abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_200419844
Hi!

Ik ben een nieuw topic gestart omdat alle bestaande topics over relaties en Tinder niet dezelfde situatie zijn en ik heb zeeeer veel behoefte aan jullie hulp.

Op het moment zit ik iets langer dan 2 jaar in een relatie met mijn vriend. Dit is mijn eerste relatie waar mijn partner niet vreemd gaat en waar ik ook nooit iets verdacht heb. We zijn gelukkig, hebben een geweldig seksleven en benoemen vaak naar elkaar hoe bijzonder sterk onze relatie is.

Echter... 5 dagen geleden is mijn vriend teruggekomen van kampeer vakantie met zijn vrienden in Noorwegen, dit doen zij elk jaar. Ik weet van de mannen dat zij vaak op Tinder zitten daar omdat er prachtige Noorse meiden rondlopen. Dit doen wel enkel de mannen die vrijgezel zijn, mijn vriend is daar sinds onze relatie toen ook mee gestopt maar geeft wel toe dat hij mee kijkt met de andere mannen. Dat kan ik begrijpen en dat is natuurlijk leuk om naar te kijken. ;-)

Maar dit jaar was het anders. We waren door zijn foto's aan het scrollen van de vakantie en ineens stonden er allemaal Tinder screenshots tussen. Ik vroeg wat het betekende en hij gaf toe dat hij Tinder opnieuw had aangemaakt, had geswiped naar "bloedmooie meiden" en dat hij met een paar gesproken had (ik heb de berichten mogen lezen, hij zei dingen als "I had to like you, you're so pretty that you deserved my like"). Ik was opgelucht dat hij direct zo eerlijk was, want liegen vind ik verschrikkelijk, maar het deed me wel erg pijn en verwarde mij. Waar kwam deze behoefte vandaan?

Na een rustig gesprek hierover waarin ik uitlegde dat het me raakt en ik vragen stelde of hij nog tevreden was met de relatie, of hij graag iets anders zou willen zien of doen in de relatie of dat er een andere reden achter zat, gaf hij aan dat het was omdat hij zijn ego wilde strelen. Toen zei ik "als je voelt dat ik je niet genoeg laat inzien wat je voor mij betekent of wat je waard bent, dan wil ik daar aan werken", waarop hij als antwoord gaf dat dat absoluut niet het geval was en dat het gewoon enkel een zeer egoïstische actie van hem is geweest. Ik weet van mijzelf ook dat ik heel bewust hem altijd wil laten weten hoe blij ik met hem ben, dat hij er goed uitziet, etc.

We hebben het uitgesproken en de dag erna ook nog een keer, maar het knaagt nog steeds zo diep in me. Misschien omdat ik direct red flags zie door mijn vorige relaties, ik weet het niet... Er is verder niets gebeurd, er is alleen geswiped en gesproken, maar ik heb alsnog erg veel moeite nu om hem te vertrouwen en merk dat ik achterdochtig word en dat gevoel probeer ik weg te duwen omdat ik denk "hij heeft spijt, hij zag het in, laat het los".

Hoe staan jullie hier tegenover? Moet ik het echt loslaten, of is het logisch dat ik hier nog steeds overstuur van ben?
pi_200419942
Ik zou het zelf wel als een red flag zien. Volgende stap is een account op second love? Of een afspraak zodat ze hem in real life kan vertellen hoe knap hij is?

En daarna laat ie nog even z’n pik zien zodat ze kan zeggen hoe mooi die is?
pi_200419998
Zoals je zelf al aangeeft heb je al meerdere relaties gehad. Misschien is het verstandig om aan zelf onderzoek te doen en te kijken waarom je vorige relaties stuk liepen.
Wellicht ben je toch niet zo geweldig en moet je dat gaan inzien. Je wijst naar een ander terwijl er toch echt iets met jezelf aan de hand is .
pi_200420000
quote:
13s.gif Op zondag 18 juli 2021 10:22 schreef rozezebra het volgende:
Hi!

Ik ben een nieuw topic gestart omdat alle bestaande topics over relaties en Tinder niet dezelfde situatie zijn en ik heb zeeeer veel behoefte aan jullie hulp.

Op het moment zit ik iets langer dan 2 jaar in een relatie met mijn vriend. Dit is mijn eerste relatie waar mijn partner niet vreemd gaat en waar ik ook nooit iets verdacht heb. We zijn gelukkig, hebben een geweldig seksleven en benoemen vaak naar elkaar hoe bijzonder sterk onze relatie is.

Echter... 5 dagen geleden is mijn vriend teruggekomen van kampeer vakantie met zijn vrienden in Noorwegen, dit doen zij elk jaar. Ik weet van de mannen dat zij vaak op Tinder zitten daar omdat er prachtige Noorse meiden rondlopen. Dit doen wel enkel de mannen die vrijgezel zijn, mijn vriend is daar sinds onze relatie toen ook mee gestopt maar geeft wel toe dat hij mee kijkt met de andere mannen. Dat kan ik begrijpen en dat is natuurlijk leuk om naar te kijken. ;-)

Maar dit jaar was het anders. We waren door zijn foto's aan het scrollen van de vakantie en ineens stonden er allemaal Tinder screenshots tussen. Ik vroeg wat het betekende en hij gaf toe dat hij Tinder opnieuw had aangemaakt, had geswiped naar "bloedmooie meiden" en dat hij met een paar gesproken had (ik heb de berichten mogen lezen, hij zei dingen als "I had to like you, you're so pretty that you deserved my like"). Ik was opgelucht dat hij direct zo eerlijk was, want liegen vind ik verschrikkelijk, maar het deed me wel erg pijn en verwarde mij. Waar kwam deze behoefte vandaan?

Na een rustig gesprek hierover waarin ik uitlegde dat het me raakt en ik vragen stelde of hij nog tevreden was met de relatie, of hij graag iets anders zou willen zien of doen in de relatie of dat er een andere reden achter zat, gaf hij aan dat het was omdat hij zijn ego wilde strelen. Toen zei ik "als je voelt dat ik je niet genoeg laat inzien wat je voor mij betekent of wat je waard bent, dan wil ik daar aan werken", waarop hij als antwoord gaf dat dat absoluut niet het geval was en dat het gewoon enkel een zeer egoïstische actie van hem is geweest. Ik weet van mijzelf ook dat ik heel bewust hem altijd wil laten weten hoe blij ik met hem ben, dat hij er goed uitziet, etc.

We hebben het uitgesproken en de dag erna ook nog een keer, maar het knaagt nog steeds zo diep in me. Misschien omdat ik direct red flags zie door mijn vorige relaties, ik weet het niet... Er is verder niets gebeurd, er is alleen geswiped en gesproken, maar ik heb alsnog erg veel moeite nu om hem te vertrouwen en merk dat ik achterdochtig word en dat gevoel probeer ik weg te duwen omdat ik denk "hij heeft spijt, hij zag het in, laat het los".

Hoe staan jullie hier tegenover? Moet ik het echt loslaten, of is het logisch dat ik hier nog steeds overstuur van ben?
Zoals ik het lees denk ik dat het op basis van je vorige ervaringen is dat het nu aan je knaagt en je van hem, in jouw beleving, 'niet de zekerheid' hebt gekregen dat het goed zit. Anders zou het niet zo aan je knagen.

Ik vind het lastig om te zeggen of je dit moet loslaten of goed in de gaten moet houden. Dat is voor iedereen anders. Ik zou zelf wel proberen om ruimte te geven en het laten maar wel goed op te letten want ik hou er niet van als ik geboord word.
pi_200420045
quote:
0s.gif Op zondag 18 juli 2021 10:32 schreef Remco2021 het volgende:
Zoals je zelf al aangeeft heb je al meerdere relaties gehad. Misschien is het verstandig om aan zelf onderzoek te doen en te kijken waarom je vorige relaties stuk liepen.
Wellicht ben je toch niet zo geweldig en moet je dat gaan inzien. Je wijst naar een ander terwijl er toch echt iets met jezelf aan de hand is .
Ik zal nooit zeggen dat ik geweldig ben haha, mijn vorige relaties zijn stuk gelopen doordat ik toentertijd erg onzeker was over mijzelf, geen grenzen kon stellen en als ik erachter kwam dat ze vreemd gingen ik het ze heel snel vergaf. Gewoon op de verkeerde types gevallen en niet mezelf in bescherming genomen. Shit happens :-)
pi_200420046
quote:
Sorry hoor, maar als je in een relatie zit en je gaat actief op datingapps naar complimentjes hengelen ben je gewoon een kneus. Als je tekort komt in je relatie kun je dat ook op een andere manier laten blijken.
pi_200420069
quote:
0s.gif Op zondag 18 juli 2021 10:32 schreef stokj het volgende:

[..]

Zoals ik het lees denk ik dat het op basis van je vorige ervaringen is dat het nu aan je knaagt en je van hem, in jouw beleving, 'niet de zekerheid' hebt gekregen dat het goed zit. Anders zou het niet zo aan je knagen.

Ik vind het lastig om te zeggen of je dit moet loslaten of goed in de gaten moet houden. Dat is voor iedereen anders. Ik zou zelf wel proberen om ruimte te geven en het laten maar wel goed op te letten want ik hou er niet van als ik geboord word.
Thanks voor je reactie! Ik vind het een goed advies en zal hem inderdaad gewoon de ruimte geven - om er nu bovenop te zitten gaat niet gezond zijn voor ons allebei denk ik. Maar ik zou zeker m'n ogen en oren proberen open te houden mocht ik iets zien waar ik mijn vraagtekens bij zet.
pi_200420123
Ik vrees dat je zult moeten accepteren dat gewilde mannen en ook vrouwen veel opties hebben, en het gevaar altijd op de loer ligt om vreemd te gaan dan wel te switchen van partner.

Maar ik neem aan dat je dat wel begrijpt...
pi_200420139
Laten we er eens vanuit gaan dat hij het echt alleen doet om zijn eigen ego te strelen, en er verder niets mee wil.

Als jij aangeeft dat je dit erg raakt, en hij doet het dan alsnog, dan betekent dat dat hij het strelen van zijn eigen ego belangrijker dan jouw gevoelens vindt. Als dat zo is, wegwezen!

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 18-07-2021 10:44:17 ]
pi_200420214
quote:
1s.gif Op zondag 18 juli 2021 10:43 schreef Hamzoef het volgende:
Laten we er eens vanuit gaan dat hij het echt alleen doet om zijn eigen ego te strelen, en er verder niets mee wil.

Als jij aangeeft dat je dit erg raakt, en hij doet het dan alsnog, dan betekent dat dat hij het strelen van zijn eigen ego belangrijker dan jouw gevoelens vindt. Als dat zo is, wegwezen!
Thanks voor je reactie!

Dat is het inderdaad... Ik vroeg ook of de andere vrienden die in een relatie zitten het ook hadden gedaan, waarop hij zei "nee zij weten dat hun vriendin het niet leuk vindt... Maar van jou wist ik het eigenlijk ook wel." Waarop ik zei "waarom heb je dat gevoel dan genegeerd en toch gedaan?" En toen zei hij "Dat is gewoon een egoïstische keuze geweest."

Misschien zit het me daarom nog steeds niet lekker, door precies wat je zegt: hij wist ervan, maar heeft de gevoelens genegeerd om z'n eigen ego voorop te zetten.
  zondag 18 juli 2021 @ 10:51:31 #11
496301 airconditioning
VVD/GL met bovenmodaal inkomen
pi_200420250
quote:
Dit is mijn eerste relatie waar mijn partner niet vreemd gaat
Are you sure about that

Als je nog wat zelfrespect hebt dan ga je een relatie aan met een fatsoenlijke vent niet zoiets
Pro: Woke, LGBTQQIP2SAA++, BLM, vaccinatieplicht, K. Harris, Vegan, immigratie, milleumaatregelen, (bio)diversiteit en Antifa
Anti: Wappiementaliteit, mileuvervuiling, racisme, antisemitisme, fvd/trumpisme, boeren en populisme.
  Spellchecker zondag 18 juli 2021 @ 10:52:15 #12
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_200420263
Deze screenshots staan tussen zijn vakantiefoto's ...

Waarom zou je screenshots maken van je tinderlikes als je in een serieuze relatie zit?

Ik zie die vakantie ineens heel anders.

Wegwezen TS.
  Spellchecker zondag 18 juli 2021 @ 10:52:31 #13
197773 crew  maily
pi_200420265
quote:
0s.gif Op zondag 18 juli 2021 10:51 schreef airconditioning het volgende:

[..]

Are you sure about that

Als je nog wat zelfrespect hebt dan ga je een relatie aan met een fatsoenlijke vent niet zoiets
En dit.
  zondag 18 juli 2021 @ 10:52:33 #14
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_200420266
Het klinkt alsof jouw gevoelens niet belangrijk voor hem zijn, hij kan prima doorgronden wat die doet en wat het effect hiervan op jou is, en doet er niets mee noch doet die er niets aan aan om het te maskeren of verlichten.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
pi_200420401
quote:
0s.gif Op zondag 18 juli 2021 10:49 schreef rozezebra het volgende:

[..]

Thanks voor je reactie!

Dat is het inderdaad... Ik vroeg ook of de andere vrienden die in een relatie zitten het ook hadden gedaan, waarop hij zei "nee zij weten dat hun vriendin het niet leuk vindt... Maar van jou wist ik het eigenlijk ook wel." Waarop ik zei "waarom heb je dat gevoel dan genegeerd en toch gedaan?" En toen zei hij "Dat is gewoon een egoïstische keuze geweest."

Misschien zit het me daarom nog steeds niet lekker, door precies wat je zegt: hij wist ervan, maar heeft de gevoelens genegeerd om z'n eigen ego voorop te zetten.
Goed van je, dat je het zo nuchter kan analyseren.

Als ik jou was zou hem in ieder geval heel duidelijk aangeven dat dit je niet alleen kwetst, maar dat je het ook niet accepteert en niet nog een keer moet gebeuren. Als je dat niet doet, ga je bij een volgende keer jezelf misschien wel afvragen of je wel duidelijk genoeg richting hem geweest bent. Daarom nu al duidelijke grens stellen.
  zondag 18 juli 2021 @ 11:01:12 #16
159092 Tyr80
Nani ka hoka ni?
pi_200420412
@rozezebra heb je misschien recent iets aan je uiterlijk veranderd? Of ben je veel aangekomen door bijv. corona ofzo?
"We aren't people, we are text." - Japanman Sakyusan -
pi_200420434
quote:
5s.gif Op zondag 18 juli 2021 11:01 schreef Tyr80 het volgende:
@:rozezebra heb je misschien recent iets aan je uiterlijk veranderd? Of ben je veel aangekomen door bijv. corona ofzo?
Wat zou dat uitmaken? :?
pi_200420457
quote:
5s.gif Op zondag 18 juli 2021 11:01 schreef Tyr80 het volgende:
@:rozezebra heb je misschien recent iets aan je uiterlijk veranderd? Of ben je veel aangekomen door bijv. corona ofzo?
Nee, ik ben (als ik dat over mezelf kan zeggen haha) er zelfs beter uitgekomen. Hij sport zelf erg veel en ik ben door hem tijdens corona ook veel gaan sporten waardoor ik veel strakker ben geworden. Verder niets aan mijn uiterlijk veranderd. Hij heeft een paar weken terug nog gezegd dat hij het leuk vindt dat ik nu ook sport, we zijn eigenlijk alleen maar hechter geworden en hebben besloten om begin augustus samen te gaan wonen. Daarom kwam dit ook als zo'n klap en uit het niets, omdat hij zelf veel aangeeft dat hij steeds meer wilt met mij (deze ideeën komen ook allemaal vanuit hemzelf).
pi_200420481
quote:
0s.gif Op zondag 18 juli 2021 10:38 schreef rozezebra het volgende:

[..]

Thanks voor je reactie! Ik vind het een goed advies en zal hem inderdaad gewoon de ruimte geven - om er nu bovenop te zitten gaat niet gezond zijn voor ons allebei denk ik. Maar ik zou zeker m'n ogen en oren proberen open te houden mocht ik iets zien waar ik mijn vraagtekens bij zet.
Zeker, succes Zebra en als je een lezend oog nodig hebt dan zijn wij er hier.
pi_200420528
Ik vind dit een mega red flag. Blijkbaar op die vakantie vondt hij het noodzakelijk om contact te zoeken met andere vrouwen en dat was niet om te praten over het kamperen. Wie zegt dat hij de volgende kampeervakantie niet een stapje verder gaat? Wie zegt dat hij maar de helft van het verhaal verteld heeft en de extremere berichten heeft verwijderd.

Zelf al meermaals zo'n situaties meegemaakt waar de exen via social media contact zochten met andere mannen, en ook keer op keer het verhaal dat het maar onschuldig was. Totdat het niet meer zo onschuldig was of ik achter de leugens kwam.

Het is je eigen keuze, persoonlijk zou ik hem dumpen, als hij al aandacht moet zoeken als hij een weekje of zo weg van je is en het gaat op dit moment volgens jou goed in de relatie tot wat is hij dan wel niet in staat als het even wat minder gaat in je relatie? Hij wist dat je het niet leuk vondt en doet nu zielig, maar wedden dat hij tussen zijn vrienden grootspraak had terwijl die op dat moment niet aan je dacht. Zoek je iemand die je wel waardeert en respecteert. Respect hadden die andere vrienden van hem in een relatie blijkbaar wel voor hun vriendin.

Stel jezelf maar eens de vraag of jij dit gedrag zou kunnen vertonen als jij op vakantie was met je vriendinnen.
  zondag 18 juli 2021 @ 11:13:53 #21
159092 Tyr80
Nani ka hoka ni?
pi_200420562
Altijd lastig na dat soort vakanties, de groep die weggeweest is houdt elkaar de hand boven het hoofd, maar uiteindelijk komt het altijd boven water wat er gebeurd is.

Hoop dat jouw situatie anders is.
"We aren't people, we are text." - Japanman Sakyusan -
  zondag 18 juli 2021 @ 11:51:28 #22
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_200420921
quote:
1s.gif Op zondag 18 juli 2021 10:43 schreef Hamzoef het volgende:

Dit.

Kan ook deels door groepsdruk komen wellicht als anderen hele dag op Tinder zitten. Wellicht goed om na te gaan of hij er nu ook weer mee stopt.

FOK! is vaak wel snel met 'dumpen', 'wegwezen', enz. Soms is het goed om na te gaan of er al over gepraat is of er dingen veranderd zijn in tussentijd.
pi_200420947
Wees blij dat hij niet op Grindr zit
  Moderator zondag 18 juli 2021 @ 12:02:43 #24
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_200421066
Het installeren van die app op zich, en het contact met die vrouwen op zich zou voor mij al genoeg rode vlaggen doen wapperen. Maar het feit dat hij heel goed weet hoe jij daar in staat en het tóch doet, daar zou ik veel meer moeite mee hebben.

Kijk een beetje flirten etc doe je ook als je in de kroeg staat, en dan staat die meid in dezelfde ruimte als jij, dus op tinder wat roepen zie ik niet als iets heel veel ergers dan dat, maar dat je daar wel actief moeite voor doet om het op te zoeken, dat vind ik wel problematisch.

Ja, het was een egoïstische keuze, maar dat is een open deur. Het zegt helemaal niets verder, want wat moet hij anders voor antwoord geven? Maar de volgende keer staat ie in de kroeg. Is ie dan weer egoïstisch? En daarna gaat het weer een stap verder.... Dat is een glijdende schaal.

Hij is nu terug in Nederland, dus die vrouwen zijn niet meer binnen bereik, dus hij gaat nu niet iets zeggen om het vuurtje aan te wakkeren want dan staat ie dalijk hier in NL met lege handen, dat risico neemt ie niet. Kijk weet je wat het is? Vertrouwen komt te voet, maar vertrekt te paard.

Ik snap heel goed dat je dat stemmetje nu in je hoofd hebt. Een relatie heb je met z'n tweeën, en dat betekent dat je beiden verantwoordelijk bent voor het succes van de relatie. Als 1 van de 2 dat met voeten gaat treden is het meestal niet de vraag OF, maar WANNEER hij/zij dat nog een keer doet, vooral als hij/zij daar de 1e keer zonder consequenties mee is weg gekomen, en dan wordt het de vraag hoe vaak de ander dat nog gaat accepteren, want ook jij verschuift die grens elke keer naar achteren.

Ik kan je moeilijk gebaseerd op dit verhaal zeggen dat je de relatie af moet kappen maar tegelijkertijd zeg ik er ook bij dat dit voor mij klaar was geweest. Niet vanwege het swipen, maar vanwege dat hij ONS belang duidelijk niet voorop heeft staan als het er op aan komt.
Breitling - Instruments for Professionals
  zondag 18 juli 2021 @ 12:29:54 #25
478185 PiyeReloaded
Still the king of Kush
pi_200421388
Ik vind dit op zich geen enorme red flag. Tinder hangt aan elkaar van mensen die er alleen zitten om hun ego te strelen en geen intentie tot afspreken hebben. Sommigen in een relatie en sommigen niet. Bovendien is dit dan nog specifiek een actie op vakantie, in een land met heel mooie vrouwen en geen structureel gedrag.

Als ik je beschrijving echter hoor, ook die van problemen in je vorige relaties, denk ik dat je het risico loopt te makkelijk over je heen te laten lopen. Daar zou ik zelf wel alert op zijn en ook heel duidelijk aangeven dat dit een eens en nooit meer situatie is. Het is goed dat je constructief denkt en nuchter kunt analyseren wat er mis gaat. Maar soms is het ook goed om even boos te worden, zodat mensen weten waar je grens ligt. Nu hoef je je niet geforceerd boos gaan zitten maken, maar je mag het best nog eens even heel duidelijk benoemen. Zonder vragen over wat jijzelf misschien beter kan doen, om hem meer op zijn gemak te stellen.
  Spellchecker zondag 18 juli 2021 @ 12:38:07 #26
197773 crew  maily
pi_200421480
TS heb je contact met de vriendinnen van die vriendengroep?
pi_200421991
quote:
Knip

Knip
Het is ook nemen in een relatie he? Niet alleen geven. Je moet hem niet pamperen, want dat gaat hij juist allerlei streken uithalen.

Ik ben het eens met Coolguy.

Voor mij zou de installatie van zo'n app al een no go zijn. Zijn voldoening, ego, enz. zou hij toch juist moeten halen uit het feit dat jij met hem bent? Jullie samenzijn zou zijn ego genoeg moeten boosten en het zou niet nodig zijn om validatie bij andere vrouwen te hoeven zoeken. Zeker na een periode van 2 jaar samenzijn. Als hij het na 2 jaar nog in zijn hoofd haalt, dan is hij niet (zeker meer) van zijn zaak en is zijn respect voor jou (itt tot de andere mannen naar hun eigen vriendin) te ver zoeken.

quote:
1s.gif Op zondag 18 juli 2021 12:38 schreef maily het volgende:
TS heb je contact met de vriendinnen van die vriendengroep?
Zou ik doen idd. Wie zegt dat die andere mannen geloofd kunnen worden? Misschien kom je samen achter meer info.
  Moderator zondag 18 juli 2021 @ 13:57:06 #28
441859 crew  Lenny77
pi_200422444
quote:

Wat een flauwe kul, dan moet ie de relatie maar beëindigen en een ander gaan zoeken.
Die kerel gaat over een lijn heen en het is haar schuld omdat ze niet goed genoeg is? Kom op man...
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_200424366
Lastig.

Las je willens en wetens op een datingsapp gaat is wel wat ander dan gewoon een beetje flirten en een gesprek hebben.

Daarbij zeggende, als ik met een vriend of vrienden een citytrip doe, zal ik zeker niet ontkennen dat er niet met vrouwen gesproken/geflirt wordt en dat het leuk is te weten dat je nog goed in de markt ligt en de nodige alcohol bepaalde grenzen weg ZOU KUNNEN nemen.

Maar nogmaals willens en wetens op een datingsapp gaan zitten is een stapje verder dan dat.

O daarbij, toen ik voor werk in Oslo was, de tering. Wat een geile wijven. Snap wel dat ie ff benieuwd was wat ie zou kunnen krijgen. Helaas zou dat wel beter zijn geweest dan wat ie nu heeft.
-Er valt elke dag wel wat te klagen. :)
pi_200425822
quote:
1s.gif Op zondag 18 juli 2021 12:29 schreef PiyeReloaded het volgende:
Ik vind dit op zich geen enorme red flag. Tinder hangt aan elkaar van mensen die er alleen zitten om hun ego te strelen en geen intentie tot afspreken hebben. Sommigen in een relatie en sommigen niet. Bovendien is dit dan nog specifiek een actie op vakantie, in een land met heel mooie vrouwen en geen structureel gedrag.

Als ik je beschrijving echter hoor, ook die van problemen in je vorige relaties, denk ik dat je het risico loopt te makkelijk over je heen te laten lopen. Daar zou ik zelf wel alert op zijn en ook heel duidelijk aangeven dat dit een eens en nooit meer situatie is. Het is goed dat je constructief denkt en nuchter kunt analyseren wat er mis gaat. Maar soms is het ook goed om even boos te worden, zodat mensen weten waar je grens ligt. Nu hoef je je niet geforceerd boos gaan zitten maken, maar je mag het best nog eens even heel duidelijk benoemen. Zonder vragen over wat jijzelf misschien beter kan doen, om hem meer op zijn gemak te stellen.
Eens hiermee. Ik vind Tinder aanmaken op zich geen probleem, heb ik ook weleens gedaan samen met mijn vriendin. Er zelf eens doorheen bladeren is toch leuker dan met een ander meekijken. En dat hij Tinder egostrelend vindt zegt in mijn ogen vooral iets over zijn eigen onzekerheden en dat staat vrijwel altijd los van de persoon waarmee hij samen is.
pi_200426410
Je vriend moet i.i.g. wat aan zijn Engels doen.
pi_200426674
Dat het niet leuk voor jou is begrijp ik wel, maar ik zie dit meer als een beetje geouwehoer op Tinder. Zeker als hij er meteen zo luchtig en open over is, dat betekent wel dat het niet iets stiekems was lijkt me. Al was het nog beter geweest als hij je erover had verteld terwijl of voor hij daarmee bezig was, en vond hij het vast niet erg om die mooie meiden te bekijken.

Het was in ieder geval een heel ander verhaal geweest als hij er draaierig over had gedaan toen je ernaar vroeg of als hij daadwerkelijk had afgesproken. Dat was natuurlijk een no-go. Dit is iets waarvan ik tegen hem zou zeggen dat het me dwars zit, en dat ik niet wil dat hij dat weer doet. Maar een enorme red flag vind ik het niet.
pi_200426686
Het is een red flag, maar persoonlijk denk ik dat veel kerels (maar ook vrouwen!) op business trips of vakanties met hun vrienden vreemdgaan. Betekent niet dat ze per se iets tekort komen, niet van je houden of niet serieus zijn. Ze hadden een keer zin een ander "gerecht" , zo simpel is het soms. Cultuur "verbiedt" het, maar natuur is iets totaal anders. Een relatie is op seksueel vlak vergelijkbaar met het volgen van een dieet, waar je nimmer toetjes en van ander lekkers mag snoepen. Ga maar eens hongerig naar de supermarkt en dan zie je hoe moeilijk dat kan zijn.
  Moderator zondag 18 juli 2021 @ 17:43:47 #34
441859 crew  Lenny77
pi_200426774
quote:
0s.gif Op zondag 18 juli 2021 16:10 schreef spierbal het volgende:
Lastig.

Las je willens en wetens op een datingsapp gaat is wel wat ander dan gewoon een beetje flirten en een gesprek hebben.

Daarbij zeggende, als ik met een vriend of vrienden een citytrip doe, zal ik zeker niet ontkennen dat er niet met vrouwen gesproken/geflirt wordt en dat het leuk is te weten dat je nog goed in de markt ligt en de nodige alcohol bepaalde grenzen weg ZOU KUNNEN nemen.

Maar nogmaals willens en wetens op een datingsapp gaan zitten is een stapje verder dan dat.

O daarbij, toen ik voor werk in Oslo was, de tering. Wat een geile wijven. Snap wel dat ie ff benieuwd was wat ie zou kunnen krijgen. Helaas zou dat wel beter zijn geweest dan wat ie nu heeft.
Dat weet jij helemaal niet man!
Plus dan moet ie maar naar daar gaan en niet settelen voor iets wat 'niet zo leuk is'.
Wtf.. als je zo moet gaan beginnen denken... dan komt er geen eind aan.

Ik hoop dat jouw partner (of vriend-en-innen van je partner) ook niet zo over jou denkt!
pi_200426825
quote:
0s.gif Op zondag 18 juli 2021 17:43 schreef Lenny77 het volgende:

[..]

Dat weet jij helemaal niet man!
Plus dan moet ie maar naar daar gaan en niet settelen voor iets wat 'niet zo leuk is'.
Wtf.. als je zo moet gaan beginnen denken... dan komt er geen eind aan.

Ik hoop dat jouw partner (of vriend-en-innen van je partner) ook niet zo over jou denkt!
Joh een beetje zelfvermogend wel denkend mens weet dat de mensen in Scandinavië mooier zijn dan in Nederland.

Nu komt er meer bij kijken dan alleen uiterlijk. Maar als mijn vrouw zegt dat ze knappere mannen heeft gezien dan ik, trek ik dat zeker niet in twijfel.
pi_200426903
Als elke persoon van het geslacht waar je op valt knapper is dan je huidige partner 'beter' is dan mankeert er echt iets aan je relatie. Tenminste in mijn ogen dan. Als uiterlijk het belangrijkste is dan kun je beter elkaars scharrel blijven en van daaruit beiden verder blijven kijken naar lekkerdere hapjes.

Maar goed, zo'n objectificerende blik is sowieso niet echt mijn ding. Blijf mijn medemensen liever gewoon als mens zien.
pi_200426943
Lekker oppervlakkig weer. Dat betekent toch niet dat hij dan daar beter zou krijgen. Er is zoveel meer dan alleen het uiterlijk. :|W
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
  Moderator zondag 18 juli 2021 @ 17:49:43 #38
441859 crew  Lenny77
pi_200426946
quote:
0s.gif Op zondag 18 juli 2021 17:45 schreef spierbal het volgende:

[..]

Joh een beetje zelfvermogend wel denkend mens weet dat de mensen in Scandinavië mooier zijn dan in Nederland.

Nu komt er meer bij kijken dan alleen uiterlijk. Maar als mijn vrouw zegt dat ze knappere mannen heeft gezien dan ik, trek ik dat zeker niet in twijfel.
Ja maar jij weet toch helemaal niet hoe TS er uit ziet? Dan zeggen dat die vrouwen sowieso wel beter zullen zijn is wel een beetje grof zeg maar.
Plus het gaat idd niet alleen om uiterlijk, ook liefde, samen iets opbouwen,..
  Moderator zondag 18 juli 2021 @ 17:52:29 #39
441859 crew  Lenny77
pi_200427002
quote:
0s.gif Op zondag 18 juli 2021 17:45 schreef spierbal het volgende:

Plus mensen die op exotisch vallen vinden die Scandinaviërs helemaal niets :P
pi_200427039
quote:
0s.gif Op zondag 18 juli 2021 17:49 schreef Sumppi het volgende:
Lekker oppervlakkig weer. Dat betekent toch niet dat hij dan daar beter zou krijgen. Er is zoveel meer dan alleen het uiterlijk. :|W
Of het is zo'n typische 'wife bad joke' en wij nemen het weer allemaal veel te serieus. Maar ik vind een R&P topic daar inderdaad niet de plek voor.
pi_200427098
quote:
0s.gif Op zondag 18 juli 2021 17:49 schreef Lenny77 het volgende:

[..]

Ja maar jij weet toch helemaal niet hoe TS er uit ziet? Dan zeggen dat die vrouwen sowieso wel beter zullen zijn is wel een beetje grof zeg maar.
Plus het gaat idd niet alleen om uiterlijk, ook liefde, samen iets opbouwen,..
Dat weet ik idd niet. Maar op basis van mijn ervaring qua uiterlijk is Noorwegen echt wel het neusje van de zalm. En daarbij zei ik ook dat dat puur qua uiterlijk ging als je ff terug leest.

Edit: dat had ik niet gezegd. Maar dat klopt zeker dat het niet alleen om uiterlijk draait.
  zondag 18 juli 2021 @ 17:58:50 #42
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_200427156
quote:
0s.gif Op zondag 18 juli 2021 17:39 schreef Cockwhale het volgende:
Het is een red flag, maar persoonlijk denk ik dat veel kerels (maar ook vrouwen!) op business trips of vakanties met hun vrienden vreemdgaan. Betekent niet dat ze per se iets tekort komen, niet van je houden of niet serieus zijn. Ze hadden een keer zin een ander "gerecht" , zo simpel is het soms. Cultuur "verbiedt" het, maar natuur is iets totaal anders. Een relatie is op seksueel vlak vergelijkbaar met het volgen van een dieet, waar je nimmer toetjes en van ander lekkers mag snoepen. Ga maar eens hongerig naar de supermarkt en dan zie je hoe moeilijk dat kan zijn.
Man man man.. In een goede relatie heb je geen 'honger'. En als je dat om wat voor reden dan ook wel hebt, maak je het bespreekbaar in plaats van vreemd te gaan of een tinder account aan te maken.
pi_200428048
- jajaja, we weten het nou wel, je bent geen fan van vrouwen. Die 'elke vrouw' generalisaties kunnen wel achterwege blijven -

[ Bericht 85% gewijzigd door CoolGuy op 18-07-2021 19:31:29 ]
pi_200428134
Om even toe te voegen aan alle (in mijn ogen) goede reacties hier: leuk dat hij het 'opgebiecht' heeft, maar dat was wel pas nadat je de screenshots had ontdekt.
pi_200428168
quote:
0s.gif Op zondag 18 juli 2021 17:39 schreef Cockwhale het volgende:
Ik weet niet hoor, maar als ik iemand echt leuk vind is dat voor mij het lekkerste en bijzonderste gerecht, en hoef ik niet naar die skere afhaaltenten voor afwisseling. En zou ik dat gerecht keer op keer kiezen.
pi_200428178
Wat is hier nou mis mee?
Mag toch wel kijken? En what happens in Norway Stays in Norway.
Vakman pur sang
pi_200428687
quote:
0s.gif Op zondag 18 juli 2021 18:40 schreef Naardegallemiezen het volgende:

[..]

Ik weet niet hoor, maar als ik iemand echt leuk vind is dat voor mij het lekkerste en bijzonderste gerecht, en hoef ik niet naar die skere afhaaltenten voor afwisseling. En zou ik dat gerecht keer op keer kiezen.
Werkelijk?

Ben jij een van die vrouwen die de werkelijke verbinding durft aan te gaan op straffe van aantrekkelijkere mannen en hun verdiensten, op basis van die verbinding tussen twee zielen?

Als dat werkelijk zo is dan cancel ik Armageddon...
pi_200428945
quote:
0s.gif Op zondag 18 juli 2021 19:08 schreef Greenbird999 het volgende:

[..]

Werkelijk?

Ben jij een van die vrouwen die de werkelijke verbinding durft aan te gaan op straffe van aantrekkelijkere mannen en hun verdiensten, op basis van die verbinding tussen twee zielen?

Als dat werkelijk zo is dan cancel ik Armageddon...
Ik zou heus wel kijken naar een knappe man (net zoals dat mijn partner prima naar een knappe vrouw mag kijken) maar ik zou er niks mee doen.
Je wilt niet weten hoeveel pijn je iemand kan doen door vreemd te gaan of zelfs dat idee alleen al te geven. Dat wens ik niemand toe.
pi_200429170
quote:
0s.gif Op zondag 18 juli 2021 19:20 schreef Naardegallemiezen het volgende:

[..]

Ik zou heus wel kijken naar een knappe man (net zoals dat mijn partner prima naar een knappe vrouw mag kijken) maar ik zou er niks mee doen.
Je wilt niet weten hoeveel pijn je iemand kan doen door vreemd te gaan of zelfs dat idee alleen al te geven. Dat wens ik niemand toe.
Is dat dan een verbinding op basis van liefde, of angst en lessen uit het verleden.

Het is een prachtige realisatie, maar dat betekend nog niet dat er sprake is van liefde en verbinding, slechts een nieuw avontuur van de verrukkingen des levens.
pi_200429260
quote:
1s.gif Op zondag 18 juli 2021 17:58 schreef kwiwi het volgende:

[..]

Man man man.. In een goede relatie heb je geen 'honger'. En als je dat om wat voor reden dan ook wel hebt, maak je het bespreekbaar in plaats van vreemd te gaan of een tinder account aan te maken.
Ik zeg ook niet dat het netjes is, maar ik ben wel realistisch genoeg om in te zien dat het vaak gebeurt en waarom. Het zou idd bespreekbaar moeten zijn, maar het gros van de mens kan niet communiceren op een redelijke en constructieve wijze. Zij doen exact wat jij doet, meteen denken dat er iets niet goed genoeg is... nou misschien is dat ook wel zo, een enkele partner kan simpelweg niet al je wensen voldoen. Maar omdat mensen denken dat dat wel kan (en moet), gaan er zoveel mensen scheiden/breken. Mensen staan zo ver van de realiteit vandaan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')