Dat kan een optie zijn, je kan ook kijken naar legaliseren of naar meer handhaven en effectievere bestrijding. Of afstappen van gedogen dat je sneller coke dan pizza aan huis geleverd krijgt.quote:
Geen idee, ik drink niet en die geen cokequote:Op maandag 19 juli 2021 21:26 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Hoe denk je dat het straks gaat wanneer drank verboden wordt. Dat gaat er ook komen hoor. Tijdens de corona zie je al een verschuiving.
Ik denk persoonlijk dat je jeugd nog beter moet voorlichten. Je zult altijd verslaafde hebben maar je kunt een grote potentiële doelgroep wel al vroeg bereiken.quote:Op maandag 19 juli 2021 21:26 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Geen idee, ik drink niet en die geen coke
Advocaten, raadsmannen en familieleden van getuigen die overhoop worden geschoten, dat vind ik wel over elke grens. Ook in de context van "accepteren dat ze elkaar afknallen". En dan heb je ook nog die vergismoorden en schietpartijen op drukke plekken. Het is allang niet meer zo dat ze elkaar op rustige plekken afknallen of inblikken.quote:Op maandag 19 juli 2021 21:26 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Dat kan een optie zijn, je kan ook kijken naar legaliseren of naar meer handhaven en effectievere bestrijding. Of afstappen van gedogen dat je sneller coke dan pizza aan huis geleverd krijgt.
Mwah, tegen georganiseerde criminaliteit moet je altijd optreden. En dat wordt ook echt wel gedaan. Als je alleen al ziet wat voor schat aan informatie het OM in handen heeft met die servers bijvoorbeeld. En uiteindelijk is dit excessieve geweld ook gewoon een kat in het nauw.quote:
Nogmaals, het aantal verslaafden is helemaal niet zo groot, de echte handel zit hem in de recreatieve gebruiker.quote:Op maandag 19 juli 2021 21:30 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Ik denk persoonlijk dat je jeugd nog beter moet voorlichten. Je zult altijd verslaafde hebben maar je kunt een grote potentiële doelgroep wel al vroeg bereiken.
Ja dat zeg ik toch, verslaafde hou je toch. Is vaak psychisch. De rest is met rede best te beïnvloeden op jonge leeftijd.quote:Op maandag 19 juli 2021 21:33 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Nogmaals, het aantal verslaafden is helemaal niet zo groot, de echte handel zit hem in de recreatieve gebruiker.
https://www.trimbos.nl/kennis/cijfers/cijfers-drugs#sub7014
Natuurlijk is het over de grens, het is al jaren over de grens in Nederland en al jaren gebeurt er eigenlijk niets. Er wordt wat met handen gewreven en "Oh, wat erg" geroepen maar half Brabant is inmiddels verwikkeld in de drugshandel, zo lijkt het.quote:Op maandag 19 juli 2021 21:31 schreef Halcon het volgende:
[..]
Advocaten, raadsmannen en familieleden van getuigen die overhoop worden geschoten, dat vind ik wel over elke grens. Ook in de context van "accepteren dat ze elkaar afknallen". En dan heb je ook nog die vergismoorden en schietpartijen op drukke plekken. Het is allang niet meer zo dat ze elkaar op rustige plekken afknallen of inblikken.
Ik zou zelf naar het tweede neigen. In legaliseren zie ik niet veel. Het is nu al te ingeburgerd en te normaal.
Hoho, niet zo over mijn provincie. Het is die haven in Rotterdam. Daar komt die coke binnen.quote:Op maandag 19 juli 2021 21:35 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Natuurlijk is het over de grens, het is al jaren over de grens in Nederland en al jaren gebeurt er eigenlijk niets. Er wordt wat met handen gewreven en "Oh, wat erg" geroepen maar half Brabant is inmiddels verwikkeld in de drugshandel, zo lijkt het.
Ook niet echt, die is zo goed beveiligd dat ze het liever door gatenkaas Antwerpen laten gaan.quote:Op maandag 19 juli 2021 22:13 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Hoho, niet zo over mijn provincie. Het is die haven in Rotterdam. Daar komt die coke binnen.
Drie dagen terug nog 300 kilo onderschept. In juni 1100 kilo. Vorige maand nog diverse corrupte havenmedewerkers gearresteerd.quote:Op maandag 19 juli 2021 22:15 schreef Caland het volgende:
[..]
Ook niet echt, die is zo goed beveiligd dat ze het liever door gatenkaas Antwerpen laten gaan.
No shit, zoals bij elk doorvoerpunt aan de randen van Europa. Moet je nagaan wat voor kruimelwerk zo’n onderschepping van 1100 kilo is als het niks met de straatprijs doet.quote:Op maandag 19 juli 2021 22:26 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Drie dagen terug nog 300 kilo onderschept. In juni 1100 kilo. Vorige maand nog diverse corrupte havenmedewerkers gearresteerd.
Er komt nog genoeg binnen daarzo.
En de MDMA, Extacy en cannabis komt uit Brabantquote:Op maandag 19 juli 2021 22:13 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Hoho, niet zo over mijn provincie. Het is die haven in Rotterdam. Daar komt die coke binnen.
Zo mooi dit.quote:Op maandag 19 juli 2021 12:29 schreef FANNN het volgende:
In deze video zie je hoe Peter is...![]()
een man van zijn woord
![]()
Held van het eerste uur Peter r de Vries, geen hypocriet huichelaar of schijnheiligheid.
Het toontje is irritant maar hij heeft gelijk met bijna alles wat hij zegt.quote:
Is er eigenlijk ooit een ontmoeting geweest tussen Peter en Willem Oltmans? Dat lijkt magistraal. Helaas zijn beiden niet meer onder ons.quote:Op dinsdag 20 juli 2021 01:40 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
Het toontje is irritant maar hij heeft gelijk met bijna alles wat hij zegt.
Vooral over de huis tuin en keukenmoorden.
Sven probeerde hem inderdaad ook als zwak en corrupt neer te zetten.
Goed dat hij er direct doorheen prikte en voor zichzelf op kwam.
Ja heel prettig om te zien, mooie tv al had ik hem de beloofde insteek van het interview gegund.quote:Op dinsdag 20 juli 2021 01:40 schreef Cesare-Borgia het volgende:
Dat lijkt mij ook, graag Kader Abdollah er ook bij en als tafelheer Adriaan van Dis.quote:Op dinsdag 20 juli 2021 01:44 schreef Knip het volgende:
Is er eigenlijk ooit een ontmoeting geweest tussen Peter en Willem Oltmans? Dat lijkt magistraal. Helaas zijn beiden niet meer onder ons.
quote:Op dinsdag 20 juli 2021 01:25 schreef Za het volgende:
BTW, waarom zo'n vreemde foto in de OP, Peter zag er goed uit en deed daar ook zijn best voor, keuze genoeg:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nou inderdaad. Op de foto in de OP, vanwege de neppe zwart-wit effecten, lijkt hij wel 80.quote:Op dinsdag 20 juli 2021 01:25 schreef Za het volgende:
BTW, waarom zo'n vreemde foto in de OP, Peter zag er goed uit en deed daar ook zijn best voor, keuze genoeg:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Vond dat Sven over Bruinsma wel een goed punt had. Daar kwam Peter R zwak voor de dag. Had 'ie duidelijk niet verwachtquote:Op dinsdag 20 juli 2021 01:40 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
"Iedereen"? In mijn omgeving niemand. Wij dachten dat Peter wel beveiligd zou zijn èn dat het tuig hem niet aan zou durven. En bij Fortuyn "totaal niet"? Zelfs mijn Duitse collega's bespraken met mij het gevaar van een aanslag op Pim. Die had namelijk niet 3 vijanden zoals Peter maar hele mohammedaanse legers van haatbaarden over de hele wereld. Plus hiero de ongewassen antifa uitkeringstrekkers op geitenwollen sokken. Die lijken idealisten, maar zijn net zulke genadeloze moordenaars als ze de kans krijgen. Pim heeft dat gevaar zelf trouwens vaak genoeg benoemd in interviews.quote:Op maandag 19 juli 2021 18:34 schreef Caland het volgende:
Toch zag iedereen de afrekening op Peter R wel aankomen en bij Fortuyn totaal niet als je het dan per se moet vergelijken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |