Buiten Twitter en dit forum om zit dan ook niemand daar nou heel erg op te wachten.quote:Op zondag 18 juli 2021 09:23 schreef Erno-BE het volgende:
[..]
Britten gaan op die manier nooit groepsimmuniteit bereiken.
Ambtenaren werken toch 36uur?quote:Op zondag 18 juli 2021 08:12 schreef Erno-BE het volgende:
[..]
Ik werk gewoon 40 uur per week vriend.
quote:Voor het eerst twee atleten positief getest in olympisch dorp
In het olympisch dorp in Tokio zijn twee atleten positief getest op het coronavirus. Het zijn de eerste gevallen onder atleten. Gisteren kreeg al wel iemand van de organisatie een positieve testuitslag.
De Olympische Spelen beginnen over zes dagen. In het olympisch dorp wonen tijdens de Spelen zo'n 18.000 sporters en hun begeleiders. Er is een speciale coronakliniek waar de sporters zich dagelijks laten testen.
Het organisatiecomité maakte eerder bekend dat er tot nu toe vijf sporters bij aankomst in Tokio positief getest zijn. Zij zitten in afzondering en moeten zich houden aan strikte hygiëneregels.
https://nos.nl/liveblog/2(...)natie-britse-tieners
Ik ben geen ambtenaarquote:
dat long covid gaat ook een eigen leven leiden, hoe groot is dat %? Jonge mensen in mijn omgeving die het gehad hebben hadden alleen smaakverlies wel als gemeenschappelijke deler, de ene wat langer dan de ander maar dat was het dan ook.quote:Op zondag 18 juli 2021 09:34 schreef Erno-BE het volgende:
[..]
En dan krijg je duizenden jongeren met long-covid die gedeeltelijk arbeidsongeschikt raken. Niet echt verstandig: dus ga jongeren vaccineren en stel ‘freedom day’ alsjeblieft nog minimaal een maand uit.
Maar waarom biedt je als overheid dan niet een wapen aan aan jongeren om zich tegen het virus te beschermen? Want gezonde jongeren in de UK mogen niet gevaccineerd worden, m.a.w. Ze zijn vogelvrij. Zeker met dat achterlijke ‘freedom day’ dat morgen van start gaat.quote:Op zondag 18 juli 2021 09:49 schreef Tarado het volgende:
[..]
dat long covid gaat ook een eigen leven leiden, hoe groot is dat %? Jonge mensen in mijn omgeving die het gehad hebben hadden alleen smaakverlies wel als gemeenschappelijke deler, de ene wat langer dan de ander maar dat was het dan ook.
Is dat zo in het VK? Dat wist ik niet, misschien dat ze dat nog veranderen als er voldoende vaccins zijn.quote:Op zondag 18 juli 2021 09:55 schreef Erno-BE het volgende:
[..]
Maar waarom biedt je als overheid dan niet een wapen aan aan jongeren om zich tegen het virus te beschermen? Want gezonde jongeren in de UK mogen niet gevaccineerd worden, m.a.w. Ze zijn vogelvrij. Zeker met dat achterlijke ‘freedom day’ dat morgen van start gaat.
iets met speel de bal, niet de persoon? Kansloze post van je.quote:Op zondag 18 juli 2021 08:05 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Petje af voor @:erno-be om dag in dag uit, dag en nacht te discussiëren over cojona. Werken ho maar, vrienden ho maar, alleen maar onbekende personen keer op keer proberen te overtuigen.
Erg passievol, maar volslagen idioot.
Ik ook niet. Sta er van te kijken. Dan gaan ze 't niet redden, vrees ik. Dan is het land straks terug bij af.quote:Op zondag 18 juli 2021 09:58 schreef Tarado het volgende:
[..]
Is dat zo in het VK? Dat wist ik niet, misschien dat ze dat nog veranderen als er voldoende vaccins zijn.
Je doet nu precies hetzelfde. TR gezet.quote:Op zondag 18 juli 2021 09:59 schreef tim020hoorn het volgende:
[..]
iets met speel de bal, niet de persoon? Kansloze post van je.
Er zijn berichten van 1 op de 5 die na 3 maanden nog klachten heeft. En over 100.000 extra patienten bij de fysio door covid sinds maart 2020. Ff los van ziekenhuisopnames danwel overlijden is dit ook een bepaalde druk op zorg die je wel serieus moet nemen.quote:Op zondag 18 juli 2021 09:49 schreef Tarado het volgende:
[..]
dat long covid gaat ook een eigen leven leiden, hoe groot is dat %? Jonge mensen in mijn omgeving die het gehad hebben hadden alleen smaakverlies wel als gemeenschappelijke deler, de ene wat langer dan de ander maar dat was het dan ook.
quote:Op zondag 18 juli 2021 10:01 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Je doet nu precies hetzelfde. TR gezet.
Het voorkomen lukt je toch niet, want het virus gaat nooit meer weg.quote:Op zondag 18 juli 2021 10:02 schreef tim020hoorn het volgende:
[..]
Er zijn berichten van 1 op de 5 die na 3 maanden nog klachten heeft. En over 100.000 extra patienten bij de fysio door covid sinds maart 2020. Ff los van ziekenhuisopnames danwel overlijden is dit ook een bepaalde druk op zorg die je wel serieus moet nemen.
Met verkeerde been uit bed gestapt deze mooie ochtend?quote:Op zondag 18 juli 2021 10:01 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Je doet nu precies hetzelfde. TR gezet.
Wat moet hij dan? En waarom?quote:Op zondag 18 juli 2021 10:00 schreef nostra het volgende:
Javid (volledig gevaccineerd) positief, nu moet BoJo iets (of niet).
Ja, eigenlijk wel. Sorry.quote:Op zondag 18 juli 2021 10:04 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Met verkeerde been uit bed gestapt deze mooie ochtend?
Maar die fysio zijn dat jongeren of mensen die uit het ziekenhuis komen of erger ic? Als je smaak nog niet op orde is na 3 maanden valt het ook onder long covid.quote:Op zondag 18 juli 2021 10:02 schreef tim020hoorn het volgende:
[..]
Er zijn berichten van 1 op de 5 die na 3 maanden nog klachten heeft. En over 100.000 extra patienten bij de fysio door covid sinds maart 2020. Ff los van ziekenhuisopnames danwel overlijden is dit ook een bepaalde druk op zorg die je wel serieus moet nemen.
Nee regels zijn alleen voor burgers.quote:Op zondag 18 juli 2021 10:00 schreef nostra het volgende:
Javid (volledig gevaccineerd) positief, nu moet BoJo iets (of niet).
Eens. Vaccineren enige uitweg en dan hopen dat het beperkt blijft en lang werkt. Maar dat zal wel tegen gaan vallen ben ik bang.quote:Op zondag 18 juli 2021 10:04 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Het voorkomen lukt je toch niet, want het virus gaat nooit meer weg.
Hij had de dag daarvoor contact met hem. Dus wel of niet in quarantaine. Volgens mij doet-ie het af met zelftests.quote:
maar welk vaccin kreeg Javid?quote:Op zondag 18 juli 2021 10:07 schreef nostra het volgende:
[..]
Hij had de dag daarvoor contact met hem. Dus wel of niet in quarantaine. Volgens mij doet-ie het af met zelftests.
Ah, op die fiets. Ik dacht eerst dat je de kant op wilde dat de versoepelingen die ze daar morgen willen doorvoeren moest uitstellen.quote:Op zondag 18 juli 2021 10:07 schreef nostra het volgende:
[..]
Hij had de dag daarvoor contact met hem. Dus wel of niet in quarantaine. Volgens mij doet-ie het af met zelftests.
Sommige mensen die behandeld worden hebben met corona in het ziekenhuis gelegen, maar volgens fysiotherapeut Anne-Loes van der Valk zijn het voor 80 procent mensen die hun besmetting thuis doormaakten. ,,Ze zijn van alle leeftijdenquote:Op zondag 18 juli 2021 10:05 schreef Tarado het volgende:
[..]
Maar die fysio zijn dat jongeren of mensen die uit het ziekenhuis komen of erger ic? Als je smaak nog niet op orde is na 3 maanden valt het ook onder long covid.
Het lijkt mij vooralsnog teveel gegooi met cijfers om het erger te maken dan het is.
Neuh, dat gaat wel door neem ik aan. Wel veel druk vanuit allerlei ngo's en paniekverhalen. Ben benieuwd hoe groot die daadwerkelijke schade gaat zijn, het is sowieso een interessant experiment vanaf de zijlijn.quote:Op zondag 18 juli 2021 10:08 schreef zalkc het volgende:
[..]
Ah, op die fiets. Ik dacht eerst dat je de kant op wilde dat de versoepelingen die ze daar morgen willen doorvoeren moest uitstellen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |