Inderdaad... Je kind gaat op vakantie en het eindigt ermee dat je hals over kop die kant op kunt vliegen om nog net afscheid te nemen. En dan krijg je nooit antwoord op waarom, want er was gewoon geen reden. Gewoon omdat een stel figuren van god los rondliep als een roedel bavianen en hem toevallig trof.quote:Op zondag 18 juli 2021 20:17 schreef Raw85 het volgende:
Treurig nieuws zeg. Je kind zou maar om het leven komen door zoiets kansloos als dit. Goed om te lezen dat het allemaal gefilmd is, dat helpt enorm
Toen ik 20 jaar geleden in t buitenland kwam (waar dan ook) en men vroeg mijn afkomst zei ik altijd vol trots Nederland. Tegenwoordig zeg ik Duitsland, Duitsers worden over het algemeen nog gezien als beschaafd volk.quote:Op zondag 18 juli 2021 20:22 schreef Isdatzo het volgende:
Klinkt als een typisch avondje Nederlandse tokkie-gezelligheid op Mallorca. Daar staan we in Spanje bekend om.
't Is maar net waar je heen gaat. Op plekken die in trek zijn als zuipvakantie voor de Nederlandse jeugd hebben we in elk geval geen beste naam.quote:Op zondag 18 juli 2021 20:27 schreef Walterwhite64 het volgende:
[..]
Toen ik 20 jaar geleden in t buitenland kwam (waar dan ook) en men vroeg mijn afkomst zei ik altijd vol trots Nederland. Tegenwoordig zeg ik Duitsland, Duitsers worden over het algemeen nog gezien als beschaafd volk.
Op Mallorca dan weer net nietquote:Op zondag 18 juli 2021 20:27 schreef Walterwhite64 het volgende:
[..]
Toen ik 20 jaar geleden in t buitenland kwam (waar dan ook) en men vroeg mijn afkomst zei ik altijd vol trots Nederland. Tegenwoordig zeg ik Duitsland, Duitsers worden over het algemeen nog gezien als beschaafd volk.
Geen idee eigenlijk. Maar de tijden dat ik nog op zuip ging in Spanje was van Nistelrooy ongekend populair bij Real Madrid, daardoor werd je als landgenoot goed gewaardeerd.quote:
Ik wou net zeggen, niet hier in Nederland. Neem aan dat de Guardia Civil wat minder vredelievend is dan onze politie.quote:Op zondag 18 juli 2021 21:16 schreef Frozen-assassin het volgende:
Oppakken en uitleverenLekker in Spaanse cel laten wegrotten
Nooit op zuipvakantie geweest in Spanje?quote:
Gaaf man.quote:Op zondag 18 juli 2021 18:39 schreef Peligrosso het volgende:
Een zeer goede bekende van mij woont al jaren in een Spaanse badplaats.
Als hij de guardia civil belt en zegt: Hallo, ik heb hier een stel Engelsen/Nederlanders en.... Verder komt hij niet, want dan wordt de hoorn erop gegooid en komen ze die lui afranselen. Daarna vragen ze wat die lui hadden uitgevreten.
Jammer dat de GC nu blijkbaar niet in de buurt was.
Zes jaar lagere straf voor moordenaars Ingrid Visser en Lodewijk Severeinquote:Op zondag 18 juli 2021 21:21 schreef Sfancta het volgende:
ZIjn straffen in Spanje vergelijkbaar met ons hier?
Kan me herinneren met de moord op Ingrid Visser, dat er 50 jaar was gegeven. (Kan fout zitten, niet meer gechecked)
Zullen wel weer hier hun straf, omgezet naar Nederlandse maatstaven, uit te mogen zitten.quote:Op zondag 18 juli 2021 20:37 schreef BeriBeri het volgende:
Kijken of ze ook zo stoer zijn in een Spaanse gevangenis
Nederland past zo’n straf in dat geval niet aan.quote:Op zondag 18 juli 2021 21:35 schreef probeer het volgende:
[..]
Zullen wel weer hier hun straf, omgezet naar Nederlandse maatstaven, uit te mogen zitten.
Precies. Alleen hier al om een paar decennia straf als voorbeeld voor dat volk. Is waarschijnlijk de eerste keer in hun leven dat ze niet wegkomen met agressief en intimiderend gedrag. Ik zet in op weer een Delano of Wesley.quote:Op zondag 18 juli 2021 21:19 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Nooit op zuipvakantie geweest in Spanje?
In deze periode stikt het in oorden zoals Salou en Mallorca van de straalbezopen, agressieve Nederlandse kutjongeren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |