abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_200431011
quote:
16s.gif Op zondag 18 juli 2021 20:55 schreef Starhopper het volgende:

[..]

Mensen die selfies maken bij de kist, dat zou echt walgelijk zijn :r :r :r
En welk gezicht trek je dan eigenlijk? :')
  zondag 18 juli 2021 @ 21:08:31 #77
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_200431045
quote:
1s.gif Op zondag 18 juli 2021 21:06 schreef vencodark het volgende:

[..]

Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_200431080
quote:

[..]

Gewoon een neutraal gezicht.
pi_200431158
quote:

[..]

Zo triest mogelijk. Puur om te laten zien hoe moeilijk je het ermee hebt ;(
pi_200431161
quote:

[..]

Hangt van de erfenis af.
pi_200431366
Bij alles wat er de afgelopen 10 dagen is gebeurd denk ik steeds aan het commentaar dat Peter erop zou geven. Je verwacht bijna dat hij aanschuift bij een praat programma en zijn commentaar geeft. Dat het hem geen fluit interesseert wat de koning en koningin er van vinden. Uit welke hoek de daders komen. Dat het een laffe daad is. Dat mensen hem ophemelen maar dat niet deden toen hij leefde. Ik hoor als het ware steeds zijn cynische stem.
Niets van dit alles is een wezensvreemde ontmoeting tussen een jij en een ik, zodat we nooit of te nimmer zullen weten wie die jij is en wie die ik.
pi_200431567
Ik zat dus net expeditie familie vos te kijken; een jeugdfilm over een speurtocht in de efteling.

Toen de hoofdpersonages een gesprek in de toilet hadden, bleek iemand op het toilet iets terug te zeggen. Bleek dat Peter daar een cameo in had ( zonder dat die daadwerkelijk in beeld kwam)

Tranen sprongen in mijn ogen ;(
pi_200431583
Ik had niks met Peter, maar wat er gebeurd is vind ik echt heel erg. Dat heeft niks met ophemelen te maken, dat heeft met de gebeurtenis zelf te maken. Iemand zo gewetenloos meerdere keren neerschieten, koude rillingen krijg ik ervan. Ik zou hetzelfde hebben mocht dit Geert Wilders overkomen, waar ik nog minder mee heb.
pi_200431610
quote:
0s.gif Op zondag 18 juli 2021 20:18 schreef Ole het volgende:
Mensen willen afscheid nemen.. als ik al zie hoe druk het is bij de plek waar hij is neergeschoten! Zo krijgen mensen de gelegenheid en kan de uitvaart wel in besloten kring plaatsvinden. Hopelijk zonder pers.
Dit!
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_200431660
Ik vind de misdaad die hem is aangedaan eigenlijk belangrijker dan mijn affiniteit met de man Peter R. en ik zou daarom niet naar dat afscheid gaan, maar wel bijvoorbeeld in een stille mars tegen deze moord, tegen de zware criminaliteit meelopen, tegen criminalisering van de samenleving. Lijkt me als eerbewijs ook wat zinvoller voor een gewone tv-kijker als ik. Dus ja, zo'n mars mag er wel komen. Als duidelijk signaal naar maffia en overheid. .

[ Bericht 1% gewijzigd door Kromo op 18-07-2021 21:51:14 ]
pi_200431873
quote:
0s.gif Op zondag 18 juli 2021 20:58 schreef Berjan3 het volgende:

[..]

Neen, je had het fout. Bij Cruijff is wel degelijk heel veel gebeurd...
Ach mensen maken wel eens fouten. Zoals jij beweert dat Geert Wilders al sinds het begin van zijn politieke loopbaan wordt beveiligd...
pi_200432976
quote:
0s.gif Op zondag 18 juli 2021 21:24 schreef Injetta het volgende:
Bij alles wat er de afgelopen 10 dagen is gebeurd denk ik steeds aan het commentaar dat Peter erop zou geven. Je verwacht bijna dat hij aanschuift bij een praat programma en zijn commentaar geeft. Dat het hem geen fluit interesseert wat de koning en koningin er van vinden. Uit welke hoek de daders komen. Dat het een laffe daad is. Dat mensen hem ophemelen maar dat niet deden toen hij leefde. Ik hoor als het ware steeds zijn cynische stem.
Dit inderdaad, en dan besef je pas hoe 'aanwezig' Peter was in de Nederlandse maatschappij. Dat is misschien ook wel de reden dat het zoveel losmaakt bij mensen..
-
  zondag 18 juli 2021 @ 22:44:57 #88
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_200433089
quote:
0s.gif Op zondag 18 juli 2021 22:39 schreef SteelDogg het volgende:

[..]

Dit inderdaad, en dan besef je pas hoe 'aanwezig' Peter was in de Nederlandse maatschappij. Dat is misschien ook wel de reden dat het zoveel losmaakt bij mensen..
klopt , en een gigantisch gemis , dat je afvraagt wie kan die plek innemen, was dit het waard voor de onderwereld oom hem te vermoorden
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
pi_200433230
quote:
0s.gif Op zondag 18 juli 2021 22:44 schreef michaelmoore het volgende:

[..]

klopt , en een gigantisch gemis , dat je afvraagt wie kan die plek innemen, was dit het waard voor de onderwereld oom hem te vermoorden
Het is wel een gigantische dreun natuurlijk en zorgt ervoor dat misdaadverslaggevers niet meer zo vrij over straat kunnen als Peter.
Ook al is hij daar niet om vermoord maar gevoelsmatig is er sinds Derk Wiersum wel een precedent gezet.

Ik denk dat john vd heuvel ook bv nooit meer zondet beveiliging over straat kan.
pi_200433310
quote:
0s.gif Op zondag 18 juli 2021 22:53 schreef Cesare-Borgia het volgende:

[..]

Het is wel een gigantische dreun natuurlijk en zorgt ervoor dat misdaadverslaggevers niet meer zo vrij over straat kunnen als Peter.
Ook al is hij daar niet om vermoord maar gevoelsmatig is er sinds Derk Wiersum wel een precedent gezet.

Ik denk dat john vd heuvel ook bv nooit meer zondet beveiliging over straat kan.
John van den Heuvel heeft al beveiliging. En er is wel een heel team achter Peter R. en ook zijn er cold case teams aktief die sinds het DNA weer een boel op kunnen lossen.
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  zondag 18 juli 2021 @ 23:06:27 #91
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_200433386
quote:
16s.gif Op zondag 18 juli 2021 21:08 schreef Starhopper het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
_O-
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
  zondag 18 juli 2021 @ 23:07:01 #92
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_200433392
quote:
0s.gif Op zondag 18 juli 2021 22:53 schreef Cesare-Borgia het volgende:

[..]

Dat is echt al jaren aan de gang hoor, heeft vrij weinig met Peter R. te maken verder
VBL SC influencer
Left, right, behind
  zondag 18 juli 2021 @ 23:11:18 #93
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_200433475
In talkshows kon ik hem eerlijk gezegd missen als kiespijn hoor.

Maar zijn programma wat hij vroeger had. Dat was echt top. En wat hij allemaal voor mensen heeft gedaan die onterecht beschuldigd waren of slachtoffer waren van justitie/overheid.

Heb de afgelopen dagen wat uitzendingen terug gezien. Er staan een paar op youtube.

Ook die uitzending over prinses Mabel waarin hij die Chileense lijfwacht van Bruinsma interviewde was hilarisch. Heb ik net gekeken.
pi_200433511
quote:
0s.gif Op zondag 18 juli 2021 23:11 schreef Harvest89 het volgende:
In talkshows kon ik hem eerlijk gezegd missen als kiespijn hoor.

Maar zijn programma wat hij vroeger had. Dat was echt top. En wat hij allemaal voor mensen heeft gedaan die onterecht beschuldigd waren of slachtoffer waren van justitie/overheid.

Heb de afgelopen dagen wat uitzendingen terug gezien. Er staan een paar op youtube.

Ook die uitzending over prinses Mabel waarin hij die Chileense lijfwacht van Bruinsma interviewde was hilarisch. Heb ik net gekeken.
Met Peter was er altijd de kans op escalatie. Dat maakte hem ook tot een fijne gast om te hebben.
  zondag 18 juli 2021 @ 23:17:14 #95
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_200433559
quote:
0s.gif Op zondag 18 juli 2021 23:13 schreef potjecreme het volgende:

[..]

Met Peter was er altijd de kans op escalatie. Dat maakte hem ook tot een fijne gast om te hebben.
Er was ook niets mis met wat hij zei, maar de toon, de toon was erg vermoeiend.
Maar klopt, felle discussies aan tafels, gespannen sfeer. Dat was ook wel vermakelijk.
pi_200433572
quote:
0s.gif Op zondag 18 juli 2021 23:17 schreef Harvest89 het volgende:

[..]

Er was ook niets mis met wat hij zei, maar de toon, de toon was erg vermoeiend.
Maar klopt, felle discussies aan tafels, gespannen sfeer. Dat was ook wel vermakelijk.
Ik bedoelde dat ik het daarom leuk vond dat hij aanschoof.
  zondag 18 juli 2021 @ 23:21:10 #97
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_200433628
quote:
0s.gif Op zondag 18 juli 2021 23:18 schreef potjecreme het volgende:

[..]

Ik bedoelde dat ik het daarom leuk vond dat hij aanschoof.
Ik niet, verschrikkelijke betweter. Regelmatig gevalletje schoenmaker blijf bij je leest.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_200433648
En dan gaan al die vreemde mensen afscheid nemen. Man.. Je kent hem niet :')
  zondag 18 juli 2021 @ 23:24:03 #99
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_200433667
quote:
0s.gif Op zondag 18 juli 2021 23:23 schreef kurk_droog het volgende:
En dan gaan al die vreemde mensen afscheid nemen. Man.. Je kent hem niet :')
Dat zijn mensen die deugen en dat aan de hele wereld willen laten weten
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_200433671
Gek, ik heb de persoon natuurlijk nooit in privé gekend, maar ik heb al dagen een rouw-gevoel dat af en toe verdwijnt en weer terugkomt. :{

Ben opgegroeid met zijn programma's en was altijd erg onder de indruk van zijn zelfvertrouwen. Hij heeft geleefd voor 10, maar hij had nog zoveel jaren bij ons moeten zijn.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')