zondag 18 juli 2021 11:22 schreef vencodark het volgende:
Nieuwe TT, nieuwe ronde?
De kinderen zijn een weekendje bij opa en oma, dus wij hebben een citytrip in eigen stad gedaan, lekker gegeten, luxe hotel en musea bekeken. Ik voel me als herboren joh. *O*
pi_200421985
quote:
0s.gif Op zondag 18 juli 2021 13:09 schreef lunapuella het volgende:

[..]

De kinderen zijn een weekendje bij opa en oma, dus wij hebben een citytrip in eigen stad gedaan, lekker gegeten, luxe hotel en musea bekeken. Ik voel me als herboren joh. *O*
Lekker! Kindloos is ook gewoon weleens chill.
Ik ben bij een vriendin zonder mijn kinderen! *O*
  zondag 18 juli 2021 @ 14:40:07 #11
344469 Amsel
zonder t
pi_200422994
quote:
1s.gif Op zondag 18 juli 2021 11:26 schreef vencodark het volgende:

[..]

Als dat de oplossing is voor beter en langer slapen, hoor ik graag van je welk toetje het was 8-) O-)

Had ik al gezegd dat het grut hier in quarantaine zit omdat omdat er een BSO-medewerker positief was getest? Ze vliegen tegen de muren op en elkaar in de haren, heel gezellig hier :') Dinsdag is dag 5, dus dan mogen ze getest worden.
  zondag 18 juli 2021 @ 15:59:54 #12
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_200424065
B-) Kindloos zijn is echt altijd wel chill!
Ik heb een nieuwe stofzuiger en ik ben er zo blij mee. Ik had zo een logge Dyson bol en nu een steelstofzuiger van AEG met lichtjes <3
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_200425743
quote:
0s.gif Op zondag 18 juli 2021 14:40 schreef Amsel het volgende:

[..]

Als dat de oplossing is voor beter en langer slapen, hoor ik graag van je welk toetje het was 8-) O-)

Deze. :Y)
https://www.ah.nl/product(...)aanse-hoeve-tiramisu
pi_200425802
quote:
0s.gif Op zondag 18 juli 2021 15:59 schreef oh-oh het volgende:
Helaas besteed ik mijn tijd dan vaak aan klusjes die zijn blijven liggen die handiger zijn zonder kind :')

Vandaag had ik ook allerlei plannen om de laatste schoolweek goed in te gaan. Ik ben bij de dijk wezen kijken hoe hoog het water nu staat (wel hardlopend, dat was 2 vliegen in 1 klap), heb de oude kinderfiets gepoetst om te koop te zetten en heb het zwembad onderhoud gedaan. En toen gleed vriend toen hij uit het zwembad kwam en maakte wel zo'n smak :o dat ik daar de rest van de middag mee bezig ben. Het lijkt 'mee' te vallen, maar jeetje. In 1 klap 10 jaar ouder. En toen vloog Verstappen eraf. En liggen bijna al mijn klusjes er nog.
  zondag 18 juli 2021 @ 20:27:23 #15
344469 Amsel
zonder t
pi_200430258
Oh dat klinkt eng Hupje, was hij op z'n hoofd gevallen?
pi_200430541
quote:
0s.gif Op zondag 18 juli 2021 15:59 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb een nieuwe stofzuiger en ik ben er zo blij mee. Ik had zo een logge Dyson bol en nu een steelstofzuiger van AEG met lichtjes <3
Is die AEG ook beter dan die Dyson?
Ik heb ook een Dyson gehad, maar het was meer design dan dat-ie sterk was. :)
  zondag 18 juli 2021 @ 20:47:26 #17
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_200430654
Ik vond de Dyson erg lomp en onhandig, ik had die bol. Deze AEG is sowieso mooi ( :') ) en ook zakloos en die lampjes zijn fijn, en het testrondje wat ik net deed ging echt soepel, en er zit een afneembare kruimeldief op!!!
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_200430692
Oei Hupje, is-ie oke nu? :o

quote:
0s.gif Op zondag 18 juli 2021 16:58 schreef Hupje het volgende:

En toen vloog Verstappen eraf.
Ja, dat wordt zometeen nog gezellig hier :') man is groot F1 fan, dus neemt de race altijd op, zodat-ie 'm 's avonds in alle rust terug kan kijken. Ik schat dat je 'm over een kwartiertje kunt horen vloeken _O-

Qua klusjes: ik heb een plank in de grondverf gezet :P
Binnenkort gaan we hier alle meubels beneden vervangen *) en komt er een eettafel bankje van een helemaal zelf verzonnen keihard gejat voorbeeld (IKEA Besta kastjes ;) ). De maatkussens voor erop zijn ook al binnen *G* word er helemaal blij van :s)

[ Bericht 0% gewijzigd door twist02 op 18-07-2021 21:14:49 ]
  zondag 18 juli 2021 @ 21:15:18 #19
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_200431192
quote:
0s.gif Op zondag 18 juli 2021 20:49 schreef twist02 het volgende:
Oei Hupje, is-ie oke nu? :o
[..]

Ja, dat wordt zometeen nog gezellig hier :') man is groot F1 fan, dus neemt de race altijd op, zodat-ie 'm 's avonds in alle rust terug kan kijken. Ik schat dat je 'm over een kwartiertje kunt horen vloeken _O-
Ik had dit exact kunnen typen :o :D
Vandaag onderweg in de auto wel 3x het nieuws op de radio uitgedraaid om te voorkomen dat hij zou horen dat Verstappen er af was gevlogen.
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_200431207
quote:
0s.gif Op zondag 18 juli 2021 14:40 schreef Amsel het volgende:

[..]

Had ik al gezegd dat het grut hier in quarantaine zit omdat omdat er een BSO-medewerker positief was getest? Ze vliegen tegen de muren op en elkaar in de haren, heel gezellig hier :') Dinsdag is dag 5, dus dan mogen ze getest worden.
Dit hadden wij afgelopen week. Mijm was niet fit en is sowieso op donderdag en vrijdag bij mij thuis. S. mocht zaterdag pas getest worden nadat de juf Corona bleek te hebben.
Hij is gelukkig negatief en Mijm weer fit. Morgen weer lekker naar school en opvang *O*
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_200431249
quote:
1s.gif Op zondag 18 juli 2021 21:15 schreef laziness het volgende:

[..]

Vandaag onderweg in de auto wel 3x het nieuws op de radio uitgedraaid om te voorkomen dat hij zou horen dat Verstappen er af was gevlogen.
Ah, ook zo'n fanaat dus? :D
Man kijkt echt al 20 jaar F1 ofzo, dus die baalt in zekere zin dat het nu opeens zo populair is, want voorheen was het risico op 'spoilers' nooit zo groot natuurlijk.
pi_200431281
Wij hebben net nog een heerlijk lange route gefietst met de kinderen. Kijken bij de Dommel, omdat hij zo hoog staat en alle weilanden vol staan met water. Zo’n fijn weer en de jongens zaten helemaal te genieten in de bakfiets O+
Daarna thuis nog even een lekker toetje (zonder alcohol :+ ) gehad en afgekoeld in het zwembadje.

Zulke zomerse dagen zou ik voor eeuwig willen :)
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
  zondag 18 juli 2021 @ 21:21:15 #23
244125 laziness
pi_200431317
quote:
0s.gif Op zondag 18 juli 2021 21:18 schreef twist02 het volgende:

[..]

Man kijkt echt al 20 jaar F1 ofzo, dus die baalt in zekere zin dat het nu opeens zo populair is, want voorheen was het risico op 'spoilers' nooit zo groot natuurlijk.
Zijn wij met dezelfde man getrouwd?
“Sinds Max is iedereen opeens F1 fan” mopper mopper.
Hij dempt de groeps app met zijn vrienden op zondagmiddag.
Groot Alonso fan hier.
pi_200431372
quote:
1s.gif Op zondag 18 juli 2021 21:21 schreef laziness het volgende:

[..]

Zijn wij met dezelfde man getrouwd?
“Sinds Max is iedereen opeens F1 fan” mopper mopper.
Hij dempt de groeps app met zijn vrienden op zondagmiddag.
Groot Alonso fan hier.
Mijne is te lui om er 2 gezinnen op na te houden denk ik :P hij was altijd groot Räikkönen/Ferrari fan, maar da's al jaren weinig meer zeg maar :+

Toen Max z'n eerste zege pakte in Barcelona, vierden wij de eerste verjaardag van onze Minion. Race werd uiteraard netjes opgenomen om 's avonds terug te kijken, maar toen kwam de visite binnen met: "Zo, die Verstappen gewoon gewonnen hè?" Hij was in staat om de deur gewoon weer dicht te gooien :D :X
  zondag 18 juli 2021 @ 21:31:49 #25
244125 laziness
pi_200431515
quote:
0s.gif Op zondag 18 juli 2021 21:24 schreef twist02 het volgende:

[..]

Mijne is te lui om er 2 gezinnen op na te houden denk ik :P hij was altijd groot Räikkönen/Ferrari fan, maar da's al jaren weinig meer zeg maar :+

Toen Max z'n eerste zege pakte in Barcelona, vierden wij de eerste verjaardag van onze Minion. Race werd uiteraard netjes opgenomen om 's avonds terug te kijken, maar toen kwam de visite binnen met: "Zo, die Verstappen gewoon gewonnen hè?" Hij was in staat om de deur gewoon weer dicht te gooien :D :X
_O-
Humeur wordt danig verpest als de uitslag vooraf doorsijpelt hier ook.

Laatst zaten we op zondagmiddag op een terrasje aan het water. Zitten er een paar bejaarden op hun smartphone ook te kijken en hardop commentaar te leveren.
Man heeft zich hardop beklaagd dat oudjes en smartphones helemaal niet samen gaan en of hij er mee weg zou komen om die telefoon in de sloot te gooien.
Was verder wel gezellig hoor :+
pi_200431607
quote:
1s.gif Op zondag 18 juli 2021 21:31 schreef laziness het volgende:

[..]

_O-
Humeur wordt danig verpest als de uitslag vooraf doorsijpelt hier ook.

Laatst zaten we op zondagmiddag op een terrasje aan het water. Zitten er een paar bejaarden op hun smartphone ook te kijken en hardop commentaar te leveren.
Man heeft zich hardop beklaagd dat oudjes en smartphones helemaal niet samen gaan en of hij er mee weg zou komen om die telefoon in de sloot te gooien.
Was verder wel gezellig hoor :+
Oh, dit is zo heerlijk herkenbaar! :D
Hadden wij laatst ook, toen we op het terras zaten bij een grote speeltuin. Had er iemand z'n tablet bij en zat eerst de Tour te kijken (toen mopperde hij al), en vervolgens zette die man de F1 op _O-
pi_200431686
quote:
0s.gif Op zondag 18 juli 2021 21:36 schreef twist02 het volgende:

[..]

Oh, dit is zo heerlijk herkenbaar! :D
Hadden wij laatst ook, toen we op het terras zaten bij een grote speeltuin. Had er iemand z'n tablet bij en zat eerst de Tour te kijken (toen mopperde hij al), en vervolgens zette die man de F1 op _O-
Ligt vast aan mij dat ik dit toch aparte gewoontes vindt. Je tablet meenemen en hardop dingen zitten kijken/luisteren. :?
  zondag 18 juli 2021 @ 21:41:47 #28
244125 laziness
pi_200431743
quote:
1s.gif Op zondag 18 juli 2021 21:39 schreef vencodark het volgende:

[..]

Ligt vast aan mij dat ik dit toch aparte gewoontes vindt. Je tablet meenemen en hardop dingen zitten kijken/luisteren. :?
Ik vind het ook apart om in de winkelstraat op speaker te bellen en muziek te luisteren maar het schijnt ‘normaal’ te zijn tegenwoordig -O-
Ik word oud denk ik…
pi_200432011
Ik vond het ook bijzonder ja...
Dat je een keer een kort filmpje op je telefoon bekijkt ofzo, snap ik echt wel. Maar speciaal een tablet er voor meenemen vond ik ook wel een beetje overdreven ja.

quote:
1s.gif Op zondag 18 juli 2021 21:41 schreef laziness het volgende:

[..]

Ik word oud denk ik…
Dit hou ik mezelf ook maar voor als ik weer iemand al videobellend over straat zie lopen :?
  zondag 18 juli 2021 @ 21:53:42 #30
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_200432061
quote:
1s.gif Op zondag 18 juli 2021 21:39 schreef vencodark het volgende:

[..]

Formule 1 is echt heilig wat dat betreft, mijn schoonvader en zwager gaan ook tijdens een verjaardagsfeestje gewoon ergens in een hoekje afgezonderd zitten F1 kijken op hun telefoon (en dan meestal ook nog niet eens hetzelfde hoekje/dezelfde telefoon :')).
KuikenGuppy
pi_200432177
quote:
1s.gif Op zondag 18 juli 2021 21:53 schreef Burdie het volgende:

[..]

Formule 1 is echt heilig wat dat betreft, mijn schoonvader en zwager gaan ook tijdens een verjaardagsfeestje gewoon ergens in een hoekje afgezonderd zitten F1 kijken op hun telefoon (en dan meestal ook nog niet eens hetzelfde hoekje/dezelfde telefoon :')).
_O-
Ik weet niet of ik nu blij of verontrust moet zijn dat m'n man dus niet als enige zo'n fanaat is :+
  zondag 18 juli 2021 @ 22:20:45 #32
129664 mousemicky
zeg maar MM...
pi_200432689
Ik ben zo blij dat mijn vriend helemaal niets om welke sport dan ook op tv iets geeft. Ik vind dat zo asociaal, jezelf tijdens een feestje afzonderen met telefoon/tablet/whichever device. Blijf dan gewoon thuis denk ik altijd?

En de uitslag 'verklappen' zou ik ook kunnen doen. Ik bedenk gewoon niet dat t blijkbaar voor sommige mensen heel belangrijk is dat niet te weten. Maar goed, risico is nihil, 0,0 interesse in sport, dus ik ben de laatste die zoiets meekrijgt (hele ek voetbal is ook aan me voorbij gegaan zeg maar)
pi_200433896
@Amsel en @twist02 Gelukkig niet op z'n hoofd gevallen. Eigenlijk had hij best geluk met hoe en waar hij neerkwam, geschaafde voet en blauwe hand. Maar met rugklachten is zo'n schuiver wel spannend.
  Moderator zondag 18 juli 2021 @ 23:47:35 #34
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_200433937
quote:
1s.gif Op zondag 18 juli 2021 21:15 schreef laziness het volgende:

[..]

quote:
0s.gif Op zondag 18 juli 2021 21:18 schreef twist02 het volgende:

[..]

Hier precies dezelfde man :D radio inderdaad zacht als de race nog niet gekeken is. Mijn man wil absoluut NIETS weten anders wordt hij echt chagrijnig.
En inderdaad, hij heeft niks met van die nepfans die kijken sinds Max rijdt :{w Wel een groot fan van Max en een hekel aan Hamilton, vandaag helemaal _O-

Laatst waren we een dagje naar de wellness waardoor hij de race niet gezien had. We halen Aapie op bij mijn ouders en zeggen dat ze niets moeten zeggen omdat hij de race nog terug moet kijken. Waarop mijn vader zegt “oh je hebt ook het einde niet gezien?” Nou dan weet je natuurlijk dat er aan het eind iets belangrijks gebeurt (inderdaad, Max haalde in). Maar wat begrijp je dan niet aan niets zeggen? :( :X

Ook een mooie: we waren op een festival en man had iedereen geïnstrueerd niets te willen weten. Ik kreeg een NOS pushmelding dat Max had gewonnen. Mijn man zag aan mijn reactie wat daar in stond :X ik weet liever ook de uitslag niet want dan kan ik zelf ook niet per ongeluk iets verklappen.

Hetzelfde geldt trouwens voor de NBA, dat wordt ook allemaal teruggekeken.

Toen mijn man toen we elkaar ontmoette antwoordde op mijn vraag of hij van sport hield met “nee” bedoelde hij het uitvoeren hiervan. Kijken dus wel. Ik plaag hem hier nog steeds mee _O-

Vroeger had ik niks met sport maar hij heeft me wel aangestoken, ik kijk tegenwoordig vaak mee. Maar ik zet er geen wekker voor ‘s nachts als ze in Australië rijden ;)
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
  Moderator zondag 18 juli 2021 @ 23:49:36 #35
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_200433957
quote:
1s.gif Op zondag 18 juli 2021 21:53 schreef Burdie het volgende:

[..]

Dat vind ik ronduit asociaal. Dat zou mijn man dan weer niet doen, hij wil in alle rust kijken zonder enige afleiding om zich heen.
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
pi_200435101
Hier ook een groot f1 fan, al sinds ik klein ben en Verstappen senior nog meedeed. In mijn jongvolwassenen jaren werd dat wat minder maar nu al weer jarenlang zeer trouwe fan en ik heb hier dus mijn man aangestoken :D
Waar ik wel benieuwd naar ben is de reden dat ze het opnemen en 's avonds terugkijken. Als je die dag weg bent snap in het wel maar op dagen dat je gewoon thuis bent begrijp ik niet helemaal. Dus misschien mis ik een hele goede reden.
  Moderator maandag 19 juli 2021 @ 07:14:01 #37
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_200435528
quote:
1s.gif Op maandag 19 juli 2021 04:30 schreef Roosje84 het volgende:
Hier ook een groot f1 fan, al sinds ik klein ben en Verstappen senior nog meedeed. In mijn jongvolwassenen jaren werd dat wat minder maar nu al weer jarenlang zeer trouwe fan en ik heb hier dus mijn man aangestoken :D
Waar ik wel benieuwd naar ben is de reden dat ze het opnemen en 's avonds terugkijken. Als je die dag weg bent snap in het wel maar op dagen dat je gewoon thuis bent begrijp ik niet helemaal. Dus misschien mis ik een hele goede reden.
Alleen als we weg zijn inderdaad :Y Anders zit mijn man voor de buis gekluisterd :)
  maandag 19 juli 2021 @ 07:50:17 #38
100412 mefke79
komt goed!
pi_200435697
Het is ook echt vermakelijk om te kijken, doen wij ook al jaren. Maar ik blijf er niet voor thuis en terugkijken is me ook teveel moeite. Zo kijk ik ook de Tour de France als ik tijd heb, veldrijden of een hockeywedstrijd, maar allemaal niet fanatiek.

Die sneltesten voor vakanties, gaan die minder diep dan de GGD testen? Oudste gaat op kamp en daarvoor wordt ook het dringende verzoek gedaan te testen. Sneltesten genoeg in huis, maar er wordt eigenlijk verwezen naar die vakantietesten. Pff, die test bij de GGD vond hij echt heel naar, dus als dat voorkomen kan worden...maar de sneltest thuis was voor hem prima, dus wie weet of die vakantietesten ook zo zijn?
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
  maandag 19 juli 2021 @ 08:01:41 #39
244125 laziness
pi_200435746
quote:
0s.gif Op maandag 19 juli 2021 07:50 schreef mefke79 het volgende:
Die sneltesten voor vakanties, gaan die minder diep dan de GGD testen? Oudste gaat op kamp en daarvoor wordt ook het dringende verzoek gedaan te testen. Sneltesten genoeg in huis, maar er wordt eigenlijk verwezen naar die vakantietesten. Pff, die test bij de GGD vond hij echt heel naar, dus als dat voorkomen kan worden...maar de sneltest thuis was voor hem prima, dus wie weet of die vakantietesten ook zo zijn?
Wanneer is hij voor het laatst geweest? O. is ook voor kamp getest van de week en daar hielden ze het kinder protocol aan. Dat is aanzienlijk minder diep voor kinderen t/m 12 jaar. O was dus hiervoor voor het laatst geweest toen ze nog niet het kinder protocol hadden.
  maandag 19 juli 2021 @ 08:23:42 #40
100412 mefke79
komt goed!
pi_200435891
Kerstvakantie, dus ik denk voor het kinderprotocol. Dan zou dit dus minder diep zijn, dan zou het prima zijn. Ja nog steeds liever niet maar ik snap wel dat ze het vragen. Dacht alleen dat het een leeftijdsding was (kamp 12-15) maar jouw O is jonger. Wel dezelfde organisatie volgens mij ;-)
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_200436007
De sneltest gaat wel dieper dan de thuistest. Als het goed is wel minder diep met kinderprotocol inderdaad.
Venus in pocketformaat
© loveli
  maandag 19 juli 2021 @ 08:42:10 #42
244125 laziness
pi_200436011
Ja, kerstvakantie was hier ook de laatste keer. Het was echt aanzienlijk minder diep. Ik zag het zelf ook en O vond het ook erg meevallen. Reguliere PCR bij GGD was dit trouwens.

Ze vragen het iedereen bij die organisatie ;) O zit bij een 7-10 kamp.
  maandag 19 juli 2021 @ 08:52:53 #43
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_200436098
Ben ik dan weer zo uitzonderlijk dat ik het een beetje raar vind om van de hele wereld te verwachten dat ze rekening houden dat je een uitslag nog niet wil weten?

Wmb heb je gewoon pech als je niet live kijkt :@ ik zal echt niet expres iets zeggen om te pesten maar van random mensen op een terras of visite die langskomt kun je toch geen stilte verwachten?
Kwak
  maandag 19 juli 2021 @ 09:16:47 #44
472506 Nanukerst
Beter bekend als L-E.
pi_200436333
quote:
0s.gif Op maandag 19 juli 2021 08:52 schreef kwakz0r het volgende:
Ben ik dan weer zo uitzonderlijk dat ik het een beetje raar vind om van de hele wereld te verwachten dat ze rekening houden dat je een uitslag nog niet wil weten?

Wmb heb je gewoon pech als je niet live kijkt :@ ik zal echt niet expres iets zeggen om te pesten maar van random mensen op een terras of visite die langskomt kun je toch geen stilte verwachten?
Mee eens!

Maar goed, ik vind de F1 zo ongeveer het saaiste wat er bestaat, dus ik kan me niet verplaatsen in het enthousiasme.
  maandag 19 juli 2021 @ 09:30:30 #45
319308 Tink89
To live is to dance
pi_200436477
quote:

Nope, da's niet raar hoor. Mijn man kijkt ook graag en we draaien in de auto de radio wel uit, maar als er iemand bij de ijssalon zit te kijken ofzo, tja, dan is dat zo. Jammer dan hoor. Dan hadtie maar thuis moeten blijven.
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_200436510
Ik heb echt helemaal niets met F1 etc, verloofde ook niet. Ik ben dan wel weer een fanatieke Ajax fan. Ik ga graag naar wedstrijden en kijk eigenlijk elke wedstrijd op tv.
Maar kijken op een terras of feestje doe ik niet. Ik blijf er ook niet voor thuis overigens, tenzij het een belangrijke wedstrijd is.

Ik ben vrij fanatiek, je moet niet 100 vragen aan me gaan stellen als ik kijk. Daar heeft B een handje van. Bij alle andere wedstrijden prima, maar Ajax, leave me alone :D

Zit ook in de familie, mijn broer is een enorme PSV fan en mijn zwager is voor Nac. Beide met seizoenskaart etc. Dus waar gaat het over tijdens feestjes....ja voetbal.
pi_200436564
Weet iemand waar je FFP2 maskers kan kopen, gewoon in een fysieke winkel? Zij die bijvoorbeeld bij de Hema te koop of Kruidvat?
We willen ze meenemen op vakantie, maar ik heb ze nog nooit gekocht. Wij hebben van die uitwasbare liggen.
pi_200436590
Ik wandelde gister langs twee mensen die elkaar tegenkwamen. De die ene zei: 'Ja, wij hebben net de race gekeken' en die andere 'Niet zeggen, ik wil het vanavond nog zien!' Moest erg mijn lachen inhouden, die arme man zal wel teleurgesteld zijn geweest...

Zelf vind ik het altijd wel fijn om de uitslag te weten voor ik kijk... dan kan je toch wat ontspannener kijken. Ik lees ook vaak het einde van een boek eerst, dan kan ik daarna rustig genieten van de opbouw tot het einde. Maar ja, dat vinden andere mensen dan weer vreemd :P
Carpe diem, quam minimum credula postero.
  maandag 19 juli 2021 @ 09:39:41 #49
244125 laziness
pi_200436595
quote:

Een terras is niet een plek waar je perse verwacht dat iemand een tablet mee heeft om het te gaan zitten kijken op vol volume, want op andere vlakken asociaal, en dat is dan jammer maar niet het einde van de wereld. Blijkbaar is de grap hierover je ontgaan wat je neemt het veel serieuzer dan hoe de soep daadwerkelijk gegeten wordt.

Mensen in je eigen sociale kring die het al jaren weten, daarvan is het niet raar lijkt me om gewoon je mond te houden. Er is genoeg om over te praten ipv alleen die uitslag.

Het feit dat ik gisteren de radio weg draaide terwijl de race nog bezig was gaf manlief ook al genoeg aanwijzing dat er tijdens de race al wat gebeurd was. Hij zegt ook wel wel eens saaie race en als ik dan zeg blijf maar kijken weet ie ook al genoeg :D
pi_200436616
Mijn man kijkt ook allerlei autoraces en dus ook de F1. Ik ben zo'n nepfan, sta er echt niet voor op en als Max eraf ligt ben ik ook snel klaar met kijken.

Vroeger had mijn vader dat altijd met voetbal, echt chagrijnig als iemand de uitslagen al verklapte. Tegenwoordig krijgt hij een melding op zijn telefoon als een wedstrijd is afgelopen dan kan ook niemand het meer verklappen. Alsnog kijkt hij thuis de meeste wedstrijden terug.

quote:
1s.gif Op zondag 18 juli 2021 22:20 schreef mousemicky het volgende:
Ik vind dat zo asociaal, jezelf tijdens een feestje afzonderen met telefoon/tablet/whichever device. Blijf dan gewoon thuis denk ik altijd?
Ja en nee. Het ligt een beetje aan de situatie of ik het asociaal vind. Als iemand eventjes afzondert en rustig een stukje kijkt om daarna weer sociaal te doen dan heb ik daar geen last van.
Mijn oma was zo fanatiek dat ze thuis bleef bij belangrijke wedstrijden en dat vond ik eigenlijk veel erger. Super lieve oma hoor en ze kwam dan op een ander moment wel langs maar dat is toch niet hetzelfde.

[ Bericht 1% gewijzigd door Elleska op 19-07-2021 12:58:48 ]
pi_200436989
quote:
0s.gif Op maandag 19 juli 2021 09:37 schreef exode het volgende:
Weet iemand waar je FFP2 maskers kan kopen, gewoon in een fysieke winkel? Zij die bijvoorbeeld bij de Hema te koop of Kruidvat?
We willen ze meenemen op vakantie, maar ik heb ze nog nooit gekocht. Wij hebben van die uitwasbare liggen.
Een apotheek wellicht?

Ik heb net bijna 2 uur met Z. gelopen.
Misschien doet ze straks wel een dutje. O+ >:)

[ Bericht 0% gewijzigd door vencodark op 19-07-2021 10:19:17 ]
pi_200437295
quote:
Niet bij de bouwmarkt? We hebben ze nog liggen van het klussen..

(praxis en karwei hebben ze op de site staan)
  maandag 19 juli 2021 @ 10:38:17 #53
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_200437357
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_200437449
quote:
Jammer dat Douglas de Kaze Vibrant serie niet meer verkoopt. Ik had daar 2 pakken van ingeslagen. Vrolijke kleurtjes O+

Heeft de apotheek ze niet?
  maandag 19 juli 2021 @ 10:55:19 #55
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_200437550
quote:
1s.gif Op maandag 19 juli 2021 10:46 schreef MorganLeFay het volgende:

[..]

Jammer dat Douglas de Kaze Vibrant serie niet meer verkoopt. Ik had daar 2 pakken van ingeslagen. Vrolijke kleurtjes O+

Heeft de apotheek ze niet?
Oh, die zijn idd heel fraai O+
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')