SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam: MarkdeajaxfanOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS RegelsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zonder wrijving geen glans![]()
Ook altijd welkom hier als je er zelf niet genoeg hebtquote:Op zaterdag 17 juli 2021 22:32 schreef suzi1 het volgende: [..] o dat kan ik volgend weekend weleens gaan doen!
![]()
![]()
Blij dat ik weer uit de top20 ben! anders mag ik niet posten.
“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”![]()
You’re welcome!quote:Op zaterdag 17 juli 2021 22:35 schreef Stoorzendert het volgende:
Blij dat ik weer uit de top20 ben! anders mag ik niet posten.![]()
Ja hier ook. Mijn roeibootje is vandaag wel verkocht via marktplaats aan iemand uit Limburg. Bieden was vanaf ¤19,95.quote:Zonder wrijving geen glans![]()
Lol! ¤19,95quote:Op zaterdag 17 juli 2021 22:36 schreef Haags het volgende:
[..]
Ja hier ook. Mijn roeibootje is vandaag wel verkocht via marktplaats aan iemand uit Limburg. Bieden was vanaf ¤19,95.Wat was dat voor een kinderbootje?
“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”
Forum Opties Forumhop: Hop naar: