Goeie vraag!quote:Op zaterdag 17 juli 2021 21:33 schreef suzi1 het volgende:
[..]
maar ze weten niks van sexs en hoe en wat? kunnen ze toch wat geld bij mekaar leggen en even uurtje surfen
En wanneer verteld ze hem over de andere 8?quote:Op zaterdag 17 juli 2021 21:33 schreef ToT het volgende:
Die oudere zus van haar was hier getrouwd met een verstandelijk beperkte man die maar een paar losse woordjes Engels kan.
Die is naar Tanzania gereisd, heeft 3 dagen maar een beetje stilletjes naast haar gezeten en toen zijn ze getrouwd, waarna hij er achter kwam dat ze een zoontje had.
Toen die eenmaal hier in Nederland bij hen in huis kwam te wonen, had ze nog een bekentenis over een 2e zoon die ze ook nog had!
yesss gewoon hardcorequote:Op zaterdag 17 juli 2021 21:34 schreef Schakeltopia het volgende:
biem biem biem beim![]()
![]()
![]()
come and get some
quote:
Ja nou die Tanzaniaanse dames hebben stuk voor stuk BEHOORLIJK een temperamentje.quote:Op zaterdag 17 juli 2021 21:33 schreef engine het volgende:
[..]
Zonde man
Volgens m'n pa is er ook een hele mooie meid hier in het dorp
quote:Op zaterdag 17 juli 2021 21:34 schreef Emmerdeur het volgende:
[..]
En wanneer verteld ze hem over de andere 8?
Ik wil naar zo'n feestjequote:Op zaterdag 17 juli 2021 21:36 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja nou die Tanzaniaanse dames hebben stuk voor stuk BEHOORLIJK een temperamentje.En ze willen een heel dominante man die hen aan kan.
Wel ongelooflijk humor om hen te zien dansen op feesten; dat is gewoonweg droogneuken!
Op zo'n feest waren ook Zuid-Amerikaanse dames aanwezig en die maakten ongeveer dezelfde bewegingen, maar VEEEEEEEEEEEEL sensueler!
droogneuken?quote:
die komt hierheen he. ik blijf lekker thuisquote:Op zaterdag 17 juli 2021 21:37 schreef Paul het volgende:
[..]
Maar ga je maandag alsnog naar die bouwvakker?
1 van de klassiekers heet een 'catch22', een situatie waarbij alle uitwegen rampzalig zijn, catch22quote:
Jah op Youtube wel eens gezien, WTF?quote:
Niet gekliktquote:Op zaterdag 17 juli 2021 21:35 schreef Paul het volgende:
Ik kijk dit nu, dus maar een topic gemaakt
TV / [Beat me] Met Frank Dane #1
Dus je gaat alsnog vreemd?quote:Op zaterdag 17 juli 2021 21:37 schreef suzi1 het volgende:
[..]
die komt hierheen he. ik blijf lekker thuis
dit wordt me te moeilijk!quote:Op zaterdag 17 juli 2021 21:37 schreef christmastsunami het volgende:
[..]
1 van de klassiekers heet een 'catch22', een situatie waarbij alle uitwegen rampzalig zijn, catch22
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |