Ik vind het wel wat als ze 2 maal op dezelfde baan moeten rijden.quote:Op zaterdag 17 juli 2021 22:03 schreef heywoodu het volgende:
Op zich niet verkeerd, als ze dit erin blijven houden zou het leuk zijn als ze het bij een deel van de races in het jaar doen. Niet óf overal wel óf overal niet. Niks mis mee als niet elk weekeinde hetzelfde format heeft.
Dit inderdaad. De ene race is er ook wat geschikter voor dan de ander. Monaco is dit vrij kansloos natuurlijk. Leent zich echt voor tracks waar je makkelijk kunt inhalen.quote:Op zaterdag 17 juli 2021 22:03 schreef heywoodu het volgende:
Op zich niet verkeerd, als ze dit erin blijven houden zou het leuk zijn als ze het bij een deel van de races in het jaar doen. Niet óf overal wel óf overal niet. Niks mis mee als niet elk weekeinde hetzelfde format heeft.
Abu Dhabi?quote:Op zaterdag 17 juli 2021 22:06 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Dit inderdaad. De ene race is er ook wat geschikter voor dan de ander. Monaco is dit vrij kansloos natuurlijk. Leent zich echt voor tracks waar je makkelijk kunt inhalen.
Blijkbaar heeft hij wel moeite gedaan om veilig de baan op te komen, volgens de stewards.quote:
quote:The driver of Car 55 described the actions he took to reduce the speed of the car in order to safely rejoin and mitigate what was a potentially dangerous situation. The Stewards examined the video and the telemetry data and found no conclusive evidence that the driver of Car 55 did not take sufficient action to avoid the situation.
Ik denk dat de pace te weinig scheelt om het verschil te maken eerlijk gezegd. Veel zal afhangen van wie z'n banden het langst goed houdt.quote:Op zaterdag 17 juli 2021 22:25 schreef PzKpfw het volgende:
Morgen wint Hamilton natuurlijk gewoon. Je kon op zoveel momenten zien dat er gewoon veel meer snelheid in die Mercedes zit.
Ik vond het nogal onverantwoord eerlijk gezegd. Nee, van loze straffen wordt niemand blij, maar veilig terug de baan op gaan is wel cruciaal in de F1 en daar vond ik hier toch niet echt sprake van.quote:Op zaterdag 17 juli 2021 22:17 schreef OnwetendeNerd het volgende:
[..]
Goede zaak. Al die straffen wordt niemand blij van
Nee hoor. De Mercedes is dit seizoen duidelijk de mindere van de RB. Ze zullen misschien hier en daar nog de winst pakken, maar een beetje zoals RB dat afgelopen jaar af en toe lukte.quote:Op zaterdag 17 juli 2021 22:25 schreef PzKpfw het volgende:
Morgen wint Hamilton natuurlijk gewoon. Je kon op zoveel momenten zien dat er gewoon veel meer snelheid in die Mercedes zit.
Begreep ik eerlijk gezegd bij Sainz ook niet. Dat liep echt maar net goed af. Maar dat is al jaren zo, dat het niet om de daad gaat maar of er consequenties (bijvoorveeld een botsing) zijnquote:Op zaterdag 17 juli 2021 22:44 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik vond het nogal onverantwoord eerlijk gezegd. Nee, van loze straffen wordt niemand blij, maar veilig terug de baan op gaan is wel cruciaal in de F1 en daar vond ik hier toch niet echt sprake van.
Leclerc zat er vandaag goed bij. Wellicht kan hij ook nog een rolletje spelenquote:Op zaterdag 17 juli 2021 22:52 schreef opreis het volgende:
Mercedes kan morgen weer een split strategy doen met Lewis en Bottas. Ze hebben zelfs nog mee vrijheid dan normaal aangezien iedereen vrije banden keus heeft. Perez is weer eens niet in de buurt om Max rugdekking te geven.
Ja, behoorlijk balen dat het morgen weer 2 tegen 1 is en dat Max er weer alleen voor staat. Gaat hem ben ik bang de overwinning kostenquote:Op zaterdag 17 juli 2021 22:52 schreef opreis het volgende:
Mercedes kan morgen weer een split strategy doen met Lewis en Bottas. Ze hebben zelfs nog mee vrijheid dan normaal aangezien iedereen vrije banden keus heeft. Perez is weer eens niet in de buurt om Max rugdekking te geven.
Maar Russel is wel gestraftquote:Op zaterdag 17 juli 2021 22:17 schreef OnwetendeNerd het volgende:
[..]
Goede zaak. Al die straffen wordt niemand blij van
Als je Bottas dan een penalty geeft voor een knullige actie in de pit, dan is dit er zeker één. Dit had heel veel slechter kunnen aflopen.quote:Op zaterdag 17 juli 2021 22:52 schreef OnwetendeNerd het volgende:
[..]
Begreep ik eerlijk gezegd bij Sainz ook niet. Dat liep echt maar net goed af. Maar dat is al jaren zo, dat het niet om de daad gaat maar of er consequenties (bijvoorveeld een botsing) zijn
De welbekende "dit is de snelste strategie"-smoes om vervolgens achter iemand te finishen die op mediums achter hem startte?quote:Op zaterdag 17 juli 2021 22:37 schreef ChevyCaprice het volgende:
Misschien hadden ze Perez gewoon op de softs moeten zetten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |