abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_200433428
quote:
0s.gif Op zondag 18 juli 2021 22:40 schreef Pvt.Webster het volgende:
Even het hele verhaal afwachten of het echt totaal random is of er nog wat meer speelt (wat de doodslag niet goedpraat, maar dan is het wel anders dan zomaar even lekker schoppen voor de lol).

En dan nog de vraag of ze echt naar Spanje terug moeten in de gevangenis of dat NL iets gaat regelen voor ze.
Nou, als er al een reden is, is het vaak in de trant van zo'n paupertje net iets te lang aankijken, per ongeluk ertegenaan botsen of zulks.
pi_200433689
quote:
1s.gif Op zondag 18 juli 2021 22:16 schreef PippenScottie het volgende:
Toen ik twintig was ging ik in mijn zomervakantie backpacken en helpen een school te bouwen in Zimbabwe.
Gaaf, ik zat een warrior te levelen in WoW denk ik in die tijd.
  zondag 18 juli 2021 @ 23:26:43 #103
65846 Bocaj
47th President.
pi_200433701
quote:
0s.gif Op zondag 18 juli 2021 22:26 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Vast wel maar de misdaad is in Spanje gepleegd dus de berechting zal daar, volgens mij, moeten plaatsvinden.
Denk het ook.
Ze zullen wel gepakt worden want ze hebben goede camerabeelden... en op het vliegveld zal ook wel voldoende beeld zijn lijkt mij.... passagierslijst erbij pakken en ga maar strepen... volgens mij moet je er dan wel uitkomen op een gegeven moment....
Ook de eigenaar van die villa zal wel naw gegevens hebben...
  zondag 18 juli 2021 @ 23:27:40 #104
88831 Shreyas
De beste
pi_200433714
quote:
0s.gif Op zondag 18 juli 2021 22:40 schreef Pvt.Webster het volgende:
Even het hele verhaal afwachten of het echt totaal random is of er nog wat meer speelt (wat de doodslag niet goedpraat, maar dan is het wel anders dan zomaar even lekker schoppen voor de lol).

En dan nog de vraag of ze echt naar Spanje terug moeten in de gevangenis of dat NL iets gaat regelen voor ze.
Qua strafmaat zal het niet veel uitmaken denk ik, die zal wel weer belachelijk laag uitvallen vanwege allerlei verzachtende omstandigheden in de trant van ''al genoeg gestraft door de media, geen leven meer hebben na wat er is gebeurt, moeilijke jeugd, dronken, stoned, niet toerekeningsvatbaar".
Als je de daders (er moet nog uitgezocht worden wie precies wat deed) die verantwoordelijk zijn voor deze moord niet onvoorwaardelijk minimaal 20 jaar vastzet, maakt het eigenlijk niet uit of het Spanje of Nederland is.

Waarschijnlijk zal het wel weer iets van 12 maanden cel waarvan 6 maanden voorwaardelijk worden, die zitten volgende zomer dus weer op Mallorca. Wat een maatschappij hebben we toch :')
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
pi_200433809
quote:
0s.gif Op zondag 18 juli 2021 21:19 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Nooit op zuipvakantie geweest in Spanje?

In deze periode stikt het in oorden zoals Salou en Mallorca van de straalbezopen, agressieve Nederlandse kutjongeren.
Deze vreemde formulering doet vermoeden dat je er zelf nooit bent geweest. Salou is één kleine kustplaats terwijl Mallorca een zeer groot eiland is, met tientallen kustplaatsen, bergdorpen, en verlaten streken. Sommige plekken op Mallorca zijn heel druk en toeristisch, andere zijn weer stil en verlaten.
pi_200433820
Tokkieschorem dat op vakantie naar Spanje gaat :')
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_200433835
quote:
0s.gif Op zondag 18 juli 2021 20:37 schreef BeriBeri het volgende:
Kijken of ze ook zo stoer zijn in een Spaanse gevangenis
Ik zou als ik hun was maar niet het zeepje laten vallen in de douches daar, Bubba's zijn dol op blanke Nederlandse jongetjes.
Ze zullen wel een flink toontje lager piepen als ze iemands bitch zijn.
pi_200433858
Nederlandse overheid heeft hier niets mee te maken, rechter zal kijken of uitleveringsverzoek gegrond is, en dan worden ze daar gewoon berecht, ga er maar vanuit van wel, gok erop dat ze daar wel een fiks aantal jaren mogen brommen voordat hun verzoek tot overplaatsing er door is.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_200433862
quote:
0s.gif Op zondag 18 juli 2021 23:38 schreef TLC het volgende:

[..]

Ik zou als ik hun was maar niet het zeepje laten vallen in de douches daar, Bubba's zijn dol op blanke Nederlandse jongetjes.
Ze zullen wel een flink toontje lager piepen als ze iemands bitch zijn.
Je moet niet zoveel films kijken.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_200433869
Misschien kunnen ze de garotte weer uit het museum halen.
pi_200433883
quote:
0s.gif Op zondag 18 juli 2021 23:41 schreef raptorix het volgende:

[..]

Je moet niet zoveel films kijken.
Wees gerust, ik kijk zelden films :)
pi_200433899
waarom
Ik noem een henkie spanky, tinny treus en natuurlijk willy wortel. Allemaal helden uit de brouwerij.
pi_200433922
Zit die aggressiviteit tegenwoordig in de drugs die ze gebruiken ofzo?

Wanneer is deze gekte begonnen? Toen ik jong was, had je ook wel eens een vechtpartij waarbij rake klappen werden uitgedeeld. Ook werd er wel eens een mes getrokken, maar dat was dan ook altijd het einde, omdat alle anderen dan op de vlucht sloegen.

Maar nu. Men schaamt zich er niet meer voor om met twee man iemand aan te vallen. En het ergste: om iemand die al gevloerd is nog eens na te trappen en zelfs tegen het hoofd.

Dit is toch geen gedrag van een normaal persoon? Waar komt dit vandaan?
pi_200433990
quote:
0s.gif Op zondag 18 juli 2021 23:46 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:
Zit die aggressiviteit tegenwoordig in de drugs die ze gebruiken ofzo?

Wanneer is deze gekte begonnen? Toen ik jong was, had je ook wel eens een vechtpartij waarbij rake klappen werden uitgedeeld. Ook werd er wel eens een mes getrokken, maar dat was dan ook altijd het einde, omdat alle anderen dan op de vlucht sloegen.

Maar nu. Men schaamt zich er niet meer voor om met twee man iemand aan te vallen. En het ergste: om iemand die al gevloerd is nog eens na te trappen en zelfs tegen het hoofd.

Dit is toch geen gedrag van een normaal persoon? Waar komt dit vandaan?
Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.
pi_200433996
quote:
0s.gif Op zondag 18 juli 2021 23:36 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:

[..]

Deze vreemde formulering doet vermoeden dat je er zelf nooit bent geweest. Salou is één kleine kustplaats terwijl Mallorca een zeer groot eiland is, met tientallen kustplaatsen, bergdorpen, en verlaten streken. Sommige plekken op Mallorca zijn heel druk en toeristisch, andere zijn weer stil en verlaten.
El Arenal, Salou, Lloret de Mar. Ik heb genoeg gezien van die pauperzooi.

Maar bedankt voor je reisgids-geleuter. Behoorlijk overbodig in een topic over een knokpartij in jongerenoord op Mallorca, maar goed.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  zondag 18 juli 2021 @ 23:59:23 #116
65846 Bocaj
47th President.
pi_200434043
Ze zijn al bekend... De politie gaat ze ophalen...
quote:
De daders zouden volgens de politie al urenlang opstootjes hebben veroorzaakt. Op het laatst werden ze een nachtclub uit gezet. Omdat er op de plek van de mishandeling camera's hingen, heeft de politie alle negen verdachten kunnen identificeren. Ze zijn tussen de 18 en 20 jaar oud. Acht verdachten wisten naar Nederland te vertrekken voordat de politie hen kon arresteren. Daarom zit er nu alleen een verdachte van 18 vast. Hij bleef op het eiland om de sleutels van hun huurhuis in te leveren.

Tegen de anderen is een internationaal arrestatiebevel uitgevaardigd. De Spaanse politie heeft de Nederlandse politie verzocht de acht nu op te pakken.

[ Bericht 35% gewijzigd door Bocaj op 19-07-2021 00:05:08 ]
  maandag 19 juli 2021 @ 00:11:19 #117
445514 DonDruiper
FOK!off met je popup a(i)ds.
pi_200434149
Omdat er verzachtende omstandigheden zijn; slechte jeugd, verkeerde drugs, geen werk. slechte buurt opgegroeid, vind ik dat ze het verdienen om het continent van hun gevangenis uit te kiezen. dat hebben ze wel verdiend.

A - Azie. Met als keuze Indonesie of Thailand
B - Zuid - Amerika. Met als keuze Honduras, Peru of Brazillie
C - Afrika. Met als keuze Zimbabwe of Zuid-Afrika.

Levenslang. Zonder pardon.
Zuiger van het FOK!-OMT
  maandag 19 juli 2021 @ 00:13:18 #118
65846 Bocaj
47th President.
pi_200434158
quote:
0s.gif Op maandag 19 juli 2021 00:11 schreef DonDruiper het volgende:
B - Zuid - Amerika. Met als keuze Honduras, Peru of Brazillie
Die gevangenis van Joran lijkt mij wel wat! Misschien wel wat ver voor familiebezoek... :')
  maandag 19 juli 2021 @ 00:19:49 #119
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_200434202
https://www.gelderlander.(...)-overleden~a4132d60/

Zwaar mishandelde Nederlander op Mallorca is overleden

De 27-jarige Nederlander die afgelopen woensdagnacht volgens de Spaanse politie zonder reden tegen het hoofd werd getrapt, is overleden. Dat melden diverse Spaanse media op Mallorca en wordt bevestigd door de lokale politie. De familie, die al naar het eiland was gevlogen, zou toestemming hebben gegeven om zijn organen te doneren. Met de dood van het slachtoffer zullen negen Nederlandse verdachten van doodslag of moord worden beschuldigd door de Spaanse justitie.

Met een man of dertien huurden ze een villa in de omgeving van S’Arenal, dé badplaats van Mallorca waar het Nederlandse jongerentoerisme zich elke zomer concentreert. In de nacht van dinsdag op woensdag dook de groep het nachtleven in, rond de boulevard, waar zich onder anderen een tiental Nederlandse disco’s en feestcafés bevindt, sommigen net weer open na een ook hier zwaar jaar voor de horeca vanwege de coronapandemie.

De groep Nederlandse jongeren, volgens de politie van Palma de Mallorca tussen de 18 en 20 jaar, had zin in heibel, zo is op te maken uit de verslagen in de lokale media van het Balearen-eiland. Vanwege hun gedrag waren ze al een café uitgezet – de discotheken mogen op het eiland nog altijd niet open –, aldus de krant en nieuwssite Última Hora, toen het even voor 02.30 uur in de nacht helemaal fout ging.

Op de boulevard, die vol stroomde met jonge vakantiegangers, nadat om 02.00 uur ’s nachts alle horeca zoals elke nacht verplicht de deuren sloot, viel de grote groep onverwacht en ogenschijnlijk zonder enige reden andere mensen aan. Zo ook een groepje van vijf Nederlanders dat, net als vele anderen om die tijd, op het lage muurtje zat, dat de boulevard van het strand scheidt.

Intensive care
In totaal negen van de dertien jongeren openden de aanval op de groep. Drie van de slachtoffers raakten lichtgewond, een vierde was door de klappen tijdelijk buiten bewustzijn en de vijfde, een 27-jarige man, was er het slechtst aan toe. Eenmaal op de grond werd hij herhaaldelijk tegen het hoofd getrapt. Ter plaatse moest hij door de gealarmeerde hulpdiensten beademd worden, waarna hij met hersenletsel op de intensive care van het ziekenhuis Ses Espases belandde.

Wat de agressors niet wisten, is dat precies op die plaats op de boulevard, waar zich regelmatig opstootjes voordoen, een politiecamera zo’n 5 meter hoog op een mast staat. De camera heeft in detail de aanval geregistreerd, waarop de politie na de melding van de hulpdiensten snel in actie kon komen. Volgens de krant Diario de Mallorca nam de dienst moordzaken het onderzoek op zich, en ontdekten de agenten dat de groep eerder al andere landgenoten had aangevallen.

Op de vlucht
De mannen identificeren was niet eenvoudig. Met foto’s van de camerabeelden gingen de agenten de plaatselijke hotels en appartementencomplexen af, vooral die in S’Arenal, waar de meerderheid van de jonge Nederlandse toeristen overnacht. Maar nergens herkenden ze de groep, die vanwege zijn omvang niet bepaald onopvallend was. Uiteindelijk ontdekten de agenten dat de groep gehuisvest was in een villa net buiten de badplaats, richting het dorp Llucmajor.

Maar de verdachten waren zich er op dat moment al van bewust dat zij gezocht werden, aldus de politie. Overhaast verlieten zij het huis om, een dag eerder dan gepland, een vlucht terug naar Nederland te nemen. De politie arriveerde net te laat om hen aan te houden, aldus Última Hora. Maar een van de jongens, van 18 jaar, was iets langer gebleven om de sleutel bij de villaverhuurder terug te brengen. Toen hij vrijdagmiddag in Palma een vlucht naar Nederland wilde nemen, kon hij wel worden gearresteerd.

Gezien de ernst van de zaak zal de Spaanse politie een internationaal opsporingsbevel tegen de negen daders uitvaardigen en Nederland om uitlevering vragen.
  maandag 19 juli 2021 @ 00:27:41 #120
65846 Bocaj
47th President.
pi_200434251
quote:
0s.gif Op zondag 18 juli 2021 23:27 schreef Shreyas het volgende:
Waarschijnlijk zal het wel weer iets van 12 maanden cel waarvan 6 maanden voorwaardelijk worden, die zitten volgende zomer dus weer op Mallorca. Wat een maatschappij hebben we toch :')
Er is wel iemand dood... Dat moet wel meer zijn lijkt mij...
  maandag 19 juli 2021 @ 00:31:48 #121
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
  maandag 19 juli 2021 @ 00:32:43 #122
117098 Hathor
Effe niet
pi_200434297
Effe op vakantie en dan doodgeschopt worden. 8)7
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_200434389
16 jaar geleden ook daar rondgelopen, komt wel dichtbij zo. :')

Godverdomme, je zoon komt niet thuis van vakantie. :r
M'n schoenen zijn gejat, maar ik hoef niet meer naar buiten, want er is nog wel wat.
pi_200434427
quote:
9s.gif Op zondag 18 juli 2021 06:52 schreef Twiitch het volgende:
Niks zo gevaarlijk als een groep dronken jonge mannen die allemaal geen vrouw aan de haak hebben kunnen slaan.
.. Lol....
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  roze maandag 19 juli 2021 @ 00:54:29 #125
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_200434430
quote:
1s.gif Op zondag 18 juli 2021 03:36 schreef Gehrman het volgende:
Hopelijk lange gevangenisstraffen voor dat kutvolk.
Your beauty never ever scared me.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')