Slechte actquote:Op zaterdag 17 juli 2021 21:07 schreef Emmerdeur het volgende:
N
[..]
nee, ik ken niemand(zover ik weet) op fok
wie ben jij dan?quote:
Een wat?quote:Op zaterdag 17 juli 2021 21:08 schreef Schakeltopia het volgende:
ik wil graag nog een keer een genos 4 kopen, is dat wat emmerdeur?
jaja dat moet je nu ook zeggen zekerquote:Op zaterdag 17 juli 2021 21:10 schreef R-woud93 het volgende:
Het kan mij eigenlijk geen ene reet schelen wie een kloon van wie is
het was een combinatie van twee soorten keyboard piano'squote:Op zaterdag 17 juli 2021 21:10 schreef ToT het volgende:
[..]
Is dat net zoiets als assesteen waar half FOK! een schutting van wil bouwen?
Weet je dat zekerquote:Op zaterdag 17 juli 2021 21:10 schreef R-woud93 het volgende:
Het kan mij eigenlijk geen ene reet schelen wie een kloon van wie is
Iemand die van alle social media was afgegaan. Maar toch niet zonder kon.quote:
lekker man! wees welkomquote:Op zaterdag 17 juli 2021 21:11 schreef Emmerdeur het volgende:
[..]
Iemand die van alle social media was afgegaan. Maar toch niet zonder kon.
Gewoon n ouwe lul van 45 die programmeert ed.
Ja, dat jij elke week een ander account neemt vind ik eerder vermoeiend van boeiend.quote:
Waarom vraag je dat aan mij?quote:
Ik ben onafhankelijk van iedereenquote:
quote:
Wie was jij ook alweer?quote:Op zaterdag 17 juli 2021 21:13 schreef Paul het volgende:
Wel lagge met mij hier weer he hee. Ik zorg altijd voor entertainment hee
quote:Op zaterdag 17 juli 2021 21:13 schreef Schakeltopia het volgende:
nu is het weer donker aan het worden op de stream
Die heb ik niet gelezen, jij wel zag ikquote:
Ik kan wel jonglerenquote:Op zaterdag 17 juli 2021 21:14 schreef Paul het volgende:
In het handboek mod zijn staat ook dat je de users moet entertainen
Dan mag je nog wel een cursusje of 10 doenquote:Op zaterdag 17 juli 2021 21:14 schreef Paul het volgende:
In het handboek mod zijn staat ook dat je de users moet entertainen
Niet mijn probleemquote:Op zaterdag 17 juli 2021 21:15 schreef Paul het volgende:
BREKEND
TILBURGSE KERMIS GESLOTEN WEGENS TE DRUK
/BREKEND
Dat klinkt alsof je er prima tussen pastquote:Op zaterdag 17 juli 2021 21:11 schreef Emmerdeur het volgende:
[..]
Iemand die van alle social media was afgegaan. Maar toch niet zonder kon.
Gewoon n ouwe lul van 45 die programmeert ed.
filmpje dansquote:
filmpje danquote:
Ik ontken dat nooitquote:Op zaterdag 17 juli 2021 21:11 schreef ToT het volgende:
[..]
Hoeveel heb jij er inmiddels? Inclusief degenen waarmee je ontkent jouzelf te zijn?
Ik weet niet hoe ik dat moet uploadenquote:
Zal ik je komen helpen?quote:Op zaterdag 17 juli 2021 21:16 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe ik dat moet uploaden
Wat maakt het ook uit verder. De mogelijkheid is er. En ik doe er niks verkeerds mee.quote:Op zaterdag 17 juli 2021 21:12 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ja, dat jij elke week een ander account neemt vind ik eerder vermoeiend van boeiend.
Popcorn.gifquote:Op zaterdag 17 juli 2021 21:16 schreef ToT het volgende:
[..]Oh jee, nu zijn de druiven zuur voor een bepaald wazig modje!
[ afbeelding ]
Nee, ik bedoel alleen dat iedereen dat lekker zelf moet weten.quote:Op zaterdag 17 juli 2021 21:17 schreef aloa het volgende:
[..]
Wat maakt het ook uit verder. De mogelijkheid is er. En ik die er niks verkeerds mee.
Heb rondgekeken en t was tussen geen stijl en fok. GeenStijl vond ik toch nix ( beetje te) en hier moet ik nog wel eens lachen om berichten dus keus gemaakt van de week.quote:Op zaterdag 17 juli 2021 21:15 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat klinkt alsof je er prima tussen past
Volkomen mee eens.quote:Op zaterdag 17 juli 2021 21:17 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Nee, ik bedoel alleen dat iedereen dat lekker zelf moet weten.
Ga ik mij toch niet aan storen kom op zeg
Viva wordt niet opgeheven ook. Ik zag de Vivadames van de week in polonaise door de straat gaanquote:Op zaterdag 17 juli 2021 21:18 schreef Emmerdeur het volgende:
[..]
Heb rondgekeken en t was tussen geen stijl en fok. GeenStijl vond ik toch nix ( beetje te) en hier moet ik nog wel eens lachen om berichten dus keus gemaakt van de week.
Viva was weer net iets te voor me 🤣
Daar moeten ze me ook al nietquote:
Ik vroeg neuken? niemand zinquote:
Viva is meer iets voor me vrouwquote:Op zaterdag 17 juli 2021 21:19 schreef mazaru het volgende:
[..]
Viva wordt niet opgeheven ook. Ik zag de Vivadames van de week in polonaise door de straat gaan
Geenstijl is idd wel vrij hard, en hier hebben we ook echt wel strubbelingen soms, maar in het algemeen is de sfeer hier hartstikke tof!quote:Op zaterdag 17 juli 2021 21:18 schreef Emmerdeur het volgende:
[..]
Heb rondgekeken en t was tussen geen stijl en fok. GeenStijl vond ik toch nix ( beetje te) en hier moet ik nog wel eens lachen om berichten dus keus gemaakt van de week.
Viva was weer net iets te voor me 🤣
quote:Op zaterdag 17 juli 2021 21:19 schreef mazaru het volgende:
[..]
Viva wordt niet opgeheven ook. Ik zag de Vivadames van de week in polonaise door de straat gaan
ze weten niet wat ze missenquote:
Jij hebt een vrouwquote:
Ja die ga ik zo vragenquote:Op zaterdag 17 juli 2021 21:20 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ze weten niet wat ze missen
beter die uit noorwegen vragen maar
Ging dat over koters in een snikhete auto achter laten om ff naar de Blokker te gaan?quote:
Ja dan is het geen eckte FOK!ker he!quote:
Liefiequote:Op zaterdag 17 juli 2021 21:16 schreef suzi1 het volgende:
jaaa heerlijk zwemmen. maar maandag is bouwvaker er weer hoor
Kan veel hebben en ook hard zijn , maar geenstijl is gewoon n website met koekwauzenquote:Op zaterdag 17 juli 2021 21:20 schreef ToT het volgende:
[..]
Geenstijl is idd wel vrij hard, en hier hebben we ook echt wel strubbelingen soms, maar in het algemeen is de sfeer hier hartstikke tof!
Dagbagger is ook echt superleuk, maar je moet wel tegen banale en anale humor kunnen!
Haags komt uit de buurt van Enschede, Rhijsen, hij verklapte dat.quote:Op zaterdag 17 juli 2021 21:21 schreef ToT het volgende:
[..]
Ging dat over koters in een snikhete auto achter laten om ff naar de Blokker te gaan?
Haags had het geloof ik over ze op de spoorwegovergang achter te laten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |